abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55726894
Ik ben eindelijk aan het gamen geslagen. Na 6 maanden Amerika, terug thuis en na de hectische eerste 1,5 week hier begin ik ernu langzaam wat tijd voor te krijgen.
Ik had de ps3 hier laten bestellen toen ik nog in de USA zat, was het pakket incl motorstorm en resistance. Nou heb ik een aardige hoeveelheid games meegenomen uit Amerika, namelijk: uncharted, ratchet, CoD4, Assassins Creed, een NHL game en een Madden game. Nou natuurlijk moeite om te kiezen welke game te spelen, maar ratchet wint het momenteel. Wat een gigantisch leuke game is dat toch om te spelen. Heb hier ook meteen een nieuwe lcd tv gekocht, want het was tijd voor een upgrade (na meer dan 10 jaar met mijn oude tv).

Ik ben ook af en toe online te vinden, vooral met CoD. Mijn PSN naam is: Slomy (als iemand die dan aan de OP zou kunnen toevoegen).
......
pi_55727075
kun je zelf doen, ff je PSN nick in de Wiki zetten, gaat hij vanzelf mee in de volgende OP.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:49:49 #253
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_55727092
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

als je moet kiezen tussen die twee... Ratchet, zeker Ratchet.
Mja, Ratchet is waarschijnlijk kwalitatief wel beter en ik vond de demo ook zeker best aardig.
Maar ik vond Stuntman 1 helemaal de bom en heb de demo van Stuntman ook helemaal kapot gespeeld. Daarbij komt dat Stuntman voor ¤45,- bij bol staat, en je voor Ratchet veels te veel betaald. Maargoed, ik slaap er een nachtje over, wellicht als iemand me kan vertellen of een van deze twee in de kerstveiling zit, dan kan ik de ander kopen en mijn punten inzetten op die ene
pi_55727811
COD4 uitgespeeld. Wat een game!! Ik vond de muziek al enigzins bekend voorkomen, maar toen de credits vorobij kwamen wist ik waarom. Het is gemaakt door dezelfde man die alle muziek van MGS, MGS2 en MGS3 heeft gedaan: Harry Gregson - Williams!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_55727999
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:49 schreef SocialDisorder het volgende:
kun je zelf doen, ff je PSN nick in de Wiki zetten, gaat hij vanzelf mee in de volgende OP.
Wist ik niet, meteen mijn naam even toegevoegd.
......
pi_55728111
Mensen met UT3 mogen me toevoegen. Evil_Tuinhekje

Zaterdag ben ik online, mocht er iemand willen knallen.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:20:21 #257
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_55728652
Bij de playstation is een UTP kabel bijgesloten van cat6.
Nu wil ik een langere kabel aanschaffen, iets van 10 meter. Het liefste van cat5, want het prijsverschil is echt enorm. Is het verstandig om online te spelen via de cat5 kabel? Vertraagd het beeld dan niet teveel, of maakt het eigenlijk niks uit?
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_55728803
Maakt geen drol uit, elke UTP kabel is goed.
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:38:30 #259
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_55728939
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef Nudie het volgende:
Maakt geen drol uit, elke UTP kabel is goed.
Ok, dan weet ik dat!
pi_55728946
Heeft iemand hier al de Ceramic White PS3 ? Hij is wel erg mooi namelijk
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:01:21 #261
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_55729377
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

gaat er meer om dat wanneer de mediamarkt het niet aanbied voor deze prijs je het nog kan afdingen, wat trouwens sowieso kan bij de mediamarkt..

en ik weet hoe het gaat bij de winkels, verlaagd de 1...verlaagd de ander ook, logisch ook ^^ al zijn er genoeg mensen die dvds voor 20 euro bij de bartsmit liggen, terwijl 10meter verder op de MM is waar ze 11 euro kosten, ach
Ik maak vaak genoeg mee dan de Mediamarkt reclame maakt voor iets wat ze niet kunnen leveren en dat de Eplaza/Bartsmit gewoon dezelfde prijs hanteren en het wel op voorraad hebben.
En ik maak eigenlijk nooit mee dat een DVD/Game goedkoper is bij de MM, altijd dezelfde prijs of minder.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:06:13 #262
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55729474
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef JoMo0 het volgende:
Heeft iemand hier al de Ceramic White PS3 ? Hij is wel erg mooi namelijk
ik had er bijna 1 besteld uit Japan

Maar hij kan geen Europese Blu-Ray's afspelen.
Europese DvD's daar integen weer wel

Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_55729804
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

ik had er bijna 1 besteld uit Japan

Maar hij kan geen Europese Blu-Ray's afspelen.
Europese DvD's daar integen weer wel

Jammer inderdaad . Maar als ik dit moet geloven werken US Blurays wel.

woensdag 2 januari 2008 @ 20:22:41 #264
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_55729827
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:01 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik maak vaak genoeg mee dan de Mediamarkt reclame maakt voor iets wat ze niet kunnen leveren en dat de Eplaza/Bartsmit gewoon dezelfde prijs hanteren en het wel op voorraad hebben.
En ik maak eigenlijk nooit mee dat een DVD/Game goedkoper is bij de MM, altijd dezelfde prijs of minder.
Ik heb echt een heel ander idee van de mediamarkt .
Voor mijn gevoel maken ze reclame voor een dvd/game/tv die ze enorm inslaan en dus ook goedkoop kunnen verkopen. Daardoor genereren ze veel publiek die de winkel inkomt.
Door die aanbiedingen/reclame denken mensen dat de Mediamarkt goedkoop is, en gaan ze ook hun wasmachine, koelkast, kabels etc. bij mediamarkt kopen, en vervolgens maakt de Mediamarkt daar weer vette winst op.
Het loont mijns inziens altijd om te kijken hoe duur het is bij de Mediamarkt. Alhoewel webshops en 3busymen vaak wel goedkoper is. Is Mediamarkt (bij nieuwe games) altijd wel goedkoop.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:38:11 #265
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55730180
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:21 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Jammer inderdaad . Maar als ik dit moet geloven werken US Blurays wel.

[ afbeelding ]
ik heb net even op de doos gekeken, op een japanse ps3 doos staat dit

Als ik dan op mijn eigen doos kijk, staat idd een B ipv Region A
Allebij de 2's staan er wel op

Dan kijk ik even naar mijn Blu-ray Collectie en zie ik dat de meeste regio vrij zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door Deacon_Tigra op 02-01-2008 20:44:07 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_55730223
Ik ben overlaatst bij de MM eens voor een home cinema set gaan kijken en ik kon het via internet zo al voor een paar honderd euro's goedkoper vinden
Maar voor games en films is het altijd wel goed om naar de MM te gaan.
PSN id: NL_SToRM
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:42:27 #267
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_55730300
Regio 2 is uit US, tenminste dat staat ook op mijn Uncharted en NCAA Football.
pi_55731692
Ja precies . De beschrijving van het plaatje :

Region A:
- North America
- Central America
- South America
- Korea
- Japan
- South East Asia

Region B:
- Europe
- Middle East
- Africa
- Australia
- New Zealand

Region C:
- Russia
- India
- China
- Rest of World
pi_55732190
Burnout Paradise demo heerscht!
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:58:43 #270
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_55732193
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:22 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik heb echt een heel ander idee van de mediamarkt .
Voor mijn gevoel maken ze reclame voor een dvd/game/tv die ze enorm inslaan en dus ook goedkoop kunnen verkopen. Daardoor genereren ze veel publiek die de winkel inkomt.
Door die aanbiedingen/reclame denken mensen dat de Mediamarkt goedkoop is, en gaan ze ook hun wasmachine, koelkast, kabels etc. bij mediamarkt kopen, en vervolgens maakt de Mediamarkt daar weer vette winst op.
Het loont mijns inziens altijd om te kijken hoe duur het is bij de Mediamarkt. Alhoewel webshops en 3busymen vaak wel goedkoper is. Is Mediamarkt (bij nieuwe games) altijd wel goedkoop.
In het begin was de MM hier in utrecht ECHT goedkoop, 45~50 voor alle nieuwe spellen, nu ze er een tijd zitten denken mensen dat ze nog steeds de goedkoopste zijn terwijl de games er vaak voor de gewone prijs in de winkel liggen.
Bovendien vind ik het fijner op een game bij een normale winkel te halen dan bij een MM.
Laatst vroeg ik of ze Scene it hadden voor de Xbox, begonnen ze te preken dat het niet bestond en dat het een Hoax was want meneer zat om de week aan tafel met Microsoft en die zou het dan wel gezegd hebben.
eeeeerm kerel... Ik heb de demo gisteravond gespeeld op mijn xbox en ik kan het al uit Engeland importeren... MS vertelt je dus niet alles...
"Oh! dat zullen we dan nog wel zien dan!"

Wil je wat vragen bij een andere afdeling, sta je 15 minuten te wachten, word je doodleuk verteld dat je 1 meter verder moet kijken omdat die afdelingen daar aflopen, dan loop ik al snel een winkel uit.
Service hoef je er niet te verwachten.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_55732811
De service van MM is brak. In de tijd dat ik er werkte waren er hooguit 4 mensen van de 200 echt behulpbaar. Maar goed, wel leuk dat zij er altijd een euro of 4 van alle spellen afgooien. Uncharted was laatst nog 54 euro.
  donderdag 3 januari 2008 @ 01:51:28 #272
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_55737479
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Burnout Paradise demo heerscht!
Weet je het
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  donderdag 3 januari 2008 @ 03:17:39 #273
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_55738376
Vandaag online gespeeld met Burnout. Wat een idioot waar ik mee aan het spelen was. Prachtig hoe hij aan het praten was.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 3 januari 2008 @ 07:32:24 #274
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55738975
voor dvd's is het allebij regio 2, maakt het dan niet uit dat de console NTSC-J is, en hiero Pal.
Krijg ik dan geen problemen met het afspelen van Pal regio 2 dvd''s op een NTSC-J regio 2 speler
Lijkt mij toch niet, maar je weet het nooit met die Rijstebrijers
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 3 januari 2008 @ 07:37:00 #275
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_55738989
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:58 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

In het begin was de MM hier in utrecht ECHT goedkoop, 45~50 voor alle nieuwe spellen, nu ze er een tijd zitten denken mensen dat ze nog steeds de goedkoopste zijn terwijl de games er vaak voor de gewone prijs in de winkel liggen.
Bovendien vind ik het fijner op een game bij een normale winkel te halen dan bij een MM.
Laatst vroeg ik of ze Scene it hadden voor de Xbox, begonnen ze te preken dat het niet bestond en dat het een Hoax was want meneer zat om de week aan tafel met Microsoft en die zou het dan wel gezegd hebben.
eeeeerm kerel... Ik heb de demo gisteravond gespeeld op mijn xbox en ik kan het al uit Engeland importeren... MS vertelt je dus niet alles...
"Oh! dat zullen we dan nog wel zien dan!"

Wil je wat vragen bij een andere afdeling, sta je 15 minuten te wachten, word je doodleuk verteld dat je 1 meter verder moet kijken omdat die afdelingen daar aflopen, dan loop ik al snel een winkel uit.
Service hoef je er niet te verwachten.
Voor service moet je inderdaad écht niet bij de Mediamarkt zijn. En prijzen verschillen ook per Mediamarkt (ligt ook aan de concurrentie in de buurt). Daardoor is wellicht de MM in Den Haag vaak wel goedkoper dan anderen (bij nieuwe games), en misschien de MM in Utrecht niet.
  Redactie Games donderdag 3 januari 2008 @ 08:18:03 #276
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55739180
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 07:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:

voor dvd's is het allebij regio 2, maakt het dan niet uit dat de console NTSC-J is, en hiero Pal.
Krijg ik dan geen problemen met het afspelen van Pal regio 2 dvd''s op een NTSC-J regio 2 speler
Lijkt mij toch niet, maar je weet het nooit met die Rijstebrijers
Mijn ps3 komt uit Hong Kong, speelt mijn dvd'tjes niet af.
.....Kennedy
  donderdag 3 januari 2008 @ 08:35:48 #277
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55739272
dat klopt, dat weet ik , omdat hongkong dvd regio code 3 heeft
Dus Japan zou moeten werken

Ik zit alleen te twijfelen of NTSC regio 2 , problemen gaat geven met mijn Pal regio 2 dvd's

heb jij toevallig de doos nog? waar de regio codes opstaan?

1. Amerika en Canada
2. Europa, Zuid Afrika en Japan
3. Zuid Oost Azië inclusief Hong Kong
4. Latijns Amerika en Australië
5. Rusland, de rest van Azië en Afrika
6. China
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 3 januari 2008 @ 08:42:42 #278
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_55739304
DVD Regio Codes:

Blu-Rey Regio Codes:

Ontopic:
*snik* m'n Rock Band gitaar is stuk! De tilt sensor deed het al niet goed en nu doet hij niks meer!
Maar dankzij mijn lokale Gameshop word er een nieuw pakket besteld en kan ik hem dan komen omruilen!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  donderdag 3 januari 2008 @ 08:43:08 #279
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55739312
Regio 2 is regio 2, ja, maar PAL is niet NTSC. Ik heb geen ervaring met consoles, maar bij DVD spelers is het zo dat PAL DVD spelers inderdaad NTSC af kunnen spelen, mits de aangesloten TV dit aankan, maar dat is met alle Europese TV's van de laatste 10 jaar of zo het geval. Maar helaas voor jou geldt het omgekeerde niet: een NTSC DVD speler kan doorgaans geen PAL disks afspelen, niet op een NTSC TV en niet op een PAL TV. Ga er dus maar vanuit dat het niet werkt.

VERDOMME
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_55739423
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 3 januari 2008 @ 09:50:02 #281
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_55740013
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:08 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik heb UT3 na 2 dagen verkocht, wat een kut spel.
En de koper verkocht het spel ook weer op dezelfde dag, vond het ook een kut spel
Ik moet toegeven dat ik na 2 dagen spelen een beetje de zelfde mening begin te krijgen over UT3
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:51:24 #282
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_55742187
UT is gewoon standaard UT, net als de eerdere, je speelt voor een online potje fraggen, lekker snel gamen
en voor de competities, nu ik iedereen hier zo hoor...hebben jullie al eerder UT gespeeld?
PSN: diTani
  Redactie Games donderdag 3 januari 2008 @ 11:58:00 #283
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_55742310
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:51 schreef RedemptioN het volgende:
UT is gewoon standaard UT, net als de eerdere, je speelt voor een online potje fraggen, lekker snel gamen
en voor de competities, nu ik iedereen hier zo hoor...hebben jullie al eerder UT gespeeld?
Ja, en geef mij maar die oude, zeker op de pc, veel leuker als deze versie.
.....Kennedy
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:18:25 #284
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55744046
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 08:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Regio 2 is regio 2, ja, maar PAL is niet NTSC. Ik heb geen ervaring met consoles, maar bij DVD spelers is het zo dat PAL DVD spelers inderdaad NTSC af kunnen spelen, mits de aangesloten TV dit aankan, maar dat is met alle Europese TV's van de laatste 10 jaar of zo het geval. Maar helaas voor jou geldt het omgekeerde niet: een NTSC DVD speler kan doorgaans geen PAL disks afspelen, niet op een NTSC TV en niet op een PAL TV. Ga er dus maar vanuit dat het niet werkt.

VERDOMME
Je hebt toch geld zat heb ik het idee bewaar je 60gb europe ps3 voor dvd/blu-ray en de witte om te gamen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55744477
Of je spuit gewoon je 60gb wit.
Dan heb je waarschijnlijk een vrij uniek exemplaar
PSN id: NL_SToRM
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:48:22 #286
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55747388
mjah ik zou hem natuurlijk in dezelfde kleur als mijn auto kunnen laten spuiten
maar dan wordt het wel een erg dure aangelegenheid

@Jennifer lopez tis geen kwestie van geld hebben, maar van prioriteiten stellen
2 Ps3's ga ik echt niet door de ballotage commisie krijgen ( lees vriendin )
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:39:15 #287
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_55750071
Fijn! Hier in ed stad verhuren ze eindelijk ook PS3 spellen bij de bieb!
Lekker gamen dus!
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:49:40 #288
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_55750338
Woei, ik heb nu een Sony Bravia thuis staan, en dat beeld is mooi....!
pi_55750678
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:17 schreef rakotto het volgende:
Vandaag online gespeeld met Burnout. Wat een idioot waar ik mee aan het spelen was. Prachtig hoe hij aan het praten was.

Wat is je PSNtag?
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:12:19 #290
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_55758481
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Wat is je PSNtag?
Nog geen eigenaar van een PS3 helaas. Maar een vriend van me was zo aardig om langs te komen met zijn PS3 om online te spelen. Alhoewel.... Ik had ooit een nickname geregistreerd en dat is Medsha. Niet dat het veel nut heeft, want de PS3 komt hier pas thuis wanneer er rumble mee geleverd wordt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:16:17 #291
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55758610
LittleBigPlanet aanwezig op CES 2008
Door:Shoudra367 - Geplaatst:Vandaag om 22:57 - Bekeken:36 - Reacties:0

Sony zal volgende week aanwezig zijn op de CES 2008 in Las Vegas. Tijdens deze beurs zal LittleBigPlanet aanwezig zijn, verwacht dus binnekort nieuwe beelden van deze orginele game.

Naast LittleBigPlanet zullen ook de Playstation Eye en Uncharted: Drake's Fortune aanwezig zijn maar Sony zal vast nog wel een verassing voor ons in petto hebben.

Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_55758626
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef rakotto het volgende:

[..]

Nog geen eigenaar van een PS3 helaas. Maar een vriend van me was zo aardig om langs te komen met zijn PS3 om online te spelen. Alhoewel.... Ik had ooit een nickname geregistreerd en dat is Medsha. Niet dat het veel nut heeft, want de PS3 komt hier pas thuis wanneer er rumble mee geleverd wordt.
Ok, zeg het maar als de PS3 binnen is.
pi_55759298
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef rakotto het volgende:

[..]

Houdt dat je echt van een verkoop af?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_55761790
team fortress 2 is lachen niet veel last van framedrops though....alleen zijn er weinig mensen die wat zeggen
Xbox Live: Quore 166V6
PSN: Quore 166V6
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:38:05 #295
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55765876
dat zit toch bij The orange box ?
Ben nog steeds bezig met Half Life 1
Eerst dat ontzettend lange stuk op de water scooter gehad, en nou zit ik in Ravenholm
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_55766918
Zo, er zijn twee blu-ray film titels onderweg

Bij amazon.com heb je nu een actie: 2 blu-ray films voor de prijs van 1. (alleen bepaalde titels). De totale prijs die ik betaald heb is ¤20.50, incl. verzendkosten

Nu mar hopen dat ze deze waarde op het pakje zetten, en niet de totale waarde (iets van ¤35), want dan gaat de douane weer lastig doen... Tot ¤22 kun je boetevrij importeren.
pi_55771560
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dat zit toch bij The orange box ?
Ben nog steeds bezig met Half Life 1
Eerst dat ontzettend lange stuk op de water scooter gehad, en nou zit ik in Ravenholm
Moet ik nog spelen, heb HL 2 en Ep 1 op pc, maar doorloop alles nog eens op de PS3
pi_55773530
Ff de PSN nick toegevoegd op wiki
pi_55773852
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef Kremers het volgende:
Zo, er zijn twee blu-ray film titels onderweg

Bij amazon.com heb je nu een actie: 2 blu-ray films voor de prijs van 1. (alleen bepaalde titels). De totale prijs die ik betaald heb is ¤20.50, incl. verzendkosten

Nu mar hopen dat ze deze waarde op het pakje zetten, en niet de totale waarde (iets van ¤35), want dan gaat de douane weer lastig doen... Tot ¤22 kun je boetevrij importeren.
OEH! Da's wel een leuke aanbieding. Welke heb je eigenlijk besteld als ik het vragen mag? (Wil zelf Corpse Bride en nog een... maar welke?)
pi_55773940
300 en Full Metal Jacket

Hoewel de laatste natuurlijk niet echt blu-ray show waardig zal zijn (hij is ergens in de jaren 80 gemaakt) is het wel een film die ik wil hebben op blu-ray. Maar ook omdat de andere films mij niet echt aanspreken of regio locked zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')