ja inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was ik slecht in fifa vandaag
echt bizar
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was ik slecht in fifa vandaag
echt bizar
Beide games werken hier gewoon perfect online, maar je moet er bij een Amerikaanse versie van Warhawk wel rekening mee houden dat je de uitbreidingen dan ook via de Amerikaanse Store moet kopen.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:56 schreef RC2 het volgende:
Als je een game als bijvoorbeeld Warhawk of Burnout Paradise importeert en online wilt spelen gaat dat dan werken of zit je dan aan buitenlandse servers vast?
Als je een game online koopt heb je daar dan een backup van of kan je het zo weer downloaden?
Ik heb eens ergens gelezen dat dit anders werkt. Je aangekochte spel mag je zo vaak downloaden als je wilt met je account, maar die account mag aan maximaal 5 verschillende PS3"s verbonden zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Aangekochte downloadbare games kan je tot 5 keer downloaden.
Je bent tenminste niet zon debiel die zn playstation uitzet als ie gaat verliezen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
wat zuig ik vandaag in fifa online stond 1600, nu 2300
Ps3 is gewoon voor elite, en niet voor rijtjeshuisvolkquote:Op maandag 25 februari 2008 13:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je bent tenminste niet zon debiel die zn playstation uitzet als ie gaat verliezen.
Al een prijsverlaging aangekondigd?
Damn!quote:Op maandag 25 februari 2008 13:45 schreef SToRM81 het volgende:
Hier trouwens nog slecht nieuws voor de Sony fans:
Phil Harrison gaat weg bij Sony
Ik vind het echt jammer dat ie weg gaat. Was toch wel 1 van de sympathiekere Sony mensen vond ik. Ik vraag me ook af of het te maken heeft met de kritiek die ie geuit heeft op Sony Japan...
Rijtjeshuisvolk neemt juist eerder een console, dan een vette pc.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ps3 is gewoon voor elite, en niet voor rijtjeshuisvolk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |