Ik ook denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:06 schreef JDizzle het volgende:
Lol, uitgevers gepwnt. Ik ga hem halen iig. [afbeelding]
Maken ze er dan niet dik verlies op?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ook denk ik, 38,- is goed te doen.
Het wel-en-wee van de verkoper is niet mijn probleemquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:43 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Maken ze er dan niet dik verlies op?
Vind het water in dat waterski filmpje ook heel erg tegenvallen. Ook de plonsen als er een vijand invalt lijkt wel psx-materiaalquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:19 schreef -Menn0- het volgende:
Ben ik nou de enige die dat water er helemaal niet zo mooi uit vind zien..... Valt me zelfs tegen, als er wat in valt geen rimpels in het water en bijvoorbeeld ook die explosies. Je ziet wat water omhoog vliegen en verder doet het water niks....
Het spel ziet er wel heel vet uit, maar dat water waar ze het de hele tijd over hebben heeft mij nou niet overtuigd....
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
SERIOUSLY CYB MY EYES [ afbeelding ]
het is uberhaupt nog niet bekend of die in Nederland gaat komen omdat alles bij ons anders is met de TV dan andere landen om ons heen...dus voorlopig duurt dat nog evenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:55 schreef Hakkert het volgende:
Las ergens dat er een tv tuner komt voor de ps3 en dat je hem dan kan gaan gebruiken als dvd hd recorder... Al iets bekend over wanneer en hoeveel dat gaat kosten?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:21 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
het is uberhaupt nog niet bekend of die in Nederland gaat komen omdat alles bij ons anders is met de TV dan andere landen om ons heen...dus voorlopig duurt dat nog even![]()
Anders verkoop je je xboxquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:08 schreef Theamerican het volgende:
ik wil zo graag een ps3 maarja heb al xbox dus beetje nutteloos dan
Heavenly sword speel je in 5 uurtjes uit en Motorstorm is een game leuk voor afentoe.. dat zijn geen system sellers Royquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 06:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op een Xbox kun je geen Ratchet, Heavenly Sword, Uncharted en Motorstorm spelen
Goh,.. ben meteen omquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 06:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op een Xbox kun je geen Ratchet, Heavenly Sword, Uncharted en Motorstorm spelen
Leuk voor mijn zoon,.... leuke review ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:47 schreef Frozen het volgende:
Voila, de eerste review van Ratchet & Clank!
http://www.gametrailers.com/player/26714.html?r=1&type=mov
Ook veel nieuwe screens!
en dit is dus ook een erg late tvp
Nope.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Multiplayer PS3-versie BlackSite flink gedegradeerd
Nieuws | 23 oktober 2007 - De multiplayer modus van BlackSite, Midway's nieuwste first-person shooter waarin flink wat buitenaards gespuis wordt afgeschoten, is op de PlayStation 3 minder uitgebreid dan in de Xbox 360-editie. Bij de Xbox 360-versie is het mogelijk om 'ranked' en 'unranked' te spelen, te chatten en meer.
Voor de PlayStation 3 is dit echter niet het geval. Je kunt op de PlayStation 3 alleen een 'match' zoeken, je er bij voegen en dat is het. Er zijn geen ranglijsten of ranked games op de PlayStation 3, geen matchmaking, voice chat, 'private slots' en meer. Zo heeft een Midway-vertegenwoordiger verklaard in een interview.
Basically, the PS3 supports the ability to host, search, and join - that's it. All of the other functionality did not make it to PS3. Een reden voor deze ontbrekende functies is niet gegeven.
Is dit met meerdere MP games op PS3?
Mooi. Houden zoquote:Joystiq interview: MGS4's Ryan Payton
Last question, which we're sure you can guess what it is ...
When is the Xbox 360 version coming out? *Laughter* No, it's PlayStation 3 exclusive, that's all I can say.
Well, how are you handling the speculation at this point? There's been a lot of discussion about MGS4 appearing on the Xbox 360.
We like the console, it's fun and there are a lot of great titles for it. But, we're committed to the PS3. We want the PS3 to be successful, and we've had a great history with the PlayStation. So it's a PS3 exclusive title, now having said that ... questions like this don't bother me. The questions that bother me are ones like, "Are you worried that the Xbox 360 is stealing exclusives from the PS3" or whatever. I think that the industry really needs to grow up and get away from this Xbox vs. PlayStation mentality.
I really want to get my point across that the industry is mature enough so that we can get past this. There is space for three consoles, as Nintendo has proven. There are more important things in life than the Xbox 360 or the PS3 getting exclusive titles from one another. Life goes on. But, with that said ... if you want to play MGS4 next year, you're going to need a PlayStation 3. So that's the way it works ... is it something to cry about? No.
Mwa,... ze zijn niet het enige softwarehuis wat problemen heeft goed te programmeren en te ontwikkelen op PS3.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope.
Geeft ook meteen aan wat voor gevalletje laksheid 1e klas dit is
Nou ja het valt me met name op dat de minder hardwarenuts als EA en Ubisoft hiermee lopen. Neem een ontwikkelaar als Infinty Ward en Epic die te kennen geven dat het ontwikkelen voor de PS3 een uitdaging is. Een uitdaging die je wél moet aangaan. Schijnbaar is dat bij de devs die tegen problemen aanlopen nog een probleem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mwa,... ze zijn niet het enige softwarehuis wat problemen heeft goed te programmeren en te ontwikkelen op PS3.
Ik, er is tevens een appart topic voor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:10 schreef DaggerNL het volgende:
Zijn er nog mensen die Eye of Judgement gaan kopen?
Ze zullen wel wat hulp van Sony gekregen hebben denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Tis natuurlijk wel achterlijk dat een kleine studio als Ninja Theory sneller en beter weet om te gaan met de CELL en de vrij unieke architectuur die achter de SPE's huist dan, pak em beet, Electronic Arts.
EA had toegang tot dezelfde hulpquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ze zullen wel wat hulp van Sony gekregen hebben denk ik
Omdat het van EA isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:10 schreef DrDentz het volgende:
Weet iemand waarom NfS Most Wanted er op mijn PS3 zo lelijk uitziet? In de showroom gaat het nog wel, maar als ik race ziet het er uit als een slecht PSOne spel. En de framerate loopt ook voor geen meter.
heb je een HD-rdy tv? zo ja...zet je ps3 op 720p alleen, dus niet ook 1080i...dit zorgde er bij mij namelijk voor dat Rainbowsix vegas er niet uit zag!, kan best hier aan liggen, anders weet ik het nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:05 schreef DrDentz het volgende:
Als ik een Gamespot review kijk ziet het er 10x mooier uit, op een PS2
Ik heb een een normale breedbeeld tv op mn kamer, maar het is een PS2 spel dus zou ik er toch ten volle van moeten kunnen genieten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:40 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
heb je een HD-rdy tv? zo ja...zet je ps3 op 720p alleen, dus niet ook 1080i...dit zorgde er bij mij namelijk voor dat Rainbowsix vegas er niet uit zag!, kan best hier aan liggen, anders weet ik het niet
Ik ga er liever niet aan sleutelen als ik nog gewoon garantie heb. Alleen vraag ik me af of iemand dit ook eerder heeft gehad, en hoever gaan ze in de coulance.. ik baal hier echt vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Er zijn tooltjes die door bepaalde dingen op het beeld te tonen zo'n 'actieve dode pixel' weer normaal werkend kunnen krijgen in sommige gevallen... misschien waard om even naar te zoeken.
Je hebt zowiezo garantie, maar weet niet of je op 1 pixel ook garantie hebt. Overigens heeft samsung een telefoonnummer wat je kan bellen en dan komen ze gratis lang om te repareren of op te halenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD ik kan het niet geloven, kom ik net thuis wou ik even playstationen zie ik bij schrik dat ik een dode pixel in mijn gloednieuwe Samsung HD scherm heb, althans de pixel blijft maar in 1 kleur hangen en dat is blauw. Wat nu?
Jesus denk je dat ik kans maak als ik Samsung bel voor het vragen van een nieuwe tv of anders een reparatie? Ding is nog geen eens 6 maanden oud
En wat als ik naar de winkel bel van waar ik het vandaan heb, denken jullie dat ze moeilijk zullen doen als ik vraag om het om te ruilen voor een volledig werkende exemplaar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:17 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Je hebt zowiezo garantie, maar weet niet of je op 1 pixel ook garantie hebt. Overigens heeft samsung een telefoonnummer wat je kan bellen en dan komen ze gratis lang om te repareren of op te halen
is geen sleutelen, is gewoon een filmpje afspelen hehquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik ga er liever niet aan sleutelen als ik nog gewoon garantie heb. Alleen vraag ik me af of iemand dit ook eerder heeft gehad, en hoever gaan ze in de coulance.. ik baal hier echt vanen het is ook nog eens stront irritant om telkens tegen een pixel aan te kijken die niet werkt.
Klopt had ik ook op m'n psp. Het werkte soms, maar niet voor alle dode pixels.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
is geen sleutelen, is gewoon een filmpje afspelen heh
Ja maar hoe het is geen computer schermpjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
is geen sleutelen, is gewoon een filmpje afspelen heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |