FMJ heeft nog een verschrikkelijk goede transfer trouwens. Je ziet wel dat het een oudere film is, maar de kwaliteit is over het algemeen goed tot zeer goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:10 schreef Kremers het volgende:
300 en Full Metal Jacket
Hoewel de laatste natuurlijk niet echt blu-ray show waardig zal zijn (hij is ergens in de jaren 80 gemaakt) is het wel een film die ik wil hebben op blu-ray. Maar ook omdat de andere films mij niet echt aanspreken of regio locked zijn.
Dat las ik ook in de reviews van amazon.comquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
FMJ heeft nog een verschrikkelijk goede transfer trouwens. Je ziet wel dat het een oudere film is, maar de kwaliteit is over het algemeen goed tot zeer goed.
Lees eerst even de review voordat je 65 euro aftiktquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:31 schreef Gstyles het volgende:
die demo van Kane & Lynch is echt super! als GTA niet heel snel uit gaat komen dan is dit mijn volgende optie denk ik!![]()
Ik hoop trouwens dat er snel een PSN update komt om al mijn DivX films over te zetten! ik kan nog geen derde bekijken![]()
So true, dacht niet dat er nog mensen bestonden die Kane & Lynch leukvonden na de demo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Lees eerst even de review voordat je 65 euro aftikt
Nou, vooruit dan... zal het toevoegen aan de OP en aan de Wiki voor de volgende delen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:20 schreef appelsjap het volgende:
Waar blijft de burnout update?
Graag in OP: PSNiD: CristalC
Nja ik vind hem leuk omdat het zo'n heerlijk fout spel is! en grafisch gezien vond ik het er toch wel redelijk uitzien, niet?!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:45 schreef Survivalism het volgende:
[..]
So true, dacht niet dat er nog mensen bestonden die Kane & Lynch leukvonden na de demo.
Erg goede aanbieding bij amazon inderdaad, denk dat ik er ook een aantal ga bestellen. Maar nu mijn vraag: niet alle BR titels schijnen toch regio vrij te zijn. Is er ergens een lijst te vinden van BR titels die regiovrij zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat las ik ook in de reviews van amazon.comDe eerste release op BR schijnt echt crap te zijn geweest qua beeldkwaliteit. Warner heeft als reactie daarop een deluxe versie gereleased die een stuk beter is.
Ik zie alleen wel dat FMJ inmiddels uitverkocht is... Ben ik net op tijd geweest
Volgens mij kan dat in de game zelf, onder opties. Anders kan je ook je systeem in het engels zetten, gaat het automatisch.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:01 schreef Theamerican het volgende:
heb een vraag over de game Uncharted: Drake's Fortune ik heb nu dat de characters nederlands praten heb hier zo hekel aan.
is er een mogelijkheid om dit op engels te gooien?
http://bluray.liesinc.net/quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:02 schreef Slomy het volgende:
[..]
Erg goede aanbieding bij amazon inderdaad, denk dat ik er ook een aantal ga bestellen. Maar nu mijn vraag: niet alle BR titels schijnen toch regio vrij te zijn. Is er ergens een lijst te vinden van BR titels die regiovrij zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |