Dat is ook de enige reden dat hij continue tvp't in de SC.. "Oh even kijken of ze iets banwaardigs posten ", kanker nsb-er.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die hele lelijke lama heet toevallig wel remlof hoor
En hij bant in de wilde weg hier ..
?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:38 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Doe hem gelijk in je signatuur wil je
Een echte baas denkt ook aan niet-lesbische vrouwelijke fokkers.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef Sackboy het volgende:
Bazenpost in een bazentopic.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga lekker naar de homo-SC danquote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Een echte baas denkt ook aan niet-lesbische vrouwelijke fokkers.
Kom op, je kan het!
Visualiseer mij.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Kom op, je kan het!
Omdat jij het bent Nico.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:38 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Doe hem gelijk in je signatuur wil je
Tietenpics per PM en ik zal het overwegen.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Kom op, je kan het!
het twiettwiet vogeltje luisterde in me oren dat hij geband isquote:
Zo viel bij ons vannacht rond 01:30 internet eruit en vanmorgen werkte het weer en hadden wij een ander ip-adres Foutje UPC?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef Florian_ het volgende:
kut he
Wil ik lekker met een kopje thee so you think you can dance kijken, doet m'n internetconnectie het niet tegelijkertijd met de tv (2x draadloos )
Ik probeer het, maar je avatar is nou niet echt opwindendquote:
Arm ventje toch.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:59 schreef gers het volgende:
[..]
het twiettwiet vogeltje luisterde in me oren dat hij geband is
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:59 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar je avatar is nou niet echt opwindend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |