quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
Die trailer van Afrika. Gewoon Pokamon Snap!
Heerlijk spel inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef SuperFruitig het volgende:
BFBC demoGeniaal
Moet nu 14000000 punten tot de volgende rank
Ik heb hem zojuist van de US store gepluktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig op de 360.
Hij staat niet in de EU store.
De meningen over dit spel zijn heel erg verdeeld heb ik al gemerkt. Zelf vind ik het nogal tegenvallen en haal hem dan ook niet. De demo heb ik inmiddels ook al verwijderd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heerlijk spel inderdaad![]()
Ook echt weer het Battlefield gevoel in de multplayer als je in een konvooi op weg bent naar het volgende dorpje
Ik, speelt zeker anders als ze Top Spin 1 en 2 aanhouden, en volgens previews is het ook anders, dit spel is stukken realistischer als Virtua Tennis.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:45 schreef robbolo het volgende:
Wie gaat er hier Top Spin 3 halen? Vraag me af of t beter/anders speeelt dan Virtua Tennis.
15werkdagen dan hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef Jortvdheide het volgende:
Bah, PS3 disk-lezer kapot. Waarschijnlijk door toedoen van GTA IV. Ook lekkere support van Sony. Ik zou hem binnen 15 dagen terughebben. Wacht nu al 30 dagen en heb al verschillende telefoontjes gepleegd en krijg elke keer weer dezelfde belofte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |