Hong Kongquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HK ? Ik heb er nu 4 in ieder geval
Wie speelt er COD? Ik ben nu lvl 30 en online is echt gruwelijk, ben alleen een beetje beu van de individualiteit op internet, wil met mensen teamen enzo, dus wie speelt? Wie wil teamen?
na de gebruikelijke voetbalgames, is vooral ijshockey (nhl 08 of nhl2k8) supervet om te doen, elkaar neer beuken en vechten ^^quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:44 schreef KhaZ het volgende:
Welk spel is het tofst om met z'n 2en te spelen denken jullie? Ik denk aan iets van Fifa 08, PES 2k8, andere ideeën?
die DivX werkt maar kut momenteel.. ik had 40 films waarvan ik er max 5 kan afdraaien omdat de rest kennelijk te oud is oid...quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Leuk dat de PS3 nu DivX en WMV kan afspelen, maar ik word wel een beetje moe van het beperkte aantal codecs dat hij kan afspelen. Soms ineens geen audio hebben in filmpjes en zo... Sony zou daar toch hopelijk wel snel iets aan gaan doen toch?
nee idd.. vraag me af of er een update voor komt..quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja precies. Maar hoe moeilijk moet het zijn om wat extra codecs in een update te stouwen? "Certified DivX"Op deze manier mooi niet...
download de demo's en speel zequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef KhaZ het volgende:
Bedankt jongens, ik denk dat ik ze allebei ga halen, en dan verkoop ik de minst leuke =]
Vind ik niet echt, tevens is pes brak dit jaar onlinequote:Op zaterdag 29 december 2007 14:33 schreef joost2 het volgende:
PES. Met installatie van patch en installatie op harddisk loopt Pes gewoon goed. Misschien weinig modi tov FIFA maar met alle league/cups/master league ben je echt heel lang zoet. Gaat uiteindelijk toch om de gameplay en die is gewoon beter dan fifa.
Je kunt FIfa best een leuker spel noemen, dat is jouw mening, maar Fifa vind ik zelf dfus écht niet realistisch. Het is misschien zo traag als poep door een trechter, maar dat staat niet gelijk aan realistisch.quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
download de demo's en speel ze
fifa: realistisch en langzamer qua spel dan PES, online wel zeer vet en natuurlijk alle mogelijke competities (geen uefa cup of champions league helaas)
PES: meer arcade achtige voetbalgame geworden, minder goede graphics, animaties van spelers beetje houterig...maar wel gewoon weer PES
al met al...wat ligt je het beste, ik denk dat fifa deze ronde heeft gewonnen, omdat deze meer hebben veranderd, maar als je PES fan bent, dan blijft PES het beste he
Jaquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef KhaZ het volgende:
Gaat alles wat ik uit Amerika en Japan importeer werken op mijn "EU" PS3?
alleen maar snelle jongens hebben die.quote:Op zondag 30 december 2007 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het totaal niet traag, ik kan je zo me barca eens wat snel spel laten zien...
Games: jaquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef KhaZ het volgende:
Gaat alles wat ik uit Amerika en Japan importeer werken op mijn "EU" PS3?
Thanksquote:Op zondag 30 december 2007 00:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Games: ja
Films: nee, alleen Regio 2 en regiovrije films werken.
*disagree*quote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Je kunt FIfa best een leuker spel noemen, dat is jouw mening, maar Fifa vind ik zelf dfus écht niet realistisch. Het is misschien zo traag als poep door een trechter, maar dat staat niet gelijk aan realistisch.
Het is zeker wel leuk, maar het gebrek aan voice-ondersteuning (oplossing is beiden Skype op je notebook/pc draaien) en de toch wel repetitieve gameplay en weinig indrukwekkende graphics zorgen er voor dat het door bijna niemand online wordt gespeeld. (Ik heb 'm bijna uit nu..)quote:Op zondag 30 december 2007 22:52 schreef Neverstop het volgende:
Er zijn er waarschijnlijk maar weinig die mijn mening delen (zie cijfer op gamerankings.com), maar Dark Kingdom is WEL een leuk spel. Als je een spelletje zoekt om co-op samen met een/je vriend(in) te spelen is het echt een aanrader. Vooral omdat je het hele zootje ook zonder problemen mee online kunt nemen.
Waarom vertel ik dit? Omdat de game nu voor 20 euro bij de Bartsmit/Intertoys ligt, that's why!
Ondersteunt het hele Xfire gebeure geen voice? Ik heb op verschillende momenten gekeken en er waren altijd ongeveer 5 games bezig (heel erg weinig als je vergelijkt met CoD of Warhawk, maar genoeg om gewoon een spelletje mee te doen).quote:Op maandag 31 december 2007 00:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is zeker wel leuk, maar het gebrek aan voice-ondersteuning (oplossing is beiden Skype op je notebook/pc draaien) en de toch wel repetitieve gameplay en weinig indrukwekkende graphics zorgen er voor dat het door bijna niemand online wordt gespeeld. (Ik heb 'm bijna uit nu..)
Bedankt. Nu is het inderdaad gelukt. Gelijk Super Stardust gekocht. Krijg wel kramp in mijn rechterhand van het schieten na 3 potjes, maar heb als een echte gamer 3 uur gespeeldquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef Mindstate het volgende:
Je kunt een nieuwe gebruiker aanmaken waarmee je een nieuw online account kunt maken.
Is het wat? Ik hou normaal niet zo van die alien achtige shooters maar dit ziet er wel heel erg vet uitquote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef janrad het volgende:
UT3 is binnen, voor ¤ 49,85. 3busymen is een zege voor de gamende mensheid
388 euro bij de bartsmit, dus vast goedkoper te krijgen bij de mediamarkt, en dan een game via 3busymen regelenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:17 schreef Henk-B het volgende:
Even een vraagje jongens is de PS3 incl game ergens goedkoper dan bij consoleshop?
PlayStation 3 40 GB + Uncharted: Drake's Fortune voor 439 euro?
Iemand nog tips voor me??
Iedereen denkt dat MM altijd goedkoper is, maar dat is helemaal niet waar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
388 euro bij de bartsmit, dus vast goedkoper te krijgen bij de mediamarkt, en dan een game via 3busymen regelen
maar ziet er wel uit als een goede aanbieding =]
Het is een lekkere online shooter waarin je ook allerhande voertuigen kunt besturen met veel vuurkracht. Ziet er ook nog eens mooi uit en voor die prijs.... Als ik het na een tijdje niets meer vind gaat ie gewoon op ebay.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:22 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Is het wat? Ik hou normaal niet zo van die alien achtige shooters maar dit ziet er wel heel erg vet uit
Ik heb UT3 na 2 dagen verkocht, wat een kut spel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:22 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Is het wat? Ik hou normaal niet zo van die alien achtige shooters maar dit ziet er wel heel erg vet uit
warhawk en Assassins creed zijn allebei super, als je er van houdt kan je ook kijken naar ratchet & clank of natuurlijk Uncharted =]quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:07 schreef honderd het volgende:
Wil eigenlijk even een nieuw spel kopen, heb nog een bon liggen hier. Maar heb totaal geen idee welke games er nu uit zijn. Heb COD4 laats al wel gekocht, zat misschien te denken aan Warhawk of Assasins Creed? Iemand goede tips?
gaat er meer om dat wanneer de mediamarkt het niet aanbied voor deze prijs je het nog kan afdingen, wat trouwens sowieso kan bij de mediamarkt..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat MM altijd goedkoper is, maar dat is helemaal niet waar.
Bartsmit/Eplaza hanteren dezelfde prijzen als de MM en vaak ook eronder.
Alleen als ze gaan controleren op de laagste prijs dan verlagen ze ook bij de MM, en andersom ook trouwens.
als je moet kiezen tussen die twee... Ratchet, zeker Ratchet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:50 schreef Jovatov het volgende:
Ik ga denk ik Stuntman nog ergens scoren, een dezer dagen. Of wellicht Ratchet & Clank, hmm, keuze's...
En die bonuspunten, krijg je die een keer per topic, per post, of gewoon maar één keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |