Mijn externe schijf (250gig) kwam al als FAT uit de doos.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
Ik probeer een externe harde schijf van 500 gig aan te sluiten op de ps3 maar hij blijft hem maar niet herkennen.
Ik heb hem al geformateerd naar FAT en nog pakt hij hem niet..
Nu lees ik op internet dat hij geen partities leest die groter dan 30 gig zijn, klopt dat?
Wicked, ik PM je van de week even (of vanavond of morgen ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je regelen mocht Mind er liever vanaf zien.
Google is je vriendquote:First-party titels die voor deze lagere prijs verkocht worden zijn Resistance: Fall of Man, Heavenly Sword, MotorStorm, Uncharted: Drake's Fortune en Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Daar komen nog third-party titels bij als Virtua Tennis 3 en Assassin's Creed, gevolgd door WWE SmackDown vs. RAW 2008 later in september.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:35 schreef Mindstate het volgende:
Heeft er al hier iemand zo'n code besteld bij psnetcards.co.uk ofzoiets, mijn code is namelijk gebruikt :s?
Resistance: Fall of Man, Heavenly Sword, MotorStorm, Uncharted: Drake's Fortune en Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Daar komen nog third-party titels bij als Virtua Tennis 3 en Assassin's Creed, gevolgd door WWE SmackDown vs. RAW 2008 later in september.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:31 schreef Govinda het volgende:
Makkelijke keuze dus. De disc zal ook wel een install hebben maar dan nog.
Daarbij is zo'n disc tastbaar en eventueel doorverkoopbaar
Omgquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:35 schreef Mindstate het volgende:
Heeft er al hier iemand zo'n code besteld bij psnetcards.co.uk ofzoiets, mijn code is namelijk gebruikt :s?
bijkomend voordeel is dat je met een schijfje WipeOut HD mee kan nemen naar vrienden om ze te overtuigen van de pracht van deze game!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:03 schreef Sackboy het volgende:
Precies, en daarom moet Wipeout HD ook gewoon op blu-ray uitkomen
Mwa ik hoop dat ik nog een nieuwe krijgquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omg![]()
Oh boy wat ben ik blij dat jullie nog niet heb geholpen Fruit en Delano![]()
wanneer gaan we eens samen Warhawk spelenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef merino het volgende:
Ja ik heb ook liever de discbased versie, ben ook blij dat ze tot nu toe allemaal ook op disc uitkomen
Erhmquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wanneer gaan we eens samen Warhawk spelen![]()
[ afbeelding ]
Schijt! Had dit ook willen doen! Hopelijk wordt het geregeld voor jequote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:35 schreef Mindstate het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |