Mja, Ratchet is waarschijnlijk kwalitatief wel beter en ik vond de demo ook zeker best aardig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je moet kiezen tussen die twee... Ratchet, zeker Ratchet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Wist ik niet, meteen mijn naam even toegevoegd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:49 schreef SocialDisorder het volgende:
kun je zelf doen, ff je PSN nick in de Wiki zetten, gaat hij vanzelf mee in de volgende OP.
Ok, dan weet ik dat!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef Nudie het volgende:
Maakt geen drol uit, elke UTP kabel is goed.
Ik maak vaak genoeg mee dan de Mediamarkt reclame maakt voor iets wat ze niet kunnen leveren en dat de Eplaza/Bartsmit gewoon dezelfde prijs hanteren en het wel op voorraad hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gaat er meer om dat wanneer de mediamarkt het niet aanbied voor deze prijs je het nog kan afdingen, wat trouwens sowieso kan bij de mediamarkt..
en ik weet hoe het gaat bij de winkels, verlaagd de 1...verlaagd de ander ook, logisch ook ^^ al zijn er genoeg mensen die dvds voor 20 euro bij de bartsmit liggen, terwijl 10meter verder op de MM is waar ze 11 euro kosten, ach
ik had er bijna 1 besteld uit Japanquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef JoMo0 het volgende:
Heeft iemand hier al de Ceramic White PS3 ? Hij is wel erg mooi namelijk
Jammer inderdaad . Maar als ik dit moet geloven werken US Blurays wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik had er bijna 1 besteld uit Japan![]()
Maar hij kan geen Europese Blu-Ray's afspelen.
Europese DvD's daar integen weer wel![]()
Ik heb echt een heel ander idee van de mediamarktquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik maak vaak genoeg mee dan de Mediamarkt reclame maakt voor iets wat ze niet kunnen leveren en dat de Eplaza/Bartsmit gewoon dezelfde prijs hanteren en het wel op voorraad hebben.
En ik maak eigenlijk nooit mee dat een DVD/Game goedkoper is bij de MM, altijd dezelfde prijs of minder.
ik heb net even op de doos gekeken, op een japanse ps3 doos staat ditquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:21 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad . Maar als ik dit moet geloven werken US Blurays wel.
[ afbeelding ]
In het begin was de MM hier in utrecht ECHT goedkoop, 45~50 voor alle nieuwe spellen, nu ze er een tijd zitten denken mensen dat ze nog steeds de goedkoopste zijn terwijl de games er vaak voor de gewone prijs in de winkel liggen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb echt een heel ander idee van de mediamarkt.
Voor mijn gevoel maken ze reclame voor een dvd/game/tv die ze enorm inslaan en dus ook goedkoop kunnen verkopen. Daardoor genereren ze veel publiek die de winkel inkomt.
Door die aanbiedingen/reclame denken mensen dat de Mediamarkt goedkoop is, en gaan ze ook hun wasmachine, koelkast, kabels etc. bij mediamarkt kopen, en vervolgens maakt de Mediamarkt daar weer vette winst op.
Het loont mijns inziens altijd om te kijken hoe duur het is bij de Mediamarkt. Alhoewel webshops en 3busymen vaak wel goedkoper is. Is Mediamarkt (bij nieuwe games) altijd wel goedkoop.
Weet je hetquote:
Voor service moet je inderdaad écht niet bij de Mediamarkt zijn. En prijzen verschillen ook per Mediamarkt (ligt ook aan de concurrentie in de buurt). Daardoor is wellicht de MM in Den Haag vaak wel goedkoper dan anderen (bij nieuwe games), en misschien de MM in Utrecht niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
In het begin was de MM hier in utrecht ECHT goedkoop, 45~50 voor alle nieuwe spellen, nu ze er een tijd zitten denken mensen dat ze nog steeds de goedkoopste zijn terwijl de games er vaak voor de gewone prijs in de winkel liggen.
Bovendien vind ik het fijner op een game bij een normale winkel te halen dan bij een MM.
Laatst vroeg ik of ze Scene it hadden voor de Xbox, begonnen ze te preken dat het niet bestond en dat het een Hoax was want meneer zat om de week aan tafel met Microsoft en die zou het dan wel gezegd hebben.
eeeeerm kerel... Ik heb de demo gisteravond gespeeld op mijn xbox en ik kan het al uit Engeland importeren... MS vertelt je dus niet alles...
"Oh! dat zullen we dan nog wel zien dan!"
Wil je wat vragen bij een andere afdeling, sta je 15 minuten te wachten, word je doodleuk verteld dat je 1 meter verder moet kijken omdat die afdelingen daar aflopen, dan loop ik al snel een winkel uit.
Service hoef je er niet te verwachten.
Mijn ps3 komt uit Hong Kong, speelt mijn dvd'tjes niet af.quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
voor dvd's is het allebij regio 2, maakt het dan niet uit dat de console NTSC-J is, en hiero Pal.
Krijg ik dan geen problemen met het afspelen van Pal regio 2 dvd''s op een NTSC-J regio 2 speler
Lijkt mij toch niet, maar je weet het nooit met die Rijstebrijers
Ik moet toegeven dat ik na 2 dagen spelen een beetje de zelfde mening begin te krijgen over UT3quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb UT3 na 2 dagen verkocht, wat een kut spel.
En de koper verkocht het spel ook weer op dezelfde dag, vond het ook een kut spel
Ja, en geef mij maar die oude, zeker op de pc, veel leuker als deze versie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:51 schreef RedemptioN het volgende:
UT is gewoon standaard UT, net als de eerdere, je speelt voor een online potje fraggen, lekker snel gamen
en voor de competities, nu ik iedereen hier zo hoor...hebben jullie al eerder UT gespeeld?
Je hebt toch geld zat heb ik het ideequote:Op donderdag 3 januari 2008 08:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Regio 2 is regio 2, ja, maar PAL is niet NTSC. Ik heb geen ervaring met consoles, maar bij DVD spelers is het zo dat PAL DVD spelers inderdaad NTSC af kunnen spelen, mits de aangesloten TV dit aankan, maar dat is met alle Europese TV's van de laatste 10 jaar of zo het geval. Maar helaas voor jou geldt het omgekeerde niet: een NTSC DVD speler kan doorgaans geen PAL disks afspelen, niet op een NTSC TV en niet op een PAL TV. Ga er dus maar vanuit dat het niet werkt.
VERDOMME
quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:17 schreef rakotto het volgende:
Vandaag online gespeeld met Burnout. Wat een idioot waar ik mee aan het spelen was. Prachtig hoe hij aan het praten was.
Nog geen eigenaar van een PS3 helaas. Maar een vriend van me was zo aardig om langs te komen met zijn PS3 om online te spelen. Alhoewel.... Ik had ooit een nickname geregistreerd en dat is Medsha. Niet dat het veel nut heeft, want de PS3 komt hier pas thuis wanneer er rumble mee geleverd wordt.quote:
Ok, zeg het maar als de PS3 binnen is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nog geen eigenaar van een PS3 helaas. Maar een vriend van me was zo aardig om langs te komen met zijn PS3 om online te spelen. Alhoewel.... Ik had ooit een nickname geregistreerd en dat is Medsha. Niet dat het veel nut heeft, want de PS3 komt hier pas thuis wanneer er rumble mee geleverd wordt.
Houdt dat je echt van een verkoop af?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nog geen eigenaar van een PS3 helaas. Maar een vriend van me was zo aardig om langs te komen met zijn PS3 om online te spelen. Alhoewel.... Ik had ooit een nickname geregistreerd en dat is Medsha. Niet dat het veel nut heeft, want de PS3 komt hier pas thuis wanneer er rumble mee geleverd wordt.
Moet ik nog spelen, heb HL 2 en Ep 1 op pc, maar doorloop alles nog eens op de PS3quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dat zit toch bij The orange box ?
Ben nog steeds bezig met Half Life 1
Eerst dat ontzettend lange stuk op de water scooter gehad, en nou zit ik in Ravenholm
OEH! Da's wel een leuke aanbieding. Welke heb je eigenlijk besteld als ik het vragen mag? (Wil zelf Corpse Bride en nog een... maar welke?)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef Kremers het volgende:
Zo, er zijn twee blu-ray film titels onderweg
Bij amazon.com heb je nu een actie: 2 blu-ray films voor de prijs van 1. (alleen bepaalde titels). De totale prijs die ik betaald heb is ¤20.50, incl. verzendkosten
Nu mar hopen dat ze deze waarde op het pakje zetten, en niet de totale waarde (iets van ¤35), want dan gaat de douane weer lastig doen... Tot ¤22 kun je boetevrij importeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |