quote:GVD ik kan het niet geloven, kom ik net thuis wou ik even playstationen zie ik bij schrik dat ik een dode pixel in mijn gloednieuwe Samsung HD scherm heb, althans de pixel blijft maar in 1 kleur hangen en dat is blauw. Wat nu?
Jesus denk je dat ik kans maak als ik Samsung bel voor het vragen van een nieuwe tv of anders een reparatie? Ding is nog geen eens 6 maanden oud
Wel als de dode pixel uit een licht blauwe kleur bestaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt had ik ook op m'n psp. Het werkte soms, maar niet voor alle dode pixels.
Maar ach, een zo'n pixeltje op zo'n heel hd-scherm valt best mee. Ik heb er iets van 20 op m'n psp en die zie ik ook niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én eens met TT![]()
Ik blijf je maar een huillie vinden, één dode pixelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wel als de dode pixel uit een licht blauwe kleur bestaat. [afbeelding]
Huillie? Voor een tv dat dik 700 euro heeft gekost en niet eens 6 maanden oud is? Schandaligquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik blijf je maar een huillie vinden, één dode pixel
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je met een dode pixel erg veel kans maakt.
Maar ik zou gewoon Samsung bellen, niet geschoten is altijd mis toch.
Weinig kans. Ik heb/had 2 dode pixels (rood) op mijn Samsung LCD tv. Eerst zie je ze elke keer zitten bij bijvoorbeeld een wit scherm. Nu vraag ik me af of ze niet al weer werken want ze vallen echt niet meer op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD ik kan het niet geloven, kom ik net thuis wou ik even playstationen zie ik bij schrik dat ik een dode pixel in mijn gloednieuwe Samsung HD scherm heb, althans de pixel blijft maar in 1 kleur hangen en dat is blauw. Wat nu?
Jesus denk je dat ik kans maak als ik Samsung bel voor het vragen van een nieuwe tv of anders een reparatie? Ding is nog geen eens 6 maanden oud
en de best verkochte games ooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:53 schreef Markster het volgende:
Maar wij hebben de beste titels ^_^
Samequote:
Mooi héquote:
Zoals halo 3 zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en de best verkochte games ooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |