Dat zou heel tof zijn. Voluit Queens of the Stone Age tijdens Call of Duty 4quote:Op donderdag 8 november 2007 13:46 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Ook maar even de firmware aan het updaten. Hoop dat binnenkort ook de mogelijkheid wordt ingebouwd om muziek te luisteren tijdens het gamen (zoals bij de 360 kan).
Is gebeurd!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:51 schreef Fallen het volgende:
@ Vince: Wil je de nieuwe OP even toevoegen... we zaten allebei deel #88 er in te plakken, heb gelijk ook wat info over het 40GB model er in gepropt...
Thanks!
kom net van de livechat met Wehkamp klantenservice; 15 november is de juiste datum.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:51 schreef Neverstop het volgende:
[ afbeelding ]
en
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Shop.aspx?CC=C13&SC=J09
Ik geloof dat ze bij Wehkamp toch echt denken dat die game 30 november uit komt. Ze dragen in ieder geval lekker bij aan de verwarring die er rondom de releasedate.
Alhoewel, daarachter staat inderdaad weer overal 15 november. Die actie lijkt me echter nieuwer de productinfo.
Gelukkig zeg, zit er ECHT op te wachten. Heb ik niet vaakquote:Op donderdag 8 november 2007 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kom net van de livechat met Wehkamp klantenservice; 15 november is de juiste datum.
De vraag is, wil je ook PS2 games kunnen spelen (en misschien Super Audio CD's). Dan heb je de 60GB nodig, anders maakt het niet zo veel uit.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:09 schreef ChrisFO het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een ps3 erbij kopen, omdat er te weinig goede games zijn voor mijn wii. Welke versie moet ik kopen ik zie namelijk verschillende staan, 40gig en 60gig?
Ik zocht danet dekking achter een auto ik rustig herladen, ontploft ineens die autoquote:Op donderdag 8 november 2007 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
is t bij COD4 ook echt zo dat ALLES sloopbaar is ?
Heb jij ook dat FIFA voor elke online wedstrijd die je gaat spelen de roosters gaat updaten?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
...en een paar potjes fifa online gespeeld!
ben helemaal tevreden!!
uhu! behoorlijk irritant, en heb al wel ff gezocht maar kan niet vinden of ik het uit kan zetten (volgens mij niet namelijk)quote:Op donderdag 8 november 2007 17:19 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Heb jij ook dat FIFA voor elke online wedstrijd die je gaat spelen de roosters gaat updaten?
Ze zijn nu, zoals de subtitel al aangeeft, afgestapt van het WWII setting hé. Dus er hangt nu ook een totaal andere sfeer in het spel. Hetgene waar we nou wel écht aan toe waren, iets verfrissends. En de MP is van een andere level vergeleken met deel 2 (heb deel 1 niet gespeeld aangezien deze alleen op de PC verscheen). Zoveel intenser, zoveel diepgaander, zoveel betere maps etc. etc.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:23 schreef nlboy het volgende:
Is COD4 nog steeds redelijk te vergelijken met 1 en 2? Want mij spraken die delen totaal niet aan. Terwijl ik wel gewoon FPS games speel.![]()
Nee, kan niet worden uitgezet, want je hebt om online te spelen de laatste roosters nodig. Echter, deze dateert van begin oktober en is sindsdien niet meer geupdate.. Je zou dus denken dat hij hem opslaat (zoals op de 360..) en er niets steeds om gaat zeuren.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
uhu! behoorlijk irritant, en heb al wel ff gezocht maar kan niet vinden of ik het uit kan zetten (volgens mij niet namelijk)
hmm heb je die free roam arena een andere speler dan ronaldinho staan?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:19 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Heb jij ook dat FIFA voor elke online wedstrijd die je gaat spelen de roosters gaat updaten?
Glorygamerquote:Op donderdag 8 november 2007 17:42 schreef RedemptioN het volgende:
kan er gewoon niets meer over kwijt dan dat het echt super LELIJK is, die animaties...te slecht gewoon...ik blijf lekker bij fifa hangen, geen PES dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vet spel... Alles wat ik miste bij de andere CoD's is hier te vinden. Gruwelijk.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Da's kut. Ik zou hem terug brengen want nu kan je geen europese Ps1 spellen, ps2 spellen, dvd's en enkele blu-ray's afspelen. Die zijn namelijk regio-gebonden.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:03 schreef SuperFruitig het volgende:
WOW!
ik heb mn ps3 dus 2ehands gekocht, en aangesloten en alles. Gisteren problemen gehad met mn signaal, uitgezocht bleek dat ik een NTSC kabel nodig had, nu vond ik dat raar aangezien dit normaal PAL is. Enfin, ik dat ding aanslingeren, wat gegamed, alles engels en top, zitten 6 spellekes bij (import want alles is in het japans/chinees/koreaans?) maar de spellen zelf zijn engels en origineel. Vandaag die gast gebeld (een bekende dont worry) en gevraagd of zn ps3 in nl gekocht was, hij zij van ja. Nu plemp ik vandaag mn PAL GOW2 erin (ps2 spel dus EU regio ) en ik krijg ineens een error: this disc cannot be played due to region rights.
)
Heb ik nu echt een region 1 ps3 te pakken ?zit er uberhaupt region op ?
meeeeeh ! )
Ik sla dit jaar voetbalspellen maar over. FIFA blijf ik niets vinden, en PES is vreemd met de slowdowns... Wellicht koop ik hem nog een keer tweedehands.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:42 schreef RedemptioN het volgende:
ok ik ga COD4 volgende week maar bestellen denk ik zo ^^, even snel werk regelen
en tvp uiteraard
trouwens die PES demo...
kan er gewoon niets meer over kwijt dan dat het echt super LELIJK is, die animaties...te slecht gewoon...ik blijf lekker bij fifa hangen, geen PES dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |