Dacht dat Burnout pas vrijdag hier in NL in de winkels lag, weet je het zeker? Zoja ga ik hem morgen gelijk halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Boeiend, de game is toch uit. Ga m vanavond ophalen.
Iemand die hier meer verstand van heeft?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef ryangozer het volgende:
hulp nodig! sinds 2 dagen beveiligd netwerk dmv wpa psk ofzoiets. maar me ps3 kan nu niet meer connecten, geeft de foutmelding dat de key server timed oud is. Ik weet wel zeker dat de code goed is. ook is het heel vaak dat ik duidelijk EASY kies voor de instellingen maar ik vervolgens toch alles moet kiezen of het automatic is en wel of niet gebruikt moet worden enz.
Ja, heb ze vanochtend gebeld. Hij ligt klaar voor me. Futurezone heeft m sowieso.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:20 schreef ryangozer het volgende:
Dacht dat Burnout pas vrijdag hier in NL in de winkels lag, weet je het zeker? Zoja ga ik hem morgen gelijk halen.
That would be a big, fat NO. 360 versie is beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:44 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik loop erover te denken om ook de Orange Box aan te schaffen op mijn PS3.
Nu heb ik een paar reviews gelezen en de meningen lopen uiteen.
Slechte framerates ,slecht geport ..
Mijn vraag is:
Is de Orange Box beter dan de 360 versie?
Dan ga je onwijs balen.. Tegen die tijd is het online waarschijnlijk ERG dun bevolkt. Laat de online nu juist het parade paardje zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Burnout lijkt me een mooi spel, maar ik wacht wel tot ie de helft goedkoper is.
Zouden bedrijven zoals dixons en dynabyte etc de game burnout ook al geleverd hebben dan?:Pquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja, heb ze vanochtend gebeld. Hij ligt klaar voor me. Futurezone heeft m sowieso.
Gisteren ook King of Queens gekekenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
That would be a big, fat NO. 360 versie is beter.
No pudding......quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:01 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Gisteren ook King of Queens gekeken
Op volgorde,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:23 schreef Gstyles het volgende:
COD4 is voor mij nog steeds de bom! de online modus blijft boeien en ik hou het nog wel even vol tot er nieuwe releases uitkomen!Weet iemand trouwens wanneer er weer toppers uit gaan komen? (denk aan GTAIV, KILLZONE2, LBP etc...)? er zijn allemaal geruchten.. maar een daadwerkelijke releaselijst
Kan iemand hier duidelijkheid in scheppen? Misschien is het ook een idee dit te posten in de OP?
helaas niet in deze OPquote:
hopenlijk wel in motorstorm 2 dan maar ;/, grootste minpunt van het spel gewoonquote:Hi Ruud
Thank you for taking the time to contact us and many apologies for not replying sooner. Like you, we would love to see an offline multiplayer mode in MotorStorm. We had plans to build one for the original game but had to cut the feature due to time and resource limitations. Due to the complexity of MotorStorm’s code structure, such an update would be a considerable amount of work. It is therefore unlikely, although not impossible, that such an update will be made. Should this situation change then of course we will announce it as soon as possible.
Best regards
Evolution
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:32 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ie naar Europa gaat komen
paintbrushquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JAA WITTE PS3![]()
Tis dat de Japanse geen Pal dvd's afspeelt, anders had ik hem hier al staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |