waar?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jij ouwe trophy hoer![]()
Siren besteld btw voor 33 inc![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hour of Victory? Dat is echt één van de slechtste games ooit
Dat idee kreeg ik al een beetje toen ik Lair 2 en Hour of Victory omschreven zag staan als blockbustersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Sarcasme FTW.
Vandaar dat ik ook een url bij het spel had geplaatst![]()
quote:Het originele idee achter LittleBigPlanet was om spelers samen online muziek te laten maken via het PlayStation Network. Al snel werd het moeilijker om de PlayStation 3 te gebruiken als een middel om samen te improviseren en te oefenen. Gelukkig waren meer concepten boven water gekomen waar samenwerken centraal stond wat leidde tot het huidige concept van de titel.
Wel is muziek niet volledig weggeschreven uit de game. Zo kun je bij elke stage een passend muziekje gebruiken. LittleBigPlanet komt met een muziekcollectie van onder andere The Go Team, DJ Krush, Cafe Tacuba en Daniel Pemberton. Daarnaast is er ook een mogelijkheid om je eigen muziek te importeren.
LittleBigPlanet verschijnt in oktober exclusief voor PlayStation 3.
Niemand wil dat spel wegdoen, omdat het gewoon te goed isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben anzich ook op zoek naar een Uncharted exemplaar!
Iemand
40 euro nieuw bij Nedgame.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben anzich ook op zoek naar een Uncharted exemplaar!
Iemand
Pain en Pixel Junk Monsters lijken mij wel tof. Of niet?quote:In een e-mail kondigde Sony vandaag aan dat vijf PlayStation Network titels beschikbaar zullen zijn voor maar $4.99. Games waaronder Pain, High Velocity Bowling, Pixel Junk Monsters, High Stakes Poker Vegas Edition en Rocketmen Axis of Evil zijn in de Amerikaanse PlayStation Store voor de helft van de prijs aan te kopen. De actie zal duren tot 31 juli.
Het is helaas nog onbekend of Sony Europa een soortgelijke actie zal beginnen.
Pain gaat er snel vervelen. PixelJunk monsters is een goede PSN titel. Van Monsters is ook een demo beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro nieuw bij Nedgame.Uncharted is het de volle pond sowieso al dubbel en dwars waard maar goed.
[..]
Pain en Pixel Junk Monsters lijken mij wel tof. Of niet?
40 euro tering jantje. Ik heb het spel al uitgespeeld (had het te leen) maar vond het zo'n geweldige game dat ik hem nog een keer wil spelenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro nieuw bij Nedgame.Uncharted is het de volle pond sowieso al dubbel en dwars waard maar goed.
[..]
Pain en Pixel Junk Monsters lijken mij wel tof. Of niet?
quote:
Als ik je nu 38 euro overmaak, zou je me dan zo een kaartje kunnen regelen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:12 schreef Mindstate het volgende:
Heb nu eentje gevonden, meteen besteld en krijg hem binnen 24 uur
PSnetcards.co.uk
5 euro extra betalen op een 50 $ kaart vind ik ook zeker te doen
Ik wil het ook wel voor je regelen mocht Mind er liever vanaf zien.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als ik je nu 38 euro overmaak, zou je me dan zo een kaartje kunnen regelen?
Zou je er dan voor mij ook eentje willen regelenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je regelen mocht Mind er liever vanaf zien.
http://cgi.ebay.nl/NEW-SO(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:
Nu direct?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou je er dan voor mij ook eentje willen regelen
Wat ik al dachtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:17 schreef disjfa het volgende:
[..]Ik heb het over de vrouwenlijke slaven van orion gast
Shrek
NG kan je sowieso beter uit de USA halen, hij is gecensureerd hierquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:47 schreef merino het volgende:
[..]
En daarmee zijn fucking nieuwe en brilliante spellen als Uncharted en R&C gewoon voor dezelfde prijs als F.E.A.R, Timeshift en Rainbow Six Las Vegas te koop
Vind het wel erg jammer dat ze Ninja Gaiden er hier niet bij hebben gedaan. Nu moet alsnog uit de VS gaan importeren.
Het leuke aan de SC reeks is dat je er een mission mode in heb.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben eigenlijk helemaal klaar met vechtspellen. Al die moves uit je hoofd leren, lees button bashen voor de meesten, om vervolgens het spel elke keer na 8 ronden uitgespeeld te hebben. Online zal de re-play verhogen,maar mij lijkt het niks. Leuk voor vechtspel fans.
quote:Alone in the Dark pas in november op de PS3
Atari heeft bekend gemaakt dat Alone in the Dark in november verschijnt voor de PlayStation 3. Dat betekend dat de game vijf maanden later verschijnt dan de Xbox 360, PC, PS2 en Wii versies, welke reeds in de winkels liggen.
Oke, die laatste is voor alle platforms uitgesteld, maar toch.quote:The Wheelman is uitgesteld naar voorjaar van 2009
Normaal gesproken verschijnt een game samen met de gelijknamige film. Met The Wheelman zal dit niet het geval zijn. De game is namelijk verplaatst naar het eerste kwartaal van 2009. De film zal wel zijn opwachting maken in het najaar van 2008.
Nee.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
Ik probeer een externe harde schijf van 500 gig aan te sluiten op de ps3 maar hij blijft hem maar niet herkennen.
Ik heb hem al geformateerd naar FAT en nog pakt hij hem niet..
Nu lees ik op internet dat hij geen partities leest die groter dan 30 gig zijn, klopt dat?
Is mij ook nog niet gelukt. In mijn auto probeer ik ook een grote HD op mijn radio (Alphine) aan te sluiten,... ook op de PS3 en 360 geprobeerd. Maar ze lezen alleen FAT32 dacht ik. Alles is NTSF en laat dat nou net het protocol zijn waar een hoop media behalve PC's last mee heeft.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
Ik probeer een externe harde schijf van 500 gig aan te sluiten op de ps3 maar hij blijft hem maar niet herkennen.
Nu lees ik op internet dat hij geen partities leest die groter dan 30 gig zijn, klopt dat?
Dank je!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/NEW-SO(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Mja ik kan niks boeiends bedenken wat ik nou graag zou willen hebben uit de US store.![]()
Mijn externe schijf (250gig) kwam al als FAT uit de doos.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
Wicked, ik PM je van de week even (of vanavond of morgen ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je regelen mocht Mind er liever vanaf zien.
Google is je vriendquote:First-party titels die voor deze lagere prijs verkocht worden zijn Resistance: Fall of Man, Heavenly Sword, MotorStorm, Uncharted: Drake's Fortune en Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Daar komen nog third-party titels bij als Virtua Tennis 3 en Assassin's Creed, gevolgd door WWE SmackDown vs. RAW 2008 later in september.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:35 schreef Mindstate het volgende:
Heeft er al hier iemand zo'n code besteld bij psnetcards.co.uk ofzoiets, mijn code is namelijk gebruikt :s?
Resistance: Fall of Man, Heavenly Sword, MotorStorm, Uncharted: Drake's Fortune en Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Daar komen nog third-party titels bij als Virtua Tennis 3 en Assassin's Creed, gevolgd door WWE SmackDown vs. RAW 2008 later in september.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:31 schreef Govinda het volgende:
Makkelijke keuze dus. De disc zal ook wel een install hebben maar dan nog.
Daarbij is zo'n disc tastbaar en eventueel doorverkoopbaar
Omgquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:35 schreef Mindstate het volgende:
Heeft er al hier iemand zo'n code besteld bij psnetcards.co.uk ofzoiets, mijn code is namelijk gebruikt :s?
bijkomend voordeel is dat je met een schijfje WipeOut HD mee kan nemen naar vrienden om ze te overtuigen van de pracht van deze game!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:03 schreef Sackboy het volgende:
Precies, en daarom moet Wipeout HD ook gewoon op blu-ray uitkomen
Mwa ik hoop dat ik nog een nieuwe krijgquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omg![]()
Oh boy wat ben ik blij dat jullie nog niet heb geholpen Fruit en Delano![]()
wanneer gaan we eens samen Warhawk spelenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef merino het volgende:
Ja ik heb ook liever de discbased versie, ben ook blij dat ze tot nu toe allemaal ook op disc uitkomen
Erhmquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wanneer gaan we eens samen Warhawk spelen![]()
[ afbeelding ]
Schijt! Had dit ook willen doen! Hopelijk wordt het geregeld voor jequote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:35 schreef Mindstate het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |