Jij denkt dat een Engelse dev Europa over het hoofd ziet?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:28 schreef KoosyNL het volgende:
Ik ben bang dat die beta via Quore komt die we dus niet in europa kunnen krijgen en waarvoor je dus moet betalen
Precies. Mierenneuken om niets want je weet dondersgoed dat je 'm voor 15/20 euro onder de adviesprijs kunt krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:06 schreef Gamer_V het volgende:
Alle games voor de PS3 kosten in Nederland 70 euro. Adviesprijs. Betekent niet dat ie her en der niet voor 50 euro te vinden is. Wat mij een schappelijke prijs lijkt.
Ziet er een beetje chaotisch uitquote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste ingame beelden DC Universe Online:
http://www.gametrailers.com/player/37627.html
Mja, weet nog niet wat ik er van moet vinden. Als de wereld echt kapot kan en die bus op het einde ook echt door een speler bij dat gebouw naar binnen is gegooid... tof!quote:
Nee, ik denk dat Sony hierin de perfecte kans ziet om dat idiote programma aan ons te verkopen. Er zullen enorm veel mensen zijn die de Beta willen spelen en die allemaal dat programmatje zouden kopen voor 2 euro om het te kunnen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt dat een Engelse dev Europa over het hoofd ziet?
Qore is alleen op de Amerikaanse markt gericht. Je hoeft het programma hier dan ook niet te verwachten.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:13 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Sony hierin de perfecte kans ziet om dat idiote programma aan ons te verkopen.
Dat is niet alleen de eerste planeetquote:Op maandag 28 juli 2008 14:40 schreef merino het volgende:
[..]
Diablos ja. Met zijn 194 miljoen op de eerste planeet @ normal
En dan staat hij alsnog maar op plek 1003 geloof ik
Jezus ik schok al met die 194m op de 1e planeetquote:Op maandag 28 juli 2008 21:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen de eerste planeet, dat is gewoon de standaard arcade mode. Maar die 194 miljoen is al oud, heb al een tijd geen arcade mode gedaan. Ben nu vooral Endless mode aan het doen, die is echt vet
. toen ik mijn 194 mil haalde stond ik in de top 300
, toch maar weer eens een nieuwe score neerzetten
MAG gaat nooit uitkomen die shit is nep manquote:Op maandag 28 juli 2008 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En LBP een non-game noemen...
FAIL AQUILA.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
MAG gaat nooit uitkomen die shit is nep man
quote:Enkele maanden geleden kreeg Brothers in Arms een datum opgeplakt. Deze datum wordt echter niet gehaald, Ubisoft kondigt een nieuw uitstel voor de titel aan. In Noord-Amerika verschijnt de game nu op 23 september, in Europa komt hij in september.
Het is ook voor mij inderdaad een titel die nou niet meteen bovenaan het verlanglijstje staat. Aan de andere kant ken ik mezelf... het is een game die iets bijzonders heeft (namelijk NL redelijk goed nagemaakt) en dan wil ik het vaak om zo'n reden toch hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef dennisw het volgende:
BIA is toch geen niks aan imo
Wat is het verschil tussen Arcade en Planet Mode eigenlijk?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen de eerste planeet, dat is gewoon de standaard arcade mode. Maar die 194 miljoen is al oud, heb al een tijd geen arcade mode gedaan. Ben nu vooral Endless mode aan het doen, die is echt vet
. toen ik mijn 194 mil haalde stond ik in de top 300
, toch maar weer eens een nieuwe score neerzetten
In de planet mode speel je alleen de gekozen planeet. In de arcade mode ga je verder naar de volgende planeet, ongeacht welke je kiest om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:32 schreef merino het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Arcade en Planet Mode eigenlijk?
Want je kan in Arcade ook een planeet kiezen...
Als je de arcade mode op normal doorspeelt (zonder een leven te verliezen) dan haal je rond de 100 miljoen. Daarna begin je weer op de eerste planeet maar op hard, als je hem dan weer doorspeelt gaat het over op extreme en daarna haal ik het ook niet meerquote:Op maandag 28 juli 2008 22:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jezus ik schok al met die 194m op de 1e planeet![]()
Maar zoiets kan ik hopelijk wel evenaren
Ik moet iig makkelijk boven de 100M uitkomen als ik mijn potje van vanmiddag eens bekijk. Ik ga er nu nog eens voor zitten (ben wel bezopen atm
) Ik zal je ook ff adden @ PSN.
Hard moet wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je de arcade mode op normal doorspeelt (zonder een leven te verliezen) dan haal je rond de 100 miljoen. Daarna begin je weer op de eerste planeet maar op hard, als je hem dan weer doorspeelt gaat het over op extreme en daarna haal ik het ook niet meer, ieder geval toen ik voor het laatst de arcade mode deed. Nu ik vaak de Endless mode doe denk ik wel dat ik er doorheen kom, die mode is namelijk nog lomper dan extreme als je het lang genoeg volhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |