Nee, US-update is vanavond om 0:00.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
de US-Store update volgens mij op maandag, niet op donderdag.
ik weet dat het Blu-ray is maar er staat bluE-ray in de topic titelquote:
en scores OPMquote:Donderdag 18 oktober 2007 - Eerder vandaag deelde de OPM cijfers uit aan onder andere Pro Evolution Soccer 2008, nu heeft ook PLAY Magazine zich uitgelaten over Konami's nieuwste footie en de review van PLAY is alles behalve lovend. De game behaalde slechts een 70 in het blad.
Quote:
Pro Evoltuion Soccer 2008 sprint niet op de PlayStation 3, maar strompelt. Hiermee is PES 2008 de eerste PES die minder is dan de FIFA-tegenhanger. We verwachtten een revolutionaire voetbalgame zoals de voorgangers, maar dit is gewoon schandelijk.
Volgende week zal Pro Evolution Soccer 2008 verschijnen en rond die tijd kun je ook een review van PS3[ only verwachten. Zullen wij het eens zijn met PLAY Magazine, of de game met een hoger cijfer belonen?
quote:Aqua Vita (PSN): 41%
Conan: 81%
Half Life 2: The Orange Box: 93%
Juiced 2: Hot Import Nights: 69%
Operation Creature Feature (PSN): 48%
Pro Evolution Soccer 2008: 88%
Ratchet & Clank: Tools of Destruction: 89%
Snakeball (PSN): 66%
The Eye of Judgement: 80%
The Simpsons Game: 79%
Trials of Topoq (PSN): 52%
Misschien dus ook voor Europa?quote:Donderdag 18 oktober 2007 - Sony Computer Entertainment America heeft vandaag bekend gemaakt dat Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction een week eerder in de Verenigde Staten verschijnt dan gepland. Het nieuwste avontuur van het komische duo ligt daar volgende week al in de winkel, in plaats van 30 oktober.
Of de Europese release van Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction ook vervroegd zal worden, is helaas nog niet bekend. Vooralsnog staat de game gepland voor 9 november aanstaande. Fans kunnen nu wel alvast de pre-orderkit ophalen, waardoor zij 9 november gegarandeerd zijn van een exemplaar en daarnaast een 512 MB Memorystick in de vorm van Ratchet krijgen.
WHOA WELKEquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:27 schreef Survivalism het volgende:
Er zit een Eye of Judgement kaart bij de OPM
De belichting, de animaties, het water, de sfeer, alles klopt aan deze game. Wat een klasbakken @ Naughty Dogquote:Join on us on a whirlwind tour through the first 60 minutes of the stunning masterpiece
Indiana Jones and Lara croft are names you associate with great adventures and come 7 December, when Uncharted: Drake’s Fortune finds its way to PS3, Nathan Drake will be clambering up vines and leaping over ravines and joining that prestigious list.
Drake, as all intrepid explorers are, is on the hunt for a lost treasure buried deep in the heart of an uncharted Pacific Island. Joining him on this adventure is his sidekick-come-reporter, Elena Fisher, who is filming the expedition in pursuit of a scoop. But after their boat gets blown to pieces it’s clear this isn’t going to be as easy as the pair first thought.
Naughty Dog seems to have found a way to get more kick out of the PS3 than other developers, and have crafted a game that’s not only a joy to play but also gorgeous to look at, hell even the AI is good. All this and they’ve even managed to include a nod to their previous game. Look closely at the wetsuits in the opening sequence and, although obviously not as we remember him; you might just spot Daxter making a cameo appearance.
The first hour of Uncharted: Drake’s Fortune, which we’ve crammed into just 240 seconds, is full of set pieces and incredible environments which, if they continue, will make this the PS3 game of the year.
Check out the video below and see what you can expect in the 60 minutes of this epic tale.
Warning: Although we tried our best, this video may contain spoilers
als ik zo in de winkels kijk, dan is de verkoop in oktober stukke hoger dan in september.... daarbij heeft de 360 zijn top game nu gehad, en die verkopen ook niet veel meer dan de Wii zonder enige goeie game... De world has gone MAD!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hardwareverkopen September:
Xbox 360 527.800
Wii 501.000
NDS 495.800
PSP 284.500
PS2 215.000
PS3 119.400
GBA 75.000
Is wel erg triest gesteldHopelijk is er net als in de UK een stijging van 178% in oktober.
je mag jezelf toevoegen via de wiki op, dan gaatie vanzelf mee met het volgende topic.. (houd de rest wel heel hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:14 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Mocht iemand zin hebben in een potje FIFA 2008, m'n username is Mark13! Misschien dat deze ook ge-add kan worden in de OP?
Komt goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Xbox 360 527.800
Wii 501.000
NDS 495.800
PSP 284.500
PS2 215.000
PS3 119.400
GBA 75.000
Is wel erg triest gesteldHopelijk is er net als in de UK een stijging van 178% in oktober.
Donequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:23 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je mag jezelf toevoegen via de wiki op, dan gaatie vanzelf mee met het volgende topic.. (houd de rest wel heel he)
In september is er niks uitgekomen voor de PS3.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Xbox 360 527.800
Wii 501.000
NDS 495.800
PSP 284.500
PS2 215.000
PS3 119.400
GBA 75.000
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
ik maandag een nieuwe bravia 120cm fullhd tv gekocht. zit er een gratis ps3 bij. ik blij. krijg ik zonet de doos binnen. zit er een kaart bij die ik moet opsturen naar sony. zodat ze de ps3 kunnen opsturen. .O.
wtf. denk ga vanmiddag ff lekker die tv testen moet ik nog langer wachten op mn nieuwe speeltje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
denk maar zo; tegen de tijd dat je hem binnenhebt, kun je hem meteen testen met die nieuwe film van Pixar game van Insomniac.
mwoah dat had je kunnen wetenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
ik maandag een nieuwe bravia 120cm fullhd tv gekocht. zit er een gratis ps3 bij. ik blij. krijg ik zonet de doos binnen. zit er een kaart bij die ik moet opsturen naar sony. zodat ze de ps3 kunnen opsturen. .O.
wtf. denk ga vanmiddag ff lekker die tv testen moet ik nog langer wachten op mn nieuwe speeltje
er was mij niets vertelt.quote:
ik heb hem 9 maanden geleden al gespeeld. En ik was blij dat ik hem niet gekocht hadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef KoosyNL het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de aankondiging van lost Plant voor de PS3?? Iemand intresse in een game die 9 maanden geleden al op de 360 kwam??
Lost Planetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef KoosyNL het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de aankondiging van lost Plant voor de PS3?? Iemand intresse in een game die 9 maanden geleden al op de 360 kwam??
Dan vind ik het knap dat je na 2x kijken kan zien dat het screenshots zijn. Bij mij lukt dat na 5x nog niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:07 schreef Fallen het volgende:
Ik weet niet hoe ze het doen, maar op één of andere manier moet ik bij GT altijd 2x kijken voordat ik zeker weet dat het geen foto's zijn maar screenshots.
?? Japanse store?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Gstyles het volgende:
nog een paar uur w88 voor de demo en een paar dagies voor PES
Zeker weten. Half-Life 2 is een geweldig spel, de beide episodes zijn ook goed vermaak, Portal is top en Team Fortress 2 is lekker online knallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat denken jullie trouwens van die Half-Life Orange Box? Is die over een paar weken een beetje de moeite waard als je nog nooit verder hebt gespeeld dan Half-Life 1 in '99?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
More
Hot Daaaamn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |