iedereen gratis PS3squote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:13 schreef SummerBreeze het volgende:
En hoe gaan ze ons dan bedanken? Trakteren?

Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Heren, dames.
Sony dankt u.
Sony Computer Entertainment boekt 51 miljoen dollar winst

Dat wordt Uncharted halenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:09 schreef Kremers het volgende:
play.com heeft de prijs van de platinum titels aangepast, ze kosten nu ¤20.99 per stuk

Dat je die nog niet hebtquote:

dezelfde onderdelen, maar door een verbeterd productieproces minder mislukkingen en door hogere productiecapaciteit meer onderdelen tegen dezelfde prijs.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Wat ik me nu afvraag, zijn de PS3's nu ze van "goedkopere" onderdelen gemaakt zijn, ook van mindere kwaliteit?
-of
zijn het gewoon dezelde onderelen, in prijs verlaagt?

quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nou, uuuuuuuuuuuren aan het werk geweest om alle 200 duiven in GTA dood te schieten. Dat was het waard....Geen beloning en geen raketten op m'n Annihilator, wat dus betekend dat het ding nog steeds vrij zwaar zuigt als wapen. Waarom nou geen apache? Hopelijk komt ie nog als DLC. Pleeeeeeeeaaaaaaase???

Ik had inderdaad wel iets leuks verwacht. 200 van die krengen in zón grote stad is zeker geen kleine opgave.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Juist bij dit soort taken waarbij je de nodige tijd aan kwijt bent is een beloning op zijn plaats. Maar ja de PS3 versie kent natuurlijk geen Trophies.

Ik zag hetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:30 schreef merino het volgende:
Formula One Championship Edition![]()
en voor het eerst Lego Indy gespeeld. Is wel lachu maar wordt echt gek van het mis springen telkens. Hoop dat het spel in co-op echt tot zijn recht komt

Bij Endless zit ik op de 31miljoen en hoe langer je het volhoud hoe moeilijker het wordquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hard moet wel lukken denk ikExtreme wordt een challenge
Hoeveel M haal je op Endless ? Ik zit op 18 volgens mij maar het is bloody moeilijk, de random-factor van de endless mode naait me de hele tijd en ik krijg wave na wave van die rode driehoekjes die echt in miljoenen tegelijk komen. Dat trek ik op de een of andere manier niet, ik heb er nog geen goeie strategie voor gevonden. Heb je nog tips ivm het verkrijgen van powerups of shields? Of is dat totaal random? En hoe kun je het beste zo'n bonus rock (hele grote groene) benutten? Ik boost er meestal doorheen, dat levert dan een ship of shield op.
En in endless mode zijn er van die groene 'friendly' enemies die ook in zon coutner zeshoek zitten. Als je die 3x sloopt komen er keiveel. Maar ik zie er nog niet het voordeel van om die kapot te schieten.
EnfinGame-on.

Je kan in LBP je poppetje toch aanpassen? Kan je er vast ook wel tieten (nouja, tietjes) op plakken...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Boeiend, ik wil littlebigplanet!!!!
owh wacht, Soul Calibur 4 heeft tieten he? Dan wil ik SC4 ook!!!!

Ziet er goed uit. Morgen even naar de winkel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:12 schreef Govinda het volgende:
SoulCalibur 4 - Xbox 360 PlayStation 3 - Review.

Dikke jetsers en lange pikkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je kan in LBP je poppetje toch aanpassen? Kan je er vast ook wel tieten (nouja, tietjes) op plakken...

je kan zwaaiende objecten creeren dus ik zie niet in waarom een bengelende penis niet zou kunnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dikke jetsers en lange pikkenDat is waarvoor wij LBP gaan kopen
En als het niet kan doen we het toch.

Wat zijn mannen toch een kleutersquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dikke jetsers en lange pikkenDat is waarvoor wij LBP gaan kopen
En als het niet kan doen we het toch.

Ik wil Mortal Kombat 2 maar ik kan nog steeds niet op psn betalen zonder ccquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:29 schreef Paxlie het volgende:
Ik wil MK vs DC, die lijkt me best vet als vechtspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |