quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
draadloze usb headset? koop dan gelijk een bluetooth headset, want draadloos usb is dan wel heel nutteloos.
Ja, als ik die nog ergens kan vinden morgen...quote:
Ik heb de SE al in januari ge-preordered.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, als ik die nog ergens kan vinden morgen...
Ik heb m'n pre-order verkloot... hehehequote:Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb de SE al in januari ge-preordered.
Veel succes dan met het zoeken van de game.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb m'n pre-order verkloot... hehehe
Sweetquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
GTAIV actie bij de MM in Eindhoven. Op de heenweg werd ik ingehaald door 2 autos die vol 2 stoplichten achter elkaar door het rood redenDe avond begon goed
Eenmaal aangekomen (12.00 stipt, ik wou niet de indruk wekken dat ik fanboy was oid) stonden er ongeveer een 200-300 man. Het gros toonde zich volwaar xbox fan met bijpassende levensbeschouwingen en anecdotes![]()
Het was een volledig uur tandenknarsen voordat ik ook al 1 stap binnen gezet had. Het was ook niet allemaal op en top geregeld volgens mij (qua effitientie), laat staan de 'toffe' politieauto met sirene @ 100dB om de 10 minuten
Maar installer is klaar, ik spreek jullie
Er stonden dan waar ik was misschien een stuk minder mensen maar wel net als bij jou enorm veel xbox fans die ff moesten meedelen waarom de xbox beter wasquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
GTAIV actie bij de MM in Eindhoven. Op de heenweg werd ik ingehaald door 2 autos die vol 2 stoplichten achter elkaar door het rood redenDe avond begon goed
Eenmaal aangekomen (12.00 stipt, ik wou niet de indruk wekken dat ik fanboy was oid) stonden er ongeveer een 200-300 man. Het gros toonde zich volwaar xbox fan met bijpassende levensbeschouwingen en anecdotes![]()
Het was een volledig uur tandenknarsen voordat ik ook al 1 stap binnen gezet had. Het was ook niet allemaal op en top geregeld volgens mij (qua effitientie), laat staan de 'toffe' politieauto met sirene @ 100dB om de 10 minuten
Zoveel mensen ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben ik de enige die GTA geen reet aan vind of zo?
ooh man dat zou ik niet durven zeggen... heb al wel meerdere berichten gelezen van een vastloper tijdens de intromovies... je kan toch niets anders dan doen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Renzokuken het volgende:
Uhm mijn ps3 is volgens mij vastgelopen tijdens installen van gta ...![]()
Verneuk is m'n hd als ik hem uitzet en opnieuw begin?
Ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Sommige 60GB PS3's schijnen GTA IV niet zo goed te slikken. Ik hou zelf ook m'n hart vast voor vanmiddagquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Renzokuken het volgende:
Uhm mijn ps3 is volgens mij vastgelopen tijdens installen van gta ...![]()
Verneuk is m'n hd als ik hem uitzet en opnieuw begin?
Ik heb een GTA clan gemaakt zeg maar dus straks als de website af is kun je je aanmelden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!
Moeten we trouwens niet ff een lijstje maken met mensen die GTA IV wel hebben zodat we online kunnen kloten? zeg het maar?!
Ja, maak me d'r ook totaal niet druk om of zo, maar als je de hype ziet om het spel... Er stond potverdorie net een artikel erover op de voorpagina van de Volkskrant!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!
laat ff weten want dan komt die in de openingspost te staanquote:Ik heb een GTA clan gemaakt zeg maar dus straks als de website af is kun je je aanmelden.
Je kan de autoaim ook gewoon uit zettenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad goed kunnen werken, ware het niet dat die auto-aim zwaar verneukt is.
Groningen toevallig?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:40 schreef Renzokuken het volgende:
Er stond zo'n mannetje of 80 voor de mm (die was dus nog niet open) ik ben de toy r us daarnaast binnengelopen en heb gta4 gekocht
Hij zal wel goedkoper zijn geweest bij de mm maar ik had echt geen zin om tussen al die mensen te gaan wachten voor een tientje.
Ziekquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb geen sleuteltjes gekregen bij mijn GTAIV SE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij zat niet opslot, echt kut dit!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
ZiekKun je hem nu wel open maken? Of zat hij niet op slot?
Nee, hier is er nog eenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Rock-shocker het volgende:
ff telefoontje plegen naar de winkel. Misschien doen ze er iest aan. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:45 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hij zat niet opslot, echt kut dit!!!
Niet echt nee. Bij mij liep hij ook wel es vast maar dat was vanwege Uncharted. Die veroorzaakte een crash op een bepaald punt in de game. Als jouw PS3 vaker en tijdens verschillende handelingen vast loopt dan is er denk ik iets mis.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:04 schreef mellowpimp het volgende:
is het normaal dat die PS3 vastloopt ? heb hem nog geen 2 uurtjes in huis, en hij is al 3x vastgelopen. doos was wel opengeweest, maar dat zegt opzich niet veel want de inhoud was allemaal nieuw.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:36 schreef Steve-O het volgende:
Heb net een ps3 aangeschaft maar nu vraag ik me even af of ik rechtstreeks een HDMI kabel van ps3 naar tv kan laten lopen zonder problemen ?
zolang je een HDMI-ingang op je TV hebt zal dat geen problemen opleverenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:36 schreef Steve-O het volgende:
Heb net een ps3 aangeschaft maar nu vraag ik me even af of ik rechtstreeks een HDMI kabel van ps3 naar tv kan laten lopen zonder problemen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zolang je een HDMI-ingang op je TV hebt zal dat geen problemen opleverenJa heb Hdmi op mijn tv . pootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel zwaar zeg zo'n Ps3 heb nu een Wii staan en dat weeg toch ff iets minder
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
in het boekje staat dat de achtbaan niet te rijden is. Maar misschien wordt er ergens gedurende het hoofdverhaal wel meer gedaan met de kermis.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:24 schreef brotherlouie98 het volgende:
Vraagje, Weten jullie of die kermis open gaat??
Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten
Joh.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Komt de GTA4 pack met dual shock 3? En komt er nog een prijsverlaging aan missschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |