Ik mag die Jap nu al niet!quote:Het is duidelijk dat Shuhei Yoshida de bezem aan het halen is door het bedrijf nadat hij de taak heeft overgenomen van Phil Harrison. Ook is niet bekend of de titels in de toekomst nog opgepikt worden.
dus?.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als jij weer je FIFA shit hier neerzet
Kudoooos voor jou sgatje! KuZZZquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
zit ik hier in het Sugababes en Megahunks forum of op het PS3-forum?
Thanks! En wat eerder dan ik zelf dacht. Maar voor zo weinig geld kon ik het niet laten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
Welkom bij de PS3-bezitters club Daggla.
En nu bek houden over kabel/controlers. Je gaat Uncharted spelen en daarna diep knielen voor dit zwarte altaar van gaming.
Nee. Gewoon elke keer als hij post deze gif visualiseren. Dan kun je alleen nog maar om hem gniffelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mag ik Jorien doodwensen? [ afbeelding ].
Denk je echt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb wel een 60gb model (zelf 250 van gemaakt) en was er heel blij mee dat ik er ook PS2 titels mee kon spelen, maar achteraf gezien slaat t nergens op want ik speel ze toch nooit meer aangezien PS3 games veeel beter zijn en een PS2 game daarna gewoon ineens superslecht voelt.
Van 28 april 2008:quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Desondanks de vorige delen uit de Getaway serie bout waren keek ik stiekem toch wel uit naar deel 3. Alleen al vanwege het feit dat het spel zich in Amsterdam zou afspelen. Jammer...![]()
Eight Days had ook potentie om wat moois te worden.
Ergens had ik vanaf toen al de nodige bedenkingen bij de ontwikkeling van het spel.quote:Update van Eight Days productiestatus
Het is alweer twee jaar geleden dat we Eight Days bij de E3 voorbij zagen komen. Sindsdien bleef het stil rondom de game.
Hoewel er geruchten waren dat het spel omgegooid zou zijn werden hier nergens bevestigingen van gegeven, gelukkig geeft Sony nu een update van de ontwikkeling. Veel van de update hoeven we niet te verwachten, ze laten enkel weten dat het spel binnenkort in volledige productie genomen zal worden.
Naast Eight Days gaven ze ook nog een kleine update over de nieuwste The Getaway titel, de game is in pre-productie bij een kleine groep, wanneer Eight Days in zijn geheel is afgerond zal deze kleine groep aangevuld worden met de ontwikkelaars van Eight Days.
Crazy frog was zowaar nog irritanter dan deze shit-for-brains.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon elke keer als hij post deze gif visualiseren. Dan kun je alleen nog maar om hem gniffelen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Twee nieuwe screenshots van Bioshock.
Als de PS3 versie inderdaad nieuwe content krijgt haal ik hem nog een keer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Warhawk: ja. Gewoon via PSN kopen, kostie maar 30 euro. Of als je nog geen bluetoothheadset hebt, is de winkel-editie ook wel z'n geld waard.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Crazy frog was zowaar nog irritanter dan deze shit-for-brains.
Arme jullie hier.
Zal vanaaf ff meteen ID aanmaken. Is dat Warhawk z'n geld waard?
Wil wel dat spel kopen waar je iemand door de lucht moet katapulten. Leuk concept.
Oefenen, je wordt op fifa en Cod4 gepwnt.quote:
I.p.v. PAIN zou ik Pixeljunk Monsters kopen. PAIN heb ik ook maar gaat erg snel vervelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Crazy frog was zowaar nog irritanter dan deze shit-for-brains.
Arme jullie hier.
Zal vanaaf ff meteen ID aanmaken. Is dat Warhawk z'n geld waard?
Wil wel dat spel kopen waar je iemand door de lucht moet katapulten. Leuk concept.
Idem hier,... zou ook verbeterde graphics bevatten!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Twee nieuwe screenshots van Bioshock.
Als de PS3 versie inderdaad nieuwe content krijgt haal ik hem nog een keer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uncharted is prachtig iig!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik denk dat Insomniac bij de ontwikkeling van het spel 2K helpt.
AMERIKA YOU BLOODY BASTARD!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef rakotto het volgende:
Dagla, ik vroeg je nog in de vorige topic waar je de PS3 had besteld, maar volgens mij las je het toen niet.
Sony had gewoon vanaf het begin een team van programmeurs standby moeten hebben om ontwikkelaars te helpen met de moeilijke architectuur van de PS3. Hadden ze bij de PS1 en PS2 ook. Veel van de goodwill is echter door de slechte ondersteuning van de PS3 verloren gegaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik denk dat Insomniac bij de ontwikkeling van het spel 2K helpt.
Oh,.... dat Clank verhaal,.... mmmm dat spel vond ik minder!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is Naughty Dog![]()
Maar beide ontwikkelaars zijn:
Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.quote:
Pixeljunk Monstersquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
I.p.v. PAIN zou ik Pixeljunk Monsters kopen. PAIN heb ik ook maar gaat erg snel vervelen.
Deze is ook zo tof manquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon elke keer als hij post deze gif visualiseren. Dan kun je alleen nog maar om hem gniffelen.
[ afbeelding ]
Is dat Pixeljunk Monsters echt zo leuk? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort Pokemon?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:50 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Pixeljunk Monstersheb van de week de uitbereiding ook gedownloaden
Echt een heerlijk simpel spelletje vooral met z'n tweeën tof om te doen!
Gamekings bespreking van Pixeljunk Monsters + beeldenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat Pixeljunk Monsters echt zo leuk? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort Pokemon?
op fifa niet manquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Oefenen, je wordt op fifa en Cod4 gepwnt.
Is er van Fifa een wereld ranglijst ofzo? En hoe hoog sta je dan?quote:
Het is eigenlijk gewoon castle/base defender (verdedig jouw basis door verdedigings torens neer te zetten): heel simpel maar verslavend, uitdagend, niet al te duur, ziet er leuk uit én heeft een multiplayer optie. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat Pixeljunk Monsters echt zo leuk? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort Pokemon?
quote:
Nee manquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
Jorien stop eens aub man!
Dit kan zo echt niet jongen!
Je kent Drogba hé?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee manHet is een makkelijk te bedienen strategie game maar je zult je hersens moeten gebruiken om het allemaal te halen
Waar het op neer komt: Monsters eten bewoners van een bos op en jij moet dat stoppen door op strategische plekken torens neer te zetten. Niet alle torens zijn effectief tegen alle monsters en ze hebben een beperkt bereik, aan jou dus de uitdaging om de juiste torens op de juiste plek neer te zetten.
Daarnaast kosten torens geld en moet je daar dus ook rekening mee houden. Spel kost ¤5, de uitbreiding ¤3 dacht ik.
Jorien:, een ban man?
Klinkt goed. Ik zal hem eens proberen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
Strolie als je nu ff die link bekijkt die ik je gaf dan zie je precies waar het over gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |