Dit kan ik beamenquote:
Nogmaals, ik leg me er prima bij neer als iets beleid is. Maar "omdat ik het zeg" zonder verdere uitleg daar heb ik een hekel aan en is ook wel erg makkelijk. Niet alleen neem je het mod zijn niet serieus, maar maak je ook jezelf belachelijk in mijn ogen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:33 schreef Sackboy het volgende:
Eens met BobbyB. Een keer een grapje maken als mod is prima, maar constant alle kritiek wegwuiven lijkt me niet de bedoeling als mod zijnde. Je doet nu als een klein kind die denkt dat niemand hem ziet als ie ze muts over zn ogen trekt. Zo werkt het dus niet, als je geen weerwoord hebt is het alleen maar duidelijker dat je niet geschikt bent als moderator. Dus reageer in het vervolg gewoon eens inhoudelijk.
Nee, nee, don't make it stop.quote:
Twee weekjes? Feels like a lifetime Maar zoals gezegd, ik ben weg hier, want meer dan dit soort reacties komt er toch niet uit jou.quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, nee, don't make it stop.
Ik ben zo benieuwd wat voor beeld users hebben van me na twee weekjes modereren in KLB
Ok, your call.quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat voor beeld users hebben van me na twee weekjes modereren in KLB
Wat wil je nou, dat er nog 10 onderbouwde posts hier komen en dat je weer quasi-grappig kan reageren?quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
Bij pr at fok.nl.quote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
Remlof, even offtopic maar bij wie moet je zijn om je gewonnen prijs te regelen?
In je voorgaande post geef je nog woordelijk aandat ik klaarblijkelijk niet met kritiek kan omgaan, dan vraag ik om een evaluatie van twee weken KLB modden en kom je weer met cliché's om je er makkelijk van af te maken.quote:Op zondag 7 december 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Twee weekjes? Feels like a lifetime Maar zoals gezegd, ik ben weg hier, want meer dan dit soort reacties komt er toch niet uit jou.
In tegenstelling tot wat jouw klonen/vrienden beweren, sta ik wel degelijk open voor opbouwende kritiek, dus kom met tips en opmerkingen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat wil je nou, dat er nog 10 onderbouwde posts hier komen en dat je weer quasi-grappig kan reageren?
Okidoki.quote:
'Je er makkelijk van af maken' is jou anders ook niet onbekend.quote:Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
In je voorgaande post geef je nog woordelijk aandat ik klaarblijkelijk niet met kritiek kan omgaan, dan vraag ik om een evaluatie van twee weken KLB modden en kom je weer met cliché's om je er makkelijk van af te maken.
quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen. Overigens heeft jouw post (in tegenstelling tot de andere) niets met feedback temaken. Baggeren doe je maar in de SC, niet hier.quote:Op maandag 8 december 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Welke van de 2 slow chats zullen we doen?
Ofwel welke kan er dicht?
Ik bedoel dat er 2 dezelfde delen nu zijn. Die blijven allebei open?quote:Op maandag 8 december 2008 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geen. Overigens heeft jouw post (in tegenstelling tot de andere) niets met feedback temaken. Baggeren doe je maar in de SC, niet hier.
Ik bekijk het even.quote:Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er 2 dezelfde delen nu zijn. Die blijven allebei open?
[KLB Bagger SC #563] Last.fm for the win!
[KLB Bagger SC #563] Waar Smart_Ass haar foto's gaat posten
Als dat zo is is dat nieuw voor mij want meestal werd de SC gesloten die niet door de persoon met de lapo gemaakt was. Of er zat een tijdsverschil van 10 minuten zonder SC in.
Ja sorry. Ik geef altijd een kleine draai aan mijn posts.quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik bekijk het even.
Je post was dus wel feedback, volgende keer even duidelijker zijn
Was me nog niet opgevallen dat er 2 waren. Ik heb er dan ook een dichtgepleurd.quote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik geef altijd een kleine draai aan mijn posts.
Mooi, ik dank u!quote:Op maandag 8 december 2008 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen dat er 2 waren. Ik heb er dan ook een dichtgepleurd.
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).quote:
Je meent hetquote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef Devvie het volgende:
Er is duidelijk weer iets mis met de OP van de slowchat. Lemonparty opa's erin en een goatse achtig geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |