Omdat meerdere mensen er last van hebben....... heb zelf een PS3 die al meerdere keren vastgelopen is bij Rainbow Six Las Vegas, maar het gewoon nog uitstekend doetquote:
Die van mij loopt ook best vaak vast.... Gewon die uit/aan knop drie seconden ingedrukt houden en hij gaat vanzelf uit. Eerst laat hij de HD uitratelen en dan gaat ie vanzelf uit.quote:Op maandag 5 november 2007 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat meerdere mensen er last van hebben....... heb zelf een PS3 die al meerdere keren vastgelopen is bij Rainbow Six Las Vegas, maar het gewoon nog uitstekend doet![]()
Wat bedoel je als ik vragen magquote:Op maandag 5 november 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
Topic is niet getagged.
Ooo dat, niet opgevallenquote:
wrom?quote:Op maandag 5 november 2007 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Btw net Sony gebeld, en ik krijg een nieuwe controller van hun![]()
Als je een topic aanmaakt dan moet je [PS3] er voor zetten zodat het in de playstation gedeelte komt. Maar als je [PS3#88] aan elkaar zet, dan is het een PS3#88, dus dan is de tag verkeerd. Dus de volgende keer dat je het post met de topictitel... Doe het dan zo [PS3 #89] met een spatie ertussen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat bedoel je als ik vragen mag?
euh?quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Als je een topic aanmaakt dan moet je [PS3] er voor zetten zodat het in de playstation gedeelte komt. Maar als je [PS3#88] aan elkaar zet, dan is het een PS3#88, dus dan is de tag verkeerd. Dus de volgende keer dat je het post met de topictitel... Doe het dan zo [PS3 #89] met een spatie ertussen.![]()
Jep, het gaat om het filter. De topic naam maakt geen malle moer uit.quote:Op maandag 5 november 2007 16:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh?![]()
Als je een nieuw topic aanmaakt heb je gewoon een pull-down menu waarin je het filter in kan stellen. Volgens mij is dat belangrijker dan dat [PS3] gedoe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |