denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
ik maandag een nieuwe bravia 120cm fullhd tv gekocht. zit er een gratis ps3 bij. ik blij. krijg ik zonet de doos binnen. zit er een kaart bij die ik moet opsturen naar sony. zodat ze de ps3 kunnen opsturen. .O.
wtf. denk ga vanmiddag ff lekker die tv testen moet ik nog langer wachten op mn nieuwe speeltje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.
mwoah dat had je kunnen wetenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
ik maandag een nieuwe bravia 120cm fullhd tv gekocht. zit er een gratis ps3 bij. ik blij. krijg ik zonet de doos binnen. zit er een kaart bij die ik moet opsturen naar sony. zodat ze de ps3 kunnen opsturen. .O.
wtf. denk ga vanmiddag ff lekker die tv testen moet ik nog langer wachten op mn nieuwe speeltje
er was mij niets vertelt.quote:
ik heb hem 9 maanden geleden al gespeeld. En ik was blij dat ik hem niet gekocht hadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef KoosyNL het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de aankondiging van lost Plant voor de PS3?? Iemand intresse in een game die 9 maanden geleden al op de 360 kwam??
Lost Planetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef KoosyNL het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de aankondiging van lost Plant voor de PS3?? Iemand intresse in een game die 9 maanden geleden al op de 360 kwam??
Dan vind ik het knap dat je na 2x kijken kan zien dat het screenshots zijn. Bij mij lukt dat na 5x nog niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:07 schreef Fallen het volgende:
Ik weet niet hoe ze het doen, maar op één of andere manier moet ik bij GT altijd 2x kijken voordat ik zeker weet dat het geen foto's zijn maar screenshots.
?? Japanse store?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Gstyles het volgende:
nog een paar uur w88 voor de demo en een paar dagies voor PES
Zeker weten. Half-Life 2 is een geweldig spel, de beide episodes zijn ook goed vermaak, Portal is top en Team Fortress 2 is lekker online knallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat denken jullie trouwens van die Half-Life Orange Box? Is die over een paar weken een beetje de moeite waard als je nog nooit verder hebt gespeeld dan Half-Life 1 in '99?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
More
Hot Daaaamn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |