ben nu de wiki aan t updaten voor de laatste 4 delen, het stond eind vorig topic. linkjes over ongerveer 10 minutenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:29 schreef Gstyles het volgende:
links aub...100 gig is idd veel mja met de beelden die we van KILLZONE2 kennen, moet je wel
![]()
Sorry, normaal gesproken zit ik er redelijk boven op.... ben volgens mij de enige die zich ooit echt met de OP bemoeid heeft (na het verdwijnen enzo..)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:53 schreef ryangozer het volgende:
op is weer compleet, zou het fijn vinden als iedere nieuwe opener van het ps3 topic het vorige topic erbij zet, want 4 doen is niet echt fijn...
NFS PS? pre-orderen! krijg je m misschien wel eerder binnenquote:
Owja, da's waar ook... sorry, ik heb niks gezegd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is gratis....wat verwacht je anders
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Fallen het volgende:
Wat een schijtupdate weer vandaag.
3x PSone classics
1x WD: Gundam demo
1x trailer Uncharted
Nog steeds geen PES en ook geen Ratchet & Clank... WTF?!? (R&C heb ik dan al wel uit de US PSN, maar toch...)
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Fallen het volgende:
Wat een schijtupdate weer vandaag.
3x PSone classics
1x WD: Gundam demo
1x trailer Uncharted
Nog steeds geen PES en ook geen Ratchet & Clank... WTF?!? (R&C heb ik dan al wel uit de US PSN, maar toch...)
Gewoon demo's en filmpjes, juist omdat het gratis is, dat is ook alleen maar reclame voor de ontwikkelaars zij blij, de gamers blij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is gratis....wat verwacht je anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |