quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Cod 4 he
speelde gister weer met een vriend van me,
maar de helft van de potjes gaat de host weg,
wat een bagger spel is het toch ook
gaat de kast in en komt bad company voor terug hoor
Aah kut voor je man, nu kon je zeker niemand lollerpownen net zoals bij fifa zekerquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Cod 4 he
speelde gister weer met een vriend van me,
maar de helft van de potjes gaat de host weg,
wat een bagger spel is het toch ook
gaat de kast in en komt bad company voor terug hoor
Daar haal ik wel een behoorlijke lading van, niet eens tijd om 1 spel goed te spelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:08 schreef Sackboy het volgende:
Met aardig wat releases deze maand:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Flamebait post imo, dus bij deze:quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je een X360 hebt, maar Alan Wake in dat rijtje noemen zou de PS3 fanboys hier valse hoop kunnen geven dat deze parel van een game ooit op hun platform uit zal komen
Omdat ik heel veel Civalization op de PC heb gespeeld. Als ik een "Civ light" op een console ga spelen, ga ik me alleen maar irriteren aan de zaken die er niet in zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom zegt niemand Civalization: Revolution ?
En de eerste user die zich aangesproken voelt heeft zich gemeldtquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Flamebait post imo, dus bij deze:
Alan Wake == DNF
Duke Nukem Forever komt binnen een jaar uit man!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Flamebait post imo, dus bij deze:
Alan Wake == DNF
quote:40 GB model backwards compatible in oktober?
Het is over het algemeen bekend dat Sony van plan is om in de toekomst naast PS1 games, ook downloadbare PS2 games aan te bieden. Eén van de problemen is echter dat het 40 GB model, in tegenstelling tot het 60 GB model, niet langer backwards compatible is met PS2 games. Volgens een Duitse PlayStation website werkt Sony momenteel aan een firmware die volledige software emulatie van PS2 games mogelijk maakt.
Dit zou de website hebben vernomen van iemand binnen Sony. De firmware staat gepland voor oktober, maar de bron kan echter niet garanderen dat deze datum blijft staan. Sony zelf heeft niet gereageerd op het gerucht.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
Voor alle n00bs die geen 60GB model hebben en toch nog ouwe PS2 meuk willen spelen:
[..]
Doe er maar twee maanden bij. December 2008!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
Voor alle n00bs die geen 60GB model hebben en toch nog ouwe PS2 meuk willen spelen:
[..]
Dat zou fantastisch zijn!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb wel een 60gb model (zelf 250 van gemaakt) en was er heel blij mee dat ik er ook PS2 titels mee kon spelen, maar achteraf gezien slaat t nergens op want ik speel ze toch nooit meer aangezien PS3 games veeel beter zijn en een PS2 game daarna gewoon ineens superslecht voelt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Screens plus nog wat info:quote:Onbekende ontwikkelaar helpt mee aan BioShock
Een nog onbekende third-party ontwikkelaar helpt 2K mee met de ontwikkeling van BioShock voor de PlayStation 3. Hoofd van het project is 2K Marin, in samenwerking met 2K Boston en 2K Australië. Alyssa Finley, executive producer bij 2K Marin, liet weten dat dit de eerste PS3 titel is voor de studio's, en dat zij om die reden de hulp hebben ingeschakeld van een ervaren PS3 ontwikkelaar.
2K Boston werkt momenteel hard aan nog-niet-aangekondigde extra componenten voor de PS3-versie. In de toekomst zal hier echter meer over bekend worden gemaakt, aldus Finley. In de laatste uitgave van het PSM3 Magazine vertelde Finley dat Sony uitermate veel support levert aan het team.
Een beetje maar niet heel erg geloof ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef Gamer_V het volgende:
Ik vraag me af of Civ revolution ernstig overversimpeld wordt voor de consoles.
Add Derium maar, wil best een potje met je spelen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:11 schreef Platina het volgende:
Woei WarHawk K/D ratio bijna verdriedubbeld nu! van 0.12 naar 0.34
Echt het soort game dat ik in lange tijd gemist heb (PC kan battlefield niet aan). Jammer van het fucked up richtsysteem.
Iemand die samen met mij potjes wilt spelen ofzo (heb geen headset). Of sowieso vrienden in mijn lijst
Add me ff: Aiqo.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En de eerste user die zich aangesproken voelt heeft zich gemeldt![]()
Het is uiteraard SuperFruitig, ik had niet anders verwacht![]()
En Alan Wake komt nog dit jaar, BELIEVE!
Van Alan Wake?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Krijg je er een harde plasser van trouwens SB?
Oktober pas.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Call of Duty 4 haalt tien miljoen
Wie begin 2007 de beste shooter van komend jaar had mogen aanwijzen was waarschijnlijk niet eens in de buurt van Call of Duty IV gekomen. De meeste mensen hadden hun geld op The Orange Box, Halo 3 en wellicht Crysis en Bioshock gezet. Kun je nagaan hoe groot de verrassing was toen eind december COD IV de best verkochte FPS bleek te zijn.
Deze week werd er een nieuwe mijlpaal bereikt. Volgens Infinity Ward zijn er inmiddels tien miljoen spellen verkocht. De studio schepte verder op dat minder dan negen games dat sinds de eeuwwisseling is gelukt. Overigens moeten we ze daar in teleurstellen: als de cijfers kloppen zijn ze nummer elf - nog een prestatie. Een andere kanttekening is dat er van Halo 3 8.1 miljoen titels over de toonbank zijn gegaan – en die is enkel op de Xbox 360 speelbaar.
Ja maar wat wil je, het spel is gewoon de perfecte shooter onlinequote:
Call of Duty 4 is inderdaad koning. Hopelijk knoopt Dice dat ook goed in hun orenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je, het spel is gewoon de perfecte shooter online![]()
Het is volgens mij ook zo goed als onmogelijk om het einde te bereiken online:
Prestige 10 level 55
Alle golden guns
Alle challanges als: schiet een vijandig explosief kapot door een muur en vermoord daarmee 2 vijanden
Dat gaat echt heeel lang duren...
Kankerdebiel.quote:
quote:
quote:
Heerlijk topic weerquote:
Playstation niveau.quote:
Kan mij niet herrineren dat er in de korte tijd voor de zomer nog zo veel games uitgekomen zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:08 schreef Sackboy het volgende:
Met aardig wat releases deze maand:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is mooiquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Misschien na morgen, want dan staat de demo op PSN.
hahahahaah de perfecte ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je, het spel is gewoon de perfecte shooter online![]()
Het is volgens mij ook zo goed als onmogelijk om het einde te bereiken online:
Prestige 10 level 55
Alle golden guns
Alle challanges als: schiet een vijandig explosief kapot door een muur en vermoord daarmee 2 vijanden
Dat gaat echt heeel lang duren...
Je hebt toch ook een 360 sufkut.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hahahahaah de perfecte ?
het idee en gamemodus ja
maar op de ps3 werkt die gewoon niet online
host stopt er 5/10 mee
Eensquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Playstation niveau.
![]()
Dit soort mensen zie je altijd in de winkels voor de PS3 pods staan.
ja, maar cod 4 op de ps3,quote:
Bronquote:Sony cancels Eight Days and The Getaway
Sony Computer Entertainment has announced that it has cancelled production on two PlayStation 3 titles that were in development at the Sony London Studio - Eight Days and The Getaway.
A statement from the Corporation read as follows: "It has been agreed that production of both Eight Days and The Getaway will cease immediately due to the redistribution of resources and budget.
"This decision was made following an internal review of all games and it was deemed that with the incredibly strong list of exclusive first party titles coming up both this year and in the near future, resource should be reallocated to enhance those projects closer to completion.
"Worldwide Studios has a reputation for innovative and entertaining games, with titles such as LittleBigPlanet, SingStar,Buzz, EyeToy and Eye of Judgement, and will continue to push the boundaries on all PlayStation platforms."
More to follow.
Zijn CoD4-piemel is groter dan jouw Fifa-piemel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
dus ?
Damn, dat is weer wel jammer.quote:
Dat denk ik ook altijd als jij weer je FIFA shit hier neerzetquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
dus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |