quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef Kremers het volgende:
Huh? Je doet een aanbetaling zonder te weten wat je uiteindelijk moet betalen?
Jap store.. je moet dus een jap account aanmaken wil je het kunnen downloaden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef ryangozer het volgende:
waar halen julie die GT5 demo vandaan ik kan m echt niet vinden...
Op de Japanse PSN Store.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef ryangozer het volgende:
waar halen julie die GT5 demo vandaan ik kan m echt niet vinden...
Heb je al een altaar?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ja hoor hij is er!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nietquote:
Bring on the demo !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grammatica FTW![]()
Anyway:
Metal Gear Solid 4 Update
[..]
Enig puntje van kritiek:
[..]
Nee, is niet online.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GT5 ziet er ongelooflijk mooi uit jeeeeeeeeeeeeeeesus, anyway ik vraag me af of je in deze demo wel tegen 16 man online kunt racen, nergens kan ik een optie vinden in het menu, ook is het niet mogelijk om de taal in het engels te zetten helaas
Stop aub met liegen man, Forza 2 en PGR4 mogen niet eens de veters strikken van GT5, dit ziet er echt onwijs realistisch uit, het voelt realistisch, het rijd realistisch, het oogt realistisch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
GT5 demo gespeeld, matig.
PGR4 en Forza 2 vind ik er mooier uit zien, en de gameplay trekt mij ook niet zo
Jammer, maar wat een fucking verslavende demo is hetquote:
Ik denk dat je die conclusie eerder trekt uit het feit dat de track die in de demo zit nogal 'kaal' oogt. PGR 4 weet als totaalplaatje nu meer te overtuigen maar dat komt ook door het feit dat we meer tracks van steden heb gezien. Bij GT 5 Prologue hebben we er maar één mogen aanschouwen, en wat voor een...een hele kale. Besides is dit nog het voorproefje op GT 5, want die zal uiteraard meer content (tracks, cars etc. etc.) en op een verder doorontwikkelde engine draaien. GT 4 was een van de meest indrukwekkende games afgelopen gen en dat zal GT 5 straks ook gewoon worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
PGR4 en Forza 2 vind ik er mooier uit zien, en de gameplay trekt mij ook niet zo
True, heb elke auto al eens gereden. Morgen met iedereen #1 behalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer, maar wat een fucking verslavende demo is het![]()
Hoe unlock je bepaalde cars?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef JDizzle het volgende:
[..]
True, heb elke auto al eens gereden. Morgen met iedereen #1 behalen.
onmogelijk, alles goed invullen als de instructies japans zijn... jammer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jap store.. je moet dus een jap account aanmaken wil je het kunnen downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |