Dat zou heel tof zijn. Voluit Queens of the Stone Age tijdens Call of Duty 4quote:Op donderdag 8 november 2007 13:46 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Ook maar even de firmware aan het updaten. Hoop dat binnenkort ook de mogelijkheid wordt ingebouwd om muziek te luisteren tijdens het gamen (zoals bij de 360 kan).
Is gebeurd!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:51 schreef Fallen het volgende:
@ Vince: Wil je de nieuwe OP even toevoegen... we zaten allebei deel #88 er in te plakken, heb gelijk ook wat info over het 40GB model er in gepropt...
Thanks!
kom net van de livechat met Wehkamp klantenservice; 15 november is de juiste datum.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:51 schreef Neverstop het volgende:
[ afbeelding ]
en
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Shop.aspx?CC=C13&SC=J09
Ik geloof dat ze bij Wehkamp toch echt denken dat die game 30 november uit komt. Ze dragen in ieder geval lekker bij aan de verwarring die er rondom de releasedate.
Alhoewel, daarachter staat inderdaad weer overal 15 november. Die actie lijkt me echter nieuwer de productinfo.
Gelukkig zeg, zit er ECHT op te wachten. Heb ik niet vaakquote:Op donderdag 8 november 2007 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kom net van de livechat met Wehkamp klantenservice; 15 november is de juiste datum.
De vraag is, wil je ook PS2 games kunnen spelen (en misschien Super Audio CD's). Dan heb je de 60GB nodig, anders maakt het niet zo veel uit.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:09 schreef ChrisFO het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een ps3 erbij kopen, omdat er te weinig goede games zijn voor mijn wii. Welke versie moet ik kopen ik zie namelijk verschillende staan, 40gig en 60gig?
Ik zocht danet dekking achter een auto ik rustig herladen, ontploft ineens die autoquote:Op donderdag 8 november 2007 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
is t bij COD4 ook echt zo dat ALLES sloopbaar is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |