Zei iemand Almelo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mijn exemplaar was Zaterdag 2 februari verstuurd en ik had m afgelopen maandag de 11e in huis. Zeg ca. 10 dagen maximaal.
Komt uit Amerika, niet Almelo
Goed nieuws voor de PS3 meer BRfilmsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:52 schreef Kremers het volgende:
Eindelijk
Zou eens tijd wordenNu zal marktplaats wel overspoeld worden met XBOX HD uitbreidingen en standalone HD-DVD spelers
Nee, bij mij was allebei de keren mijn PS3 vijftien dagen na ontvangst door Sony terug. Houd even rekening met de tijd die het duurt voordat Sony hem heeft en de weekeinden die ertussen zitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:50 schreef Didaja het volgende:
Mijn ps3 was dus ook kapot en las geen discs meer![]()
18 januari naar sony gestuurd, en nu nog steeds geen nieuwe binnen gehadze verwachten dat hij volgende week wordt verstuurd... Maar dat riepen ze vorige week dus ook al...
Zeer slechte service van sony in ieder geval, die 15 werkdagen kloppen gewoon niet...
Meer mensen met hezelfde probleem?
Achja, nu maar hopen dat Blu-Ray ook bij het grote publiek aanslaat he. Dat voor elkaar krijgen is misschien nog wel moeilijker dan het andere HD formaat verslaan...De prijzen die ze momenteel hanteren voor nieuwe films zijn echt veel te hoog. Ik heb vorige week mijn eerste Blu-Ray gekocht, maar dat ga ik met de huidige prijzen ook niet al te vaak doen denk ik...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de PS3 meer BRfilms
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:27 schreef JDizzle het volgende:
Paradise in the hizzle! Te awesome!
Als je hier kijkt http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=181722 dan zie je dat er veel mensen zijn met het zelfde probleem. Sommige mensen die al 6 a 7 weken aan het wachten zijn :S .quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:50 schreef Didaja het volgende:
Mijn ps3 was dus ook kapot en las geen discs meer![]()
18 januari naar sony gestuurd, en nu nog steeds geen nieuwe binnen gehadze verwachten dat hij volgende week wordt verstuurd... Maar dat riepen ze vorige week dus ook al...
Zeer slechte service van sony in ieder geval, die 15 werkdagen kloppen gewoon niet...
Meer mensen met hezelfde probleem?
Het is een drama met de sony RMA service. Ik ben week 6 ingegaan en ze kunnen me nog niets garanderen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:26 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Als je hier kijkt http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=181722 dan zie je dat er veel mensen zijn met het zelfde probleem. Sommige mensen die al 6 a 7 weken aan het wachten zijn :S .
Dat gaat dus leuk worden. Het is voor mij dus al de 3de keer dat een compleet nieuwe ps3 kapot is gegaan. Je kan ook hier reageren met je problemen: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57438
Waar blijven de foto'squote:
Dinsdag zal ik ff een foto maken van me complete setup (ps3+2 sixaxis+2 dualshock3's+sdtvquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's![]()
![]()
Gisteren UCDF voor de 2e keer uit gespeeldtof spel is dat ook zeg
Was het niet gewoon gemakkelijker geweest om terug te gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht? Als je PS3 na een paar maanden gebreken heeft moeten ze hem, in de winkel, gewoon omruilen voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:42 schreef politrix het volgende:
[..]
Het is een drama met de sony RMA service. Ik ben week 6 ingegaan en ze kunnen me nog niets garanderen.
Afgelopen vrijdag gebeld en ik kreeg " ja meneer, volgende week wordt er een grote batch verstuurd. Ik weet niet of u erbij zit. 6 weken is geen garantie dat u er volgende week eentje krijgt"
Het heeft niet voor niks de Sony (d)R(a)MA servicequote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:42 schreef politrix het volgende:
Het is een drama met de sony RMA service. Ik ben week 6 ingegaan en ze kunnen me nog niets garanderen.
Afgelopen vrijdag gebeld en ik kreeg " ja meneer, volgende week wordt er een grote batch verstuurd. Ik weet niet of u erbij zit. 6 weken is geen garantie dat u er volgende week eentje krijgt"
quote:Nieuws: Warhawk krijgt meer content
Door Joni Philips op 16-02-2008 om 11:57 Bron: PlayStation Blog
Warhawk verscheen midden 2007 op de PlayStation 3 en werd snel een succes. Dit succes heeft ontwikkelaar Incognito ertoe aangezet om de game te blijven ondersteunen. In een post op de PlayStation Blog stelt Incognito de gratis Warhawk patch 1.3 voor.
Tot nu toe speelden alle Warhawk spelers samen 7,3 miljoen uur. Ze waren samen goed voor 206 miljoen doden. Incognito heeft dit allemaal bestudeerd en heeft op basis daarvan enkele wijzigingen heeft aangebracht. De 1.3 patch belangrijkt vijf belangrijke zaken. In de eerste plaats voegt Sony twee nieuwe soldaatitems toe. Deze items moeten het teamwerk versterken en de game verlengen. Een eerst nieuw voorwerp is een moersleutel waarmee voertuigen hersteld kunnen worden. Dit item wordt gebruikt als een zwaard, waarmee je op een voertuig slaat. Deze sleutel kan ook als wapen gebruikt worden. Een tweede nieuwe voorwerp is de Bio-Field Generator. Met dit voorwerp verschijnt er een veld dat je teamgenoten geneest en vijanden beschadigt.
Incognito heeft ook Home ondersteuning in de game ingebouwd. Met deze update kunnen Warhawk spelers elkaar ontmoeten in Home om de tactiek te bespreken. Uit Home kun je Warhawk opstarten. Dit is maar het begin van de Home ondersteuning. Incognito wil Home echte waarde meegeven om te bewijzen dat Sony Home niet omvormt tot een portaal om reclame-inkomsten te genereren. De game bevat ook nieuwe VOIP opties, zo kun je bijvoorbeeld het Voice-Activation Level aanpassen zodat andere spelers je vriendin niet horen op de achtergrond. Er zijn ook nieuwe insignes toegevoegd, deze zijn gemaakt door gamers. Gamer die denken zelf een insigne te kunnen ontwerpen, mogen nog steeds een insigne insturen.
Oh. Dat was al enkele maanden geleden bekendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik gok HDDVD vs Blueray
Beetje overdreven, maar ben wel blij dat blu-ray toch wel naar alle waarschijnlijkheid die nieuwe standaard gaat worden. Zo heb ik op FFXIII en MGS4 na nog wat aan mijn PS3quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh. Dat was al enkele maanden geleden bekend
Die wil ik ook op blu-ray hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Die Hard 4.0 op Blu-ray gekocht![]()
Jippie kayee! motherfuckers
checkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die wil ik ook op blu-ray hebbenCoole film. Ik heb nu Full Metal Jacket en 300 op Blu-Ray.
Dat is waar. Maar welke heb je? Er zijn er twee in omloop. Ik heb de tweede versie, Warner heeft hem opnieuw geremasterd vanwege de vele klachen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
check, maar vind de kwaliteit toch minder van een geremasterde film
Dat is de eerste versie, de cover van de tweede versie:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ow echt, geen idee welke versie
deze in elk geval
[ afbeelding ]
In totaal nu
James Bond
Full Metal Jacket
Die Hard 4.0
Spiderman 1
Spiderman 2
Spiderman 3
Hoho, 22 minuten eejquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Deviant1nl het volgende:
ff dmc4 spelen dacht ik...,
eerst data naar de HD gooien wat een half uurt duurt
ik zit net pas op de 55% maar voor mijn gevoel duurt het wel langerquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:45 schreef Chocobo het volgende:
Zo heb ik op FFXIII en MGS4 na nog wat aan mijn PS3
quote:
En die tweede is echt. Veel. Beter.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is de eerste versie, de cover van de tweede versie:
Klik
heb je de spiderman box gekocht? is dat nog wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ow echt, geen idee welke versie
deze in elk geval
[ afbeelding ]
In totaal nu
James Bond
Full Metal Jacket
Die Hard 4.0
Spiderman 1
Spiderman 2
Spiderman 3
Bij welke winkel? Ik heb er pas twee, die waren omgerekend ¤10.50 per stukquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:45 schreef JDizzle het volgende:
Kzag gisteren Blu-ray films voor elk 14 euro per stuk. Zal morgen toch eens een kijkje nemen en 3 goede films meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |