ben nu de wiki aan t updaten voor de laatste 4 delen, het stond eind vorig topic. linkjes over ongerveer 10 minutenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:29 schreef Gstyles het volgende:
links aub...100 gig is idd veel mja met de beelden die we van KILLZONE2 kennen, moet je wel
![]()
Sorry, normaal gesproken zit ik er redelijk boven op.... ben volgens mij de enige die zich ooit echt met de OP bemoeid heeft (na het verdwijnen enzo..)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:53 schreef ryangozer het volgende:
op is weer compleet, zou het fijn vinden als iedere nieuwe opener van het ps3 topic het vorige topic erbij zet, want 4 doen is niet echt fijn...
NFS PS? pre-orderen! krijg je m misschien wel eerder binnenquote:
Owja, da's waar ook... sorry, ik heb niks gezegd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is gratis....wat verwacht je anders
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Fallen het volgende:
Wat een schijtupdate weer vandaag.
3x PSone classics
1x WD: Gundam demo
1x trailer Uncharted
Nog steeds geen PES en ook geen Ratchet & Clank... WTF?!? (R&C heb ik dan al wel uit de US PSN, maar toch...)
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Fallen het volgende:
Wat een schijtupdate weer vandaag.
3x PSone classics
1x WD: Gundam demo
1x trailer Uncharted
Nog steeds geen PES en ook geen Ratchet & Clank... WTF?!? (R&C heb ik dan al wel uit de US PSN, maar toch...)
Gewoon demo's en filmpjes, juist omdat het gratis is, dat is ook alleen maar reclame voor de ontwikkelaars zij blij, de gamers blij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is gratis....wat verwacht je anders
Het is toch echt BLU-ray...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:08 schreef RedemptioN het volgende:
kan iemand de topic titel even veranderen...bluE-ray, omg,
tvp uiteraard
Dan heb je destijds lopen prutsen, want de OP in de WIKI is nooit aangepast...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:56 schreef Gstyles het volgende:
[..]idd een schijtupdate! waar dacht je trouwens aan tov veranderingen in de OP? Ik heb em zelf ook een keer gemaakt, dat was erg leuk
mja daarna werdie ook weer overgenomen en begonnen we weer van voor af aan
![]()
Kijk hier eens, misschien ook een handige link voor in de (nieuwe) OPquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weet iemand of Metal Gear Solid 3: SNAKE EATER werkt op de software BC van de PS3?
De PS3 spellen zijn regiovrij, Blu-ray hangt van de Blu-ray zelf af (ongeveer 75% van de Blu-ray's is regiovrij) maar qua DVD's en PS2 spellen is de PS3 niet regiovrij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Klopt het dat de PS3 regiovrij is?
PS3 is overigens naar 499 gegaan in amerika voor 80gb versie, zouden wij ook de 80gb versie krijgen als 60gb hier uitverkocht is?
Hmm? Vind het aanbod op dit moment best tof. Welke games heb je al?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:36 schreef satecl het volgende:
Pff vandaag nog maar weer even naar de winkel geweest om een game te kopen. Er zit gewoon geen vette game tussen, al moest ik wel even twijfelen bij de nieuwe Stuntman(vond de demo heel vet). Echt klote dit, ik wil vette games spelen !!!!
Verlanglijstje:
PES 2008
Strangehold
Uncharted
Assasin Creed
Rachet & Clank
Virtua Tennis 3, Call of duty 3 en NBA street homecourt. Maar ik speel ze weinig tot nooit. Speel alleen Demo's van Strangehold/R&C/Stuntman en de Ps2 game Pes5.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:38 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Hmm? Vind het aanbod op dit moment best tof. Welke games heb je al?
Skate is echt een topgame, kan ik van harte aanraden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Virtua Tennis 3, Call of duty 3 en NBA street homecourt. Maar ik speel ze weinig tot nooit. Speel alleen Demo's van Strangehold/R&C/Stuntman en de Ps2 game Pes5.
Warhawk en Dirt dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Virtua Tennis 3, Call of duty 3 en NBA street homecourt. Maar ik speel ze weinig tot nooit. Speel alleen Demo's van Strangehold/R&C/Stuntman en de Ps2 game Pes5.
Kijk even op deze site: http://www.ps3comp.comquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weet iemand of Metal Gear Solid 3: SNAKE EATER werkt op de software BC van de PS3?
En God of War?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Skate is echt een topgame, kan ik van harte aanraden.
Skate vond ik ook wel vet inderdaad, maar heb er net geen 70 Eu voor over. Warhank zou ik wel willen proberen, maar heb geen creditcard om de game bij de PSStore te kopen..quote:
Stranglehold is al heel lang uit voor de 360 en schijnt behoorlijk tegen te vallen, maar dat moet je zelf natuurlijk weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:05 schreef satecl het volgende:
Skate vond ik ook wel vet inderdaad, maar heb er net geen 70 Eu voor over. Warhank zou ik wel willen proberen, maar heb geen creditcard om de game bij de PSStore te kopen..En nee voor 70 euro ga ik die ook niet halen, dat durf ik neit aan en er komen al genoeg toppers(maar dan over een paar weken
)
Ik zag trouwens Strangehold voor de Xbox360 al in de winkel liggen, lekker zuur dus.
ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:21 schreef Gstyles het volgende:
geen idee... je zit toch in de EU-store?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |