quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
draadloze usb headset? koop dan gelijk een bluetooth headset, want draadloos usb is dan wel heel nutteloos.
Ja, als ik die nog ergens kan vinden morgen...quote:
Ik heb de SE al in januari ge-preordered.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, als ik die nog ergens kan vinden morgen...
Ik heb m'n pre-order verkloot... hehehequote:Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb de SE al in januari ge-preordered.
Veel succes dan met het zoeken van de game.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb m'n pre-order verkloot... hehehe
Sweetquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
GTAIV actie bij de MM in Eindhoven. Op de heenweg werd ik ingehaald door 2 autos die vol 2 stoplichten achter elkaar door het rood redenDe avond begon goed
Eenmaal aangekomen (12.00 stipt, ik wou niet de indruk wekken dat ik fanboy was oid) stonden er ongeveer een 200-300 man. Het gros toonde zich volwaar xbox fan met bijpassende levensbeschouwingen en anecdotes![]()
Het was een volledig uur tandenknarsen voordat ik ook al 1 stap binnen gezet had. Het was ook niet allemaal op en top geregeld volgens mij (qua effitientie), laat staan de 'toffe' politieauto met sirene @ 100dB om de 10 minuten
Maar installer is klaar, ik spreek jullie
Er stonden dan waar ik was misschien een stuk minder mensen maar wel net als bij jou enorm veel xbox fans die ff moesten meedelen waarom de xbox beter wasquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
GTAIV actie bij de MM in Eindhoven. Op de heenweg werd ik ingehaald door 2 autos die vol 2 stoplichten achter elkaar door het rood redenDe avond begon goed
Eenmaal aangekomen (12.00 stipt, ik wou niet de indruk wekken dat ik fanboy was oid) stonden er ongeveer een 200-300 man. Het gros toonde zich volwaar xbox fan met bijpassende levensbeschouwingen en anecdotes![]()
Het was een volledig uur tandenknarsen voordat ik ook al 1 stap binnen gezet had. Het was ook niet allemaal op en top geregeld volgens mij (qua effitientie), laat staan de 'toffe' politieauto met sirene @ 100dB om de 10 minuten
Zoveel mensen ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou ik heb m binnen![]()
Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben ik de enige die GTA geen reet aan vind of zo?
ooh man dat zou ik niet durven zeggen... heb al wel meerdere berichten gelezen van een vastloper tijdens de intromovies... je kan toch niets anders dan doen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Renzokuken het volgende:
Uhm mijn ps3 is volgens mij vastgelopen tijdens installen van gta ...![]()
Verneuk is m'n hd als ik hem uitzet en opnieuw begin?
Ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Sommige 60GB PS3's schijnen GTA IV niet zo goed te slikken. Ik hou zelf ook m'n hart vast voor vanmiddagquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Renzokuken het volgende:
Uhm mijn ps3 is volgens mij vastgelopen tijdens installen van gta ...![]()
Verneuk is m'n hd als ik hem uitzet en opnieuw begin?
Ik heb een GTA clan gemaakt zeg maar dus straks als de website af is kun je je aanmelden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!
Moeten we trouwens niet ff een lijstje maken met mensen die GTA IV wel hebben zodat we online kunnen kloten? zeg het maar?!
Ja, maak me d'r ook totaal niet druk om of zo, maar als je de hype ziet om het spel... Er stond potverdorie net een artikel erover op de voorpagina van de Volkskrant!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!
laat ff weten want dan komt die in de openingspost te staanquote:Ik heb een GTA clan gemaakt zeg maar dus straks als de website af is kun je je aanmelden.
Je kan de autoaim ook gewoon uit zettenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad goed kunnen werken, ware het niet dat die auto-aim zwaar verneukt is.
Groningen toevallig?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:40 schreef Renzokuken het volgende:
Er stond zo'n mannetje of 80 voor de mm (die was dus nog niet open) ik ben de toy r us daarnaast binnengelopen en heb gta4 gekocht
Hij zal wel goedkoper zijn geweest bij de mm maar ik had echt geen zin om tussen al die mensen te gaan wachten voor een tientje.
Ziekquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb geen sleuteltjes gekregen bij mijn GTAIV SE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij zat niet opslot, echt kut dit!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
ZiekKun je hem nu wel open maken? Of zat hij niet op slot?
Nee, hier is er nog eenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Rock-shocker het volgende:
ff telefoontje plegen naar de winkel. Misschien doen ze er iest aan. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:45 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hij zat niet opslot, echt kut dit!!!
Niet echt nee. Bij mij liep hij ook wel es vast maar dat was vanwege Uncharted. Die veroorzaakte een crash op een bepaald punt in de game. Als jouw PS3 vaker en tijdens verschillende handelingen vast loopt dan is er denk ik iets mis.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:04 schreef mellowpimp het volgende:
is het normaal dat die PS3 vastloopt ? heb hem nog geen 2 uurtjes in huis, en hij is al 3x vastgelopen. doos was wel opengeweest, maar dat zegt opzich niet veel want de inhoud was allemaal nieuw.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:36 schreef Steve-O het volgende:
Heb net een ps3 aangeschaft maar nu vraag ik me even af of ik rechtstreeks een HDMI kabel van ps3 naar tv kan laten lopen zonder problemen ?
zolang je een HDMI-ingang op je TV hebt zal dat geen problemen opleverenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:36 schreef Steve-O het volgende:
Heb net een ps3 aangeschaft maar nu vraag ik me even af of ik rechtstreeks een HDMI kabel van ps3 naar tv kan laten lopen zonder problemen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zolang je een HDMI-ingang op je TV hebt zal dat geen problemen opleverenJa heb Hdmi op mijn tv . pootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel zwaar zeg zo'n Ps3 heb nu een Wii staan en dat weeg toch ff iets minder
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
in het boekje staat dat de achtbaan niet te rijden is. Maar misschien wordt er ergens gedurende het hoofdverhaal wel meer gedaan met de kermis.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:24 schreef brotherlouie98 het volgende:
Vraagje, Weten jullie of die kermis open gaat??
Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten
Joh.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Komt de GTA4 pack met dual shock 3? En komt er nog een prijsverlaging aan missschien?
tegelijkertijd je bluetooth headsetje aanzetten als je ps3 laten zoeken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:06 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe laat ik m;n bluetooth headset connecten met m'n ps3? Hij blijft maar zoeken een eeuw....
lopen zonder pootjes gaat vrij lastigquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja heb Hdmi op mijn tv . pootjes![]()
Hehe, OWNED.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef berent het volgende:
GTA IV binnen, nu nog wachten tot m'n PS3 terug is van de RMA *zucht*
Ik heb wel de ps3, maar nog niet de spel.. Net besteld van een US store.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef berent het volgende:
GTA IV binnen, nu nog wachten tot m'n PS3 terug is van de RMA *zucht*
Ja.... Lees boekje!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe join je dan een game met multiplayer? Gewoon via telefoon ofzo
Waar dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:33 schreef JK het volgende:
Zo ik heb 'm ook gescoord... 25,50 eurootjes
Hij is nu aan het installeren, alleen PSN is down... zou toch niet komen omdat iedereen nu online is met GTA4? Eerst maar eens lekker de stad singleplayer verkennen.
Johquote:
Hehe, ik bots juist op minder auto'squote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef Kremers het volgende:
Het autorijden heb ik ook nog niet helemaal onder de knie... Ik vlieg echt heel vaak uit de bocht. Bij de vorige GTA games raced ik moeiteloos langs al het andere verkeer, nu maak ik de ene botsing na de andere.
tip, ken je dat pedaaltje genaamt de rem? gebruik die eens af en toe dat lost al je problemen opquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hehe, ik bots juist op minder auto'smaar het probleem is een beetje dat de auto's niet snelgenoeg sturen dus ik kom soms de bocht niet echt door
Remmen voor de bocht, insturen, vol het gas erop en tegensturen, met een wat snellere auto (en zeker in de regen) gooi je er dan een prachtige powerslide uit!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef ryangozer het volgende:
[..]
tip, ken je dat pedaaltje genaamt de rem? gebruik die eens af en toe dat lost al je problemen opik weet dat het in de vorige gta's niet nodig was maar nu dus wel, is ook wel zo realistisch trouwens, nog een tip:
altijd remmen VOOR de bocht
nooit tegelijk remmen en sturen of gasgeven en sturen (werkt allebei niet)
en dat zonder ook maar 1 paaltje (of iets anders) te rakenquote:Op woensdag 30 april 2008 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Remmen voor de bocht, insturen, vol het gas erop en tegensturen, met een wat snellere auto (en zeker in de regen) gooi je er dan een prachtige powerslide uit!
Je moet zelf even een HDMI-kabel halen, die zit er niet bij. En als je ook wilt doorlussen naar je surround-set dan heb je 2 HDMI-kabels nodig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja heb Hdmi op mijn tv . pootjes![]()
tenzij je gewoon je optische kabel gebruikt vanaf je ps3 naar je surround set, lijkt me wat logischer...quote:Op woensdag 30 april 2008 00:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Je moet zelf even een HDMI-kabel halen, die zit er niet bij. En als je ook wilt doorlussen naar je surround-set dan heb je 2 HDMI-kabels nodig.
Ik zou het niet doen.. dan kun je geen Nederlandse Blurays afspelen. Plus het risico dat je er bij de douane wordt uitgepikt en alles bij elkaar nog duurder uit bent.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:50 schreef Vitamine_C het volgende:
Begin steeds meer te twijfelen of ik niet toch een PS3 vanuit Amerika mee zal nemen als ik weer terug naar Nederland kom (damn wat ziet GTA IV er goed uit!!).
Vraag is echter of ik nog geld over heb nadat ik naar Vegas en Hawaii ben geweest![]()
Of ik moet wat winnen in Vegas
ga het ws ook niet doen. maar met al die beelden die ik zie van GTA is het soms moeilijk me in te houden niet meteen naar de winkel te rennenquote:Op woensdag 30 april 2008 00:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.. dan kun je geen Nederlandse Blurays afspelen. Plus het risico dat je er bij de douane wordt uitgepikt en alles bij elkaar nog duurder uit bent.
Niet altijd, maar wel regelmatig.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
en dat zonder ook maar 1 paaltje (of iets anders) te raken
quote:Op woensdag 30 april 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies, en qua garantie zal het ook wel een moeilijk verhaal worden.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.. dan kun je geen Nederlandse Blurays afspelen. Plus het risico dat je er bij de douane wordt uitgepikt en alles bij elkaar nog duurder uit bent.
Hoezo moet je bij de douane geld betalen? Je neemt het gewoon in de koffer mee, desnoods uit de verpakking verwikkeld in een handdoek en gewoon zeggen dat je het in Nederland gekocht wordt wanneer ze erom vragen, doen ze toch niet moeielijk over. En bluray films kan je net zo goed over het internet bestellen omdat die dan vele malen goedkoper zijn en niet alle films zijn region locked.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:58 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
ga het ws ook niet doen. maar met al die beelden die ik zie van GTA is het soms moeilijk me in te houden niet meteen naar de winkel te rennen
Ze moeten naast je tv, 1 links 1 rechts zeg maarquote:Op woensdag 30 april 2008 12:07 schreef Webby het volgende:
Ik heb hier time crisis 4 zonder boekje. Weet iemand hoe die sensors op je tv moeten?
Makkelijker misschien, maar niet logischer. Als je je audio ook via hdmi laat lopen heb je nog beter geluid dan via een optische kabel. Hdmi is namelijke de enige kabel die Dolby True HD ondersteund (mits je receiver dit ondersteund).quote:Op woensdag 30 april 2008 00:32 schreef ryangozer het volgende:
[..]
tenzij je gewoon je optische kabel gebruikt vanaf je ps3 naar je surround set, lijkt me wat logischer...
Kan de PS3 ook het geluid optisch en hdmi tegelijk ondersteunenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Makkelijker misschien, maar niet logischer. Als je je audio ook via hdmi laat lopen heb je nog beter geluid dan via een optische kabel. Hdmi is namelijke de enige kabel die Dolby True HD ondersteund (mits je receiver dit ondersteund).
Je bedoelt geluid via optisch en beeld via hdmi? Tuurlijk kan dat.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan de PS3 ook het geluid optisch en hdmi tegelijk ondersteunenals ik in het menu kijk kan het volgens mij niet!
Nee het geluid via hdmi en optisch tegelijkquote:Op woensdag 30 april 2008 13:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bedoelt geluid via optisch en beeld via hdmi? Tuurlijk kan dat.
Oh geen idee, maar waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 30 april 2008 13:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee het geluid via hdmi en optisch tegelijk
Die keren dat je te lui bent om de receiver aan te zetten?quote:Op woensdag 30 april 2008 13:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar waarom zou je dat doen
Voor een kort potje Tekken doe ik mn recever niet aanquote:Op woensdag 30 april 2008 13:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar waarom zou je dat doen
In je handbagage/rugzak wat je mee naar boven neemt.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:01 schreef JK het volgende:
Ik zou m'n PS3 echt niet in een koffer stoppen. Er wordt mee gesmeten (en zeker als de tijd dringt), wordt je niet goed van. Bovendien mogen je koffers in Amerika niet op slot en ze trekken 'm zo open en kunnen 'm eruit jatten.
Ik zou 'm echt hier halen.
Goh, je meent et. Hij remt alleen erg langzaam. En als je tegen iemand zit te racen kun je het natuurlijk niet altijd rustig aan doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef ryangozer het volgende:
[..]
tip, ken je dat pedaaltje genaamt de rem? gebruik die eens af en toe dat lost al je problemen opik weet dat het in de vorige gta's niet nodig was maar nu dus wel, is ook wel zo realistisch trouwens, nog een tip:
altijd remmen VOOR de bocht
nooit tegelijk remmen en sturen of gasgeven en sturen (werkt allebei niet)
Nee. Je moet dus kiezen tussen of geluid via HDMI of via de optische uitgang. Niet tegelijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan de PS3 ook het geluid optisch en hdmi tegelijk ondersteunenals ik in het menu kijk kan het volgens mij niet!
Ja dat kan, maar lijkt me niet echt optimaal en bovendien mag je die tas door de scan heengooien meerdere malen, dus dan kunnen ze zich ook al wat afvragen.... ik zou gewoon lekker games kopen en hardware zoals controllers, de ps eye etc. dat is daar spotgoedkoop. De PS Eye kost hier 50 euro, in Amerika 32 dollar, omgerekend dus 20 euro. Waarom moet het hier altijd zo belachelijk duur...quote:Op woensdag 30 april 2008 15:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
In je handbagage/rugzak wat je mee naar boven neemt.
Toch jammerquote:Op woensdag 30 april 2008 15:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nee. Je moet dus kiezen tussen of geluid via HDMI of via de optische uitgang. Niet tegelijk.
Hells ja.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:45 schreef Webby het volgende:Is die stardust solo uitbreiding trouwens de moeite waard?
Wat zat je steeds te doen in die heli's?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Online potje GTAIV?!?!
Add me: SuperFruitig
Ik heb een server open staan!
Zag ik vanavond ook een keer gebeuren, online. Kereltje pleurt naar beneden en de chopper vliegt door. Heel vaag.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat zat je steeds te doen in die heli's?Hoe ga je dood terwijl je in dat stoeltje zit
Online is wel MASTER!!!!
Eruit springen is zo tofquote:Op woensdag 30 april 2008 22:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat zat je steeds te doen in die heli's?Hoe ga je dood terwijl je in dat stoeltje zit
Online is wel MASTER!!!!
Nee, mits in water vallenquote:Op woensdag 30 april 2008 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk, doet dan dan geen zeer?
quote:Gesloten LBP beta start in de zomer
We wachten al enige tijd op LittleBigPlanet, toch is nog steeds niet geheel duidelijk wanneer het spel uit gaat komen. Wat wel duidelijk is, is wanneer de gesloten beta gepland staat.
In een interview met G4 laat LittlebigPlanet producer Kyle Schubel weten dat er in de zomer een gesloten beta gepland staat voor de game, een beta die een capaciteit heeft voor één miljoen levels die de deelnemers zelf gemaakt hebben. De producer geeft echter aan dat de levels wel gefilterd zullen worden, levels die niets meer zijn dan rotzooi zullen eruit gehaald worden. Hiermee moet het zoeksysteem, dat mogelijk is op populariteit, uploaddatum, ratings, wat bepaalde mensen hebben gemaakt en wat je vrienden hebben gespeeld, goed in stand blijven.
http://nl.playstation.com(...)Een-gouden-toekomst/quote:Sony Computer Entertainment Europe staat op het punt te onthullen wat we in 2008 mogen verwachten.
Begin mei 2008 organiseert SCEE in Londen een persevenement waar de spannende nieuwe ontwikkelingen die dit jaar voor PLAYSTATION 3, PLAYSTATION Network, PSP en PlayStation 2 op stapel staan in de schijnwerpers worden gezet.
Kaz Hirai, de president van SCEI, en David Reeves, de president van SCEE, geven beiden een speech en daarnaast kunnen de aanwezigen een aantal van de heetste nieuwe games uitproberen die dit jaar voor de PlayStation-platformen op de markt worden gebracht.
Hou eu.playstation.com in de gaten om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws, zoals belangrijke aankondigingen, interviews ter plaatse en de nieuwste foto's en video's.
OMFGOMFGquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OMFGOMFG
HOE? WAT? WAAR?
Waar meld ik me aan? Waar verkoop ik mijn inboedel, bloed, familie, ziel om hier aan mee te mogen doen![]()
I WANT IN!LBP
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
BETA DETAILS: PREMIUM ACCOUNT FOR SUPERFRUTIG
Dit echt wat je noemt een onterechte hype..quote:
HEIDENquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit echt wat je noemt een onterechte hype..
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit echt wat je noemt een onterechte hype..
Keep checking http://www.homebetatrial.com/quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OMFGOMFG
HOE? WAT? WAAR?
Waar meld ik me aan? Waar verkoop ik mijn inboedel, bloed, familie, ziel om hier aan mee te mogen doen![]()
I WANT IN!LBP
Waarom ben je hier bang voor? Ik ben daar echt niet bang voor, ik kan nu al niet alles kopen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk er over na om een PS3 te kopen. Maar ik ben dus bang dat de PS3 uiteindelijk niet genoeg spellen gaat krijgen. ¤400 is namelijk erg veel geld, en ik wil zeker zijn dat ik veel gebruik ga maken van dat ding.
dat dacht ik eerst ook, maar nu heb ik er een en heb er geen moment spijt van gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk er over na om een PS3 te kopen. Maar ik ben dus bang dat de PS3 uiteindelijk niet genoeg spellen gaat krijgen. ¤400 is namelijk erg veel geld, en ik wil zeker zijn dat ik veel gebruik ga maken van dat ding.
Dit jaar komen er meer dan genoeg interessante titels uit. Sterker nog, de line-up van de PS3 vind ik dit jaar het sterkst van de 3 consoles.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Een jaar geleden zou ik dat ook niet hebben gezegd. Toen had ik de PS3 ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je een jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik de aankoop van een PS3 zou overwegen zou ik heel hard gelachen hebben.
Dark Sector demo staat erop.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef JK het volgende:
Heeft PSN alweer een update gehad qua nieuwe demo's oid? Kan nu niet checken, m'n broer is nu even GTA4 hier aan het checken en volgens mij raakt ie er aan verslaafd. Moet ie toch ook maar zelf een PS3 gaan kopen.
Ik denk dat je een probleem hebt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ja hoi.
Ben m'n password vergeten voor PSN. Dus ik zoeken op m'n PS3 zelf of ik zo'n forgot-mailtje kan laten sturen, niets gevonden.
https://secure.eu.playstation.com/forgotten-password/ Die site kwam Google mee aanzetten, 4 weken geleden ook geprobeerd maar geen mail gekregen. Gister weer gedaan, en zelfde verhaal.
Duuus, oplossing anyone?
Zolang je maar onthoud/noteert wat je wel hebt ingevuldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk dat je een probleem hebt.
Ik had het ook toen ik net een PS3 had gekocht.
Ik had al een account, alleen ik wist mijn password ook niet meer...
Kwam ik bij het forgotten password gebeuren uit.. moest ik een geheime vraag beantwoorden als in : Hoe heet mijn moeder.
Die dingen vul ik dus NOOIT eerlijk in.
Hm, ik kom uberhaupt niet bij die vraag uit, waar vind je dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk dat je een probleem hebt.
Ik had het ook toen ik net een PS3 had gekocht.
Ik had al een account, alleen ik wist mijn password ook niet meer...
Kwam ik bij het forgotten password gebeuren uit.. moest ik een geheime vraag beantwoorden als in : Hoe heet mijn moeder.
Die dingen vul ik dus NOOIT eerlijk in.
World in Conflict !!!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit jaar komen er meer dan genoeg interessante titels uit. Sterker nog, de line-up van de PS3 vind ik dit jaar het sterkst van de 3 consoles.
Same here, maar dat komt omdat ik ook een jaar niet heb ingelogd.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hm, ik kom uberhaupt niet bij die vraag uit, waar vind je dat?
Ik kan natuurlijk ook ff snel een nieuwe account maken, maar 't gaat me om 't principe.
Welke game is het?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we deze game niet uit het oog verloren mensen?![]()
Verwacht deze maand meer info rondom het spel. EGM of Gameinformer heeft een preview en verwacht wordt dat Sony volgende week ook wat gaat tonen op hun event
inFamous; je speelt een dude met superpowers die de stad gesloopt heeft. Op een zeker moment ziet hij z'n daden in en neem je het als speler over; bouw je de stad weer op of ga je verder met je path of destruction.quote:
Infamous: E3 2007 Direct Feed Trailer HDquote:
Next level heeft de DS3 (mocht ik alleen niet doorvertellen)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:55 schreef DooD het volgende:
Mensen is er nou al iets bekend over wanneer die dual shock 3 controller hier uit komt, of zijn er al gameshops in Nederland die hem geimporteerd hebben waar je hem kan bestellen?
Voel weinig voor het credit card gebeuren.
De andere vraag is of er al iets bekend is van een LE voor MGS4 voor europa, want in Amerika is die namelijk wel aangekondigd, of valt Europa daarmee ook weer buiten de boot?
Why is het verboden ofzo om geimporteerde producten te verkopen? Ik snap het probleem niet, dan moeten ze maar eens opschieten met de introductie van de controller.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Next level heeft de DS3 (mocht ik alleen niet doorvertellen)![]()
je moet dan wel je gegevens geven en beloven dat je het niet doorverteld
groot gelijk, daarom vertel ik het ook wel om me mede gamers te helpenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:06 schreef DooD het volgende:
[..]
Why is het verboden ofzo om geimporteerde producten te verkopen? Ik snap het probleem niet, dan moeten ze maar eens opschieten met de introductie van de controller.
Er zijn al drie topics over GTA IV, dus dit verhaal kun je beter daar kwijt. Maar ik zal je toch een tip geven: vink in je PS3 instellingen 720p en 1080i uit, zodat je PS3 alleen 1080p kan pakken. GTA ziet er dan ineens een stuk beter uitquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:11 schreef Bdijk het volgende:
Speel hem nu al een dag of wat, maar echt mooi vind ik het niet.. zeker de "draw distance" (in de verte kunnen kijken) is bijhoorlijk matig (grote waas/mist), en donker rijden is ook geen pretje (moet dan realistisch zijn) ook draait hij op 720 ipv 1080P.. tuurlijk is het een zéér leuke game, maar zker jammerlijke puntjes.
Op naar deel V of een half jaar wachten totdat ze hem op de PC upgraden tot volle potentie.
(en ja, ik ben een verwende PC gamer met een ps3)
enquote:Shopwatchers Chart-Track have revealed Grand Theft Auto IV broke a raft of records on its first day of sale, to the surprise of no one at all.
Day one UK sales stood at 609,000 units, beating the previous record for the fastest-selling game set by GTA: San Andreas (501,000 units).
GTA IV is officially Better Than Halo, at least in sales terms. Rockstar's latest epic is now the fastest-selling Xbox 360 title, with 335,000 units sold on the first day. Halo 3 previously held the record with 266,000 units.
It's a similar story for PS3 - no longer is Gran Turismo 5: Prologue, which sold 80,000 copies on day one, the fastest-selling game for the console. GTA IV has eclipsed that figure by shifting 274,000 copies.
Chart-Track has said these figures may change once it's analysed the data fully, which it'll be doing for the rest of this week.
http://www.eurogamer.net/quote:Sony Computer Entertainment America has announced sales of PlayStation 3 have been boosted in the US following the release of Grand Theft Auto IV.
However, the company hasn't issued any specific figures. Instead there's just a statement from Bob McKenzie, bigwig at top shop GameStop.
"From our position, the launch of GTA IV has been tremendous in driving traffic to our stores, as well as providing a vigorous lift in PS3 console sales over this time last week," McKenzie said.
"We attribute the growth to a huge fan base of PS2 owners who see this title as the trigger for the PS3 upgrade they've been planning."
Meanwhile, leading industry clairvoyant Michael Pachter has been at the tarot again. "I think brand loyalty is going to kick in for Sony, starting today," he said, placing the card marked BRAND LOYALTY on the table.
"There is a huge installed base of loyal PlayStation 2 owners who have been looking for a reason to upgrade, and they have strong previous ties to the Grand Theft Auto franchise on PlayStation platforms."
Remember when GTA was PlayStation-exclusive? Also we've got some other good games honest! So spoke Sony's Peter Dille. Or more specifically: "Grand Theft Auto fans who love the game grew up on PlayStation and we believe that rich heritage will be a deciding factor for many gamers at retail.
"This enthusiasm for GTA IV, combined with the excitement behind Gran Turismo 5 Prologue, Metal Gear Solid 4, LittleBigPlanet, and Resistance 2 will further drive PS3 hardware sales." But Peter, you forgot Afrika!
NPD has yet to release sales figures for GTA IV, but the game has broken records in the UK - with 609,000 copies sold on the first day of release.
ik vind dit vrij logisch, denk dat veel mensen GT5P niet hebben gekocht omdat het overal beschreven wordt als opgefokte demo enz.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:28 schreef merino het volgende:
was dit al gepost?:
[..]
en
[..]
http://www.eurogamer.net/
Bizar groot verschil tussen GT5P op de eerste dag en GTA IV op de eerste dag.
Had eigenlijk het idee dat GT5P ook enorm goed verkocht werd.
Waarom zeg je het dan door op openbare forumsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Next level heeft de DS3 (mocht ik alleen niet doorvertellen)![]()
je moet dan wel je gegevens geven en beloven dat je het niet doorverteld
quote:Europa kreeg recent een Grand Theft Auto IV bundel, Noord-Amerika en Japan daarentegen krijgen Metal Gear Solid 4 bundels in de plaats van een Grand Theft Auto IV bundel.
In Japan krijgt men zelfs vier bundels met Metal Gear Solid 4. Sony stelt vandaag namelijk drie nieuwe bundels voor. De bundels heten Metal Gear Solid 4 Welcome Box. Ze bevatten allen een 40 GB PlayStation 3, Metal Gear Solid 4, een Sixaxis én een DualShock 3. De bundels verschillen enkel qua kleur, de bundel zal beschikbaar zijn met een witte, een zwarte en een zilveren PlayStation 3. Buiten deze drie bundels verschijnt tevens een eerder aangekondigde kaki PlayStation 3 met MGS4.
Anyone?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ja hoi.
Ben m'n password vergeten voor PSN. Dus ik zoeken op m'n PS3 zelf of ik zo'n forgot-mailtje kan laten sturen, niets gevonden.
https://secure.eu.playstation.com/forgotten-password/ Die site kwam Google mee aanzetten, 4 weken geleden ook geprobeerd maar geen mail gekregen. Gister weer gedaan, en zelfde verhaal.
Duuus, oplossing anyone?
Ik heb het volges mij lang geleden ook een keer gebruikt en ik kreeg wel een mail. Misschien een stomme vraag maar word de mail niet geblocked door een spam filter? Of heb je wel het juiste email adres ingevult? Ik heb er zelf namelijk meerdere dus je zou dan zomaar een verkeerd email adres in kunnen vullen waarmee je je helemaal niet hebt geregistreerdquote:
1 DS3 en een SixaxiSquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over een eventuele LE van het spel voor Europa heb ik vooralsnog niks gehoordIn Amerika is ie alleen te verkrijgen bij Gamestop dus dan moet ik 'm maar importeren...
Ja inderdaad vaag, kan me niet voorstellen dat iemand de sixaxis fijner vind, maar denk dat het komt omdat ze nog een hele boel hebben die ze anders nooit kwijt raken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
1 DS3 en een SixaxiSVage combo zeg. Wat gaat er nou eigenlijk precies in de MGS4 LE zitten?
Dat zal het wel zijn ja. Wie koopt er nog een sixaxis wanneer ze een DS3 kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:09 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ja inderdaad vaag, kan me niet voorstellen dat iemand de sixaxis fijner vind, maar denk dat het komt omdat ze nog een hele boel hebben die ze anders nooit kwijt raken.
Die heb ik van de week bij een maat van me zitten spelen(het volledigespel)quote:
Eindelijk weer eens een paar knappe demo'squote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:
Volgende week eindelijk weer eens wat spannende demo's![]()
Aankomende dinsdag Haze en op donderdag The Bourne Conspiracy en Race Driver: GRID.
Vooral die laatste ga ik zeker eens even bekijken, lijkt me een erg gaaf spel worden!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:
Volgende week eindelijk weer eens wat spannende demo's![]()
Aankomende dinsdag Haze en op donderdag The Bourne Conspiracy en Race Driver: GRID.
Ik zie op die site een Asian, Japanese en een US versie staan. Is er nog verschil tussen deze drie? Of houd dat op bij de taal van de handleiding?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef dannbla het volgende:
Voor een degelijke pot GTA 4 Crooks and cops (of natuurlijk een andere mode)
Add mij aub! Ik zoek lui om mee te spelen!!
PSN Name: donerchef
Edit: Vandaag mijn witte DS3 binnen gekregen. Besteld bij www.yesasia.com ( hiephoi voor de dollar)
Hij is erg fijn!!![]()
Finally!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we deze game niet uit het oog verloren mensen?![]()
Verwacht deze maand meer info rondom het spel. EGM of Gameinformer heeft een preview en verwacht wordt dat Sony volgende week ook wat gaat tonen op hun event
Helaas wordt het alleen op de tv uitgezonden dus we zullen het naar alle waarschijnlijkheid met een crappy video moeten doen.quote:X-Play's going to be showing off some "never-before-seen" gameplay footage from Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for the PlayStation 3 tonight.
The folks over at the G4 show promise no teaser trailers, no cinematics, just 100 percent brand new in-game footage. If you're up for that sort of thing make sure to catch it tonight at 8 p.m. (5 P.M. PST) on G4. They show will also have some new gameplay of Silicon Knight’s Too Human for the Xbox 360 and hands-on with Star Wars: The Force Unleashed for Xbox 360.
Ja heb ik ook ja, heb 2 zwarte sixaxis'en en 2 witte DS3's, die zwarte gebruik ik voor COD4 omdat ik niet me DS3's wil slopen door het sprinten en voor eventuele mede spelers, voor de rest altijd me DS3'squote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als de Sixaxis goedkoper is, is het wel interessant natuurlijk. Koop je zo'n goedkope sixaxis voor als er gasten komen en een DS3 voor standaard gebruik.
Goed idee. Kan je de controllers mooi uit elkaar houden. Al vind ik de witte dan weer niet passen bij mijn zwarte PS3 en andere controllers...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:56 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ja heb ik ook ja, heb 2 zwarte sixaxis'en en 2 witte DS3's, die zwarte gebruik ik voor COD4 omdat ik niet me DS3's wil slopen door het sprinten en voor eventuele mede spelers, voor de rest altijd me DS3's
quote:Metal Gear Solid 4, it is instantly apparent, is special. It's not like other games.
quote:And on this occasion, in a heroic effort to draw a line for once and all under Snake's story and give the Metal Gear Solid series the grand finale it deserves, Hideo Kojima and his team really have outdone themselves. 'Extravagant' doesn't cover it. Nor do 'dramatic', 'spectacular', 'sentimental', 'surprising', 'long-winded', 'final', 'painstaking' or 'polished'. Guns of the Patriots is Metal Gear Solid in excelsis.
quote:You have to subvert or repress many of your natural gaming instincts to safely negotiate its coldly exacting gameply, and you have to leave the pad untouched through hour after hour of exposition and sermonising in cut-scenes and codec conversations. The latter take up a quite staggering proportion of the game's length; think the infamous MGS2: Sons of Liberty, and you won't be far wrong.
quote:However, that's not the whole story. These cinematic episodes take on a different character in MGS4. For starters, they're all - with the exception of some fried eggs - rendered in real time by the game engine, allowing for some extremely slick transitions as the camera slips down to Snake's shoulder and plunges you into the scene.
Only once you appreciate this do you understand what a great visual achievement the game is, because only in the cut-scenes do you get close enough to truly appreciate how flawless, gorgeous and magnetically charismatic the in-game character models are, how exquisitely animated and well-rooted in their world. Yes, some textures are surprisingly low-resolution; yes there are aliasing issues and flickering shadows. But overall, Guns of the Patriots is handsome, moody and achingly cool, a real swoon-inducing matinee idol of a game. There's some terrific music, too.
Awesomeness +1000.quote:The mission briefing is a kind of interactive entertainment that only Hideo Kojima could have come up with. It's pointless and overlong but also a strangely spellbinding kind of downtime for player and writers alike, giving the game's characters time to breathe with some gentle comic interplay and moments of tenderness, and bridging the gap between cut-scene and game. You might end up frustrated with the amount of time you spend just watching Metal Gear Solid 4, but its cinematic side is so deeply embedded in the game this time that it makes for a much more coherent whole.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:55 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Had de hoop een beetje opgegeven.![]()
Maar mijn meest gehypete game is back!
Nou ik zal je dit vertellen, ik had eerst 2 zwarte DS3´s maar die zijn zo saai, je hebt niet het gevoel iets nieuws te hebben, als je ze naast je sixaxissen legt en niet naar de lettertjes kijkt (want ja, iedereen kijkt toch altijd over de kleine lettertjes heenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Goed idee. Kan je de controllers mooi uit elkaar houden. Al vind ik de witte dan weer niet passen bij mijn zwarte PS3 en andere controllers...
reken er maar niet op dat er nog een 4e kleur ps3 komt, dan zou dat onderhand wel bekend worden... die zilvere heb ik trouwens nog nooit gezien maar wel gelezen dat hij tegenvalt qua uiterlijk, klopt dat?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:09 schreef merino het volgende:
zwarte sixaxis, witte DS3 en silvere DS3 hier. Weet alleen nog niet wat mijn vierde kleur wordt.
Die vierde kleur PS3 is er al. Metaalkleur, maar is een limited edition voor MGS4 geloof ik dus die is niet zo makkelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
reken er maar niet op dat er nog een 4e kleur ps3 komt, dan zou dat onderhand wel bekend worden... die zilvere heb ik trouwens nog nooit gezien maar wel gelezen dat hij tegenvalt qua uiterlijk, klopt dat?
Goed besluitquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat ben ik toch blij om vorig jaar gewacht te hebben op de PS3 inplaats voor een Xbox360 te gaan, speel er bijna elke dag een uurtje op als er geen verplichtingen zijn![]()
En nu helemaal in de vakantie waar me chick ook nog eens met haar familie naar een andere land is gegaan.
Gamen blijf ik me hele leven doen ook al heb ik kinderen.![]()
metaal is dus hetzelfde als zilver, dus zijn er 3, zwart, wit, en zilver/metaalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die vierde kleur PS3 is er al. Metaalkleur, maar is een limited edition voor MGS4 geloof ik dus die is niet zo makkelijk te krijgen.
Nope:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:25 schreef ryangozer het volgende:
[..]
metaal is dus hetzelfde als zilver, dus zijn er 3, zwart, wit, en zilver/metaal
oooow, die bovenste had ik nog nooit gezien, sorry voor mijn verkeerde posts danquote:
In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:41 schreef ryangozer het volgende:
[..]
oooow, die bovenste had ik nog nooit gezien, sorry voor mijn verkeerde posts dan
ik vindt die bovenste trouwens keilelijkhij lijkt wel vies of oud
![]()
Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef Moe_Szyslak het volgende:
GODVERDOMMEIk heb nu al 5 keer achter elkaar een vastloper in GTA. Hij start nu niet eens meer op. Ik kan helemaal niet meer in de game komen
![]()
![]()
Kan me niet voorstellen dan zou hij keizwaar zijn en het staal wordt dan veel te heet als hij aan staat dan brand je je vingers als je hem aanraaktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef JDizzle het volgende:
[..]
In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...
[..]
Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.
Ik heb een launch modelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef JDizzle het volgende:
[..]
In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...
[..]
Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.
Was vandaag ook voor het eerst voor mij. Ik heb hem inmiddels weer aan de praat gekregen maar ik moest wel weer een heel aantal missies opnieuw doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:28 schreef Feitosa het volgende:
Niks gemerkt hier van freezes , lockups of wat dan ook. Draait als een tierelier.
Gisteren 10 uur achter elkaar gegamed en de PS3 blijft gewoon ijskoud.
Volgende maand alweerquote:
Neej, anders zou dat toch Sony dat toch niet doen?quote:Op zondag 4 mei 2008 03:00 schreef the_legend_killer het volgende:
maakt dat nou iets uit als je ps3 rechtstaat of platligt?
net zoals de xbox zekerquote:Op zondag 4 mei 2008 11:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
Neej, anders zou dat toch Sony dat toch niet doen?
Doen andere spellen het nog wel nu??quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef Moe_Szyslak het volgende:
GODVERDOMMEIk heb nu al 5 keer achter elkaar een vastloper in GTA. Hij start nu niet eens meer op. Ik kan helemaal niet meer in de game komen
![]()
![]()
Het schijnt zo te zijn dat je 360 rechtop zetten niet al te best is voor het beestje.quote:
PS3 daarentegen geen probleem. (ander mechanisme om de disc op z'n plaats te houden)quote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat je 360 rechtop zetten niet al te best is voor het beestje.
En Resistance 2quote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Sackboy het volgende:
Aanstaande dinsdag nieuw beeldmateriaal van Motorstorm: Pacific Rift
quote:Resistance 2 to be shown at Sony PlayStation day
An Insomniac Games employee has apparently confirmed that that a Resistance 2 demo will be on show at the Sony PlayStation day on May 6. Insomniac revealed back in February that they were currently developing Resistance 2 and that it will release this fall exclusively for PlayStation 3.
Jawel. Ik heb het weer opgelost en de game uitgespeelt.Qua missies dan hequote:
Dat ben ik dusquote:Op zondag 4 mei 2008 15:00 schreef GizartFRL het volgende:
Online is lastig als er telkens iemand op je wacht met een rocket launcher.![]()
Die was ik vergeten.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ff offtopic: Ik heb je petitie gezien, maar waar is Teddy Ruxpin?
* Moe_Szyslak signs petitionquote:Op zondag 4 mei 2008 15:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die was ik vergeten.Maar het gaat om het principe, er staan natuurlijk veel tekenfilms er niet tussen.
Het is echt een tergend langzame boutgamequote:Op zondag 4 mei 2008 20:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Net ff de darksector demo gespeelt. Wat een bout game. Hoe krijg je die grote vent dood in de kerk? Ik zit een beetje met mn glaive te smijten tegen dat electriciteits ding en daarna die gast maar er gebeurt geen ene flikker.
Ik heb em ook al verwijderdquote:Op zondag 4 mei 2008 20:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is echt een tergend langzame boutgame
Ik heb m 2x omlaag gekregen doordat hij met 1 van die stenen die hij gooit een pilaar kapot gooide (don't ask waarom hij dan omlaag komt) en dan moet je hem melee-en. Maar hij ging niet dood daardoor, waarschijnlijk moet je m 3x pakken maar de pilaren waren op
Toen demo eraf gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i28.tinypic.com/28s1mdc.jpg
MGS 4 SPOILER ALERT!!
http://www.arena51.be/nl/(...)ar-solid-deel-1.htmlquote:Op zondag 4 mei 2008 22:44 schreef Wessiej het volgende:
Kan iemand mij het verhaal in grote lijnen vertellen, paar regeltjes dus, dan kan ik goed aan de slag 12 juni
Ik dacht als je hem platligt want de onderkant wordt dan te warm.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat je 360 rechtop zetten niet al te best is voor het beestje.
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 SPOILER ALERT!!Uber vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i28.tinypic.com/28s1mdc.jpg
MGS 4 SPOILER ALERT!!![]()
Als dit waar is:quote:Don't expect to see anything new on the Killzone 2 front, its not gonna make it out this year. New internal target is March '09.
ja, moet je ff op het reset knopje drukken achterop, en thuis weer.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:03 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb een probleem met het registreren van mn controller bij een vriend van me
heb al gebrobeert met usb in verschillende poorten en vervolgens op de ps toets
maar het wil niet lukken,zou dat kunnen komen door dat de controller al bij mij thuis is geregistreerd ;?
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
Ik lees net dit op Neogaf over Killzone 2 op de Gamer's Day aanstaande dinsdag:
[..]
Als dit waar is:
knopje gevonden?quote:
Maar ja ergens is het ook wel te begrijpen aangezien Resistance 2 ook ergens in oktober/november komt. Aan de andere kant wachten we al zo lang op dit spel terwijl je zou denken dat Resistance 2 ook wel volgend jaar zou kunnen verschijnen. Weird in ieder geval...quote:
Dit topic, reactie #49. Ik zou het niet begrijpen, want Resistance 2 is pas net aangekondigd en Killzone 2 is al een eeuwigheid in development. En dat k*t Resistance boeit mij echt geen zak. Maarja aan de andere kant, Killzone 2 is zo gehyped, als die ook maar iets tegenvalt krijgen ze bij Sony weer een shitload aan kritiek over zich heen..quote:Op maandag 5 mei 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar ja ergens is het ook wel te begrijpen aangezien Resistance 2 ook ergens in oktober/november komt. Aan de andere kant wachten we al zo lang op dit spel terwijl je zou denken dat Resistance 2 ook wel volgend jaar zou kunnen verschijnen. Weird in ieder geval...
Als dit echt waar is mag dit spel zich wel scharen bij de indrukwekkende line-up van volgend jaar met GT 5, FF XIII, Heavy Rain en God of War III o.a.
Edit: Geef me toch maar de link Sackboy...
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 SPOILER ALERT!!My heart just stopped.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i28.tinypic.com/28s1mdc.jpg
MGS 4 SPOILER ALERT!!
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Ik heb hem net gekeken, maar hij zegt toch echt gewoon August op het eindquote:Op maandag 5 mei 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=15&ch=1&sd=0
Nieuwe beelden van BIA: Hell's HighwayWaaronder van een nooit eerder vertoonde locatie.
Maar nu roept Geoff (de presentator) dat het spel in oktober komt. Dat was 2 weken geleden nog augustus volgens de producer. We wachten verdomme al 2,5 jaar dus een definitieve releasedatum mag nou wel bekend zijn hoor
Geoffquote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekeken, maar hij zegt toch echt gewoon August op het eind
quote:
Heb er een review over geschreven maar nu ik erop terugkom had ik gerust nog een punt van het eindcijfer mogen aftrekken.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Enchanted ArmsWat een game
Flauwe humor, bijdehante grapjes en de meest gaye character sinds mensheugenis
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 02:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Let btw niet op de auteur van de review. Deze is veranderd op het moment toen ik had besloten om m'n functie erbij neer te leggen.
Ojaquote:
Yup, maar de japanse store krijgt zelden updates en vaak maar 1 of 2 nieuwe dingen per keer. Maar het is het wel waard om er eentje aan te maken want er staan vaak eerder nieuwe demo's op en vaak ook demo's die niet naar ons toe komen, zoals Siren: New translation. De demo van Echochrome stond er bijv. ook al maanden geleden op en kwam pas nu naar de VS.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:55 schreef Wootism het volgende:
Ff een vraagje over de account info op je Ps3:
Aangezien we best wel worden benadeeld in europa qua content in de Playstation Store heb ik dus een xtra account aangemaakt met een adres uit Hawaii, aangezien Amerika altijd meer shit krijgt.
Ik kreeg dus meteen 10x zo veel content voor mijn kiezen
Nu vraag ik me af of er landen zijn zoals Japan etc... die nog meer beschikking hebben over content dan Amerika ?
Heldquote:Op maandag 5 mei 2008 09:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Yup, maar de japanse store krijgt zelden updates en vaak maar 1 of 2 nieuwe dingen per keer. Maar het is het wel waard om er eentje aan te maken want er staan vaak eerder nieuwe demo's op en vaak ook demo's die niet naar ons toe komen, zoals Siren: New translation. De demo van Echochrome stond er bijv. ook al maanden geleden op en kwam pas nu naar de VS.
Klik hier voor instructies voor een Japanse account
De dialogen zijn idd zwaar kut uitgewerkt, maar als je de taal op japans zet is het echt hilarischquote:Op maandag 5 mei 2008 02:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb er een review over geschreven maar nu ik erop terugkom had ik gerust nog een punt van het eindcijfer mogen aftrekken.![]()
http://www.xboxonly.nl/re(...)Arms_Review/Pagina1/
Let btw niet op de auteur van de review. Deze is veranderd op het moment toen ik had besloten om m'n functie erbij neer te leggen.
Ik ben Cyb Fruit. Serieus.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Btw doe je usericon ff terug man, zo weet ik niet wie wie is
Added: October 08, 2007quote:
Ok ik ben ook maar net geintereseerd geraakt in het spel dus ik loop een beetje achter.quote:
Maakt niet uit. Ik kijk zelf al een tijdje uit naar Far Cry 2. Sterker nog, het is de game waar ik het meest naar uitkijk. Free-roamingquote:Op maandag 5 mei 2008 18:51 schreef janrad het volgende:
[..]
Ok ik ben ook maar net geintereseerd geraakt in het spel dus ik loop een beetje achter.
Dat hoofd van die motorrijderquote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
Nu wat duidelijkere screens van Motorstorm Pacific Rift:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje overkill op de blurr, maar als dit ingame isquote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
Nu wat duidelijkere screens van Motorstorm Pacific Rift:
[...]
Gelijk maar een topic aangemaaktquote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik kijk zelf al een tijdje uit naar Far Cry 2. Sterker nog, het is de game waar ik het meest naar uitkijk. Free-roamingVerschillende weersomstandigheden
Crysis-achtige graphics
![]()
Dit (oude) filmpje is ook behoorlijk indrukwekkend, al zeg ik het zelf.
in game filmpje gaat beter worden dan zo screentjequote:Op maandag 5 mei 2008 23:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beetje overkill op de blurr, maar als dit ingame is
quote:Official Playstation Magazine's Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots review is going to be published on May 16th, next Friday.
Neogaf.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef Rock-shocker het volgende:
Waar haal je dat nieuws vandaan?
Yepquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Kreator het volgende:
Nu Gta IV uit is, krijg ik toch wel erg jeuk om een ps3 aan te schaffen (krijg nog 500 euro vd baas).... maar my god wat zijn die krengen duur.... Best zonde, voor 1 spelletje zo'n ding kopen....
Vraagje: Ga ik als echte pc-gamer net zo gefrustreerd raken van de gamepad mbt aimen e.d als met de vorige GTA's? Na 5 minuten was de lol ervanaf op de ps2.
Het is even wennen, maar dat was ook zo toen ik een razerboomslang gaming mouse kocht.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Kreator het volgende:
Nu Gta IV uit is, krijg ik toch wel erg jeuk om een ps3 aan te schaffen (krijg nog 500 euro vd baas).... maar my god wat zijn die krengen duur.... Best zonde, voor 1 spelletje zo'n ding kopen....
Vraagje: Ga ik als echte pc-gamer net zo gefrustreerd raken van de gamepad mbt aimen e.d als met de vorige GTA's? Na 5 minuten was de lol ervanaf op de ps2.
quote:At the core of our latest hands-on experience was the game's "Story" mode, an adventure mode with pre-designed levels that challenge players to get to the end with the highest score possible.
quote:The levels we played were quite varied. Players will navigate a globe, littered with icons that represent where each level was created. Already, we saw a map that featured dozens of levels -- an overwhelming amount of content has already been crafted during the game's painfully long development.
quote:The adventure mode is where the game will teach players the essentials of LittleBigPlanet: each level will demonstrate the possibilities of the game's incredible engine. Massive mechanical beasts, complex physics-based puzzles, and a number of fun playable gizmos can be found within each level.
Is dit een stille hint?quote:Says that the PAL territories are really important and that there's a lot of product being developed here, including Buzz, SingStar, Formula 1, Killzone and LittleBigPlanet.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja.![]()
17.50 - Europa krijgt een exclusive Metal Gear Solid 4 bundel. Inhoud van de bundel nog onbekend.
!!!!!!!
quote:Killzone 2 trailer begint weer in de wolken. Wordt gevolgd door landingsvoertuigen, explosies, veel geschiet, chaos. De aanwezige pers mag zo Killzone 2 spelen.
quote:Killzone 2 staat gepland voor een release in februari 2009. Een nieuwe trailer wordt getoond die de schaal van de gevechten toont.
40 gb en BC?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het de PS3 is met BC en de Memory card functies en al. (The leet version)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |