ben nu de wiki aan t updaten voor de laatste 4 delen, het stond eind vorig topic. linkjes over ongerveer 10 minutenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:29 schreef Gstyles het volgende:
links aub...100 gig is idd veel mja met de beelden die we van KILLZONE2 kennen, moet je wel
![]()
Sorry, normaal gesproken zit ik er redelijk boven op.... ben volgens mij de enige die zich ooit echt met de OP bemoeid heeft (na het verdwijnen enzo..)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:53 schreef ryangozer het volgende:
op is weer compleet, zou het fijn vinden als iedere nieuwe opener van het ps3 topic het vorige topic erbij zet, want 4 doen is niet echt fijn...
NFS PS? pre-orderen! krijg je m misschien wel eerder binnenquote:
Owja, da's waar ook... sorry, ik heb niks gezegd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is gratis....wat verwacht je anders
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Fallen het volgende:
Wat een schijtupdate weer vandaag.
3x PSone classics
1x WD: Gundam demo
1x trailer Uncharted
Nog steeds geen PES en ook geen Ratchet & Clank... WTF?!? (R&C heb ik dan al wel uit de US PSN, maar toch...)
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Fallen het volgende:
Wat een schijtupdate weer vandaag.
3x PSone classics
1x WD: Gundam demo
1x trailer Uncharted
Nog steeds geen PES en ook geen Ratchet & Clank... WTF?!? (R&C heb ik dan al wel uit de US PSN, maar toch...)
Gewoon demo's en filmpjes, juist omdat het gratis is, dat is ook alleen maar reclame voor de ontwikkelaars zij blij, de gamers blij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is gratis....wat verwacht je anders
Het is toch echt BLU-ray...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:08 schreef RedemptioN het volgende:
kan iemand de topic titel even veranderen...bluE-ray, omg,
tvp uiteraard
Dan heb je destijds lopen prutsen, want de OP in de WIKI is nooit aangepast...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:56 schreef Gstyles het volgende:
[..]idd een schijtupdate! waar dacht je trouwens aan tov veranderingen in de OP? Ik heb em zelf ook een keer gemaakt, dat was erg leuk
mja daarna werdie ook weer overgenomen en begonnen we weer van voor af aan
![]()
Kijk hier eens, misschien ook een handige link voor in de (nieuwe) OPquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weet iemand of Metal Gear Solid 3: SNAKE EATER werkt op de software BC van de PS3?
De PS3 spellen zijn regiovrij, Blu-ray hangt van de Blu-ray zelf af (ongeveer 75% van de Blu-ray's is regiovrij) maar qua DVD's en PS2 spellen is de PS3 niet regiovrij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Klopt het dat de PS3 regiovrij is?
PS3 is overigens naar 499 gegaan in amerika voor 80gb versie, zouden wij ook de 80gb versie krijgen als 60gb hier uitverkocht is?
Hmm? Vind het aanbod op dit moment best tof. Welke games heb je al?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:36 schreef satecl het volgende:
Pff vandaag nog maar weer even naar de winkel geweest om een game te kopen. Er zit gewoon geen vette game tussen, al moest ik wel even twijfelen bij de nieuwe Stuntman(vond de demo heel vet). Echt klote dit, ik wil vette games spelen !!!!
Verlanglijstje:
PES 2008
Strangehold
Uncharted
Assasin Creed
Rachet & Clank
Virtua Tennis 3, Call of duty 3 en NBA street homecourt. Maar ik speel ze weinig tot nooit. Speel alleen Demo's van Strangehold/R&C/Stuntman en de Ps2 game Pes5.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:38 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Hmm? Vind het aanbod op dit moment best tof. Welke games heb je al?
Skate is echt een topgame, kan ik van harte aanraden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Virtua Tennis 3, Call of duty 3 en NBA street homecourt. Maar ik speel ze weinig tot nooit. Speel alleen Demo's van Strangehold/R&C/Stuntman en de Ps2 game Pes5.
Warhawk en Dirt dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Virtua Tennis 3, Call of duty 3 en NBA street homecourt. Maar ik speel ze weinig tot nooit. Speel alleen Demo's van Strangehold/R&C/Stuntman en de Ps2 game Pes5.
Kijk even op deze site: http://www.ps3comp.comquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Weet iemand of Metal Gear Solid 3: SNAKE EATER werkt op de software BC van de PS3?
En God of War?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Skate is echt een topgame, kan ik van harte aanraden.
Skate vond ik ook wel vet inderdaad, maar heb er net geen 70 Eu voor over. Warhank zou ik wel willen proberen, maar heb geen creditcard om de game bij de PSStore te kopen..quote:
Stranglehold is al heel lang uit voor de 360 en schijnt behoorlijk tegen te vallen, maar dat moet je zelf natuurlijk weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:05 schreef satecl het volgende:
Skate vond ik ook wel vet inderdaad, maar heb er net geen 70 Eu voor over. Warhank zou ik wel willen proberen, maar heb geen creditcard om de game bij de PSStore te kopen..En nee voor 70 euro ga ik die ook niet halen, dat durf ik neit aan en er komen al genoeg toppers(maar dan over een paar weken
)
Ik zag trouwens Strangehold voor de Xbox360 al in de winkel liggen, lekker zuur dus.
ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:21 schreef Gstyles het volgende:
geen idee... je zit toch in de EU-store?![]()
Nee, US-update is vanavond om 0:00.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
de US-Store update volgens mij op maandag, niet op donderdag.
ik weet dat het Blu-ray is maar er staat bluE-ray in de topic titelquote:
en scores OPMquote:Donderdag 18 oktober 2007 - Eerder vandaag deelde de OPM cijfers uit aan onder andere Pro Evolution Soccer 2008, nu heeft ook PLAY Magazine zich uitgelaten over Konami's nieuwste footie en de review van PLAY is alles behalve lovend. De game behaalde slechts een 70 in het blad.
Quote:
Pro Evoltuion Soccer 2008 sprint niet op de PlayStation 3, maar strompelt. Hiermee is PES 2008 de eerste PES die minder is dan de FIFA-tegenhanger. We verwachtten een revolutionaire voetbalgame zoals de voorgangers, maar dit is gewoon schandelijk.
Volgende week zal Pro Evolution Soccer 2008 verschijnen en rond die tijd kun je ook een review van PS3[ only verwachten. Zullen wij het eens zijn met PLAY Magazine, of de game met een hoger cijfer belonen?
quote:Aqua Vita (PSN): 41%
Conan: 81%
Half Life 2: The Orange Box: 93%
Juiced 2: Hot Import Nights: 69%
Operation Creature Feature (PSN): 48%
Pro Evolution Soccer 2008: 88%
Ratchet & Clank: Tools of Destruction: 89%
Snakeball (PSN): 66%
The Eye of Judgement: 80%
The Simpsons Game: 79%
Trials of Topoq (PSN): 52%
Misschien dus ook voor Europa?quote:Donderdag 18 oktober 2007 - Sony Computer Entertainment America heeft vandaag bekend gemaakt dat Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction een week eerder in de Verenigde Staten verschijnt dan gepland. Het nieuwste avontuur van het komische duo ligt daar volgende week al in de winkel, in plaats van 30 oktober.
Of de Europese release van Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction ook vervroegd zal worden, is helaas nog niet bekend. Vooralsnog staat de game gepland voor 9 november aanstaande. Fans kunnen nu wel alvast de pre-orderkit ophalen, waardoor zij 9 november gegarandeerd zijn van een exemplaar en daarnaast een 512 MB Memorystick in de vorm van Ratchet krijgen.
WHOA WELKEquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:27 schreef Survivalism het volgende:
Er zit een Eye of Judgement kaart bij de OPM
De belichting, de animaties, het water, de sfeer, alles klopt aan deze game. Wat een klasbakken @ Naughty Dogquote:Join on us on a whirlwind tour through the first 60 minutes of the stunning masterpiece
Indiana Jones and Lara croft are names you associate with great adventures and come 7 December, when Uncharted: Drake’s Fortune finds its way to PS3, Nathan Drake will be clambering up vines and leaping over ravines and joining that prestigious list.
Drake, as all intrepid explorers are, is on the hunt for a lost treasure buried deep in the heart of an uncharted Pacific Island. Joining him on this adventure is his sidekick-come-reporter, Elena Fisher, who is filming the expedition in pursuit of a scoop. But after their boat gets blown to pieces it’s clear this isn’t going to be as easy as the pair first thought.
Naughty Dog seems to have found a way to get more kick out of the PS3 than other developers, and have crafted a game that’s not only a joy to play but also gorgeous to look at, hell even the AI is good. All this and they’ve even managed to include a nod to their previous game. Look closely at the wetsuits in the opening sequence and, although obviously not as we remember him; you might just spot Daxter making a cameo appearance.
The first hour of Uncharted: Drake’s Fortune, which we’ve crammed into just 240 seconds, is full of set pieces and incredible environments which, if they continue, will make this the PS3 game of the year.
Check out the video below and see what you can expect in the 60 minutes of this epic tale.
Warning: Although we tried our best, this video may contain spoilers
als ik zo in de winkels kijk, dan is de verkoop in oktober stukke hoger dan in september.... daarbij heeft de 360 zijn top game nu gehad, en die verkopen ook niet veel meer dan de Wii zonder enige goeie game... De world has gone MAD!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hardwareverkopen September:
Xbox 360 527.800
Wii 501.000
NDS 495.800
PSP 284.500
PS2 215.000
PS3 119.400
GBA 75.000
Is wel erg triest gesteldHopelijk is er net als in de UK een stijging van 178% in oktober.
je mag jezelf toevoegen via de wiki op, dan gaatie vanzelf mee met het volgende topic.. (houd de rest wel heel hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:14 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Mocht iemand zin hebben in een potje FIFA 2008, m'n username is Mark13! Misschien dat deze ook ge-add kan worden in de OP?
Komt goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Xbox 360 527.800
Wii 501.000
NDS 495.800
PSP 284.500
PS2 215.000
PS3 119.400
GBA 75.000
Is wel erg triest gesteldHopelijk is er net als in de UK een stijging van 178% in oktober.
Donequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:23 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je mag jezelf toevoegen via de wiki op, dan gaatie vanzelf mee met het volgende topic.. (houd de rest wel heel he)
In september is er niks uitgekomen voor de PS3.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Xbox 360 527.800
Wii 501.000
NDS 495.800
PSP 284.500
PS2 215.000
PS3 119.400
GBA 75.000
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
ik maandag een nieuwe bravia 120cm fullhd tv gekocht. zit er een gratis ps3 bij. ik blij. krijg ik zonet de doos binnen. zit er een kaart bij die ik moet opsturen naar sony. zodat ze de ps3 kunnen opsturen. .O.
wtf. denk ga vanmiddag ff lekker die tv testen moet ik nog langer wachten op mn nieuwe speeltje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.
mwoah dat had je kunnen wetenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
ik maandag een nieuwe bravia 120cm fullhd tv gekocht. zit er een gratis ps3 bij. ik blij. krijg ik zonet de doos binnen. zit er een kaart bij die ik moet opsturen naar sony. zodat ze de ps3 kunnen opsturen. .O.
wtf. denk ga vanmiddag ff lekker die tv testen moet ik nog langer wachten op mn nieuwe speeltje
er was mij niets vertelt.quote:
ik heb hem 9 maanden geleden al gespeeld. En ik was blij dat ik hem niet gekocht hadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef KoosyNL het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de aankondiging van lost Plant voor de PS3?? Iemand intresse in een game die 9 maanden geleden al op de 360 kwam??
Lost Planetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef KoosyNL het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de aankondiging van lost Plant voor de PS3?? Iemand intresse in een game die 9 maanden geleden al op de 360 kwam??
Dan vind ik het knap dat je na 2x kijken kan zien dat het screenshots zijn. Bij mij lukt dat na 5x nog niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:07 schreef Fallen het volgende:
Ik weet niet hoe ze het doen, maar op één of andere manier moet ik bij GT altijd 2x kijken voordat ik zeker weet dat het geen foto's zijn maar screenshots.
?? Japanse store?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Gstyles het volgende:
nog een paar uur w88 voor de demo en een paar dagies voor PES
Zeker weten. Half-Life 2 is een geweldig spel, de beide episodes zijn ook goed vermaak, Portal is top en Team Fortress 2 is lekker online knallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat denken jullie trouwens van die Half-Life Orange Box? Is die over een paar weken een beetje de moeite waard als je nog nooit verder hebt gespeeld dan Half-Life 1 in '99?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
More
Hot Daaaamn!
Welke demo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Gstyles het volgende:
nog een paar uur w88 voor de demo en een paar dagies voor PES
GT5 Prologue Demoquote:
OMG OMG OMG OMG en het is ook nog eens gratis, dat wordt vast de hele avond de PS3 aan laten staanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
GT5 Prologue Demo
Iemand in amerikaanse chat zegt trouwens dat ie 'm al paar uur heeft uit PSN Japan?
Hier staat hij nog niet op de Japanse PSN.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
GT5 Prologue Demo
Iemand in amerikaanse chat zegt trouwens dat ie 'm al paar uur heeft uit PSN Japan?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kijk eens wat ik gekoopt heb![]()
[ afbeelding ]
En met schitterende usb stick![]()
Wat is nu de totale prijs die je betaald hebt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Grammatica FTWquote:
Enig puntje van kritiek:quote:Unfortunately our demo was pretty short, sitting at only about ten minutes total (which included a short briefing on the game), but if it was any indication of the game's appeal I was pretty much pushed out of the booth by Konami reps who handed me a feedback flyer and sent me on my way. From my very brief stint with the game, however, Metal Gear Solid 4 is already very impressive, and a step in the right direction as far as I'm concerned. Everything from the smooth controls to active camo system (which can display over 100 textures in the game) and RE4-inspired aiming hooked me within just a few minutes, and now I'm stuck wanting more.
Snake Eater was a nice look back to the roots of Metal Gear, dropping players back into the wide open jungle, but there's something far more rewarding when you're creeping through monasteries, slithering on your belly as a firefight rages on all around you, or deciding to befriend local soldiers in return for support when it's most needed. Metal Gear Solid 4 blends the classic Metal Gear feel with a design not entirely removed from games like GRAW, and it's a refreshing experience to be back in the thick of battle. As far as I'm concerned, MGS4 is already shaping up to be the best Metal Gear since Solid. Take it with a grain of salt, but it's the first game in the series to really hook me in nearly a decade, and there's something to be said for that.
We'll have more coverage of MGS4 soon, including footage from E for All, as the show continues. Stay tuned.
quote:Since this demo is actually based on the first few minutes of the final game players will need to take this opportunity to practice evasive maneuvers. Laying down (or pushing up against) the ground or walls will automatically change Snake's active camo display, allowing up to 95% camouflage when out in the open. Personally this made the demo a bit too easy, as you could literally walk behind someone, lay down, and they'd miss you most of the time, even when at a laughably short distance.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Pes2008 wordt al in sommige winkels verkocht in Griekenland.![]()
moet je dan later dat lege doosje weer inleveren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
weet ik veel, tot nu toe 10 euroquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat is nu de totale prijs die je betaald hebt?
je bent gek in je kop kerelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
GT5 demo gespeeld, matig.
PGR4 en Forza 2 vind ik er mooier uit zien, en de gameplay trekt mij ook niet zo
Ah gelukkig heb jij geen vooroordelen over de 360, altijd klagen en als ik het ermee vergelijk is het kut crap, surequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:34 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
je bent gek in je kop kerel
forza 2 mooilelijkste racer ooit gt4 was beter dan die kut crap
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef Kremers het volgende:
Huh? Je doet een aanbetaling zonder te weten wat je uiteindelijk moet betalen?
Jap store.. je moet dus een jap account aanmaken wil je het kunnen downloaden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef ryangozer het volgende:
waar halen julie die GT5 demo vandaan ik kan m echt niet vinden...
Op de Japanse PSN Store.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef ryangozer het volgende:
waar halen julie die GT5 demo vandaan ik kan m echt niet vinden...
Heb je al een altaar?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ja hoor hij is er!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nietquote:
Bring on the demo !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grammatica FTW![]()
Anyway:
Metal Gear Solid 4 Update
[..]
Enig puntje van kritiek:
[..]
Nee, is niet online.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GT5 ziet er ongelooflijk mooi uit jeeeeeeeeeeeeeeesus, anyway ik vraag me af of je in deze demo wel tegen 16 man online kunt racen, nergens kan ik een optie vinden in het menu, ook is het niet mogelijk om de taal in het engels te zetten helaas
Stop aub met liegen man, Forza 2 en PGR4 mogen niet eens de veters strikken van GT5, dit ziet er echt onwijs realistisch uit, het voelt realistisch, het rijd realistisch, het oogt realistisch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
GT5 demo gespeeld, matig.
PGR4 en Forza 2 vind ik er mooier uit zien, en de gameplay trekt mij ook niet zo
Jammer, maar wat een fucking verslavende demo is hetquote:
Ik denk dat je die conclusie eerder trekt uit het feit dat de track die in de demo zit nogal 'kaal' oogt. PGR 4 weet als totaalplaatje nu meer te overtuigen maar dat komt ook door het feit dat we meer tracks van steden heb gezien. Bij GT 5 Prologue hebben we er maar één mogen aanschouwen, en wat voor een...een hele kale. Besides is dit nog het voorproefje op GT 5, want die zal uiteraard meer content (tracks, cars etc. etc.) en op een verder doorontwikkelde engine draaien. GT 4 was een van de meest indrukwekkende games afgelopen gen en dat zal GT 5 straks ook gewoon worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
True, heb elke auto al eens gereden. Morgen met iedereen #1 behalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer, maar wat een fucking verslavende demo is het![]()
Hoe unlock je bepaalde cars?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef JDizzle het volgende:
[..]
True, heb elke auto al eens gereden. Morgen met iedereen #1 behalen.
onmogelijk, alles goed invullen als de instructies japans zijn... jammer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jap store.. je moet dus een jap account aanmaken wil je het kunnen downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |