neequote:Op maandag 21 januari 2008 08:06 schreef staticdata het volgende:
Turok kan mij niet echt beroeren.
Andere mensen er wel wild van?
Nu nog je haar net zoals cloud laten doen en een paars pakje aantrekken EN DAN ben je klaar om te cosplayenquote:Op maandag 21 januari 2008 05:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb een zwaardje gehad voor mijn verjaardag
Een exacte Buster Sword Replica van 15 Kg![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaa, coolquote:Op maandag 21 januari 2008 05:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik er wel voor over.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:26 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Jammer dat hij 6,20 verzending rekent ..
Of Cloud was kleinerquote:
Geen van bovengenoemden. Ga gewoon voor een degelijke receiver met optische input. Veel beter geluid dan die Logitech-setjes IMHO en nog verder uit te breiden ook, ik heb een apparaat van Sony staan, 400 euro incl speakers + subwoofer, verwerkt audio, video, de hele jan rambam, echt heerlijk geluid.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:14 schreef JDizzle het volgende:
Oke, heb nu dus 300 eurocentjes om uit te geven aan wat ik wil. En ik heb m'n ogen gericht op een stel speakers. Nu denk ik aan de Z-5500 van Logitech, alleen is de Z-5400 verkrijgbaar voor 100 euro minder, en is er erg weinig verschil tussen de 2. Dus nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft, en of DD/DTS geluid het wel waard is, of dat ik toch maar moet wachten en doorsparen tot ik een degelijke HCS kan betalen met lossless audio.
Dank u.
Doorsparen! voor films maakt het echt uit en voor spellen wordt het geluid ook steeds belangrijker.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:14 schreef JDizzle het volgende:
Oke, heb nu dus 300 eurocentjes om uit te geven aan wat ik wil. En ik heb m'n ogen gericht op een stel speakers. Nu denk ik aan de Z-5500 van Logitech, alleen is de Z-5400 verkrijgbaar voor 100 euro minder, en is er erg weinig verschil tussen de 2. Dus nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft, en of DD/DTS geluid het wel waard is, of dat ik toch maar moet wachten en doorsparen tot ik een degelijke HCS kan betalen met lossless audio.
Dank u.
quote:Op maandag 21 januari 2008 05:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsof je iets degelijks kunt kopen voor ¤ 3,-quote:Op maandag 21 januari 2008 13:14 schreef JDizzle het volgende:
Dank u.
Mn scheermes, wat doe je!?quote:Op maandag 21 januari 2008 05:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat valt me nu pas opquote:Op maandag 21 januari 2008 13:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
alsof je iets degelijks kunt kopen voor ¤ 3,-![]()
Ik heb de Z5400, en die is echt prima. Het ligt er echter wel een beetje aan hoe groot je kamer is. Vanaf 20m2 zou ik waarschijnlijk voor iets groters gaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:14 schreef JDizzle het volgende:
Dank u.
Ik wilde eerst ook voor de Z-5500 gaan, maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor een losse receiver (Onkyo TR-SX605) plus een boxenset (Harman Kardon HKTS-11) en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn keuzequote:Op maandag 21 januari 2008 13:14 schreef JDizzle het volgende:
Dank u.
MotorStorm zag er anders nog steeds verdomd goed uit in real-time, dit daarentegen...quote:Op maandag 21 januari 2008 14:29 schreef Wessiej het volgende:
Motorstorm effect.
Welk setje is dat? Klink allemaal erg goed voor die prijs.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen van bovengenoemden. Ga gewoon voor een degelijke receiver met optische input. Veel beter geluid dan die Logitech-setjes IMHO en nog verder uit te breiden ook, ik heb een apparaat van Sony staan, 400 euro incl speakers + subwoofer, verwerkt audio, video, de hele jan rambam, echt heerlijk geluid.
jahquote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mn scheermes, wat doe je!?
Je ziet duidelijk wat je denkt op die foto"Ok, stoer kijken....Tering wat is dat ding zwaar. Take the fucking picture already!!"
Zou het?quote:Nieuws: [Update] PSW: 'Konami heeft MGS4 demo bevestigd'
Bron: MetalGearSolid4.net
Maandag 21 januari 2008 - Volgens de laatste editie van het PSW magazine, verschijnt in februari de demo van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots op het PlayStation Network. Het zou gaan om dezelfde demo die speelbaar was op E for All en de CES.
Het is overigens niet de eerste keer dat deze demo in verband wordt gebracht met het PlayStation Network. Tot op heden heeft Konami echter al beweert geen plannen te hebben om de demo naar het PSN te brengen. Metal Gear Solid 4 staat gepland voor een release in het tweede kwartaal van 2008. Bekijk hieronder de scan van het blad.
[Update]
Bovenstaand bericht werd door vele in twijfel genomen. Zo werd door speculerende gamers geroepen dat het helemaal niet om een speelbare demo gaat, maar sléchts om een video demonstratie. MetalGearSolid4.net nam contact op met de redactie van het desbetreffende tijdschrift.
Een redacteur van PSW Magazine benadrukte dat het hier gaat om een speelbare demo. Een woordvoerder van Konami zou bevestigd hebben dat de demo in de loop naar de release toe zal verschijnen op het PlayStation Network. Als alles goed verloopt zal dat in februari gebeuren.
Quote:
Hi,
At the time of writing the article a Konami rep told us a demo, the demo we played in our office for the magazine article, would be on the PSN Store. It's finished, we played it, so something should be appearing this month. It could all depend on the game's final on sale date, if it has moved to May then a demo could appear later, possibly February.
Cheers,
Ian
Zeker.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die nieuwe prijsvraag op FOK!Games heerscht!
Wat bij de Wii prijsvraag gebeurdequote:Op maandag 21 januari 2008 18:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar dat zullen vast weer mensen zijn die ik nog nooit op FOK!Games gezien heb.
Uncharted: Drakes Chicksalquote:Op maandag 21 januari 2008 18:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die nieuwe prijsvraag op FOK!Games heerscht!
Ik mag hopen van nietquote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uncharted: Drakes Chicksal
Is het de duitse versie?
Is er een tweede demo?! Met een andere auto?!?!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
[..]
Ik wil Burnout, dammit. Heb nu 2x de demo op de PS3 staan. Voor elke auto 1...
Nee, tis gewoon de NL release volgens mij, maar de Duitse cover-art staat in ons systeem, en Drake's Schicksal is gewoon een toffe titelquote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uncharted: Drakes Chicksal
Is het de duitse versie?
In de Japanse zit een andere auto dacht ikquote:Op maandag 21 januari 2008 20:39 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Is er een tweede demo?! Met een andere auto?!?!
Langzamerhand beginnen dit soort geruchten wel mijn strot uit te hangenquote:Nieuws: Eind januari opnieuw een prijsdaling voor de PS3?
Maandag 21 januari 2008 - Het gerucht doet momenteel de ronde dat Sony eind deze maand opnieuw een prijsdaling gaat doorvoeren voor de PlayStation 3. Volgens een aantal posters op SlickDeals zal rond 28 januari het 40 GB model met $100 in prijs worden verlaagd, waardoor de totale prijs neerkomt op $299. De informatie zou afkomstig zijn van een aantal bronnen binnen de entertainment industrie.
SlickDeals.net is een website die consumenten voorziet van de laatste prijzen. Zij waren ook één van de eersten die de vorige prijsdalingen voor zowel de PS3 als Xbox 360 wisten te melden. Hoewel het wat vroeg lijkt voor een nieuwe prijsdaling, werd onlangs wel bekend dat, mede door het succes van Blu-ray, de productiekosten van de PS3 zijn gehalveerd, van $800 naar $400.
Financieel gezien lijkt de prijsverlaging ook logisch. Consoles zijn in het verleden, op de Sega Saturn en Nintendo Wii na, altijd met verlies verkocht. Meestal wordt een console pas aan het einde van zijn levenscyclus met winst verkocht. Aan de hand van de games moet winst worden gemaakt, want voor elke game die door een ontwikkelaar wordt uitgebracht, moet $10,000 aan Sony worden betaald. Tevens wordt winst gemaakt op de accessoires.
die 1e screens waren zomoooiquote:Op maandag 21 januari 2008 14:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:30 schreef SToRM81 het volgende:
Laat je dat ding om met je gitaar te kunnen connecteren constant in je PS3 zitten?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:01 schreef SuperFruitig het volgende:
wat is t verschil tussen FF13 en Versus ?
FF Versus XIII speelt zich in hetzelfde universum af als FF XIII, alleen dan met een totaal andere verhaallijn en characters. Overigens lijkt Versus XIII naar een Action/RPG te neigen dan een traditionele/hedendaagse RPG.quote:
Jazeker! Als je de Japanse demo download, krijg je de Isuka GT.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:39 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Is er een tweede demo?! Met een andere auto?!?!
Dat heet een target render. Ofwel, een plaatje om te tonen hoe het spel er uit zou kunnen zien.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die 1e screens waren zomoooi![]()
[ afbeelding ]
keivet, jammer dat het me steeds niet lukt om een japans account te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Jazeker! Als je de Japanse demo download, krijg je de Isuka GT.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk van wel. Moet je m maar eens opstarten zonder dat ding erin, dan merk je het meteen.quote:
Boeiend, de game is toch uit. Ga m vanavond ophalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
keivet, jammer dat het me steeds niet lukt om een japans account te maken
Ik ben benieuwd wanneer ie naar Europa gaat komenquote:US to get white PS3
Filings at the Federal Communications Commission reveal that Sony will be releasing the Ceramic White PlayStation 3 in North America.
Originally released in Japan in November, the 40 GB units comes with a white DualShock 3 controller and retails for JPY 39,980 in the region.
A covering letter from Sony Japan shows that the unit was submitted to the FCC and the American Telecommunications Certification Body in October of last year, requesting short-term confidentiality "to avoid premature release of sensitive information prior to marketing or release of the product to the public."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |