Nee als je met je unlocked sniper missle goggles een raket afvuurt nadat je gelocked hebt op een tankquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik stem voor!
GESTAPO! AUFMACHEN!
[..]
Wat bedoel je precies? Die artillerie? Met de rechter analog stick kan je positie kiezen.
Oh die heb ik nog niet unlockedquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee als je met je unlocked sniper missle goggles een raket afvuurt nadat je gelocked hebt op een tank
Hij ligt op dit moment in Frankfurtquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef Strolie75 het volgende:
Waar blijft mijn Civ Revolution demo stelletje hoeren!
Zie PMquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja Gamedemon en Rayman . Alleen wil het vaak voorkomen dat ze niet paraat staanNog niet eens lang geleden liep het in het 360 topic volledig uit de hand toen de warezhoertjes van zich lieten gelden
Best kans dat hij pas vanacht online staat... De US store wordt normaliter om 6pm US tijd geüpdate. Ik wacht ook met smartquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef Strolie75 het volgende:
Waar blijft mijn Civ Revolution demo stelletje hoeren!
Ik had nog nooit een Civ game aangeraakt, maar nadat ik de demo op de 360 had gespeeld meteen besteld, wat een game zeg, alles werkt gewoon, volgende Civ. kenners is het helemaal niet zo'n lite versie, maar is de interface wat handiger ed. en de tijd gaat een stuk sneller.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Best kans dat hij pas vanacht online staat... De US store wordt normaliter om 6pm US tijd geüpdate. Ik wacht ook met smart
Klinkt goed Wessiej ik ga het spel zeker spelen!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik had nog nooit een Civ game aangeraakt, maar nadat ik de demo op de 360 had gespeeld meteen besteld, wat een game zeg, alles werkt gewoon, volgende Civ. kenners is het helemaal niet zo'n lite versie, maar is de interface wat handiger ed. en de tijd gaat een stuk sneller.
Dat is een zaak tussen twee anti-RTS'ersquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
Gemeen man ik wil ook weten wat er in die PM staat!
We zijn er mee bezig, maar jij weet net zo goed als ik dat dat soort taken een hele tijd in beslag nemen,en mijn excuses voor mijn beperkte aanwezigheid de laatste tijd, maar ik heb een maand of 2 met een ontsteking in mijn pols rondgelopen waardoor ik amper kon gamen en maar heel beperkt gebruik mocht maken van de PC.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zitten er uberhaupt nog mods op GAM?
Zo ja, waarom gebeurt er niets?
Hoe lang worden dit soort kankermongolen (iets genuanceerders kon ik even niet vinden) de hand boven het hoofd gehouden.
In VBL kotst iedereen hem ook al uit?
Als je een inbox had dan had je er nu een berichtje gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Laat me raden
"We zijn er mee bezig?"
Klopt. De rest is...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Net of ik de enige ben die de sfeer verziekt
Stop eens met die blije gifjes zegquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. De rest is...
[ afbeelding ]
Ik ben echt fan van al die lijpe gifjes de laatste tijdquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. De rest is...
[ afbeelding ]
Inspector Gadget was het niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. De rest is...
[ afbeelding ]
Communicatie is key.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig, maar jij weet net zo goed als ik dat dat soort taken een hele tijd in beslag nemen,en mijn excuses voor mijn beperkte aanwezigheid de laatste tijd, maar ik heb een maand of 2 met een ontsteking in mijn pols rondgelopen waardoor ik amper kon gamen en maar heel beperkt gebruik mocht maken van de PC.
Je kan toch pushPM doen als mod?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je een inbox had dan had je er nu een berichtje gehad
Ah je hebt dus wel door dat je het doet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Net of ik de enige ben die de sfeer verziekt
Ik denk dat dit ongeveer net zoveel zin heeft als een Israelische soldaat gaan vragen geen Palestijnse kinderen meer dood te schieten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah je hebt dus wel door dat je het doet?
Misschien kan je er dan ook op letten en er mee stoppen?
dus...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:03 schreef Gamer_V het volgende:
Hoi. Ik hoorde dat ik hier mijn stats kon opkrikken?
quote:
]http://www.fifainformer.com/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=1[/quote][/url]quote:Official Roster Update
Door Chris op maandag 02 juni 2008
EURO 2008 Fifa Informer heeft een kort interview gehouden met Bruno Amata van de FIFA Data Collection Group in Vancouver. Hij vertelt over de officiele roster update voor de Playstation 3 en Xbox 360 van UEFA Euro 2008. Deze update zal zeer binnekort beschikbaar komen.
In totaal zullen er 59 nieuwe spelers worden toegevoegd. Elk team krijgt de beschikking over de 23 spelers met de juiste rugnummers die zijn ingeschreven voor het echte toernooi.
Interview Roster Update: Bruno Amata
[url=http://www.fifainformer.com/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=1
Zou wel briljant zijn als Nederland er dan correct in zit. Moet het wel vóór het EK komen en niet erna.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Stop eens met die blije gifjes zeg
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Stop eens met die blije gifjes zeg
Het ziet er wel mooi uit, maar ben bezorgd om de gameplay. De meeste features en algehele gameplay zijn in andere games vaak als mini-games te vinden. Weet niet of een spel als Afrika met dit als basis hoog zal scoren. Het voelt als een grote tech-demo aan!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe trailer van Afrika. En twee screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er nog niet echt spannend uit![]()
Oeh, dat zou zo gaaf kunnen zijn als het is zoals ik denk dat het is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
serieus >quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Instant buyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:44 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots van RE5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... nog maar een keer dan...quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:23 schreef Sixty4 het volgende:
Weet iemand of Buzz! Quiz TV voor de UK dezelfde is als voor NL, dus met de NL vragen. Ik kan me ook voorstellen dat voor dit spel misschien wel per land een andere versie is gemaakt.
Geen idee, wordt per regio gelokaliseerd, Buzz op de PS2 werd in NL bijvoorbeeld geleverd in het Nederlands, Engels en Frans (IIRC). QuizTV zal denk ik hetzelfde ondergaan, maar wel met het voordeel dat je vragen kan downloaden en die zijn dan wel Engels/Spaans/Russisch/Japans/<insert random language>, afhankelijk van je keuze.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:26 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
... nog maar een keer dan...
P.S. 'Nee' is ook een antwoord
Ben ik mee bezig op de 360.quote:
Rot op Strol met die plaatjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:44 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots van RE5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|