FMJ heeft nog een verschrikkelijk goede transfer trouwens. Je ziet wel dat het een oudere film is, maar de kwaliteit is over het algemeen goed tot zeer goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:10 schreef Kremers het volgende:
300 en Full Metal Jacket
Hoewel de laatste natuurlijk niet echt blu-ray show waardig zal zijn (hij is ergens in de jaren 80 gemaakt) is het wel een film die ik wil hebben op blu-ray. Maar ook omdat de andere films mij niet echt aanspreken of regio locked zijn.
Dat las ik ook in de reviews van amazon.comquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
FMJ heeft nog een verschrikkelijk goede transfer trouwens. Je ziet wel dat het een oudere film is, maar de kwaliteit is over het algemeen goed tot zeer goed.
Lees eerst even de review voordat je 65 euro aftiktquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:31 schreef Gstyles het volgende:
die demo van Kane & Lynch is echt super! als GTA niet heel snel uit gaat komen dan is dit mijn volgende optie denk ik!![]()
Ik hoop trouwens dat er snel een PSN update komt om al mijn DivX films over te zetten! ik kan nog geen derde bekijken![]()
So true, dacht niet dat er nog mensen bestonden die Kane & Lynch leukvonden na de demo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Lees eerst even de review voordat je 65 euro aftikt
Nou, vooruit dan... zal het toevoegen aan de OP en aan de Wiki voor de volgende delen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:20 schreef appelsjap het volgende:
Waar blijft de burnout update?
Graag in OP: PSNiD: CristalC
Nja ik vind hem leuk omdat het zo'n heerlijk fout spel is! en grafisch gezien vond ik het er toch wel redelijk uitzien, niet?!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:45 schreef Survivalism het volgende:
[..]
So true, dacht niet dat er nog mensen bestonden die Kane & Lynch leukvonden na de demo.
Erg goede aanbieding bij amazon inderdaad, denk dat ik er ook een aantal ga bestellen. Maar nu mijn vraag: niet alle BR titels schijnen toch regio vrij te zijn. Is er ergens een lijst te vinden van BR titels die regiovrij zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat las ik ook in de reviews van amazon.comDe eerste release op BR schijnt echt crap te zijn geweest qua beeldkwaliteit. Warner heeft als reactie daarop een deluxe versie gereleased die een stuk beter is.
Ik zie alleen wel dat FMJ inmiddels uitverkocht is... Ben ik net op tijd geweest
Volgens mij kan dat in de game zelf, onder opties. Anders kan je ook je systeem in het engels zetten, gaat het automatisch.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:01 schreef Theamerican het volgende:
heb een vraag over de game Uncharted: Drake's Fortune ik heb nu dat de characters nederlands praten heb hier zo hekel aan.
is er een mogelijkheid om dit op engels te gooien?
http://bluray.liesinc.net/quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:02 schreef Slomy het volgende:
[..]
Erg goede aanbieding bij amazon inderdaad, denk dat ik er ook een aantal ga bestellen. Maar nu mijn vraag: niet alle BR titels schijnen toch regio vrij te zijn. Is er ergens een lijst te vinden van BR titels die regiovrij zijn?
Ja dat ding is gewoon statisch.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Komt er bij jullie ook zo snel en veel stof op de PS 3 ?
Neequote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is het eigenlijk verboden om een Europees en een Amerikaans account te hebben?
Ja, dat houd mij echt van de verkoop af. Ik wil geen onbruikbare controllers.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:38 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Houdt dat je echt van een verkoop af?
Ja , net als de meeste Samsung TV's .quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog al, kan elke dag wel afstoffen, maar is gewoon bizar
Deze danquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:15 schreef El-Salvador het volgende:
zeer slechte tvp
rechtop zetten en laminaat kopen, scheelt ENORMquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Komt er bij jullie ook zo snel en veel stof op de PS 3 ?
Heh, je beschrijft precies wat mij nu bezighoudt op de PS3.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Zometeen maar even weer een stukje verder spelen met AC en wat levelen met CoD4
Pleurt op spamstra.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:04 schreef rienlems het volgende:
kom ff naar deze sites echt grappig
http://zwolle-038.myminicity.com
http://zwolle-038.myminicity.com/tra
veel plezier ermee je lacht je dood
alle vlaggen is alleen voor de achievement hoeren en waarschijnlijk dus ook voor PS3 trofeeën (als die eindelijk eens een keer actief worden).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:03 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Heh, je beschrijft precies wat mij nu bezighoudt op de PS3.
Krijg je trouwens er iets voor terug wanneer je al die vlaggen hebt gevonden, of is dat gewoon om alles 100% te krijgen?
Komen die tropheën niet met Home? Dat je in je kamer een trofeënkast hebt zeg maar?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
alle vlaggen is alleen voor de achievement hoeren en waarschijnlijk dus ook voor PS3 trofeeën (als die eindelijk eens een keer actief worden).
Het voegt dus verder niks toe voor de game zelf.
Allang gedaan, blij dat die eruit ging, UT3 gaat toch om zijn snelle potje's enz. dat lukt totaal niet, geven ze je een nieuwe hoverboard die je met vierkantje aanzet, zijn de controls ervan sucky suckyquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:54 schreef Quore166V6 het volgende:
Waarom kunnen wij UT 3 nog niet in de PS3 schuiven ??
Yup... maar dat duurt dus nog wel even...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:38 schreef Jovatov het volgende:
Tjoh wat is Uncharted toch vet, en niet al te makkelijk.
Ook ziet het er echt schitterend uit in HD (heb ik nu sinds twee dagen:D)
[..]
Komen die tropheën niet met Home? Dat je in je kamer een trofeënkast hebt zeg maar?
http://www.usatoday.com/t(...)others-blu-ray_N.htmquote:NEW YORK/LOS ANGELES2008-01-04 20:22:49 GMT (Reuters) (Reuters) — Time Warner's Warner Bros. studio plans to announce it will release next-generation DVDs on Sony Corp's Blu-ray format exclusively, two sources familiar with the plans said Friday, dealing a big blow to Toshiba's HD DVD format.
Warner Bros., Hollywood's biggest seller of DVDs representing about 18 to 20% of sales in the United States, had been one of the few studios that backed both formats.
News Corp's 20th Century Fox, Walt Disney, and Lions Gate Entertainment are among studios backing the Blu-ray format. Viacom's Paramount studios and General Electric's NBC Universal, owned by General Electric Co and France's Vivendi, release movies in HD DVD format.
An announcement is expected shortly, the sources said.
omdat alles naar het Nederlands overgezet moet worden?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
Waarom moeten wij zo lang wachten op alles met de PS store?
Hoelang heeft de US store pain bijvoorbeeld al niet?
Ah, oke. Na het verhaal kan deze dus in de verkoop. Beetje repetitieve game, maar gelukkig nog steeds vermakend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
alle vlaggen is alleen voor de achievement hoeren en waarschijnlijk dus ook voor PS3 trofeeën (als die eindelijk eens een keer actief worden).
Het voegt dus verder niks toe voor de game zelf.
Yes!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:46 schreef Fallen het volgende:
TIME WARNER / WARNER BROS BLU-RAY EXCLUSIVE!!!
[..]
http://www.usatoday.com/t(...)others-blu-ray_N.htm
wooohoo!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |