Oh. Dat was al enkele maanden geleden bekendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik gok HDDVD vs Blueray
Beetje overdreven, maar ben wel blij dat blu-ray toch wel naar alle waarschijnlijkheid die nieuwe standaard gaat worden. Zo heb ik op FFXIII en MGS4 na nog wat aan mijn PS3quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh. Dat was al enkele maanden geleden bekend
Die wil ik ook op blu-ray hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Die Hard 4.0 op Blu-ray gekocht![]()
Jippie kayee! motherfuckers
checkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die wil ik ook op blu-ray hebbenCoole film. Ik heb nu Full Metal Jacket en 300 op Blu-Ray.
Dat is waar. Maar welke heb je? Er zijn er twee in omloop. Ik heb de tweede versie, Warner heeft hem opnieuw geremasterd vanwege de vele klachen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
check, maar vind de kwaliteit toch minder van een geremasterde film
Dat is de eerste versie, de cover van de tweede versie:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ow echt, geen idee welke versie
deze in elk geval
[ afbeelding ]
In totaal nu
James Bond
Full Metal Jacket
Die Hard 4.0
Spiderman 1
Spiderman 2
Spiderman 3
Hoho, 22 minuten eejquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Deviant1nl het volgende:
ff dmc4 spelen dacht ik...,
eerst data naar de HD gooien wat een half uurt duurt
ik zit net pas op de 55% maar voor mijn gevoel duurt het wel langerquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:45 schreef Chocobo het volgende:
Zo heb ik op FFXIII en MGS4 na nog wat aan mijn PS3
quote:
En die tweede is echt. Veel. Beter.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is de eerste versie, de cover van de tweede versie:
Klik
heb je de spiderman box gekocht? is dat nog wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ow echt, geen idee welke versie
deze in elk geval
[ afbeelding ]
In totaal nu
James Bond
Full Metal Jacket
Die Hard 4.0
Spiderman 1
Spiderman 2
Spiderman 3
Bij welke winkel? Ik heb er pas twee, die waren omgerekend ¤10.50 per stukquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:45 schreef JDizzle het volgende:
Kzag gisteren Blu-ray films voor elk 14 euro per stuk. Zal morgen toch eens een kijkje nemen en 3 goede films meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |