Denk dat het gewoon een foutje isquote:Auteur: Jonathan Heirbaut (Den_John)
Geplaatst op: 5 juni 2008 om 12:41
Europese PlayStation Store update 5 mei 2008
Nieuws | 5 juni 2008 -
Ik heb de demo eindelijk gevonden... Staat onder "in de spotlight". Ben hem nu aan het downloadenquote:
Ik ben opgelichtquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb PS3 40GB, Ratchet + Uncharted voor 375. Nieuw. Toch net iets beter
Een bericht op 5 juni over een update van 5 mei?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef Renzokuken het volgende:
Geplaatst op: 5 juni 2008 om 12:41
Europese PlayStation Store update 5 mei 2008
In februari dit jaar een 3 maanden oude PS3 60 gb gekocht met Warhawk+BT-headset, COD4, Motostorm, RFOM, NFS: Carbon, HDMI kabel en 2 Controllers.quote:
En verder? Multiplayer beetje niveau CoD4?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Kremers het volgende:
Wow, wat een lelijke GFX heeft Battlefield: BC zegZal wel gedaan zijn omwille van de MP snelheid, maar het ziet er niet uit. Alles is enorm korrelig.
Ahh ok! foutje van ps3 onlyquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Een bericht op 5 juni over een update van 5 mei?
Hij is nog niet verkrijgbar voor de PS3quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees goede dingen over de Civ demo. Hier al ervaringen?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Kremers het volgende:
Wow, wat een lelijke GFX heeft Battlefield: BC zegZal wel gedaan zijn omwille van de MP snelheid, maar het ziet er niet uit. Alles is enorm korrelig.
Zelfde kwaliteit... Maar wellicht ligt het aan de instellingen van mijn tv... Andere spellen daarentegen zijn gewoon scherp.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]![]()
En de singleplayer? Ik ben hem nu aan het downloaden, maar zal nog wel even duren...
Totaal niet mee eens. Ik vind het er ontzettend goed uitzien. De audio is echt GE-WEL-DIG!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zelfde kwaliteit... Maar wellicht ligt het aan de instellingen van mijn tv... Andere spellen daarentegen zijn gewoon scherp.
Wat vooral opvalt is de korreligheid van alles.. Kijk maar eens goed naar je wapen, niet echt scherp te noemen...
En doetie het ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Govinda het volgende:
[..]
In februari dit jaar een 3 maanden oude PS3 60 gb gekocht met Warhawk+BT-headset, COD4, Motostorm, RFOM, NFS: Carbon, HDMI kabel en 2 Controllers.
Tromgeroffel: 400 euro
*eens is*quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:39 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Ik vind het er ontzettend goed uitzien. De audio is echt GE-WEL-DIG!
Bijv: als er een granaat inslaat vlak bij je personage dan hoor je een hoge piep en alle stemmen verdwijnen naar de achtergrond.![]()
Twee dingen waar ik me aan stoorde:
Je kan niet gaan liggen? (Ik wist in ieder geval niet hoe)
De controle scheme: (helikopter besturen is een ramp, en alles zit op zo'n onlogische plaats)
Ach, CoD4 is natuurlijk moeilijk te overtreffen, maar het zijn toch behoorlijk verschillende games. CoD4 is meer close combat op kleine maps, terwijl Bad Company meer grote veldslagen zijn op huge-ass maps en met voertuigen. Na maandenlang CoD4 vind ik Bad Company daarom toch wel een aangename verwelkoming. En de graphics zijn prima, op die korrelige filter na. Het geluid is uitstekend, beter dan CoD4.quote:
En dan die "deo" sectie meteen maar opsplitsen in:quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Kremers het volgende:
Echt he... WAT EEN KUT INDELING HEEFT DIE EU PSSTORE!!!
Sorry, moest het even kwijt... Kunnen ze niet gewoon zoals de US store een aparte deo sectie maken? Waar de neuk staat die battlefield demo in de EU store?!?!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:36 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
En dan die "deo" sectie meteen maar opsplitsen in:
Axe
Dove
8x4
Rexona
etc
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:26 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Your point? Ben je nou echt zo'n enorme post hoer dat je zelfs niets meer gaat typen in een reactie?quote:
Stats opkrikkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Your point? Ben je nou echt zo'n enorme post hoer dat je zelfs niets meer gaat typen in een reactie?
fifa is geweldigquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Your point? Ben je nou echt zo'n enorme post hoer dat je zelfs niets meer gaat typen in een reactie?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[XBox 360] #338 Fahren auf der Autobahn
Helaas niet. Vind ik echt doodzondequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:07 schreef Govinda het volgende:
Ik ga toch ook Grid maar bestellen denk ik. Heeft zeker geen splitscreen 2player optie?
Jij was toch ooit mod in vbl, als ik het mij goed herriner?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zitten er uberhaupt nog mods op GAM?
Zo ja, waarom gebeurt er niets?
Hoe lang worden dit soort kankermongolen (iets genuanceerders kon ik even niet vinden) de hand boven het hoofd gehouden.
In VBL kotst iedereen hem ook al uit?
Jammer genoeg nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:07 schreef Govinda het volgende:
[..]
![]()
Ik ga toch ook Grid maar bestellen denk ik. Heeft zeker geen splitscreen 2player optie?
Nee, op UVT en GAM.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij was toch ooit mod in vbl, als ik het mij goed herriner?
Maar om je vraag te beantwoorden: Ik zie ze echt nooit, de mods van dit subforumOf beter gezegd: nooit ingrijpen.
Ja Gamedemon en Rayman . Alleen wil het vaak voorkomen dat ze niet paraat staanquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zitten er uberhaupt nog mods op GAM?
Zo ja, waarom gebeurt er niets?
Hoe lang worden dit soort kankermongolen (iets genuanceerders kon ik even niet vinden) de hand boven het hoofd gehouden.
In VBL kotst iedereen hem ook al uit?
Ah.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja Gamedemon en Rayman . Alleen wil het vaak voorkomen dat ze niet paraat staanNog niet eens lang geleden liep het in het 360 topic volledig uit de hand toen de warezhoertjes van zich lieten gelden
BC, iemand enig ideequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe moet ik in vredesnaam die air missle die je bij die sniper met die goggles kan lanceren besturen ?!?!?! lekker duidelijk, ik snap er echt geen ene fuck van. En dat snipen is lastig, als ik op een zittend mannetje zijn hoofd mik en 100% zeker weet dat ik raak, mis ik toch
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[PS3 #120] Snake. Snake? SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE!
kan er iets aan dit taalgebruik gedaan worden
Waarom diequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:07 schreef Govinda het volgende:
[..]
![]()
Ik stem voor!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, op UVT en GAM.
In mijn tijd was dat wel anders. Maar toen voerde we een soort Nazistisch beleid.
Werkte prima..
Wat bedoel je precies? Die artillerie? Met de rechter analog stick kan je positie kiezen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe moet ik in vredesnaam die air missle die je bij die sniper met die goggles kan lanceren besturen ?!?!?! lekker duidelijk, ik snap er echt geen ene fuck van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |