gefeli nog dan ^^quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Kijk eens wat ik gehad heb voor mijn verjaardag![]()
[ afbeelding ]
dan mis je wel watquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:47 schreef Kremers het volgende:
Zozo, das een dure set hoor
Ik heb nog steeds geen blu-ray film afgespeeld op mijn PS3
Gefeliciteerd !!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
thnks![]()
Pirates, ja daar zit mijn vriendin ook op te wachten.
Orlando Bloom in 1080![]()
9 euro incl verzenden bij Flatscreenproductsquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gewoon een normale HDMI kabel dus, zeker niet boven de 25 euro gaan, zelfs met 25 euro wordt je al uitgebuitsuc6 =]
komt 9november COD4 al?, moet ik nog meer geld uitgeven
, week erop al AC, deze week R&C binnen, zoveel goede games, tis een ramp !
Dat is waar, maar het valt wel mee als je al regelmatig films in HD kijkt. Mensen die al op een HD-ontvanger naar satellietuitzendingen hebben gekeken of zelfs met digitale TV van nu (moet je wel HD-kanalen hebben natuurlijk) zullen minder verschil merken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:39 schreef Gstyles het volgende:
[..]
dan mis je wel watis echt mooi hoor!
6 november ofzo hebben ze die kortings avond, 15% van 400 is 339quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:49 schreef Ludacriss het volgende:
Klopt het dat Bartsmit aanstaande dinsdag de playstation 3 40 gb voor 339 euro gaat verkopen?
Kan iedereen er naar toe of is het alleen voor insiders?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
6 november ofzo hebben ze die kortings avond, 15% van 400 is 339
ik heb geeeeeeeeeeen idee, ik lees het hier en daar.. weet geeneens of het waar isquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:57 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan iedereen er naar toe of is het alleen voor insiders?
Schijnt dat het zelfs ook geldt als je via internet besteld, maar dat weet ik niet zekerquote:
Ik weet het, maar die films zijn zo duurquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:39 schreef Gstyles het volgende:
[..]
dan mis je wel watis echt mooi hoor!
Klopt dus toch... 339 euro is dan natuurlijk wel een super prijs!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
Van het GoT forum:
[..]
Schijnt dat het zelfs ook geldt als je via internet besteld, maar dat weet ik niet zeker
En waar dan wel?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:47 schreef Renzokuken het volgende:
Zojuist een stuk gehoord van de soundtrack van Brainpower en Intwine voor Assassins Creed en het klonk zowaar best ok!![]()
Het was alsof ik naar het oude linkin park aan het luisteren was (nieuwe cd)
http://www.insidegamer.nl(...)idegamer/videos/4933quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:56 schreef Survivalism het volgende:
[..]
En waar dan wel?
En respect -5 voor het beledigen van die nieuwe CD.
of koop manhunt (ps2 versie)quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef rakotto het volgende:
Motorstorm geen optie?
Ben ik het nou volkomen mee eens... Past echt absoluut niet bij de game... Erg jammer. Ik hoop dat ik een engelse versie kan krijgenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef rakotto het volgende:
Nummer klinkt wel vet van AC, maar het past totaal niet bij het spel vindt ik.
het gaat hierij om deze kabel:quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:22 schreef KoosyNL het volgende:
Even over die kabeltjes: Een par topics terug ging het over de kabel die het beste is voor SD tv's. Iemand zei toen geloof ik iets over een andere scart kabel want de kabel die je bij de PS3 krijgt, is niet optimaal. Kan iemand mij vertellen wat voor kabel dit is? met misschien een linkje? Ik heb namelijk een scart-scart kabel maar deze kan er dus niet op...
Verder krijgt R&C wel allemaal goeie reviews! Behalve die van Gamespot... man ow man wat slaat die review nergens op zeg!!
Man EINDELIJKquote:Nieuws: Klein beetje info The Getaway 3
Geschreven door Lars Cornelis
Bron: lusoplay - English translation
Zondag 28 oktober 2007 - Het is lange tijd érg stil rondom de game The Getaway 3. Deze stilte is vandaag echter doorbroken door de Portugese website LusoPlay, die wat te melden heeft over de nieuwste game van Team Soho/Studio London.
Allereerst zullen we in november meer informatie mogen verwachten rondom The Getaway 3. Sony zal zelfs een klein evenement organiseren om the Getaway 3 en de game Eight Days onder de aandacht te brengen. Wanneer en waar dit evenement precies zal plaatsvinden is nog onbekend.
Over de game zelf heeft LusoPlay te melden dat The Getaway 3 al in een vergevorderd stadium is. De omgevingen en het scenario zijn al helemaal af, het team is momenteel bezig met de gameplay en het tweaken van het verhaal. De graphics zouden net zo mooi worden als de beelden die op de GDC 2006 verschenen.
Tot slot zou de game in het tweede kwartaal van 2008 moeten verschijnen, uiteraard exclusief op de PlayStation 3.
Ik ben ook meer benieuwd naar eight days.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Inderdaad las het zojuist ook. Ben echt benieuwd desondanks de vorige delen bagger waren. Een sandbox game in Amsterdam moet toch wat fraais opleveren
De teaser trailer liet amsterdam zienquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef rakotto het volgende:
Eight Days en The Getaway!! In Amsterdam? Ik meen dat het alleen geruchten waren toen?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Getaway_3quote:A technical demo featuring Piccadilly Circus was demonstrated in May 2005 at E3, but this was not directly from the game. It has been confirmed that the game would again be set in London and rumours have been circulating that the game could also feature Amsterdam.
Hier al twee dagen, en hoequote:
Die demo kan je vanaf de Japanse PSN-store downloaden. Zie ook www.japanesepsn.com,quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:51 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik heb sinds dit weekend ook een 60gb PS3. Wel ultiem cool zeg!
Ik hoorde dat er een demo van de nog uit te komen Gran Turismo te downloaden is, maar die heb ik niet kunnen vinden in de Playstationstore.
Welke randapparatuur heeft men hier zoal aan zijn PS3 gehangen?
ik alleen usb toetsenbord en headset, vooral dat toetsenbord is keihandig (internet via ps3)quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:51 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik heb sinds dit weekend ook een 60gb PS3. Wel ultiem cool zeg!
Ik hoorde dat er een demo van de nog uit te komen Gran Turismo te downloaden is, maar die heb ik niet kunnen vinden in de Playstationstore.
Welke randapparatuur heeft men hier zoal aan zijn PS3 gehangen?
Ok, gewoon met de webbrowser naartoe gaan dus.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die demo kan je vanaf de Japanse PSN-store downloaden. Zie ook www.japanesepsn.com,
Kan je dat toetsenbord ook als controller gebruiken, zoals je op de PC zou spelen, ik moet met COD3 nl erg wennen aan die PS3 controllers ipv muis en toetsenbord. Je kan gewoon lang niet zo snel richten, of ligt dat aan mij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik alleen usb toetsenbord en headset, vooral dat toetsenbord is keihandig (internet via ps3)
Geen goede ontwikkelingquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:51 schreef rakotto het volgende:
Met Unreal Tournament 3 zal het mogelijk zijn om toetsenbord en muis te gebruiken, het is geen optie wat zomaar beschikbaar is. Het spel moet het echt ondersteunen en je kan alleen Linux installeren op jou PS3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |