quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef ryangozer het volgende:
Ja als weer niemand anders het doet doe ik het wel hoor
Media Markt Den Haag, weet niet of ze het ook in andere doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij welke winkel? Ik heb er pas twee, die waren omgerekend ¤10.50 per stuk(amazon.com). Ik zou er echter nog wel een paar willen hebben, maar niet voor ¤30 per stuk...
Hmzz, vreemd. BIj mij doet die het prima. Zowel in de Baggerlayout als in de FOK_Silver.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Survivalism het volgende:
TVP, en die foto in de OP is erg irritant, die duwt de gehele tekst naar het uiterste rechter punt.
ik ben donderdag bij een vriend van mij geweest waar ik voor het eerst begon te spelen tijdens missie 4/5. Het was niet makkelijk maar ook niet supermoeilijk. Wist natuurlijk ook de toetsen nog niet echt maar je loopt er niet echt snel doorheen. Weet natuurlijk niet hoe dat later in het spel is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef Slappy het volgende:
Is volledige spel van Dmc4 ook zo simpel als de demo?Want die vond ik als Dmc 3 speller erg makkelijk.
Demo was op easy gezet, DMC4 kickt je ass op de moeilijkere settings (unlockbare dan).quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef Slappy het volgende:
Is volledige spel van Dmc4 ook zo simpel als de demo?Want die vond ik als Dmc 3 speller erg makkelijk.
Ik zie het ook ja, terwijl de tekst toch echt onder de foto linkjes staat. Heel vaag, heleboel enters toevoegen lostte ook niks op, op dit moment niks aan te doen dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Survivalism het volgende:
TVP, en die foto in de OP is erg irritant, die duwt de gehele tekst naar het uiterste rechter punt.
Ik wacht met smart op een prijsdaling van de Planet Earth boxsetquote:Op zondag 17 februari 2008 00:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Spiderman box had ik gehad, maar goede kwaliteit.
Ik zit ook met smart te wachten op de blu-ray transformers.
Heb hem nu maar op dvd gekocht
Missie 5 was ik bij DMC in 6 minuten doorheen![]()
![]()
![]()
Dan moet je die mensen hun verdiende loon geven.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op een prijsdaling van de Planet Earth boxset¤60 vind ik wat gortig... Howel ik het wel kan begrijpen, het project heeft zo'n ¤42milj gekost
60 euro is echt niksquote:Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op een prijsdaling van de Planet Earth boxset¤60 vind ik wat gortig... Howel ik het wel kan begrijpen, het project heeft zo'n ¤42milj gekost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |