Doe mij Metal gear maar, en later als budget games Bourne en lego indiana jonesquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:08 schreef Sackboy het volgende:
Met aardig wat releases deze maand:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cyb, Alan Wake is X360 exclusivequote:Op woensdag 4 juni 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval voor April 2009. Ik weet vrijwel zeker dat het maart wordt aangezien RE 4 ook in deze maand verscheen.
RE 5, FF XIII, GT 5, God of War III, Alan Wake, WKS....boy 2009 wordt weer een prachtig gamesjaar
Maar daar tegenover. Ik zou het niet leuk vinden als ik moest betalen voor een kabel die ik niet gebruik. Zo kun je kiezen: HDMI of component.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
Dat er geen Component kabel bij zit is inderdaad erg gierig.
Vooral als je dat apparaat in een winkel zoals de mediamarkt koopt ben je de lul, daar wordt je namelijk niet geholpen en kom je er echt thuis pas achter.
Het zal echt niet veel kosten om zo'n 2 in 1 kabel erbij te doen. Maar je levert nu gewoon iets wat niet meteen HD is. Beetje jammer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar daar tegenover. Ik zou het niet leuk vinden als ik moest betalen voor een kabel die ik niet gebruik. Zo kun je kiezen: HDMI of component.
Omdat RTS op een console kut is?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom zegt niemand Civalization: Revolution ?
Misschien na morgen, want dan staat de demo op PSN.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom zegt niemand Civalization: Revolution ?
het is heel geen RTSquote:
Het staat natuurlijk ook gewoon op de doosquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
Dat er geen Component kabel bij zit is inderdaad erg gierig.
Vooral als je dat apparaat in een winkel zoals de mediamarkt koopt ben je de lul, daar wordt je namelijk niet geholpen en kom je er echt thuis pas achter.
En ik hoop dat EndWar dat gaat veranderenquote:
Ja, maar in mijn geval gaat dat niet echt op he.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk ook gewoon op de doosPS: ontzettende kuttitel
Voelt aan als een turn-based bordspel,.... vond de PC demo al niet echt leuk!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
het is heel geen RTSIn elk geval niet realtime dus dan is het goed te doen
Had je m via internet besteld dan ofzo? had t niet echt gevolgt wat "jou geval" wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn geval gaat dat niet echt op he.
Collega had er een uit Amerika meegenomen/quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Had je m via internet besteld dan ofzo? had t niet echt gevolgt wat "jou geval" was
En je hebt nooit niet 1x in de winkel naar de doos gekeken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Collega had er een uit Amerika meegenomen/.
Nee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En je hebt nooit niet 1x in de winkel naar de doos gekeken?
assumption is the mother of all fuckups.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee.
En behalve dat, ikging er stiekem gewoon van uit dat ie er bij zat.
Dat ligt aan Uncharted en niet de hardwarequote:
Net als met een DS3 zeker? Je wist het gewoon maar wil stiekem toch verkapt bashen. Jij Xbot.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee.
En behalve dat, ikging er stiekem gewoon van uit dat ie er bij zat.
Nee, maar die DS3 is op 8 april in Amerika gereleased.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als met een DS3 zeker? Je wist het gewoon maar wil stiekem toch verkapt bashen. Jij Xbot.
Oh en verkapt bashen doe ik niet aan. Gewoon open en bloot.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als met een DS3 zeker? Je wist het gewoon maar wil stiekem toch verkapt bashen. Jij Xbot.
editten doe je blijkbaar ook niet aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh en verkapt bashen doe ik niet aan. Gewoon open en bloot.
als je uberhaupt een UT game koopt weet je dat je hem op de pc moet spelen en niet op een consolequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef BMH het volgende:
Haal UT3 maar uit de OP. Niemand speelt dat spel nog. Ik kocht het spel om er achter te komen dat er 13 deathmatch servers waren, waarvan er maar 2 een ping hadden onder de 100. Meteen weer teruggebracht.
Bla bla. Het spel speelde bijzonder goed op de PS3. Ik had geen problemen met het mikken. Alleen omdat UT is begonnen op de PC wil het niet zeggen dat het daar alleen werkt. Dan kun je zo'n beetje alle genres die naar de console komen afschrijven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als je uberhaupt een UT game koopt weet je dat je hem op de pc moet spelen en niet op een console, ik had hem tijdens de release gewonnen, en daarna wel 1x in me ps3 gehad...tis geen console game ;/ vooral niet als je weet dat je op de pc veel sneller bent
(en muis toetsenbord op de plek waar me ps3 staat is ook niet alles)
dan nog vind ik een spel als UT veel beter aanvoelen op de pc dan op de console (al heb ik dit met alle shooters), alleen al om het reactie vermogen van een knuppeltje op de controller ivg met een goed muis icm met muismat...voordeel aan UT was dat je dit kon aansluiten maar nadeel dat mijn game plaatsje daar niet op ingericht is ^^quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Bla bla. Het spel speelde bijzonder goed op de PS3. Ik had geen problemen met het mikken. Alleen omdat UT is begonnen op de PC wil het niet zeggen dat het daar alleen werkt. Dan kun je zo'n beetje alle genres die naar de console komen afschrijven.
het klopt dat de snelheid wat omlaag is gehaald. Dat is logisch. Zelfde is gedaan met COD4. Maar dat veranderd niets aan het spel.
Die nomineer ik voor lelijkste PS3 boxshot tot nu toe.quote:
boxshot schmoxshot, dat spel gaat in mn PS3 en dat hoesje in de kastquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die nomineer ik voor lelijkste PS3 boxshot tot nu toe.
Ik reageer altijd voor de lol in de 360 topics jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:30 schreef Sackboy het volgende:
Voor mij worden het Race Driver GRiD, Top Spin 3 en Battlefield Bad Company![]()
[..]
Cyb, Alan Wake is X360 exclusive![]()
Ik weet wel dat je een X360 hebt, maar Alan Wake in dat rijtje noemen zou de PS3 fanboys hier valse hoop kunnen geven dat deze parel van een game ooit op hun platform uit zal komenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik reageer altijd voor de lol in de 360 topics ja
True. Maar eerst nog maar zien of het spel überhaupt nog het daglicht gaat zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je een X360 hebt, maar Alan Wake in dat rijtje noemen zou de PS3 fanboys hier valse hoop kunnen geven dat deze parel van een game ooit op hun platform uit zal komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |