Ik vind van niet. De PS controller is zo duidelijk gemaakt voor kleine handen. Daarnaast is de analoge stick plaatsing ronduit verkeerd. De triggers buigen de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:07 schreef Agiath het volgende:
Ik vind de ps3 contoller veel beter dan die van xbox imo, oplaadbaar, symmetrisch, kleiner, lichter, en nog nooit kapot gegaan bij mij.
Daar heb ik geen last van, en ik heb zeker grote handen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind van niet. De PS controller is zo duidelijk gemaakt voor kleine handen. Daarnaast is de analoge stick plaatsing ronduit verkeerd. De triggers buigen de verkeerde kant op.
Ik kan mijn handen niet goed om de PS controller vormen. Ik hou dat ding met mijn vingertoppen vast dankzij de vorm.
Wavebirdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
De beste controller tot nu toe is nog wel die van de GC imo, dat terzijde.
Bij opties moet je volgens mij kijken. Op driehoekje drukken dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:16 schreef Lexie het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk op internet surfen via de ps3? Ik kan wel de browser openen, maar kom dan niet van de pagina van Sony zelf af.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En die Xdoos van je is gewend om met stront te werken (zowel software-based als user-based)
Vandaar.
Ex-Games Crewquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Lexie het volgende:
[..]
`
ik had al zo'n vermoeden dat het erg simpel moest zijn.
Hehe hij heeft wel gewoon overal schijt aanquote:
Tja,... misschien vinden jullie het grappig, maar vind het eerlijk gezegd best onbeschoftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hehe hij heeft wel gewoon overal schijt aan
Ik kan het wel waarderenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... misschien vinden jullie het grappig, maar vind het eerlijk gezegd best onbeschoft
"Och jee, hij plaatst dingen over FIFA! Op een internetforum! Wat een manierenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... misschien vinden jullie het grappig, maar vind het eerlijk gezegd best onbeschoft
Leuk ingekopt van je,... en bedoel het uiteraard ook niet echt serieus! Zo vaak kom ik hier niet dat het me stoort, maar toch,... het gaat nergens over. Ik kreeg een paar jaar geleden nog een ban voor flamenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:37 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
"Och jee, hij plaatst dingen over FIFA! Op een internetforum! Wat een manieren![]()
"
Mijn PS3 crashte net bij Uncharted.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik kom net van de MM in groningen en wat zijn ik?
[ afbeelding ]
Ik moest er ff een foto van maken. Ik kan er als Sony fanboy hartelijk om lachen als ik een PS3 stand en een xdoos stand naast elkaar zie en de xdoos heeft een rrod.
Er is een verschil tussen sporadisch blijven hangen en stelselmatige hardware failure natuurlijkquote:
Toch is t niet goedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sporadisch blijven hangen en stelselmatige hardware failure natuurlijk
Sssst, dat mag je hier niet zeggen. Je mag hier alleen de X360 bashen.quote:
Dat trek ik juist niet, dat lichte. Das nou precies het hele probleem.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zeikert, je kan er gewoon niet mee omgaan
Ik vond die sixaxis prima, lekker licht juist
Maar ik wou toch DualShock omdat dat wel vet is bij sommige games, het verschil merk ik amper eigenlijk.
Naja, die stelselmatige shizzle begint vaak met 1 crash.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sporadisch blijven hangen en stelselmatige hardware failure natuurlijk
www.vgp.ca heb je het het snelst binnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat trek ik juist niet, dat lichte. Das nou precies het hele probleem.
De oude nieuwe XBOX joypad (de S) had ik zelfs nog verzwaard.
Dit is echt niets. Ik kan er niets mee en die shouldertriggers zijn om te janken. Gelukkig kon ik daar een handig opzetkapje voor vinden.
Maar echt, op wat waren ze aan het trippen daar in Japan toen ze met deze crap op de proppen kwamen. Sad excuse for a controller. Hell, mn oude c64 sticks voelden nog beter aan..
Die DS3 ligt, voor zover mogelijk met een PS controller (ben nooit echt fan geweest van de DS), prima in de hand. Je voelt echt dat je IETS vasthebt. Dat trillen is bijzaak.
Dit is net een dummy, alsof ie nep/hol is. Merk het nu eigenlijk pas hoe intens kut dit is.
Sterker nog, ik weiger te gamen met zo'n Dinky toy.
Naja, DS snel halen. Waar had jij besteld Cyb?
Je wordt nogal eentonig, afgezien van het feit dat het ook nog eens op onjuistheden berust.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Van een hoop stront kan een prachtapparaat ook niks maken natuurlijk.
En die Xdoos van je is gewend om met stront te werken (zowel software-based als user-based)
Vandaar.
Dit is eng. Ik had ooit eens wat besteld op een site die op .ca eindigde en heb er vrij lang op gegoogled nog vandaag. Dit was zoooo lang geleden dat ik het niet meer wist waar het was.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
www.vgp.ca heb je het het snelst binnen.
Ik heb besloten HELEMAAL niets van RE5 te kijken tot op z'n minst een "ongeveer" datum bekend is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Analyse van de nieuwe RE 5 trailer:
http://www.gametrailers.com/player/34711.html?type=flv
Geen PS3 producten meer.quote:
36 incl. Not bad.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen PS3 producten meer.
Ben ik zeker weer dumpprijzen misgelopen?.
hulde voor de man die luldequote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit is echt niets. Ik kan er niets mee en die shouldertriggers zijn om te janken. Gelukkig kon ik daar een handig opzetkapje voor vinden.
Maar echt, op wat waren ze aan het trippen daar in Japan toen ze met deze crap op de proppen kwamen. Sad excuse for a controller. Hell, mn oude c64 sticks voelden nog beter aan..
Die DS3 ligt, voor zover mogelijk met een PS controller (ben nooit echt fan geweest van de DS), prima in de hand. Je voelt echt dat je IETS vasthebt. Dat trillen is bijzaak.
Dit is net een dummy, alsof ie nep/hol is. Merk het nu eigenlijk pas hoe intens kut dit is.
Hij komt in ieder geval voor April 2009. Ik weet vrijwel zeker dat het maart wordt aangezien RE 4 ook in deze maand verscheen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb besloten HELEMAAL niets van RE5 te kijken tot op z'n minst een "ongeveer" datum bekend is.
Tering, wat een lijst.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval voor April 2009. Ik weet vrijwel zeker dat het maart wordt aangezien RE 4 ook in deze maand verscheen.
RE 5, FF XIII, GT 5, God of War III, Alan Wake, WKS....boy 2009 wordt weer een prachtig gamesjaar
Facking hullie, geef mij die controller dan maarquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Facking hullie, geef mij die controller dan maar
Dus je bent een huillie als je een controller kut vindt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Facking hullie, geef mij die controller dan maar
Ik gooi um nog liever stuk dan dat ik um gratis weggeef aan iemand die zo reageert.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Dat doet ie volgens mij met alle plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |