Doe mij Metal gear maar, en later als budget games Bourne en lego indiana jonesquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:08 schreef Sackboy het volgende:
Met aardig wat releases deze maand:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cyb, Alan Wake is X360 exclusivequote:Op woensdag 4 juni 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval voor April 2009. Ik weet vrijwel zeker dat het maart wordt aangezien RE 4 ook in deze maand verscheen.
RE 5, FF XIII, GT 5, God of War III, Alan Wake, WKS....boy 2009 wordt weer een prachtig gamesjaar
Maar daar tegenover. Ik zou het niet leuk vinden als ik moest betalen voor een kabel die ik niet gebruik. Zo kun je kiezen: HDMI of component.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
Dat er geen Component kabel bij zit is inderdaad erg gierig.
Vooral als je dat apparaat in een winkel zoals de mediamarkt koopt ben je de lul, daar wordt je namelijk niet geholpen en kom je er echt thuis pas achter.
Het zal echt niet veel kosten om zo'n 2 in 1 kabel erbij te doen. Maar je levert nu gewoon iets wat niet meteen HD is. Beetje jammer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar daar tegenover. Ik zou het niet leuk vinden als ik moest betalen voor een kabel die ik niet gebruik. Zo kun je kiezen: HDMI of component.
Omdat RTS op een console kut is?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom zegt niemand Civalization: Revolution ?
Misschien na morgen, want dan staat de demo op PSN.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
het is heel geen RTSquote:
Het staat natuurlijk ook gewoon op de doosquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
Dat er geen Component kabel bij zit is inderdaad erg gierig.
Vooral als je dat apparaat in een winkel zoals de mediamarkt koopt ben je de lul, daar wordt je namelijk niet geholpen en kom je er echt thuis pas achter.
En ik hoop dat EndWar dat gaat veranderenquote:
Ja, maar in mijn geval gaat dat niet echt op he.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk ook gewoon op de doosPS: ontzettende kuttitel
Voelt aan als een turn-based bordspel,.... vond de PC demo al niet echt leuk!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
het is heel geen RTSIn elk geval niet realtime dus dan is het goed te doen
Had je m via internet besteld dan ofzo? had t niet echt gevolgt wat "jou geval" wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn geval gaat dat niet echt op he.
Collega had er een uit Amerika meegenomen/quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Had je m via internet besteld dan ofzo? had t niet echt gevolgt wat "jou geval" was
En je hebt nooit niet 1x in de winkel naar de doos gekeken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Collega had er een uit Amerika meegenomen/.
Nee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En je hebt nooit niet 1x in de winkel naar de doos gekeken?
assumption is the mother of all fuckups.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee.
En behalve dat, ikging er stiekem gewoon van uit dat ie er bij zat.
Dat ligt aan Uncharted en niet de hardwarequote:
Net als met een DS3 zeker? Je wist het gewoon maar wil stiekem toch verkapt bashen. Jij Xbot.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee.
En behalve dat, ikging er stiekem gewoon van uit dat ie er bij zat.
Nee, maar die DS3 is op 8 april in Amerika gereleased.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als met een DS3 zeker? Je wist het gewoon maar wil stiekem toch verkapt bashen. Jij Xbot.
Oh en verkapt bashen doe ik niet aan. Gewoon open en bloot.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als met een DS3 zeker? Je wist het gewoon maar wil stiekem toch verkapt bashen. Jij Xbot.
editten doe je blijkbaar ook niet aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh en verkapt bashen doe ik niet aan. Gewoon open en bloot.
als je uberhaupt een UT game koopt weet je dat je hem op de pc moet spelen en niet op een consolequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef BMH het volgende:
Haal UT3 maar uit de OP. Niemand speelt dat spel nog. Ik kocht het spel om er achter te komen dat er 13 deathmatch servers waren, waarvan er maar 2 een ping hadden onder de 100. Meteen weer teruggebracht.
Bla bla. Het spel speelde bijzonder goed op de PS3. Ik had geen problemen met het mikken. Alleen omdat UT is begonnen op de PC wil het niet zeggen dat het daar alleen werkt. Dan kun je zo'n beetje alle genres die naar de console komen afschrijven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als je uberhaupt een UT game koopt weet je dat je hem op de pc moet spelen en niet op een console, ik had hem tijdens de release gewonnen, en daarna wel 1x in me ps3 gehad...tis geen console game ;/ vooral niet als je weet dat je op de pc veel sneller bent
(en muis toetsenbord op de plek waar me ps3 staat is ook niet alles)
dan nog vind ik een spel als UT veel beter aanvoelen op de pc dan op de console (al heb ik dit met alle shooters), alleen al om het reactie vermogen van een knuppeltje op de controller ivg met een goed muis icm met muismat...voordeel aan UT was dat je dit kon aansluiten maar nadeel dat mijn game plaatsje daar niet op ingericht is ^^quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Bla bla. Het spel speelde bijzonder goed op de PS3. Ik had geen problemen met het mikken. Alleen omdat UT is begonnen op de PC wil het niet zeggen dat het daar alleen werkt. Dan kun je zo'n beetje alle genres die naar de console komen afschrijven.
het klopt dat de snelheid wat omlaag is gehaald. Dat is logisch. Zelfde is gedaan met COD4. Maar dat veranderd niets aan het spel.
Die nomineer ik voor lelijkste PS3 boxshot tot nu toe.quote:
boxshot schmoxshot, dat spel gaat in mn PS3 en dat hoesje in de kastquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die nomineer ik voor lelijkste PS3 boxshot tot nu toe.
Ik reageer altijd voor de lol in de 360 topics jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:30 schreef Sackboy het volgende:
Voor mij worden het Race Driver GRiD, Top Spin 3 en Battlefield Bad Company![]()
[..]
Cyb, Alan Wake is X360 exclusive![]()
Ik weet wel dat je een X360 hebt, maar Alan Wake in dat rijtje noemen zou de PS3 fanboys hier valse hoop kunnen geven dat deze parel van een game ooit op hun platform uit zal komenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik reageer altijd voor de lol in de 360 topics ja
True. Maar eerst nog maar zien of het spel überhaupt nog het daglicht gaat zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je een X360 hebt, maar Alan Wake in dat rijtje noemen zou de PS3 fanboys hier valse hoop kunnen geven dat deze parel van een game ooit op hun platform uit zal komen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Cod 4 he
speelde gister weer met een vriend van me,
maar de helft van de potjes gaat de host weg,
wat een bagger spel is het toch ook
gaat de kast in en komt bad company voor terug hoor
Aah kut voor je man, nu kon je zeker niemand lollerpownen net zoals bij fifa zekerquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Cod 4 he
speelde gister weer met een vriend van me,
maar de helft van de potjes gaat de host weg,
wat een bagger spel is het toch ook
gaat de kast in en komt bad company voor terug hoor
Daar haal ik wel een behoorlijke lading van, niet eens tijd om 1 spel goed te spelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:08 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Flamebait post imo, dus bij deze:quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je een X360 hebt, maar Alan Wake in dat rijtje noemen zou de PS3 fanboys hier valse hoop kunnen geven dat deze parel van een game ooit op hun platform uit zal komen
Omdat ik heel veel Civalization op de PC heb gespeeld. Als ik een "Civ light" op een console ga spelen, ga ik me alleen maar irriteren aan de zaken die er niet in zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
En de eerste user die zich aangesproken voelt heeft zich gemeldtquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Flamebait post imo, dus bij deze:
Alan Wake == DNF
Duke Nukem Forever komt binnen een jaar uit man!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Flamebait post imo, dus bij deze:
Alan Wake == DNF
quote:40 GB model backwards compatible in oktober?
Het is over het algemeen bekend dat Sony van plan is om in de toekomst naast PS1 games, ook downloadbare PS2 games aan te bieden. Eén van de problemen is echter dat het 40 GB model, in tegenstelling tot het 60 GB model, niet langer backwards compatible is met PS2 games. Volgens een Duitse PlayStation website werkt Sony momenteel aan een firmware die volledige software emulatie van PS2 games mogelijk maakt.
Dit zou de website hebben vernomen van iemand binnen Sony. De firmware staat gepland voor oktober, maar de bron kan echter niet garanderen dat deze datum blijft staan. Sony zelf heeft niet gereageerd op het gerucht.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
Voor alle n00bs die geen 60GB model hebben en toch nog ouwe PS2 meuk willen spelen:
[..]
Doe er maar twee maanden bij. December 2008!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
Voor alle n00bs die geen 60GB model hebben en toch nog ouwe PS2 meuk willen spelen:
[..]
Dat zou fantastisch zijn!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb wel een 60gb model (zelf 250 van gemaakt) en was er heel blij mee dat ik er ook PS2 titels mee kon spelen, maar achteraf gezien slaat t nergens op want ik speel ze toch nooit meer aangezien PS3 games veeel beter zijn en een PS2 game daarna gewoon ineens superslecht voelt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Screens plus nog wat info:quote:Onbekende ontwikkelaar helpt mee aan BioShock
Een nog onbekende third-party ontwikkelaar helpt 2K mee met de ontwikkeling van BioShock voor de PlayStation 3. Hoofd van het project is 2K Marin, in samenwerking met 2K Boston en 2K Australië. Alyssa Finley, executive producer bij 2K Marin, liet weten dat dit de eerste PS3 titel is voor de studio's, en dat zij om die reden de hulp hebben ingeschakeld van een ervaren PS3 ontwikkelaar.
2K Boston werkt momenteel hard aan nog-niet-aangekondigde extra componenten voor de PS3-versie. In de toekomst zal hier echter meer over bekend worden gemaakt, aldus Finley. In de laatste uitgave van het PSM3 Magazine vertelde Finley dat Sony uitermate veel support levert aan het team.
Een beetje maar niet heel erg geloof ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef Gamer_V het volgende:
Ik vraag me af of Civ revolution ernstig overversimpeld wordt voor de consoles.
Add Derium maar, wil best een potje met je spelen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:11 schreef Platina het volgende:
Woei WarHawk K/D ratio bijna verdriedubbeld nu! van 0.12 naar 0.34
Echt het soort game dat ik in lange tijd gemist heb (PC kan battlefield niet aan). Jammer van het fucked up richtsysteem.
Iemand die samen met mij potjes wilt spelen ofzo (heb geen headset). Of sowieso vrienden in mijn lijst
Add me ff: Aiqo.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En de eerste user die zich aangesproken voelt heeft zich gemeldt![]()
Het is uiteraard SuperFruitig, ik had niet anders verwacht![]()
En Alan Wake komt nog dit jaar, BELIEVE!
Van Alan Wake?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Krijg je er een harde plasser van trouwens SB?
Oktober pas.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Call of Duty 4 haalt tien miljoen
Wie begin 2007 de beste shooter van komend jaar had mogen aanwijzen was waarschijnlijk niet eens in de buurt van Call of Duty IV gekomen. De meeste mensen hadden hun geld op The Orange Box, Halo 3 en wellicht Crysis en Bioshock gezet. Kun je nagaan hoe groot de verrassing was toen eind december COD IV de best verkochte FPS bleek te zijn.
Deze week werd er een nieuwe mijlpaal bereikt. Volgens Infinity Ward zijn er inmiddels tien miljoen spellen verkocht. De studio schepte verder op dat minder dan negen games dat sinds de eeuwwisseling is gelukt. Overigens moeten we ze daar in teleurstellen: als de cijfers kloppen zijn ze nummer elf - nog een prestatie. Een andere kanttekening is dat er van Halo 3 8.1 miljoen titels over de toonbank zijn gegaan – en die is enkel op de Xbox 360 speelbaar.
Ja maar wat wil je, het spel is gewoon de perfecte shooter onlinequote:
Call of Duty 4 is inderdaad koning. Hopelijk knoopt Dice dat ook goed in hun orenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je, het spel is gewoon de perfecte shooter online![]()
Het is volgens mij ook zo goed als onmogelijk om het einde te bereiken online:
Prestige 10 level 55
Alle golden guns
Alle challanges als: schiet een vijandig explosief kapot door een muur en vermoord daarmee 2 vijanden
Dat gaat echt heeel lang duren...
Kankerdebiel.quote:
quote:
quote:
Heerlijk topic weerquote:
Playstation niveau.quote:
Kan mij niet herrineren dat er in de korte tijd voor de zomer nog zo veel games uitgekomen zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:08 schreef Sackboy het volgende:
Dat is mooiquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Misschien na morgen, want dan staat de demo op PSN.
hahahahaah de perfecte ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je, het spel is gewoon de perfecte shooter online![]()
Het is volgens mij ook zo goed als onmogelijk om het einde te bereiken online:
Prestige 10 level 55
Alle golden guns
Alle challanges als: schiet een vijandig explosief kapot door een muur en vermoord daarmee 2 vijanden
Dat gaat echt heeel lang duren...
Je hebt toch ook een 360 sufkut.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hahahahaah de perfecte ?
het idee en gamemodus ja
maar op de ps3 werkt die gewoon niet online
host stopt er 5/10 mee
Eensquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Playstation niveau.
![]()
Dit soort mensen zie je altijd in de winkels voor de PS3 pods staan.
ja, maar cod 4 op de ps3,quote:
Bronquote:Sony cancels Eight Days and The Getaway
Sony Computer Entertainment has announced that it has cancelled production on two PlayStation 3 titles that were in development at the Sony London Studio - Eight Days and The Getaway.
A statement from the Corporation read as follows: "It has been agreed that production of both Eight Days and The Getaway will cease immediately due to the redistribution of resources and budget.
"This decision was made following an internal review of all games and it was deemed that with the incredibly strong list of exclusive first party titles coming up both this year and in the near future, resource should be reallocated to enhance those projects closer to completion.
"Worldwide Studios has a reputation for innovative and entertaining games, with titles such as LittleBigPlanet, SingStar,Buzz, EyeToy and Eye of Judgement, and will continue to push the boundaries on all PlayStation platforms."
More to follow.
Zijn CoD4-piemel is groter dan jouw Fifa-piemel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
dus ?
Damn, dat is weer wel jammer.quote:
Dat denk ik ook altijd als jij weer je FIFA shit hier neerzetquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
dus ?
Ik mag die Jap nu al niet!quote:Het is duidelijk dat Shuhei Yoshida de bezem aan het halen is door het bedrijf nadat hij de taak heeft overgenomen van Phil Harrison. Ook is niet bekend of de titels in de toekomst nog opgepikt worden.
dus?.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als jij weer je FIFA shit hier neerzet
Kudoooos voor jou sgatje! KuZZZquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
zit ik hier in het Sugababes en Megahunks forum of op het PS3-forum?
Thanks! En wat eerder dan ik zelf dacht. Maar voor zo weinig geld kon ik het niet laten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
Welkom bij de PS3-bezitters club Daggla.
En nu bek houden over kabel/controlers. Je gaat Uncharted spelen en daarna diep knielen voor dit zwarte altaar van gaming.
Nee. Gewoon elke keer als hij post deze gif visualiseren. Dan kun je alleen nog maar om hem gniffelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mag ik Jorien doodwensen? [ afbeelding ].
Denk je echt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb wel een 60gb model (zelf 250 van gemaakt) en was er heel blij mee dat ik er ook PS2 titels mee kon spelen, maar achteraf gezien slaat t nergens op want ik speel ze toch nooit meer aangezien PS3 games veeel beter zijn en een PS2 game daarna gewoon ineens superslecht voelt.
Van 28 april 2008:quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Desondanks de vorige delen uit de Getaway serie bout waren keek ik stiekem toch wel uit naar deel 3. Alleen al vanwege het feit dat het spel zich in Amsterdam zou afspelen. Jammer...![]()
Eight Days had ook potentie om wat moois te worden.
Ergens had ik vanaf toen al de nodige bedenkingen bij de ontwikkeling van het spel.quote:Update van Eight Days productiestatus
Het is alweer twee jaar geleden dat we Eight Days bij de E3 voorbij zagen komen. Sindsdien bleef het stil rondom de game.
Hoewel er geruchten waren dat het spel omgegooid zou zijn werden hier nergens bevestigingen van gegeven, gelukkig geeft Sony nu een update van de ontwikkeling. Veel van de update hoeven we niet te verwachten, ze laten enkel weten dat het spel binnenkort in volledige productie genomen zal worden.
Naast Eight Days gaven ze ook nog een kleine update over de nieuwste The Getaway titel, de game is in pre-productie bij een kleine groep, wanneer Eight Days in zijn geheel is afgerond zal deze kleine groep aangevuld worden met de ontwikkelaars van Eight Days.
Crazy frog was zowaar nog irritanter dan deze shit-for-brains.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon elke keer als hij post deze gif visualiseren. Dan kun je alleen nog maar om hem gniffelen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Twee nieuwe screenshots van Bioshock.
Als de PS3 versie inderdaad nieuwe content krijgt haal ik hem nog een keer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Warhawk: ja. Gewoon via PSN kopen, kostie maar 30 euro. Of als je nog geen bluetoothheadset hebt, is de winkel-editie ook wel z'n geld waard.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Crazy frog was zowaar nog irritanter dan deze shit-for-brains.
Arme jullie hier.
Zal vanaaf ff meteen ID aanmaken. Is dat Warhawk z'n geld waard?
Wil wel dat spel kopen waar je iemand door de lucht moet katapulten. Leuk concept.
Oefenen, je wordt op fifa en Cod4 gepwnt.quote:
I.p.v. PAIN zou ik Pixeljunk Monsters kopen. PAIN heb ik ook maar gaat erg snel vervelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Arme jullie hier.
Wil wel dat spel kopen waar je iemand door de lucht moet katapulten. Leuk concept.
Idem hier,... zou ook verbeterde graphics bevatten!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Twee nieuwe screenshots van Bioshock.
Als de PS3 versie inderdaad nieuwe content krijgt haal ik hem nog een keer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uncharted is prachtig iig!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik denk dat Insomniac bij de ontwikkeling van het spel 2K helpt.
AMERIKA YOU BLOODY BASTARD!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef rakotto het volgende:
Dagla, ik vroeg je nog in de vorige topic waar je de PS3 had besteld, maar volgens mij las je het toen niet.
Sony had gewoon vanaf het begin een team van programmeurs standby moeten hebben om ontwikkelaars te helpen met de moeilijke architectuur van de PS3. Hadden ze bij de PS1 en PS2 ook. Veel van de goodwill is echter door de slechte ondersteuning van de PS3 verloren gegaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik denk dat Insomniac bij de ontwikkeling van het spel 2K helpt.
Oh,.... dat Clank verhaal,.... mmmm dat spel vond ik minder!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is Naughty Dog![]()
Maar beide ontwikkelaars zijn:
Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.quote:
Pixeljunk Monstersquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
I.p.v. PAIN zou ik Pixeljunk Monsters kopen. PAIN heb ik ook maar gaat erg snel vervelen.
Deze is ook zo tof manquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon elke keer als hij post deze gif visualiseren. Dan kun je alleen nog maar om hem gniffelen.
[ afbeelding ]
Is dat Pixeljunk Monsters echt zo leuk? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort Pokemon?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:50 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Pixeljunk Monstersheb van de week de uitbereiding ook gedownloaden
Echt een heerlijk simpel spelletje vooral met z'n tweeën tof om te doen!
Gamekings bespreking van Pixeljunk Monsters + beeldenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat Pixeljunk Monsters echt zo leuk? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort Pokemon?
op fifa niet manquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Oefenen, je wordt op fifa en Cod4 gepwnt.
Is er van Fifa een wereld ranglijst ofzo? En hoe hoog sta je dan?quote:
Het is eigenlijk gewoon castle/base defender (verdedig jouw basis door verdedigings torens neer te zetten): heel simpel maar verslavend, uitdagend, niet al te duur, ziet er leuk uit én heeft een multiplayer optie. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat Pixeljunk Monsters echt zo leuk? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort Pokemon?
quote:
Nee manquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
Jorien stop eens aub man!
Dit kan zo echt niet jongen!
Je kent Drogba hé?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee manHet is een makkelijk te bedienen strategie game maar je zult je hersens moeten gebruiken om het allemaal te halen
Waar het op neer komt: Monsters eten bewoners van een bos op en jij moet dat stoppen door op strategische plekken torens neer te zetten. Niet alle torens zijn effectief tegen alle monsters en ze hebben een beperkt bereik, aan jou dus de uitdaging om de juiste torens op de juiste plek neer te zetten.
Daarnaast kosten torens geld en moet je daar dus ook rekening mee houden. Spel kost ¤5, de uitbreiding ¤3 dacht ik.
Jorien:, een ban man?
Klinkt goed. Ik zal hem eens proberen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
Strolie als je nu ff die link bekijkt die ik je gaf dan zie je precies waar het over gaat!
Nergens, maar ik werk voor een multinational met een hoop kantoren in de VS.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef rakotto het volgende:
Dagla, ik vroeg je nog in de vorige topic waar je de PS3 had besteld, maar volgens mij las je het toen niet.
quote:
Pixeljunk is een erg goed spelquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt goed. Ik zal hem eens proberen!
Die Gamekings site is flink verbeterd zeg.
Warhawk is geweldig al je er van houdtquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Arme jullie hier.
Aah okay. Ik dacht dat je het besteld had via een Amerikaanse webshop.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nergens, maar ik werk voor een multinational met een hoop kantoren in de VS.
Dus een collega was zo lief om er een mee te slepen. Enige wat ze wilde was een pak stroopwafels!
Niet besteld dus.
Een PS3 ruilen voor een pak stroopwafels.. dat noem ik nog eens een goeie dealquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus een collega was zo lief om er een mee te slepen. Enige wat ze wilde was een pak stroopwafels!
Niet besteld dus.
Ik kan nog steeds niet het geduld opbrengen om die game te leren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:24 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Warhawk is geweldig al je er van houdtik zelf heb er nu zoeen 85 uur in zitten dus het heeft zn geld wel opgelevert
![]()
Alle warhawk spelers mogen me toevoegen zie sub
Jaja, zo laag staat de dollar tegenwoordigquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Een PS3 ruilen voor een pak stroopwafels.. dat noem ik nog eens een goeie deal
Vind het ook wel een behoorlijke domper voor de toekomst van de PS3. Hoop dat Sony nog wat verrassingen achter de hand heeft.quote:No more big budget adventures?
What does a focus on Buzz, SingStar and LittleBigPlanet mean for PS3?
The sad news that both The Getaway and Eight Days have been canned to concentrate on casual games like SingStar, Buzz and EyeToy is depressing, but more depressing when you consider these were the last two big titles shown at Phil Harrison's keynote E3 speech from 2005.
When you look back over the past couple of years it's hard not to feel sad. Heavenly Sword came and went with a whimper, Lair bombed and Killzone 2 has been delayed... again, until 2009, a full four years since it was shown in hail of hype. And don't even get me started on Genji.
The point is The Getaway and 8 Days promised so much and these were the last big games used to launch PS3 (remember, "these are impossible to do without Blu-ray" - Phil Harrison, 2005).
I also understand from a source inside Sony that both games were quite far into development (The Getaway's voice acting was all finished and 8 Days was shaping up nicely).
So what's the real reason for the games' cancellations? Has Sony changed its mind on how to market PS3, perhaps casual gaming represented by LittleBigPlanet, SingStar and Buzz is more important than big budget, single-player adventures? Or did Sony make promises it couldn't back up with the impressive tech demos for both cancelled games? After all, there's only room for one golden egg under the goose - Killzone 2.
Whatever the reason, it's a little sad to see two potentially impressive games slipping away quietly after being hyped so much. Now we just have Killzone 2 left to latch onto, and that's still a year away.
So what do you think? Do these cancellations mark a shift in focus for Sony or did they write checks they couldn't cash.
Mwaaa,,,Uncharted, Call of Duty 4 en GTAIV hebben toch behoorlijk goed verkocht op PS3. En dat waren ook big budget games. Uiteindelijk gaat het om kwaliteit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Sackboy het volgende:
Interessant stukje over de twee gecancelde games:
[..]
Vind het ook wel een behoorlijke domper voor de toekomst van de PS3. Hoop dat Sony nog wat verrassingen achter de hand heeft.
Volgende week, 13 juni, krijgen we immers de eerste gameplay beelden van de singleplayer te zien.quote:Resistance 2 op 720p en 30 fps
Met Insomniac Games heeft Ted Price reeds twee belangrijke PlayStation 3 spellen afgeleverd. Momenteel werkt hij aan zijn derde PlayStation 3 spel, hij heeft echter tijd genoeg om te praten over Resistance 2, Killzone 2 en het PlayStation Network.
- Beide Resistance titels krijgen Home en Trophy ondersteuning. Price legde wel de functionaliteit van Home en het Trophy systeem bij de spellen niet uit.
- Price verraadt dat er enkele grote verbeteringen voor het PlayStation Network in aantocht zijn. Na de voorstelling daarvan geeft hij zijn mening over het Network.
- De game moet lopen op 30 fps op een resolutie van 720p. Het origineel en Ratchet & Clank behaalden tevens dit doel. Hij kan niet bevestigen of het spel een installatie krijgt. Daarvoor is het te vroeg. Dat wordt pas duidelijk in een later stadium. Hij heeft weinig problemen met installaties wanneer ze de laadtijden verbeteren. Hij verkiest installaties boven langere laadtijden.
- Price wil alle laadschermen uit Resistance 2 elimineren, ondanks het feit dat de game grafisch geavanceerd en groter moet worden.
- De campagne van Resistance 2 moet ongeveer even lang zijn als de campagne van Resistance. Mogelijk wordt hij langer. De game is dus langer dan uit de eerste geruchten bleek. In tegenstelling tot de vragensteller heeft Price echter geen bezwaar tegen korte spellen. Hij vond Call of Duty 4 perfect qua lengte.
- Het uitstel van Killzone 2 is goed nieuws voor PlayStation 3 eigenaars. Nu krijgen ze van eind 2008 tot begin 2009 een stevige FPS lading.
- Insomniac levert voor het derde jaar op een rij een PlayStation 3 game af zonder een spel uit te stellen. Price vertelt dat dit komt door hun efficiëntie omdat ze maar één engine en één toolset gebruiken omdat ze enkel de PlayStation 3 ondersteunen.
- Daarnaast heeft men twee teams waarbij het ene team reeds werkt aan de volgende game in preproductie. Insomniac Games weet dus nu al welk spel ze eind 2009 uitbrengen. Hun teams zijn ook gewoon extreem gemotiveerd om AAA spellen af te leveren, ook dat helpt volgens Price.
LBP is inmiddels ook al 3 jaar in ontwikkeling. Je kunt dat moeilijk een small/low budget game noemen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Sackboy het volgende:
Interessant stukje over de twee gecancelde games:
[..]
Vind het ook wel een behoorlijke domper voor de toekomst van de PS3. Hoop dat Sony nog wat verrassingen achter de hand heeft.
Toch maar een een FOK! Warhawk avond doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet het geduld opbrengen om die game te leren.
Als ik online kom word ik zo hard weggeknalt dat het niet leuk meer is.
Geen tijd om rustig de game te leren.
Maar ik heb wel door dat het een leuke game KAN zijn, mits ik er goed in ga worden.
quote:Sony combineert Warhawk Boosters tot één pack
Nieuws | 4 juni 2008 - Sony Computer Entertainment heeft vandaag aangekondigd de twee Booster Packs van Warhawk te combineren tot één expansion pack. De Operation Combo Pack bevat zowel Broken Mirror, als Operation Omega Dawn. Beide boosters gingen voorheen voor £3.99 over de toonbank, de combipack kost £4.99. De prijs in euro's van de Combo Pack is nog niet bekend gemaakt.
Sony heeft nog niet bekend gemaakt wanneer de Combo Pack precies zal verschijnen. Het is in elk geval verstandig om áls je de packs wilt kopen, even te wachten aangezine de Combo Pack voordeliger is.
Maar daar gaat het toch ook juist over? Ze hebben zoveel geld in big budget titels gestoken dat ze nu op de financiën moeten letten en projecten gaan schrappen en de focus gaan verleggen. Killzone 2 en Little Big Planet hebben daar een groot aandeel in gehad denk ik, reken maar dat daar flink wat geld en resources in gepompt zijn. En dat die eigenlijk al veel te lang in ontwikkeling zijn helpt ook niet echt mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:24 schreef BMH het volgende:
[..]
LBP is inmiddels ook al 3 jaar in ontwikkeling. Je kunt dat moeilijk een small/low budget game noemen.
Gelul. Sony heeft echt geld zat. Maar ze mogen wel wat kritischer naar hun big budget titels kijken,quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef Sackboy het volgende:
Maar daar gaat het toch ook juist over? Ze hebben zoveel geld in big budget titels gestoken dat ze nu op de financiën moeten letten en projecten gaan schrappen en de focus gaan verleggen. Killzone 2 en Little Big Planet hebben daar een groot aandeel in gehad denk ik, reken maar dat daar flink wat geld en resources in gepompt zijn.
Sony heeft geld zat ja, maar verder zijn ze gewoon als elk ander bedrijf hoor. Als een divisie verlies blijft maken wordt er nou eenmaal ingegrepen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelul. Sony heeft echt geld zat. Maar ze mogen wel wat kritischer naar hun big budget titels kijken,
De doelgroep van consumenten die Wii sports en Wii Fit spelen is wel een stuk groter dan de doelgroep die een Killzone of Final Fantasy in hun PS3 zouden steken lijkt mij, nou zou dat geen enkel probleem zijn zolang Sony er maar voor zorgt dat hun big budget titels exclusief blijven en niet naar de 360 geport worden(wat al behoorlijk moeilijk blijkt aangezien je de laatste 2 jaar al ziet dat grote titels van 3rd party devs die voorheen nog ps exclusives waren tegenwoordig op beide systemen uitkomen). Natuurlijk probeert Sony een graantje mee te pikken van de casual markt, maar dat zal echt niet hun doel zijn, iemand die een paar casual games wil spelen gaat echt niet bijna het dubbele bedrag betalen voor de hardware(tenzij ze natuurlijk ook een Bluray speler willen hebben).quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelul. Sony heeft echt geld zat. Maar ze mogen wel wat kritischer naar hun big budget titels kijken,
Sinds het succes van de Wii wil iedereen opeens "casual" gaan. Dat gaat wel weer over als ze merken dat de meeste Wii-gamers het bij Wii Sports en Wii Fit houden.
Dat komt door het gebagger op de vorige pagina's, en Jorien die screens post van de pc-game Fifa 06quote:
Nou ja, SCE is juist de divisie die er voor zorgt dat Sony niet al tig jaar geleden over de kop is gegaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sony heeft geld zat ja, maar verder zijn ze gewoon als elk ander bedrijf hoor. Als een divisie verlies blijft maken wordt er nou eenmaal ingegrepen.
DOEN!quote:Op donderdag 5 juni 2008 04:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ga misschien een PS3 kopen, wel of niet doen?
Ik post het hier omdat ik alleen maar "DOEN!" wil lezen en geweldige positieve reacties dat het een vet systeempje is.
Lijkt me welquote:Op donderdag 5 juni 2008 04:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik post het hier omdat ik alleen maar "DOEN!" wil lezen en geweldige positieve reacties dat het een vet systeempje is.
Zeker vet systeempje, ook buiten de games veel multimedia mogelijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 04:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Klopt maar het punt waarop een console winstgevend wordt komt uiteraard pas als de console al een tijdje uit is. En hoewel het gebruikelijk is dat je in het prille begin veel verlies draait op een nieuwe console, was meer dan een miljard dollar verlies in het eerste jaar misschien iets teveel van het goede. Er gaan nu geruchten dat dit ook de reden was dat Phil Harrison weg moest.quote:Op donderdag 5 juni 2008 04:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, SCE is juist de divisie die er voor zorgt dat Sony niet al tig jaar geleden over de kop is gegaan.
De PS1&2 waren zo'n beetje hun ultieme redding.
Mocht het meer bieden dat de gemiddelde FPS dan wel ja,... maar wordt wel moe van het genre. Helemaal na top games als Orange Box. Zou denk ik nog eerder voor de PS3 versie van Bioshock gaan dan voor Crysis,.... en die heb ik al gespeeld!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:15 schreef Sackboy het volgende:
Is er dan verder niemand die Crysis voor de PS3 zou halen?
Bioshock ga ik zekers halenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mocht het meer bieden dat de gemiddelde FPS dan wel ja,... maar wordt wel moe van het genre. Helemaal na top games als Orange Box. Zou denk ik nog eerder voor de PS3 versie van Bioshock gaan dan voor Crysis,.... en die heb ik al gespeeld!
DOENquote:Op donderdag 5 juni 2008 04:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik om deze cancel niet echt rouwig kan zijn.. Ik heb wat filmpjes en screenshots bekeken en kreeg de indruk dat er een redband fabriek ontploft was...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:35 schreef Sackboy het volgende:
EA cancels Red Alert 3 for PS3
Dat is al de derde cancel vandaag![]()
[..]
Dat komt door het gebagger op de vorige pagina's, en Jorien die screens post van de pc-game Fifa 06
DOEN!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:42 schreef McGilles het volgende:
Binnenkort ga ik voor de eerste keer in m'n leven een PS aanschaffen, en natuurlijk wel de ps3!
HDMI kabel moet je los erbij kopen ja.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:42 schreef McGilles het volgende:
Binnenkort ga ik voor de eerste keer in m'n leven een PS aanschaffen, en natuurlijk wel de ps3!
Waar kan ik hem het best aanschaffen (ivm prijs/garantie) en moet ik ook nog een aparte kabel erbij kopen om hem op mijn TV aan te sluiten (HDMI?)
Ik heb al wat zitten zoeken maar zie niet zo snel of zo'n kabel erbij geleverd word.
Er zit geen HDMI kabel bij, dus die moet je er los bij kopen. En qua prijs is het overal hetzelfde, en garantie loopt via Sony dus dat maakt ook geen verschil.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:42 schreef McGilles het volgende:
Waar kan ik hem het best aanschaffen (ivm prijs/garantie) en moet ik ook nog een aparte kabel erbij kopen om hem op mijn TV aan te sluiten (HDMI?)
Ik heb al wat zitten zoeken maar zie niet zo snel of zo'n kabel erbij geleverd word.
Ik had voor 500 euro een PS3 + Ratchet + Uncharted + Extra sixaxis + HDMI kabel bij de Dynabyte. Had online besteld. Best een goede deal!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:42 schreef McGilles het volgende:
quote:Auteur: Jonathan Heirbaut (Den_John)
Geplaatst op: 5 juni 2008 om 12:41
Europese PlayStation Store update 5 mei 2008
Nieuws | 5 juni 2008 -
Sony heeft zopas de Europese PlayStation Store voorzien van de nodige nieuwe content. Vanaf vandaag kunnen we met z'n allen aan de slag met de demo's van Battlefield: Bad Company en Dragonball Z Burst Limit. Ook is er nieuwe extra content voor Guitar Hero III en Toy Home. Ook is er een nieuwe PSone klassieker, PSP game, enkele trailers en een thema te downloaden.
Een klein overzicht:
Game demo's
Battlefield: Bad Company (1616 MB)
Dragonball Z Burst Limit (527 MB)
Game content
Guitar Hero III
Motörhead Track Pack (¤5,99)
"(We Are) The Road Crew"
"Stay Clean"
"Motörhead"
Toy Home
Second Gear (¤3,99)
Game video's
Resident Evil 5
Trailer
Top Spin 3
Debut Trailer
PSone games
Tom Clancy's Rainbow Six (¤4,99)
PSP games
Killzone Liberation (¤19,99)
Thema's
God of War
Ik heb PS3 40GB, Ratchet + Uncharted voor 375. Nieuw. Toch net iets beterquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik had voor 500 euro een PS3 + Ratchet + Uncharted + Extra sixaxis + HDMI kabel bij de Dynabyte. Had online besteld. Best een goede deal!
leuk, zo'n nieuwsbericht 31 dagen na dato...quote:
"aanbevolen" of hoe dat ook heet.. Daar staat de nieuwste meuk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Kremers het volgende:
Echt he... WAT EEN KUT INDELING HEEFT DIE EU PSSTORE!!!
Sorry, moest het even kwijt... Kunnen ze niet gewoon zoals de US store een aparte deo sectie maken? Waar de neuk staat die battlefield demo in de EU store?!?!
Eens! Hebben ze eindelijk een handige interface, verpest die indeling het weer. De indeling van de US Store is veel logischer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Kremers het volgende:
Sorry, moest het even kwijt... Kunnen ze niet gewoon zoals de US store een aparte deo sectie maken? Waar de neuk staat die battlefield demo in de EU store?!?!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
leuk, zo'n nieuwsbericht 31 dagen na dato...
Denk dat het gewoon een foutje isquote:Auteur: Jonathan Heirbaut (Den_John)
Nieuws | 5 juni 2008 -
Ik heb de demo eindelijk gevonden... Staat onder "in de spotlight". Ben hem nu aan het downloadenquote:
Ik ben opgelichtquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb PS3 40GB, Ratchet + Uncharted voor 375. Nieuw. Toch net iets beter
Een bericht op 5 juni over een update van 5 mei?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef Renzokuken het volgende:
In februari dit jaar een 3 maanden oude PS3 60 gb gekocht met Warhawk+BT-headset, COD4, Motostorm, RFOM, NFS: Carbon, HDMI kabel en 2 Controllers.quote:
En verder? Multiplayer beetje niveau CoD4?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Kremers het volgende:
Wow, wat een lelijke GFX heeft Battlefield: BC zegZal wel gedaan zijn omwille van de MP snelheid, maar het ziet er niet uit. Alles is enorm korrelig.
Ahh ok! foutje van ps3 onlyquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Een bericht op 5 juni over een update van 5 mei?
Hij is nog niet verkrijgbar voor de PS3quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees goede dingen over de Civ demo. Hier al ervaringen?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Kremers het volgende:
Wow, wat een lelijke GFX heeft Battlefield: BC zegZal wel gedaan zijn omwille van de MP snelheid, maar het ziet er niet uit. Alles is enorm korrelig.
Zelfde kwaliteit... Maar wellicht ligt het aan de instellingen van mijn tv... Andere spellen daarentegen zijn gewoon scherp.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]![]()
En de singleplayer? Ik ben hem nu aan het downloaden, maar zal nog wel even duren...
Totaal niet mee eens. Ik vind het er ontzettend goed uitzien. De audio is echt GE-WEL-DIG!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zelfde kwaliteit... Maar wellicht ligt het aan de instellingen van mijn tv... Andere spellen daarentegen zijn gewoon scherp.
Wat vooral opvalt is de korreligheid van alles.. Kijk maar eens goed naar je wapen, niet echt scherp te noemen...
En doetie het ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef Govinda het volgende:
[..]
In februari dit jaar een 3 maanden oude PS3 60 gb gekocht met Warhawk+BT-headset, COD4, Motostorm, RFOM, NFS: Carbon, HDMI kabel en 2 Controllers.
Tromgeroffel: 400 euro
*eens is*quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:39 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Ik vind het er ontzettend goed uitzien. De audio is echt GE-WEL-DIG!
Bijv: als er een granaat inslaat vlak bij je personage dan hoor je een hoge piep en alle stemmen verdwijnen naar de achtergrond.![]()
Twee dingen waar ik me aan stoorde:
Je kan niet gaan liggen? (Ik wist in ieder geval niet hoe)
De controle scheme: (helikopter besturen is een ramp, en alles zit op zo'n onlogische plaats)
Ach, CoD4 is natuurlijk moeilijk te overtreffen, maar het zijn toch behoorlijk verschillende games. CoD4 is meer close combat op kleine maps, terwijl Bad Company meer grote veldslagen zijn op huge-ass maps en met voertuigen. Na maandenlang CoD4 vind ik Bad Company daarom toch wel een aangename verwelkoming. En de graphics zijn prima, op die korrelige filter na. Het geluid is uitstekend, beter dan CoD4.quote:
En dan die "deo" sectie meteen maar opsplitsen in:quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Kremers het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:36 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
En dan die "deo" sectie meteen maar opsplitsen in:
Axe
Dove
8x4
Rexona
etc
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:26 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Your point? Ben je nou echt zo'n enorme post hoer dat je zelfs niets meer gaat typen in een reactie?quote:
Stats opkrikkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Your point? Ben je nou echt zo'n enorme post hoer dat je zelfs niets meer gaat typen in een reactie?
fifa is geweldigquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Your point? Ben je nou echt zo'n enorme post hoer dat je zelfs niets meer gaat typen in een reactie?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[XBox 360] #338 Fahren auf der Autobahn
Helaas niet. Vind ik echt doodzondequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:07 schreef Govinda het volgende:
Ik ga toch ook Grid maar bestellen denk ik. Heeft zeker geen splitscreen 2player optie?
Jij was toch ooit mod in vbl, als ik het mij goed herriner?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zitten er uberhaupt nog mods op GAM?
Zo ja, waarom gebeurt er niets?
Hoe lang worden dit soort kankermongolen (iets genuanceerders kon ik even niet vinden) de hand boven het hoofd gehouden.
In VBL kotst iedereen hem ook al uit?
Jammer genoeg nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:07 schreef Govinda het volgende:
[..]
![]()
Ik ga toch ook Grid maar bestellen denk ik. Heeft zeker geen splitscreen 2player optie?
Nee, op UVT en GAM.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij was toch ooit mod in vbl, als ik het mij goed herriner?
Maar om je vraag te beantwoorden: Ik zie ze echt nooit, de mods van dit subforumOf beter gezegd: nooit ingrijpen.
Ja Gamedemon en Rayman . Alleen wil het vaak voorkomen dat ze niet paraat staanquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe lang worden dit soort kankermongolen (iets genuanceerders kon ik even niet vinden) de hand boven het hoofd gehouden.
Ah.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja Gamedemon en Rayman . Alleen wil het vaak voorkomen dat ze niet paraat staanNog niet eens lang geleden liep het in het 360 topic volledig uit de hand toen de warezhoertjes van zich lieten gelden
BC, iemand enig ideequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe moet ik in vredesnaam die air missle die je bij die sniper met die goggles kan lanceren besturen ?!?!?! lekker duidelijk, ik snap er echt geen ene fuck van. En dat snipen is lastig, als ik op een zittend mannetje zijn hoofd mik en 100% zeker weet dat ik raak, mis ik toch
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[PS3 #120] Snake. Snake? SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE!
kan er iets aan dit taalgebruik gedaan worden
Waarom diequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:07 schreef Govinda het volgende:
[..]
![]()
Ik stem voor!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, op UVT en GAM.
In mijn tijd was dat wel anders. Maar toen voerde we een soort Nazistisch beleid.
Werkte prima..
Wat bedoel je precies? Die artillerie? Met de rechter analog stick kan je positie kiezen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe moet ik in vredesnaam die air missle die je bij die sniper met die goggles kan lanceren besturen ?!?!?! lekker duidelijk, ik snap er echt geen ene fuck van.
Nee als je met je unlocked sniper missle goggles een raket afvuurt nadat je gelocked hebt op een tankquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik stem voor!
GESTAPO! AUFMACHEN!
[..]
Wat bedoel je precies? Die artillerie? Met de rechter analog stick kan je positie kiezen.
Oh die heb ik nog niet unlockedquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee als je met je unlocked sniper missle goggles een raket afvuurt nadat je gelocked hebt op een tank
Hij ligt op dit moment in Frankfurtquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef Strolie75 het volgende:
Waar blijft mijn Civ Revolution demo stelletje hoeren!
Zie PMquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja Gamedemon en Rayman . Alleen wil het vaak voorkomen dat ze niet paraat staanNog niet eens lang geleden liep het in het 360 topic volledig uit de hand toen de warezhoertjes van zich lieten gelden
Best kans dat hij pas vanacht online staat... De US store wordt normaliter om 6pm US tijd geüpdate. Ik wacht ook met smartquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef Strolie75 het volgende:
Waar blijft mijn Civ Revolution demo stelletje hoeren!
Ik had nog nooit een Civ game aangeraakt, maar nadat ik de demo op de 360 had gespeeld meteen besteld, wat een game zeg, alles werkt gewoon, volgende Civ. kenners is het helemaal niet zo'n lite versie, maar is de interface wat handiger ed. en de tijd gaat een stuk sneller.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Best kans dat hij pas vanacht online staat... De US store wordt normaliter om 6pm US tijd geüpdate. Ik wacht ook met smart
Klinkt goed Wessiej ik ga het spel zeker spelen!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik had nog nooit een Civ game aangeraakt, maar nadat ik de demo op de 360 had gespeeld meteen besteld, wat een game zeg, alles werkt gewoon, volgende Civ. kenners is het helemaal niet zo'n lite versie, maar is de interface wat handiger ed. en de tijd gaat een stuk sneller.
Dat is een zaak tussen twee anti-RTS'ersquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
Gemeen man ik wil ook weten wat er in die PM staat!
We zijn er mee bezig, maar jij weet net zo goed als ik dat dat soort taken een hele tijd in beslag nemen,en mijn excuses voor mijn beperkte aanwezigheid de laatste tijd, maar ik heb een maand of 2 met een ontsteking in mijn pols rondgelopen waardoor ik amper kon gamen en maar heel beperkt gebruik mocht maken van de PC.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als je een inbox had dan had je er nu een berichtje gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Laat me raden
"We zijn er mee bezig?"
Klopt. De rest is...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Net of ik de enige ben die de sfeer verziekt
Stop eens met die blije gifjes zegquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. De rest is...
[ afbeelding ]
Ik ben echt fan van al die lijpe gifjes de laatste tijdquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. De rest is...
[ afbeelding ]
Inspector Gadget was het niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. De rest is...
[ afbeelding ]
Communicatie is key.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig, maar jij weet net zo goed als ik dat dat soort taken een hele tijd in beslag nemen,en mijn excuses voor mijn beperkte aanwezigheid de laatste tijd, maar ik heb een maand of 2 met een ontsteking in mijn pols rondgelopen waardoor ik amper kon gamen en maar heel beperkt gebruik mocht maken van de PC.
Je kan toch pushPM doen als mod?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je een inbox had dan had je er nu een berichtje gehad
Ah je hebt dus wel door dat je het doet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Net of ik de enige ben die de sfeer verziekt
Ik denk dat dit ongeveer net zoveel zin heeft als een Israelische soldaat gaan vragen geen Palestijnse kinderen meer dood te schieten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah je hebt dus wel door dat je het doet?
Misschien kan je er dan ook op letten en er mee stoppen?
dus...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:03 schreef Gamer_V het volgende:
Hoi. Ik hoorde dat ik hier mijn stats kon opkrikken?
quote:
]http://www.fifainformer.com/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=1[/quote][/url]quote:Official Roster Update
Door Chris op maandag 02 juni 2008
EURO 2008 Fifa Informer heeft een kort interview gehouden met Bruno Amata van de FIFA Data Collection Group in Vancouver. Hij vertelt over de officiele roster update voor de Playstation 3 en Xbox 360 van UEFA Euro 2008. Deze update zal zeer binnekort beschikbaar komen.
In totaal zullen er 59 nieuwe spelers worden toegevoegd. Elk team krijgt de beschikking over de 23 spelers met de juiste rugnummers die zijn ingeschreven voor het echte toernooi.
Interview Roster Update: Bruno Amata
[url=http://www.fifainformer.com/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=1
Zou wel briljant zijn als Nederland er dan correct in zit. Moet het wel vóór het EK komen en niet erna.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Stop eens met die blije gifjes zeg
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Stop eens met die blije gifjes zeg
Het ziet er wel mooi uit, maar ben bezorgd om de gameplay. De meeste features en algehele gameplay zijn in andere games vaak als mini-games te vinden. Weet niet of een spel als Afrika met dit als basis hoog zal scoren. Het voelt als een grote tech-demo aan!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Sackboy het volgende:
Nieuwe trailer van Afrika. En twee screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er nog niet echt spannend uit![]()
Oeh, dat zou zo gaaf kunnen zijn als het is zoals ik denk dat het is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
serieus >quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Instant buyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:44 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots van RE5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... nog maar een keer dan...quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:23 schreef Sixty4 het volgende:
Weet iemand of Buzz! Quiz TV voor de UK dezelfde is als voor NL, dus met de NL vragen. Ik kan me ook voorstellen dat voor dit spel misschien wel per land een andere versie is gemaakt.
Geen idee, wordt per regio gelokaliseerd, Buzz op de PS2 werd in NL bijvoorbeeld geleverd in het Nederlands, Engels en Frans (IIRC). QuizTV zal denk ik hetzelfde ondergaan, maar wel met het voordeel dat je vragen kan downloaden en die zijn dan wel Engels/Spaans/Russisch/Japans/<insert random language>, afhankelijk van je keuze.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:26 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
... nog maar een keer dan...
P.S. 'Nee' is ook een antwoord
Ben ik mee bezig op de 360.quote:
Rot op Strol met die plaatjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:44 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots van RE5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|