Welke demo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:58 schreef Gstyles het volgende:
nog een paar uur w88 voor de demo en een paar dagies voor PES
GT5 Prologue Demoquote:
OMG OMG OMG OMG en het is ook nog eens gratis, dat wordt vast de hele avond de PS3 aan laten staanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
GT5 Prologue Demo
Iemand in amerikaanse chat zegt trouwens dat ie 'm al paar uur heeft uit PSN Japan?
Hier staat hij nog niet op de Japanse PSN.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
GT5 Prologue Demo
Iemand in amerikaanse chat zegt trouwens dat ie 'm al paar uur heeft uit PSN Japan?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kijk eens wat ik gekoopt heb![]()
[ afbeelding ]
En met schitterende usb stick![]()
Wat is nu de totale prijs die je betaald hebt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Grammatica FTWquote:
Enig puntje van kritiek:quote:Unfortunately our demo was pretty short, sitting at only about ten minutes total (which included a short briefing on the game), but if it was any indication of the game's appeal I was pretty much pushed out of the booth by Konami reps who handed me a feedback flyer and sent me on my way. From my very brief stint with the game, however, Metal Gear Solid 4 is already very impressive, and a step in the right direction as far as I'm concerned. Everything from the smooth controls to active camo system (which can display over 100 textures in the game) and RE4-inspired aiming hooked me within just a few minutes, and now I'm stuck wanting more.
Snake Eater was a nice look back to the roots of Metal Gear, dropping players back into the wide open jungle, but there's something far more rewarding when you're creeping through monasteries, slithering on your belly as a firefight rages on all around you, or deciding to befriend local soldiers in return for support when it's most needed. Metal Gear Solid 4 blends the classic Metal Gear feel with a design not entirely removed from games like GRAW, and it's a refreshing experience to be back in the thick of battle. As far as I'm concerned, MGS4 is already shaping up to be the best Metal Gear since Solid. Take it with a grain of salt, but it's the first game in the series to really hook me in nearly a decade, and there's something to be said for that.
We'll have more coverage of MGS4 soon, including footage from E for All, as the show continues. Stay tuned.
quote:Since this demo is actually based on the first few minutes of the final game players will need to take this opportunity to practice evasive maneuvers. Laying down (or pushing up against) the ground or walls will automatically change Snake's active camo display, allowing up to 95% camouflage when out in the open. Personally this made the demo a bit too easy, as you could literally walk behind someone, lay down, and they'd miss you most of the time, even when at a laughably short distance.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Pes2008 wordt al in sommige winkels verkocht in Griekenland.![]()
moet je dan later dat lege doosje weer inleveren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
weet ik veel, tot nu toe 10 euroquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat is nu de totale prijs die je betaald hebt?
je bent gek in je kop kerelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
GT5 demo gespeeld, matig.
PGR4 en Forza 2 vind ik er mooier uit zien, en de gameplay trekt mij ook niet zo
Ah gelukkig heb jij geen vooroordelen over de 360, altijd klagen en als ik het ermee vergelijk is het kut crap, surequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:34 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
je bent gek in je kop kerel
forza 2 mooilelijkste racer ooit gt4 was beter dan die kut crap
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef Kremers het volgende:
Huh? Je doet een aanbetaling zonder te weten wat je uiteindelijk moet betalen?
Jap store.. je moet dus een jap account aanmaken wil je het kunnen downloaden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef ryangozer het volgende:
waar halen julie die GT5 demo vandaan ik kan m echt niet vinden...
Op de Japanse PSN Store.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:30 schreef ryangozer het volgende:
waar halen julie die GT5 demo vandaan ik kan m echt niet vinden...
Heb je al een altaar?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ja hoor hij is er!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nietquote:
Bring on the demo !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grammatica FTW![]()
Anyway:
Metal Gear Solid 4 Update
[..]
Enig puntje van kritiek:
[..]
Nee, is niet online.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GT5 ziet er ongelooflijk mooi uit jeeeeeeeeeeeeeeesus, anyway ik vraag me af of je in deze demo wel tegen 16 man online kunt racen, nergens kan ik een optie vinden in het menu, ook is het niet mogelijk om de taal in het engels te zetten helaas
Stop aub met liegen man, Forza 2 en PGR4 mogen niet eens de veters strikken van GT5, dit ziet er echt onwijs realistisch uit, het voelt realistisch, het rijd realistisch, het oogt realistisch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
PGR4 en Forza 2 vind ik er mooier uit zien, en de gameplay trekt mij ook niet zo
Jammer, maar wat een fucking verslavende demo is hetquote:
Ik denk dat je die conclusie eerder trekt uit het feit dat de track die in de demo zit nogal 'kaal' oogt. PGR 4 weet als totaalplaatje nu meer te overtuigen maar dat komt ook door het feit dat we meer tracks van steden heb gezien. Bij GT 5 Prologue hebben we er maar één mogen aanschouwen, en wat voor een...een hele kale. Besides is dit nog het voorproefje op GT 5, want die zal uiteraard meer content (tracks, cars etc. etc.) en op een verder doorontwikkelde engine draaien. GT 4 was een van de meest indrukwekkende games afgelopen gen en dat zal GT 5 straks ook gewoon worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
True, heb elke auto al eens gereden. Morgen met iedereen #1 behalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer, maar wat een fucking verslavende demo is het![]()
Hoe unlock je bepaalde cars?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef JDizzle het volgende:
[..]
True, heb elke auto al eens gereden. Morgen met iedereen #1 behalen.
onmogelijk, alles goed invullen als de instructies japans zijn... jammer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jap store.. je moet dus een jap account aanmaken wil je het kunnen downloaden.
Jij bent ook een noob in racen Deacon *flashbacks naar Motorstorm*quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dat betekend dat je blu-ray drive in werking is.
Dus dat je of een spel of dvd erin heb zitten![]()
Ik wordt elke x tweede met GT5![]()
En? en? en?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ja hoor hij is er!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent ook een noob in racen Deacon *flashbacks naar Motorstorm*![]()
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lief hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik vind je een raar mannetje [ afbeelding ]![]()
Kijk http://www.japanesepsn.com/ eensquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
onmogelijk, alles goed invullen als de instructies japans zijn... jammer.
http://www.Japanesepsn.com. Je kunt alles zo afkijken en overtikkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
onmogelijk, alles goed invullen als de instructies japans zijn... jammer.
Hoe kan jij hem nu al hebben?? Ik heb hem bij Bol.com besteld, weet iemand wanneer ik hem binnen zal krijgen..???quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ja hoor hij is er!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is van zo'n Spaanse gast op evo-web.co.uk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Hoe kan jij hem nu al hebben?? Ik heb hem bij Bol.com besteld, weet iemand wanneer ik hem binnen zal krijgen..???
Waarom verbaasd me dat nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
Heb Forza 2 hier liggen sinds dag 1 maar nog steeds niet aangeraaktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef rakotto het volgende:
Forza.![]()
PGR 4 ziet er zeer goed uit.Maar de auto's zien er niet beter uit dan die van GT5.
quote:How User Modifications Work in UT3 PS3
Bringing PC and console gamers closer together.
Whether Unreal Tournament III drops onto PlayStation 3 before the year is out or not, Epic Games remains committed to delivering an undeniably cool feature to the world of console shooters: mods. Short for modifications, such user generated content has been an active part of the PC world since before the shareware days -- where do you think Counter-Strike came from? Xbox Live introduced the idea of downloadable content extending the life of a product months after you've mastered the single-player campaign on the hardest difficulty, but it's always remained dependent on the game's creators.
Not with UT3. As 1UP learned earlier this week, when the multiplayer shooter ships on the PC, it comes bundled with the full suite of Unreal Engine 3 tools that have been used to make everything from Gears of War to BioShock to UT3 itself. The only limits are a player's time, ambition and imagination. These mods take the shape of new game types, weapons, levels or even completely new games if teams are dedicated enough. And creative folks will have the opportunity to share their user generated content with PS3 gamers, as Unreal Engine 3 literally ships with an "export to PS3" option within the tools.
The ambition of these mods goes far beyond what's achievable in Halo 3's Forge mode simply because it's impossible without the PC element. Rocket Races are a nice variant on the formula, but take Alien Swarm, for example. Alien Swarm took the tools bundled with Unreal Tournament 2004 and created an top-down, James Cameron's Aliens influenced, co-op enabled shooter out of it -- and it's totally free. The mod proved so popular that fans created their own expansion pack for it -- a mod of a mod, so to speak.
Though some of the kinks are still being worked out, when someone finishes work on a mod and clicks "export to PS3" it becomes a file they can host on their own, submit it to a fan website, on simply pass along the file to their friends. Players then download the files onto a PS3 compatible memory stick of their choice and load it into the game. Alternatively, the modifications can be hosted on a dedicated server and when a player someone logs onto that server, the files automatically download to the PS3 hard drive. Server hosts can flick a switch forcing people to download the information off a separate website, rather than hogging server bandwidth, but it's an option. Whether it will function within the PS3's own web browser isn't yet known.
Epic Games VP Mark Rein recently came by the office, where 1UP requested the studio include a reworked version of the classic Unreal Tournament CTF map "Facing Worlds." Rein joked about how he wouldn't be surprised if a user beat them to the punch and did it themselves a few days after the game was released on PC.
The best part? Even though the PS3 version is coming a little later than on PC, it will reap the benefits of PC users creating all sorts of modifications well before the PS3 version ships. The moment they pop in the Blu-ray disc, they'll have immediate access to new maps, weapons and game type variations available all over the Internets.
Considering how slow moving downloadable content has been for games like Forza Motorsport 2 and Warhawk, that's pretty damn cool.
http://www.sony.nl/view/ShowArticle.action?articlesection=1&article=1189437939255&site=odw_nl_NLquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:55 schreef Phoolie het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je je PS3 in huis hebt met die actie van de Sony Bravia tv's?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:24 schreef Kremers het volgende:
Coole avatarDie discobal is echt het grappigste wapen ooit
Bon is gisteren opgestuurd als het goed is. Dus komende week kan ik de PS3 verwachten? Zou mooi zijn iig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.sony.nl/view/ShowArticle.action?articlesection=1&article=1189437939255&site=odw_nl_NL
Nadat je een Bravia hebt aangeschaft dien je eerst nog je bon naar hen op te sturen. Dus ja ga maar uit van 3/4 werkdagen
Daar mag je wel vanuit gaan jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:45 schreef Phoolie het volgende:
[..]
Bon is gisteren opgestuurd als het goed is. Dus komende week kan ik de PS3 verwachten? Zou mooi zijn iig.
Mooi zo, van de week even PES gaan scoren dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar mag je wel vanuit gaan ja![]()
Collega van me kreeg 'm binnen 4 dagen nadat de bon was aangekomen
Dat klopt, het is alleen met films niet zo geloof ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:11 schreef Slomy het volgende:
De Ps3 is al besteld en staat te wachten wanneer ik in December terug kom van mijn studie in Amerika. Nu nog even kijken welke spellen ik van hier mee ga nemen. Het klopt toch dat de spellen gewoon regiovrij zijn en dat ik de spellen die ik hier in Amerika koop zonder problemen op de Europese PS3 kan spelen?
Yep, hoewel er ook blu-ray films zijn die nog niet van regio codering voorzien zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat klopt, het is alleen met films niet zo geloof ik.
Ik trek dat discobal wapen echt nietquote:
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:03 schreef JDizzle het volgende:
Voor de mensen met de GT5: Prologue demo,
Krijgen jullie ook van die rare schaduwen in je auto wanneer je in de cockpit-mode aan het racen bent? Of ziet alles er gewoon goed uit, met name de randjes. Ben van plan Sony hierom te bellen, vind het deze keer wel erg irritant.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het rare is dat dit dus niet het geval is met de schaduwen van de automodellen of bomen, enkel en alleen in de auto. En dan moet je je dus voorstellen dat door de lighting de schaduwen steeds in beweging zijn, en dan is het op een gegeven moment zo erg dat je dus letterlijk lijnen ziet. Bij de screengrabs van andere mensen is dit niet zo, dus ligt aan de PS3 zelf?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben iets van de Japanse store aan het downloaden, een nieuwe GT Demo ofzo. Kost dat geld? nee dus
Ik heb dat ook. Lijkt me eerder iets wat ze later nog gaan fixenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Dan toch maar even bellen, thanks.
Ik heb dat wel met meerdere spellen zo, maar met GT5 is echt irritant, vooral omdat de schaduwen zo bewegen. Bij andere mensen zie ik het zo, dus dan moet het wel aan m'n ps3 liggen, toch?quote:Ik heb dat ook. Lijkt me eerder iets wat ze later nog gaan fixen
LOL!! Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Lijkt me wel een leuk telefoon gesprek worden, ja ik heb GT gedownload maar er is een schittering
Meneer u woont in Europa dus u mag daar helemaal niet komen
Als het goed is worden die later deze week unlocked, zodra de auto's getoond zijn aan het publiek/de pers op de Tokyo auto beurs... De GT-R zou dan inclusief cockpit ook volledig beschikbaar moeten zijn zonder die crappy zwarte nurburgring test-stickers op de kont en neusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef JDizzle het volgende:
Is er trouwens wel wat te unlocken in de demo? Volgens mij niet... Vond het ook jammer dat de TT niet speelbaar was terwijl die er wel in zit.
quote:In coordination with the 40th Tokyo Motor Show, the limited Gran Turismo 5 Prologue free demo will coincide with manufacturer's unveiling events on the show floor providing players the latest information and updates to the demo. In addition, live reports of the motor show and motor sport related news can also be downloaded through the demo.
Delivery:
An exclusive download title for the Playstation 3 with Playstation Store online service. Playstation 3 must have a Internet connection in order to download.
Demo cannot be downloaded with a personal computer or install from other storage media.
Availability:
Available to download from Oct. 20th, 2007 to Nov. 11th, 2007
Content:
Demo will include 7 playable cars as follows:
* Lexus IS-F
* Nissan GT-R
* Mazda Atenza
* Subaru Impreza WRX STI
* Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
* Daihatsu OFC-1
* BMW 135i Coupe
* Demo will include 1 course - Suzuka
Player mode:
* Single player mode with races up to 16 cars.
* No online play for the demo.
* In coordination with the 40th Tokyo Motor Show, new cars will be unveiled in game between Oct. 23 to Oct. 25
In game video contents included:
* Gran Turismo TV with previews and reports.
* Show floor reports direct from the 40th Tokyo Motor Show through Gran Turismo TV.
* Motor Sport related news.
quote:GT5 Prologue not true 1080p - upscaled
GT5 Prologue works in 1280x1080 and uses PS3 upscaling trick - by repeating some pixels in anamorphic picture to 1920x1080. So 50% upscale.(It's actually less than GT HD's 1440x1080)
1280x1080 and 2xAA
1280x720 and 4xAA
Confirmed by the same guy from Halo 3 resolution discovery (Quaz51).
http://forum.beyond3d.com/showthread...=43330&page=24
"GT5 prologue demo is 1280x1080p (yamauchi know than in car game the vertical resolution is the most important for the visibility) but with MSAA 2x now ! it's a very good Compromise
they also very improved the display of grills and electric wires and aliasing problems (compare electric wires in GT-HD and in this demo, it's big big gap), the texture filtering is very clean and the HDR ligthing is awesome! All this in 60fps with 16 photorealistics cars, it's impressive the show room and the pit/garage is full 1920x1080 no AA"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |