Denk dat het gewoon een foutje isquote:Auteur: Jonathan Heirbaut (Den_John)
Geplaatst op: 5 juni 2008 om 12:41
Europese PlayStation Store update 5 mei 2008
Nieuws | 5 juni 2008 -
Ik heb de demo eindelijk gevonden... Staat onder "in de spotlight". Ben hem nu aan het downloadenquote:
Ik ben opgelichtquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb PS3 40GB, Ratchet + Uncharted voor 375. Nieuw. Toch net iets beter
Een bericht op 5 juni over een update van 5 mei?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef Renzokuken het volgende:
Geplaatst op: 5 juni 2008 om 12:41
Europese PlayStation Store update 5 mei 2008
In februari dit jaar een 3 maanden oude PS3 60 gb gekocht met Warhawk+BT-headset, COD4, Motostorm, RFOM, NFS: Carbon, HDMI kabel en 2 Controllers.quote:
En verder? Multiplayer beetje niveau CoD4?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Kremers het volgende:
Wow, wat een lelijke GFX heeft Battlefield: BC zegZal wel gedaan zijn omwille van de MP snelheid, maar het ziet er niet uit. Alles is enorm korrelig.
Ahh ok! foutje van ps3 onlyquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Een bericht op 5 juni over een update van 5 mei?
Hij is nog niet verkrijgbar voor de PS3quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees goede dingen over de Civ demo. Hier al ervaringen?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Kremers het volgende:
Wow, wat een lelijke GFX heeft Battlefield: BC zegZal wel gedaan zijn omwille van de MP snelheid, maar het ziet er niet uit. Alles is enorm korrelig.
Zelfde kwaliteit... Maar wellicht ligt het aan de instellingen van mijn tv... Andere spellen daarentegen zijn gewoon scherp.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]![]()
En de singleplayer? Ik ben hem nu aan het downloaden, maar zal nog wel even duren...
Totaal niet mee eens. Ik vind het er ontzettend goed uitzien. De audio is echt GE-WEL-DIG!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zelfde kwaliteit... Maar wellicht ligt het aan de instellingen van mijn tv... Andere spellen daarentegen zijn gewoon scherp.
Wat vooral opvalt is de korreligheid van alles.. Kijk maar eens goed naar je wapen, niet echt scherp te noemen...
En doetie het ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Govinda het volgende:
[..]
In februari dit jaar een 3 maanden oude PS3 60 gb gekocht met Warhawk+BT-headset, COD4, Motostorm, RFOM, NFS: Carbon, HDMI kabel en 2 Controllers.
Tromgeroffel: 400 euro
*eens is*quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:39 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Ik vind het er ontzettend goed uitzien. De audio is echt GE-WEL-DIG!
Bijv: als er een granaat inslaat vlak bij je personage dan hoor je een hoge piep en alle stemmen verdwijnen naar de achtergrond.![]()
Twee dingen waar ik me aan stoorde:
Je kan niet gaan liggen? (Ik wist in ieder geval niet hoe)
De controle scheme: (helikopter besturen is een ramp, en alles zit op zo'n onlogische plaats)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |