Gametrailers.com vond dit grafisch gezien het meest indrukwekkende spel geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:20 schreef Sackboy het volgende:
Killzone 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:GameStop geeft releasedata vrij
Nu en dan duiken er enkele releasedata op welke niet 100% serieus genomen hoeven te worden. Deze data geven immers wel een leuke kijk in de toekomst tot de desbetreffende developers de officiële datum van hun game vrijgeven. Deze keer is het de beurt aan de webwinkel GameStop om ons te voorzien van de nodige data. Een klein overzicht:
* 08/19/08 - Tiger Woods ‘09
* 09/01/08 - Rise of the Argonauts
* 09/02/08 - TNA iMPACT!
* 09/08/08 - Star Wars: The Force Unleashed
* 10/07/08 - Fallout 3
* 10/07/08 - Saints Row 2
* 10/14/08 - Ghostbusters
* 10/21/08 - Little Big Planet
* 11/10/08 - Mortal Kombat vs DC Universe
* 11/11/08 - Call of Duty: World at War
* 02/03/09 - Street Fighter 4
* 03/02/09 - God Of War 3
quote:Binnenkort eerste info en screenshots Uncharted 2?
De Franse website GameKyo hint op zijn website dat de vise-president van Naughty Dog binnenkort Uncharted 2 zal aankondigen. In een recent interview met LCI bevestigd deze heer dat we binnenkort de eerste afbeeldingen en informatie rond Uncharted 2 mogen verwachten.
Ik doelde op welk merk of maakt dat geen drol uit?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:43 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Tjah dan blijft er nog 1 hele link over die je kunt gebruiken he...
Er is er geloof ik maar 1 (Giotech)quote:Op zondag 27 juli 2008 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik doelde op welk merk of maakt dat geen drol uit?
Gioteck bedoel jequote:
Misschien haal ik ps3only maar eens uit m'n bookmarksquote:
I see.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
I see.Zal straks eens de goedkoopst mogelijke proberen te scoren. Jij wou ook een setje Fruit?
En de beste E3 trailer gaat naar....
I Am Alive.
http://www.gametrailers.com/player/37602.html
Vanaf 2.55 wordt je even flink in de maling genomen
Ghe, ik ben al blij als ik de eerste planeet uitspeel op makkelijk met 500.000 puntenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:58 schreef Fallen het volgende:
Ik word echt helemaal kneitergek van die Late Boomer trophy van SS:HD....
AAAAAAAARGH!!! *zucht*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en is het de laatste die ik nog moet halen... (okay, die van de co-op ook nog, maar ik heb die expansion pack niet)
Ja op het gebied van entertainment het meeste toch vanaf Ebay, waar ze het allemaal wel accepteren.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:52 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Crap, dan moet ik echt weten op welke sites jij shoptVeruit meeste entertainmentsites uit USA die ik bezoek accepteren geen paypal omdat het een service is die hen geld kost
![]()
Ach, zo zat ik in het begin ook. Beetje blijven spelen en het gaat vanzelf op een gegeven moment.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:47 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ghe, ik ben al blij als ik de eerste planeet uitspeel op makkelijk met 500.000 punten
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljant!!quote:Op zondag 27 juli 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMFG...gooi ze de verkoop in Sony. Doe het please. DOE HET!!!!
![]()
Die eerste trouwens![]()
Geil E-Boobiesquote:Op maandag 28 juli 2008 00:38 schreef merino het volgende:
mijn liefje wil Tomb Raider halen als ie uit is
scheelt mij weer een aankoop![]()
Jaaaaaaaaa Laraquote:Op maandag 28 juli 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee niks over bekend. Doe die ps2 dus nog maar niet de deur uitquote:Op maandag 28 juli 2008 11:58 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo allemaal!
Een vraagje: al enigszins bekend wanneer de ps3, ps2 kan gaan afspelen en of dat uberhaupt wel gaat gebeuren?
Zou wel fijn zijn. Kan ik mijn ps2 verkopen.
Groet
Stardust is verslavendquote:Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef merino het volgende:
mijn eerste PSN aankopen gedaan
Warhawk combi-booster ennnnn Stardust HD![]()
Vind je Commandos 3 leuk, moet je eens 2 proberen, die is echt allemachtig beterquote:Op maandag 28 juli 2008 12:23 schreef Govinda het volgende:
Ik dit weekend ook Stardust gekocht! Toch vanwege de trophies![]()
Verder ook Commandos 3 erbij gedaan; lekker mindless killen
Wat ik erg leuk vind aan die psn games is dat het echt games zijn die je ff snel kan doen als je een kwartiertje tijd hebt
Owquote:Op maandag 28 juli 2008 12:11 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Stardust is verslavend
Probeer eens over de score van Paxlie te komen, het lukt mij maar niet. Kom maar tot 25miljoen en Paxlie zit op 40 miljoen
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:27 schreef merino het volgende:
PixelJunk Eden geprobeerd en uitermate verrast.
Fucking minimal techno op de achtergrond![]()
(ja had de soundtrack nog niet gehoord
)
leuk om in het spel gewoon naar de scorelijst te gaan en dan de scores te vergelijken met je vriendenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OwDat ga ik eens proberen dan
Moet te doen zijn volgens mij!!
PAXLIE IT IS ON![]()
[..]
Die minimal maakt de game imo, anders zou het volgens mij heel snel heel saai worden. Nu is het een combi van spacey graphics, chille muziek en gave gameplay. Ik raad je aan om met zn 2e of 3en te spelen, dat is zo gaaf, elkaar vastpakken en omhoog gooien enzo. De game is echt 10x toffer in MP.
Waar valt die te downloaden dan?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vind je Commandos 3 leuk, moet je eens 2 proberen, die is echt allemachtig beter![]()
A.s. donderdag komt de full uitquote:Op maandag 28 juli 2008 12:27 schreef merino het volgende:
PixelJunk Eden geprobeerd en uitermate verrast.
Fucking minimal techno op de achtergrond![]()
(ja had de soundtrack nog niet gehoord
)
Paxlie moet ook eens een post achter laten in deze reeksquote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OwDat ga ik eens proberen dan
Moet te doen zijn volgens mij!!
PAXLIE IT IS ON![]()
Zal eens kijken. Heb nog geen uur gespeeld nog.quote:
Die minimal maakt de game imo, anders zou het volgens mij heel snel heel saai worden. Nu is het een combi van spacey graphics, chille muziek en gave gameplay. Ik raad je aan om met zn 2e of 3en te spelen, dat is zo gaaf, elkaar en omhoog gooien enzo. De game is echt 10x toffer in MP.
Ik heb een backlog aan games in het algemeen dus heb geen haast om hem te kopen nogquote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
A.s. donderdag komt de full uitIk weet nog niet of ik hem ga kopen, heb een backlog van PSN games
PixelJunk Monsters + Encore, Elefunk en Commando's moet ik nog uitspelen.
Niet? Maar hij is de 5 euro in de winkel 10x waard...quote:
WTF Gamertaalquote:Op maandag 28 juli 2008 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou Paxlie, nieuwe SSDHD record staat op 56miln nogwat, ik had nog 10 levens over en 1 shield en was nog niet dood gegaan (dus 10x multiplier) en moet nu wegDus er had veel meer in gezeten iig
Maar 56mil it is, beat that biatches
op gewoon of easy?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou Paxlie, nieuwe SSDHD record staat op 56miln nogwat, ik had nog 10 levens over en 1 shield en was nog niet dood gegaan (dus 10x multiplier) en moet nu wegDus er had veel meer in gezeten iig
Maar 56mil it is, beat that biatches
Diablos ja. Met zijn 194 miljoen op de eerste planeet @ normalquote:Op maandag 28 juli 2008 14:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
op gewoon of easy?
Op easy staat de teller op 93 (ongeveer) en op normal ergens in de 40.
Maar ja, de scores van Diablos haal ik nooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |