Omdat meerdere mensen er last van hebben....... heb zelf een PS3 die al meerdere keren vastgelopen is bij Rainbow Six Las Vegas, maar het gewoon nog uitstekend doetquote:
Die van mij loopt ook best vaak vast.... Gewon die uit/aan knop drie seconden ingedrukt houden en hij gaat vanzelf uit. Eerst laat hij de HD uitratelen en dan gaat ie vanzelf uit.quote:Op maandag 5 november 2007 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat meerdere mensen er last van hebben....... heb zelf een PS3 die al meerdere keren vastgelopen is bij Rainbow Six Las Vegas, maar het gewoon nog uitstekend doet![]()
Wat bedoel je als ik vragen magquote:Op maandag 5 november 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
Topic is niet getagged.
Ooo dat, niet opgevallenquote:
wrom?quote:Op maandag 5 november 2007 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Btw net Sony gebeld, en ik krijg een nieuwe controller van hun![]()
Als je een topic aanmaakt dan moet je [PS3] er voor zetten zodat het in de playstation gedeelte komt. Maar als je [PS3#88] aan elkaar zet, dan is het een PS3#88, dus dan is de tag verkeerd. Dus de volgende keer dat je het post met de topictitel... Doe het dan zo [PS3 #89] met een spatie ertussen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat bedoel je als ik vragen mag?
euh?quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Als je een topic aanmaakt dan moet je [PS3] er voor zetten zodat het in de playstation gedeelte komt. Maar als je [PS3#88] aan elkaar zet, dan is het een PS3#88, dus dan is de tag verkeerd. Dus de volgende keer dat je het post met de topictitel... Doe het dan zo [PS3 #89] met een spatie ertussen.![]()
Jep, het gaat om het filter. De topic naam maakt geen malle moer uit.quote:Op maandag 5 november 2007 16:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh?![]()
Als je een nieuw topic aanmaakt heb je gewoon een pull-down menu waarin je het filter in kan stellen. Volgens mij is dat belangrijker dan dat [PS3] gedoe...
Pookjes zijn versleten..quote:
Heb je het geprobeerd met dat hond verhaalquote:
Nee ergerquote:Op maandag 5 november 2007 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd met dat hond verhaal![]()
Wantquote:
want dan ga ik de PS3 halen @ bart smit, heb me kunnen bedwingen *trots* om em niet voor het weekend al te halen!quote:
Helaas blijft het hier niet alleen bij PESquote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef ikookhier het volgende:
Hier ook een pes vastlopervond het toch een kut spel
![]()
Wees blij dat je niet in het 360 topic komt danquote:Op maandag 5 november 2007 19:02 schreef ryangozer het volgende:
Aja.. waarom lopen deze topic zo snel als er nou alleen nuttige reacties waren konden we ook langer met 1 topic doen...
ist niet toevallig een 360 undercoverquote:Op maandag 5 november 2007 18:37 schreef Badabingea het volgende:
Dit is gewoon me 2e playstation die ik krijg en deze is gewoon ook naar de klote, godverdomme!!!
Daar ga ik niet vanuitquote:Op maandag 5 november 2007 20:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
ist niet toevallig een 360 undercover![]()
Ik ga hem juist wel halen voor de SP. Wacht daarom ook tot de release mensen hem weer kwijt willen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja en volgens OXM weer binnen zes uur. Kortom de shooters van tegenwoordig (kuch*Gears of War*kuch Halo 3*) heb je ook binnen dit duur uitgespeeld. Weinig verrassends aan dus. Call of Duty für mich = MULTIPLAYER MADNESS.
![]()
Launch Trailer Ratchet and Clank ToD
Hadden we al verwacht toch? Ik ga hem alsnog wel halen. Wordt ook maar eens tijd dat ik online ga gamen...quote:Op maandag 5 november 2007 20:36 schreef Fallen het volgende:
Eerste COD4 review... (vertaald uit het Frans)
Link
Single player campaign is 5 uur op medium... wow, wat een teleurstelling. Betekent voor mij dus dat ik hem ooit wel een keer uit de budgetbakken haal of platinum ofzo. Ik ben geen multiplayer, dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Hoe erg zijn jouw pookjes versleten? Ik heb namelijk bij 1 controller dat ik constant een "tikje" hoor en voel als ik de pookjes naar buiten beweeg. Bij allebei is het. Alsof er een elastiekje los schiet. Ding doet het verder ok, maar het is ongelofelijk irritant.quote:
Hey, dat klinkt bekend. Daarnaast ligt er een behoorlijke hoeveelheid 'wit stof' van de pookjes zelf op de euh, bovenkant van de pookjes. Beetje aan het slijten...quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Hoe erg zijn jouw pookjes versleten? Ik heb namelijk bij 1 controller dat ik constant een "tikje" hoor en voel als ik de pookjes naar buiten beweeg. Bij allebei is het. Alsof er een elastiekje los schiet. Ding doet het verder ok, maar het is ongelofelijk irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |