Nou!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:08 schreef Jovatov het volgende:
Dat wachten duurt misschien nog wel even
Donequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:11 schreef Fallen het volgende:
tvp
en wil je misschien nog even de laatste versie uit de OP halen? Heb het vorige deel toegevoegd, een regeltje over de DS3 en de PSN-namen lijst op volgorde gezet.
Hier wel, geen idee in welke versie het is. Ga straks nog een paar bestande testen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef Gstyles het volgende:
volgens mij is de OPnog steeds niet up2dateen mn DivX willen niet afspelen
Nou, stel dan een nieuwe voor... maar niet elke keer zo maar iets nieuws beginnen en aankloten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef Gstyles het volgende:
volgens mij is de OPnog steeds niet up2dateen mn DivX willen niet afspelen
95?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Done
Heb ook de 95 even veranderd in 94.
Ik heb zojuist een US account aangemaakt, en tijdens de registratie kon je je CC gegevens invoeren, en dit wilde hij met een US adres niet accepteren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Volgens de geruchten zal de DLC van Rock Band regiogebonden zijn. Je zult dus de DLC uit de VS moeten kopen. Dat kan alleen als je CreditCard ook in de VS Store geaccepteerd wordt, of je moet Store Cards kopen via eBay om zo je Amerikaanse account van geld te voorzien.
het enige wat ze bij mij thuis zeggen is dat het niet leuk is om spellen te geven voor kerst en verjaardagen "hetmoet wel iets leuks zijn"quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:46 schreef satecl het volgende:
Hee eindelijk, we kunne Divx afspelen. Dat is heel mooi. Nou heb ik een vraag. Is er een manier om divx films op je PS3 te zetten zonder het op een CDtje branden(beetje zonde anders). Is er een kabeltje bijvoorbeeld..?
Ik heb het trouwens druk deze dagen: Vrijdag Call of Duty 4 gekregen voor me verjaardag, vanavond R&C gekregen(ook nog voor me verjaardag). En met kerst krijg ik ook nog eens, als het goed is, Uncharted erbij
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:03 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
het enige wat ze bij mij thuis zeggen is dat het niet leuk is om spellen te geven voor kerst en verjaardagen "hetmoet wel iets leuks zijn"
coupling.....quote:zo...en tvp =], coupling divx werkt niet ;/
Jep.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
zo'n controller, is die ook op te laden via een computer USB poort (zelfde voltage enzo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |