quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
draadloze usb headset? koop dan gelijk een bluetooth headset, want draadloos usb is dan wel heel nutteloos.
Ja, als ik die nog ergens kan vinden morgen...quote:
Ik heb de SE al in januari ge-preordered.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, als ik die nog ergens kan vinden morgen...
Ik heb m'n pre-order verkloot... hehehequote:Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb de SE al in januari ge-preordered.
Veel succes dan met het zoeken van de game.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb m'n pre-order verkloot... hehehe
Sweetquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
GTAIV actie bij de MM in Eindhoven. Op de heenweg werd ik ingehaald door 2 autos die vol 2 stoplichten achter elkaar door het rood redenDe avond begon goed
Eenmaal aangekomen (12.00 stipt, ik wou niet de indruk wekken dat ik fanboy was oid) stonden er ongeveer een 200-300 man. Het gros toonde zich volwaar xbox fan met bijpassende levensbeschouwingen en anecdotes![]()
Het was een volledig uur tandenknarsen voordat ik ook al 1 stap binnen gezet had. Het was ook niet allemaal op en top geregeld volgens mij (qua effitientie), laat staan de 'toffe' politieauto met sirene @ 100dB om de 10 minuten
Maar installer is klaar, ik spreek jullie
Er stonden dan waar ik was misschien een stuk minder mensen maar wel net als bij jou enorm veel xbox fans die ff moesten meedelen waarom de xbox beter wasquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
GTAIV actie bij de MM in Eindhoven. Op de heenweg werd ik ingehaald door 2 autos die vol 2 stoplichten achter elkaar door het rood redenDe avond begon goed
Eenmaal aangekomen (12.00 stipt, ik wou niet de indruk wekken dat ik fanboy was oid) stonden er ongeveer een 200-300 man. Het gros toonde zich volwaar xbox fan met bijpassende levensbeschouwingen en anecdotes![]()
Het was een volledig uur tandenknarsen voordat ik ook al 1 stap binnen gezet had. Het was ook niet allemaal op en top geregeld volgens mij (qua effitientie), laat staan de 'toffe' politieauto met sirene @ 100dB om de 10 minuten
Zoveel mensen ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben ik de enige die GTA geen reet aan vind of zo?
ooh man dat zou ik niet durven zeggen... heb al wel meerdere berichten gelezen van een vastloper tijdens de intromovies... je kan toch niets anders dan doen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Renzokuken het volgende:
Uhm mijn ps3 is volgens mij vastgelopen tijdens installen van gta ...![]()
Verneuk is m'n hd als ik hem uitzet en opnieuw begin?
Ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben ik de enige die GTA geen reet aan vind of zo?
Sommige 60GB PS3's schijnen GTA IV niet zo goed te slikken. Ik hou zelf ook m'n hart vast voor vanmiddagquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Renzokuken het volgende:
Uhm mijn ps3 is volgens mij vastgelopen tijdens installen van gta ...![]()
Verneuk is m'n hd als ik hem uitzet en opnieuw begin?
Ik heb een GTA clan gemaakt zeg maar dus straks als de website af is kun je je aanmelden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!
Moeten we trouwens niet ff een lijstje maken met mensen die GTA IV wel hebben zodat we online kunnen kloten? zeg het maar?!
Ja, maak me d'r ook totaal niet druk om of zo, maar als je de hype ziet om het spel... Er stond potverdorie net een artikel erover op de voorpagina van de Volkskrant!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |