Mooi zo, van de week even PES gaan scoren dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar mag je wel vanuit gaan ja![]()
Collega van me kreeg 'm binnen 4 dagen nadat de bon was aangekomen
Dat klopt, het is alleen met films niet zo geloof ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:11 schreef Slomy het volgende:
De Ps3 is al besteld en staat te wachten wanneer ik in December terug kom van mijn studie in Amerika. Nu nog even kijken welke spellen ik van hier mee ga nemen. Het klopt toch dat de spellen gewoon regiovrij zijn en dat ik de spellen die ik hier in Amerika koop zonder problemen op de Europese PS3 kan spelen?
Yep, hoewel er ook blu-ray films zijn die nog niet van regio codering voorzien zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat klopt, het is alleen met films niet zo geloof ik.
Ik trek dat discobal wapen echt nietquote:
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:03 schreef JDizzle het volgende:
Voor de mensen met de GT5: Prologue demo,
Krijgen jullie ook van die rare schaduwen in je auto wanneer je in de cockpit-mode aan het racen bent? Of ziet alles er gewoon goed uit, met name de randjes. Ben van plan Sony hierom te bellen, vind het deze keer wel erg irritant.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het rare is dat dit dus niet het geval is met de schaduwen van de automodellen of bomen, enkel en alleen in de auto. En dan moet je je dus voorstellen dat door de lighting de schaduwen steeds in beweging zijn, en dan is het op een gegeven moment zo erg dat je dus letterlijk lijnen ziet. Bij de screengrabs van andere mensen is dit niet zo, dus ligt aan de PS3 zelf?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben iets van de Japanse store aan het downloaden, een nieuwe GT Demo ofzo. Kost dat geld? nee dus
Ik heb dat ook. Lijkt me eerder iets wat ze later nog gaan fixenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Dan toch maar even bellen, thanks.
Ik heb dat wel met meerdere spellen zo, maar met GT5 is echt irritant, vooral omdat de schaduwen zo bewegen. Bij andere mensen zie ik het zo, dus dan moet het wel aan m'n ps3 liggen, toch?quote:Ik heb dat ook. Lijkt me eerder iets wat ze later nog gaan fixen
LOL!! Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Lijkt me wel een leuk telefoon gesprek worden, ja ik heb GT gedownload maar er is een schittering
Meneer u woont in Europa dus u mag daar helemaal niet komen
Als het goed is worden die later deze week unlocked, zodra de auto's getoond zijn aan het publiek/de pers op de Tokyo auto beurs... De GT-R zou dan inclusief cockpit ook volledig beschikbaar moeten zijn zonder die crappy zwarte nurburgring test-stickers op de kont en neusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef JDizzle het volgende:
Is er trouwens wel wat te unlocken in de demo? Volgens mij niet... Vond het ook jammer dat de TT niet speelbaar was terwijl die er wel in zit.
quote:In coordination with the 40th Tokyo Motor Show, the limited Gran Turismo 5 Prologue free demo will coincide with manufacturer's unveiling events on the show floor providing players the latest information and updates to the demo. In addition, live reports of the motor show and motor sport related news can also be downloaded through the demo.
Delivery:
An exclusive download title for the Playstation 3 with Playstation Store online service. Playstation 3 must have a Internet connection in order to download.
Demo cannot be downloaded with a personal computer or install from other storage media.
Availability:
Available to download from Oct. 20th, 2007 to Nov. 11th, 2007
Content:
Demo will include 7 playable cars as follows:
* Lexus IS-F
* Nissan GT-R
* Mazda Atenza
* Subaru Impreza WRX STI
* Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
* Daihatsu OFC-1
* BMW 135i Coupe
* Demo will include 1 course - Suzuka
Player mode:
* Single player mode with races up to 16 cars.
* No online play for the demo.
* In coordination with the 40th Tokyo Motor Show, new cars will be unveiled in game between Oct. 23 to Oct. 25
In game video contents included:
* Gran Turismo TV with previews and reports.
* Show floor reports direct from the 40th Tokyo Motor Show through Gran Turismo TV.
* Motor Sport related news.
quote:GT5 Prologue not true 1080p - upscaled
GT5 Prologue works in 1280x1080 and uses PS3 upscaling trick - by repeating some pixels in anamorphic picture to 1920x1080. So 50% upscale.(It's actually less than GT HD's 1440x1080)
1280x1080 and 2xAA
1280x720 and 4xAA
Confirmed by the same guy from Halo 3 resolution discovery (Quaz51).
http://forum.beyond3d.com/showthread...=43330&page=24
"GT5 prologue demo is 1280x1080p (yamauchi know than in car game the vertical resolution is the most important for the visibility) but with MSAA 2x now ! it's a very good Compromise
they also very improved the display of grills and electric wires and aliasing problems (compare electric wires in GT-HD and in this demo, it's big big gap), the texture filtering is very clean and the HDR ligthing is awesome! All this in 60fps with 16 photorealistics cars, it's impressive the show room and the pit/garage is full 1920x1080 no AA"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |