Oh, oh, wat is deze frustratie heerlijk!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nou niet echt, als je namelijk kijkt naar wie er zogenaamd in de "creme de la creme" staan dan kan elke schuimbekkende klapautist er bij staan. Uitzonderingen zoals Herald en Biogarde daargelaten.
Volgende maand een nieuwe kans.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef Quir het volgende:
Ik neem trouwens wel genoegen met 3 ofzo.
De eerste KLB-kaste-1-groupie!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bio
de BW
Herald
Emimich
Allemaal helden van de bovenste plank
Maar goed ook, anders zat half nederland er inquote:Op donderdag 6 november 2008 17:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er is geen kaste "below sealevel", sorry.
Baas-gedrag gaan vertonen en postintensiteit verhogen.quote:
Ik zie je pas een paar dagen posten, volgende maand dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:20 schreef DurumDoner het volgende:
En ik dan? Ik ben in principe ook een nieuwkomer. Ik zeg met stip op 1 !!!11!!
Eigenlijk heel makkelijk, kijk naar Sackboy en doe alles wat die pauper niet doet!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef MouzurX het volgende:
En hoe stijg je ? Kaste 4 is nogal laag
Hahahahhahahahaquote:Op donderdag 6 november 2008 17:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders zat half nederland er in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ook weer overdreven, afcajos en die chriswatzijnnaamverderookis gaan nog wel, acceptabel, maar dat beauregard erbij staat...quote:
Ik vind dat slijmboys als jij tot kaste 5 behoren.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf.... 3???
Hey kaste 1 crew!!!! accepteer mij eens even heel snel want ik ben echt geen kaste 3!!!!
Emimich, ik stel voor deze user de Ballenlikaward te geven. Heeft 'ie ook wat om op af te trekken.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook weer overdreven, afcajos en die chriswatzijnnaamverderookis gaan nog wel, acceptabel, maar dat beauregard erbij staat...
Beauregard is een van de beste klonen van KLB. Derhalve kaste 1.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef timmmmm het volgende:
Ook weer overdreven, afcajos en die chriswatzijnnaamverderookis gaan nog wel, acceptabel, maar dat beauregard erbij staat...
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
HahahahhahahahaHeul niet, jij kan er gewoon niet mee omgaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open snel een topic, dan kan ik dat posten!Ok stelletje hokboeren
ik vind jou een loser.... en ik hoop dat je ebola krijgt waaraan je net niet doodgaat!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat slijmboys als jij tot kaste 5 behoren.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Heul niet, jij kan er gewoon niet mee omgaan!
Open snel een topic, dan kan ik dat posten!
Nemen we mee naar achter als award voor de volgende verkiezing!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:28 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Emimich, ik stel voor deze user de Ballenlikaward te geven. Heeft 'ie ook wat om op af te trekken.
Sorry gast, activity is the keyword!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:28 schreef Rhythm het volgende:
Hier word ik een beetje verdrietig van, Emimich.
Nou dit topic heeft wel een heel grote kwaliteitsinjectie nodig om niet te falenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:35 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
Even een kwaliteitsinjectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |