Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen goede ontwikkelingnu worden mensen gedwongen om een toetsenbord+muis te halen aangezien je daarmee zeker te weten een voordeel mee hebt tegenover de mensen die met een controller spelen.
Het blijft een console waarom zo graag een pc immiteren?
Dit is echt onzin. De server kan instellen of alleen Muis/toetsenbord of alleen controller-spelers toegestaan zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja.
Maar het is lastig in de hand te houden en van beperkingen hou ik ook weer niet.
Oplossing is dan toch om zelf ook maar een keyboard en muis te kopen of het spel niet te spelen.
Dat inzicht komt later...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:55 schreef Frozen het volgende:
Een saaie tvp.
truth.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. De server kan instellen of alleen Muis/toetsenbord of alleen controller-spelers toegestaan zijn.
Router ertussen. Neem alleen niet zo'n cheap-ass ding.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hej hej!!
De kogel is door de kerk! ik ga komende dinsdag de 40gig versie halen![]()
Nou wil ik natuurlijk meteen op internet dinsdagavond, net een klein jong, dus wil alles al vantevoren voorbereid hebben..
Heb een netwerkkabel op mn kamer liggen die zit in mn PC.
Kkan ik nou gewoon bij het kastje aan mijn muur een kort kabeltje koppelen en een soort van splitter er tussen en dan vanaf daar een kabel naar PC en een bijgeleverde kabel naar de PS3??
Werktie pad op Bluetooth (dan ja) of op RF(dan nee)quote:Ik hoor het graag, ennn wil ook nog graag weten.. Kan ik met mijn RumblePad 2 van logitech (voor op mn PC) ook op de PS3 spelen?! ik hoor verhalen van wel en verhalen van niet!![]()
graag gedaan en veel plezier alvastquote:thnx voor de antwoorden alvast!![]()
Router ertussen. Neem alleen niet zo'n cheap-ass ding.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Router ertussen. Neem alleen niet zo'n cheap-ass ding.
[..]
Werktie pad op Bluetooth (dan ja) of op RF(dan nee)
[..]
graag gedaan en veel plezier alvast
Wel leuk om te horen hoe de gamepers altijd van die leuke extra's krijgt. En grafisch is de game gewoon zo goed als het kan worden met MGS imo, zolang de gameplay features zo uitgebreid mogelijk zijn, ben ik blij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamekings MGS 4 Preview
Boris
Wat een azijnpisser is het ook
Overigens een verkapte tvp
Alsnog, router ertussenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Router ertussen. Neem alleen niet zo'n cheap-ass ding.
Tja het zit zo: Internet komt binnen en gaat naar de router en vanaf daar gaat ie naar de PC van mn Pa en dan weer naar boven naar mij en mn broertje. Nou kan het zijn dat ik een extra kabel naar boven moet trekken, maar da zal toch ook wel anders kunnen???
Dan zou hij best wel eens kunnen werken. Durf het alleen niet met zekerheid te stellen. Geeft niet, je krijgt er een controller bij. Als je dan met z'n tweeën wilt spelen, en die Rumblepad doet het niet, moet je even naar de winkel hollen voor een extra SIXAXIS.quote:Werktie pad op Bluetooth (dan ja) of op RF(dan nee)
Nee die Rumblepad2 is gewoon met een usb kabel.
Ik heb de DS3 al besteld. Goedkoper en sneller dan in Europa --> I'm there.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:06 schreef JDizzle het volgende:
Als de PS3 verrassing nu is dat Call of Duty 4 kb+m ondersteunt, dan ben ik zo een beetje de gelukkigste PS3 eigenaar op de wereld. Make it happen IW!
Wie gaat er trouwens ook de Dual Shock 3 importeren? Ik haal sowieso de witte.Misschien dat we een heleboel tegelijk kunnen binnenhalen?
[..]
Wel leuk om te horen hoe de gamepers altijd van die leuke extra's krijgt. En grafisch is de game gewoon zo goed als het kan worden met MGS imo, zolang de gameplay features zo uitgebreid mogelijk zijn, ben ik blij.
Eerst helemaal de game prijzen, en dan dat stukje waar hij dacht dat de camera uit stond.![]()
Waar vandaan en hoeveel ben je kwijt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb de DS3 al besteld. Goedkoper en sneller dan in Europa --> I'm there.
yeasia.com, kostte me 50 euro voor de controller, en het verzenden is gratis.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:27 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Waar vandaan en hoeveel ben je kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |