abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58372495

Verschillen 40 & 60 GB PS3s
Sony's 40 GB-model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, DVD, Blu-Ray, PlayStation 1 en natuurlijk de nieuwe PlayStation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan de PlayStation 2. In Europa verkrijgbaar sinds oktober 2007. Huidige prijs: ¤ 399,-

Voor de lancering van het 40 GB-model was er ook een 60 GB-model verkrijgbaar. Dit model kan ook overweg met PlayStation2 spellen en biedt onderteuning voor Super Audio CD's. (SACD's). Dit model was verkrijgbaar sinds maart 2007 tot de laatste modellen uitverkocht raakten eind 2007. Huidige prijs: n.v.t., alleen tweede hands beschikbaar.

• Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

• Draadloze Dual-Shock3-controller
    Naast de Sixaxis-controller is er nu ook de Dual-Shock3 aangekondigd. Deze is vergelijkbaar met de Sixaxis maar dan met toegevoegde rumble. Voorlopig alleen verkrijgbaar door te importeren uit Azië of Noord-Amerika.

Tijdens de launch waren een aantal games beschikbaar, zoals Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Ridge Racer 7, Call of Duty 3, F1 Championship, Oblivion en Genji 2. Hoewel er in de line-up van de launch-games voor iedereen wel wat interessants te vinden was, duurde het naar het idee van velen erg lang voordat er voldoende games van goede kwaliteit beschikbaar waren. Intussen zijn we een aantal maanden verder en zijn er een flink aantal goede titels bijgekomen. Een overzicht:

Assassin's Creed: Free-roaming stealth-action
    Speel als de assassin Altaïr in 1191 na Christus. De derde kruistocht naar het ''heilige land'' heeft chaos veroorzaakt. Het is aan de assassins de taak om het bloedvergieten te stoppen door druk te zetten op beide partijen: de moslims en de kruisvaarders.

Burnout: Paradise: Arcade racing
    In Burnout™ Paradise bepaal jij wat er wanneer en waar gebeurt! Geniet van de vrijheid op het wegennet van Paradise City. Race en beuk via de drukke snelwegen van de stadstraten naar de kronkelende bergweggetjes: de omgeving is er om door jou ontdekt te worden!

Call of Duty 4: Modern Warfare: Moderne oorlogsvoering FPS
    De speler vecht als U.S. Marine en British S.A.S. soldaat tegen een groep los geslagen Russische terroristen. De groep probeert een staatsgreep te plegen in het onstabiele Rusland wat resulteert in een bloederige burgeroorlog.

Devil May Cry 4: Action-slasher
    De duivelse en twisted Nero, wiens zwaard de demonen doormidden klieft alsof het niks is, zal in dit deel weer met tegenstanders te maken krijgen waar het scherm min of meer te klein voor is.

Gran Turismo 5 Prologue: Racing Simulatie
    De meest uitgebreide en realistische racer die je maar kan wensen met honderden auto's, prachtige tracks en levensechte omgevingen.

Guitar Hero III: Legends of Rock: Muziek en gitaar
    Het is weer tijd om te rocken! Dit jaar komt er weer een gloednieuwe Guitar Hero uit waar de gamers er lustig op los kunnen rammen op hun gitaar. Dit keer komen er weer een scala aan goede rocknummers voorbij van diverse artiesten.

Ratchet and Clank: Tools of Destruction: Platformer
    Help! Een gigantisch leger van robots heeft een aanval op de hoofdstad gepland! Ratchet en zijn hulpje Clank zijn terug op de PLAYSTATION3 om het kwaad te bestrijden. Zullen ze de wereld kunnen redden van de ondergang?

Uncharted: Drake's Fortune: Action-adventure
    Een 400 jaar oude aanwijzing in de doodskist van Sir Francis Drake is de aansporing voor Nathan Drake om op expeditie te gaan naar de legendarische schatkamer van EL Dorado. In elke situatie moet je tot het uiterste gaan om te overleven. Schuw geen enkel middel.

Unreal Tournament 3: Multiplayer FPS
    Unreal Tournament is back! En hoe. Dankzij de Unreal Engine 3 is dit een van de grafisch meest indrukwekkende shooters die er zijn. Bovendien kan je alleen op de PLAYSTATION3 gratis een tegenstander van formaat opzoeken.

PlayStation 3 is veel meer dan games alleen. Met de krachtige Blu-ray Disc-speler en een hardeschijf is het systeem namelijk ook uitermate geschikt voor al je videobestanden.

Door de ingebouwde Blu-ray Disc-speler bekijk je je favoriete films in echte high definition (tot 1080p, afhankelijk van je televisietoestel). Dankzij de enorme opslagcapaciteit per BD (op één double layer Blu-ray Disc kan tot wel drie uur HD-video en negen uur bonusmateriaal in standaard definitie (SD) worden opgeslagen) weet je zeker dat je tijdens het kijken niet opeens het schijfje hoeft te verwisselen. Je visuele entertainment gaat echter nog verder dan de schitterende Blu-ray Disc-speler. PS3 is als kern van je multimediaset namelijk ook de ideale plaats om een heleboel digitale videobestanden op te slaan, te organiseren en te bekijken. Sla je bestaande digitale films op de harde schijf van je PLAYSTATION 3-systeem op en download nieuwe content uit de PLAYSTATION®Store, zoals high definition-films en gametrailers. Verder is het ook mogelijk om divx-films te downloaden, inclusief ondertitels.

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Waar kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de PlayStation 3? Dat kan allemaal in het:

High Definition & Multichannel Audio topic
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09

Zodra je je PlayStation3 op jouw wensen hebt afgestemd, kun je online gaan en je bij het Playstation Network (PSN) aansluiten. Zodra je je onder het kopje Vrienden in het Beginmenu bij PSN hebt aangemeld, heb je toegang tot de PLAYSTATION®Store. Hier vind je gratis gamedemo's, high definition-filmtrailers en heel veel bonuscontent voor een heleboel games. Bovendien kun je hier volledige en exclusieve PlayStation3-games kopen en downloaden.

Via de internetbrowser maak je verbinding met het internet. Bezoek al je favoriete websites, voeg je favoriete pagina's aan je bladwijzers toe en open verschillende sites in maar liefst zes vensters om zo snel mogelijk te kunnen surfen. Onder Netwerk vind je ook nog de optie Remote-play waarmee je de kracht van PlayStation3 op je PSP kunt ervaren en bovendien al je opgeslagen foto's, muziek en films op PSP kunt bekijken.

De online functie van de PlayStation 3 is t.o.v. de PS2 zeer groot geworden. Het gebruik van het PlayStation Network (PSN) zelf is gratis. Echter voor bepaalde content zoals games en add-ons dient wel betaald te worden. Wil je meteen aan de slag op het PSN en een rondje door Paradise City scheuren of een oorlog uitvechten met Call of Duty 4? Maak dan gebruik van het ondestaande overzicht van PSN-namen van de FOK!-leden:

PSN Tags

2NuTz aka Sandah
    -Menn0- aka De_Evens
    Agiath aka FrenkyV
    American_Nightmare aka Am_Nightmare
    appelsjap aka CristalC
    Ash aka Leenart
    Assassin92 aka Assassin92Paul
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    ATL aka ATL_NL
    Badabingea aka Juniah
    Beach aka Boerenlater
    Blackninjadude aka Darsiie
    brtausi aka brtausi
    CecilBDemented aka piraat
    Chocobo aka Sjotime
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    CrazyDutchPunk aka MisterFudge
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    dekkered aka Kogelvoer
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    Deviant1nl as Deviant1
    eChOeS_2003 aka Mark13
    Fallen aka Seraphus-Y
    Feen as himself
    Frozen aka oenemans
    Gebraden_Wombat aka GebradenKip
    GGMM as himself
    Gstyles aka GDV
    IlluZiaN aka Shiver23
    Janrad aka crashtestnl
    J. Clarkson aka Evil_Tuinhekje
    JJH aka JJH1985
    JK aka DutchBiker
    JoMo0 aka Jordy_
    Koenz0r as himself
    KoosyNL as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Marcek aka marsmel
    Markofnikoff aka Markofnikoff
    Masegate aka ButsMG
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    Moe_Szyslak aka Moe_Szyslak1987
    mrdjey as himself
    Neverstop aka NeverstopNL
    Nlboy as Nlboy87
    Notorious_Roy as himself
    Nudie aka MIC-NL
    Nuna aka MedicJune
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Patje1987 aka Derium
    Pipo_de_Clown aka DonDennis61
    Pwnie aka Phuctivity
    Quore166V6 aka Quore 166V6
    RAM_ aka Mones_NL
    RC2 aka RC2RC2
    RedemptioN aka diTani
    Renzokuken aka Puddled_nl
    Robbolo aka RobbelBobbel
    Rock-Shocker aka Private_Jarhead
    SatanicWarrior aka SteveLeviathan
    Schimpie aka hartenzeven
    Sixty4 as himself
    Slomy aka Slomy
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    Strolie75 aka Strolie
    SuperFruitig as himself
    Survivalism aka Nick595
    Tabbbert aka TabbertNL
    TheSwooshdockSaints aka TijN81
    the_legend_killer aka Vroomen
    Tinuzzz_Talpa aka Tinuzzz
    trance_fan aka Nalyu
    Tumble as himself
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    WensMeester as himself
    Wessiej as himself
    Zeiksnor aka Poekimammi_nl
    Rolstoelvandaal als Jinxes

Je kan zelf je PSN-nick toevoegen aan deze lijst door de OP in de FOK!Wiki te bewerken.
    Deze wordt dan in het volgende topic automatisch meegenomen.

Home, je thuis basis. Een volledige wereld van PLAYSTATION3-gebruikers tot je beschikking waarin je alles kan doen: Samen gamen, chatten, winkelen of gewoon chillen. Informatie over PlayStation Home komt hier zodra er meer bekend is over een officiële public-beta of launch.

Hier het hele overzicht van alle relevante links en de voorgaande topics.

Links
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads
  • PS1 & PS2 compatibiliteit pagina
  • ThreeSpeech blog
  • Playstation US blog
  • PS3 Sixaxis-controller in Windows gebruiken
  • 3 Busy Men online-store
  • 2 Biz online-store

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
    101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 |109 | 110 | 111 |

(OP)
  • Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
      dinsdag 29 april 2008 @ 01:01:02 #2
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58372512
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 00:52 schreef ryangozer het volgende:

[..]

draadloze usb headset? koop dan gelijk een bluetooth headset, want draadloos usb is dan wel heel nutteloos.

Het komt op hetzelfde neer.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_58372540
    GTA IV!
      dinsdag 29 april 2008 @ 01:03:34 #4
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58372567
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 01:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    GTA IV!
    Ja, als ik die nog ergens kan vinden morgen...
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_58372609
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ja, als ik die nog ergens kan vinden morgen...
    Ik heb de SE al in januari ge-preordered.
      dinsdag 29 april 2008 @ 01:07:31 #6
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58372642
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ik heb de SE al in januari ge-preordered.
    Ik heb m'n pre-order verkloot... hehehe
    pi_58372649
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 01:07 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ik heb m'n pre-order verkloot... hehehe
    Veel succes dan met het zoeken van de game.
    pi_58372667
    Nou ik heb m binnen

GTAIV actie bij de MM in Eindhoven. Op de heenweg werd ik ingehaald door 2 autos die vol 2 stoplichten achter elkaar door het rood reden De avond begon goed

Eenmaal aangekomen (12.00 stipt, ik wou niet de indruk wekken dat ik fanboy was oid) stonden er ongeveer een 200-300 man. Het gros toonde zich volwaar xbox fan met bijpassende levensbeschouwingen en anecdotes Het was een volledig uur tandenknarsen voordat ik ook al 1 stap binnen gezet had. Het was ook niet allemaal op en top geregeld volgens mij (qua effitientie), laat staan de 'toffe' politieauto met sirene @ 100dB om de 10 minuten

Maar installer is klaar, ik spreek jullie
      dinsdag 29 april 2008 @ 01:30:13 #9
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58372956
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef SuperFruitig het volgende:
    Nou ik heb m binnen

GTAIV actie bij de MM in Eindhoven. Op de heenweg werd ik ingehaald door 2 autos die vol 2 stoplichten achter elkaar door het rood reden De avond begon goed

Eenmaal aangekomen (12.00 stipt, ik wou niet de indruk wekken dat ik fanboy was oid) stonden er ongeveer een 200-300 man. Het gros toonde zich volwaar xbox fan met bijpassende levensbeschouwingen en anecdotes Het was een volledig uur tandenknarsen voordat ik ook al 1 stap binnen gezet had. Het was ook niet allemaal op en top geregeld volgens mij (qua effitientie), laat staan de 'toffe' politieauto met sirene @ 100dB om de 10 minuten

Sweet
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      dinsdag 29 april 2008 @ 01:38:20 #10
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58373044
    quote:
    Nou ik heb m binnen

Er stonden dan waar ik was misschien een stuk minder mensen maar wel net als bij jou enorm veel xbox fans die ff moesten meedelen waarom de xbox beter was

Maar goed ik ga installeren
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58373791
    ZOMG, wat een heerlijke game weer.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      dinsdag 29 april 2008 @ 07:19:44 #12
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58373839
    quote:
    Nou ik heb m binnen

Zoveel mensen ook
    Voor een spelletje
    Die mensen werken zeker niet?
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      dinsdag 29 april 2008 @ 08:40:10 #13
    205364 Pwnie
    je weet toch
    pi_58374401
    ehhehehee gister ff de plaatselijke BS naar binnen gelopen, gereserveerd en vandaag na het werk ff ophalen
      dinsdag 29 april 2008 @ 09:21:25 #14
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_58374904
    quote:
    Nou ik heb m binnen

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_58374936
    Ik ga hem NU halen
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_58374988
    Ik heb net even naar de lokale FRS gebeld om m te reserveren.
    Er stond naar het schijnt wel een lange rij voor de kassa, maar die zal wel weg zijn als ik mijn exemplaar om 17u30 op het gemakje oppik
    PSN id: NL_SToRM
      dinsdag 29 april 2008 @ 09:34:44 #17
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58375103
    Ben ik de enige die GTA geen reet aan vind of zo?
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      dinsdag 29 april 2008 @ 09:37:25 #18
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_58375154
    Heb 'm net gehaald bij de lokale intertoys.
    Waren nog 3 PS3 exemplaren, dus een klein mazzeltje...

Ga nu eerst werken (thuis werken sucks!) en m'n woonkamer een beetje aan kant maken, dan vanmiddag wel even kijken hoe het hier draait.
    (Heb al stukjes gespeeld op geleakte Xbox360 versie bij een vriend.)
    pi_58375191
    Er stond zo'n mannetje of 80 voor de mm (die was dus nog niet open) ik ben de toy r us daarnaast binnengelopen en heb gta4 gekocht

Hij zal wel goedkoper zijn geweest bij de mm maar ik had echt geen zin om tussen al die mensen te gaan wachten voor een tientje.
    PSN id: Puddled_nl
      dinsdag 29 april 2008 @ 09:47:45 #20
    205364 Pwnie
    je weet toch
    pi_58375306
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 09:34 schreef Rock-shocker het volgende:
    Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!

Moeten we trouwens niet ff een lijstje maken met mensen die GTA IV wel hebben zodat we online kunnen kloten? zeg het maar?!
    pi_58375365
    Uhm mijn ps3 is volgens mij vastgelopen tijdens installen van gta ...
    Verneuk is m'n hd als ik hem uitzet en opnieuw begin?

gereset en hij doet het spelen!!

[ Bericht 18% gewijzigd door Renzokuken op 29-04-2008 10:04:52 ]
    PSN id: Puddled_nl
      dinsdag 29 april 2008 @ 10:02:34 #22
    205364 Pwnie
    je weet toch
    pi_58375491
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Renzokuken het volgende:
    ooh man dat zou ik niet durven zeggen... heb al wel meerdere berichten gelezen van een vastloper tijdens de intromovies... je kan toch niets anders dan doen...
    pi_58375531
    quote:
    Ja.
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Renzokuken het volgende:
    Sommige 60GB PS3's schijnen GTA IV niet zo goed te slikken. Ik hou zelf ook m'n hart vast voor vanmiddag
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
    &nbsp;
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      dinsdag 29 april 2008 @ 10:11:36 #24
    141104 Patje1987
    Madre me quiero un frikandel.
    pi_58375621
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Pwnie het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel 1 van de weinige mensen bent die er niks aan vinden... prima toch?!

Moeten we trouwens niet ff een lijstje maken met mensen die GTA IV wel hebben zodat we online kunnen kloten? zeg het maar?!
    Ik heb een GTA clan gemaakt zeg maar dus straks als de website af is kun je je aanmelden.
    Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
    Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
    Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
    Aan ons de victorie aan RKC!
      dinsdag 29 april 2008 @ 10:20:06 #25
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58375755
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Pwnie het volgende:

[..]

Ja, maak me d'r ook totaal niet druk om of zo, maar als je de hype ziet om het spel... Er stond potverdorie net een artikel erover op de voorpagina van de Volkskrant!

Nou ja, veel plezier allemaal ermee!
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      dinsdag 29 april 2008 @ 10:21:18 #26
    205364 Pwnie
    je weet toch
    pi_58375778
    Hier verder?

[PS3] GTA IV #1 'Freeze or not to freeze'

ben zo vrij geweest om een eigen topic aan te maken en niet het PS3 topic te vervuilen met pagina's over alleen maar GTA
    quote:
    Ik heb een GTA clan gemaakt zeg maar dus straks als de website af is kun je je aanmelden.
    laat ff weten want dan komt die in de openingspost te staan

[ Bericht 32% gewijzigd door Pwnie op 29-04-2008 10:33:34 ]
      dinsdag 29 april 2008 @ 10:26:33 #27
    205364 Pwnie
    je weet toch
    pi_58375864
    double post

[ Bericht 97% gewijzigd door Pwnie op 29-04-2008 10:33:10 ]
    pi_58376137
    Ik heb geen sleuteltjes gekregen bij mijn GTAIV SE
    Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
      dinsdag 29 april 2008 @ 10:42:40 #29
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58376157
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 00:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad goed kunnen werken, ware het niet dat die auto-aim zwaar verneukt is.
    Je kan de autoaim ook gewoon uit zetten
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 09:40 schreef Renzokuken het volgende:
    Er stond zo'n mannetje of 80 voor de mm (die was dus nog niet open) ik ben de toy r us daarnaast binnengelopen en heb gta4 gekocht

Hij zal wel goedkoper zijn geweest bij de mm maar ik had echt geen zin om tussen al die mensen te gaan wachten voor een tientje.
    Groningen toevallig?
    PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
    Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
      dinsdag 29 april 2008 @ 10:43:50 #30
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58376181
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef ryangozer het volgende:
    Ik heb geen sleuteltjes gekregen bij mijn GTAIV SE
    Ziek Kun je hem nu wel open maken? Of zat hij niet op slot?
    pi_58376209
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Ziek Kun je hem nu wel open maken? Of zat hij niet op slot?
    hij zat niet opslot, echt kut dit!!!
      dinsdag 29 april 2008 @ 10:45:45 #32
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_58376220
    quote:
    Nee, hier is er nog een
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      dinsdag 29 april 2008 @ 10:59:30 #33
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58376441
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 10:45 schreef ryangozer het volgende:

[..]

hij zat niet opslot, echt kut dit!!!
    ff telefoontje plegen naar de winkel. Misschien doen ze er iest aan. Je weet maar nooit.
      dinsdag 29 april 2008 @ 11:21:14 #34
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_58376828
    tvp, vanaaf game avond =]
    PSN: diTani
    pi_58377664
    is het normaal dat die PS3 vastloopt ? heb hem nog geen 2 uurtjes in huis, en hij is al 3x vastgelopen. doos was wel opengeweest, maar dat zegt opzich niet veel want de inhoud was allemaal nieuw.
      dinsdag 29 april 2008 @ 12:10:56 #36
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58377778
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 12:04 schreef mellowpimp het volgende:
    is het normaal dat die PS3 vastloopt ? heb hem nog geen 2 uurtjes in huis, en hij is al 3x vastgelopen. doos was wel opengeweest, maar dat zegt opzich niet veel want de inhoud was allemaal nieuw.
    Niet echt nee. Bij mij liep hij ook wel es vast maar dat was vanwege Uncharted. Die veroorzaakte een crash op een bepaald punt in de game. Als jouw PS3 vaker en tijdens verschillende handelingen vast loopt dan is er denk ik iets mis.
    pi_58378070
    het is random, tijdens gta 4, tijdens aanmelden psn. heb hem nu gerestored. als dat niet helpt ga ik terug naar de winkel, liep net weer vast *zucht*
      dinsdag 29 april 2008 @ 12:36:51 #38
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58378243
    IK HEB EM!!!!!!!!!
    pi_58378824
    Haha ik begin net, wil ik voor het eerst een auto in gaan, het is donker. Is het een politiewagen. Steekt hij z'n handen omhoog, Ren weg, wordt ik doodgeschoten. Wat een pech
    Geen freezes en mijn PSN ID is DaggerNL
    Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
    pi_58379475
    Heb net een ps3 aangeschaft maar nu vraag ik me even af of ik rechtstreeks een HDMI kabel van ps3 naar tv kan laten lopen zonder problemen ?
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:48:59 #41
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58379752
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:36 schreef Steve-O het volgende:
    Heb net een ps3 aangeschaft maar nu vraag ik me even af of ik rechtstreeks een HDMI kabel van ps3 naar tv kan laten lopen zonder problemen ?
    zie het probleem niet,waarom niet
    Pax & Pry Free download
    pi_58379795
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:36 schreef Steve-O het volgende:
    zolang je een HDMI-ingang op je TV hebt zal dat geen problemen opleveren
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_58379929
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zolang je een HDMI-ingang op je TV hebt zal dat geen problemen opleveren
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ja heb Hdmi op mijn tv . pootjes

Wel zwaar zeg zo'n Ps3 heb nu een Wii staan en dat weeg toch ff iets minder
    pi_58381130
    Niet MGS 4, niet LBP, maar GTA IV wordt de GOTY mensen.
    pi_58381460
    Komt de GTA4 pack met dual shock 3? En komt er nog een prijsverlaging aan missschien?
      dinsdag 29 april 2008 @ 15:24:45 #46
    20939 brotherlouie98
    Cheri Cheri Lady
    pi_58381513
    Vraagje, Weten jullie of die kermis open gaat??

Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten
      dinsdag 29 april 2008 @ 15:47:18 #47
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58381993
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 15:24 schreef brotherlouie98 het volgende:
    Vraagje, Weten jullie of die kermis open gaat??

Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten
    in het boekje staat dat de achtbaan niet te rijden is. Maar misschien wordt er ergens gedurende het hoofdverhaal wel meer gedaan met de kermis.
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58382285
    Tip van de dag

Koop geen ps3 met Gta in je lunchpauze .

Ding is nu aangesloten op een scherm hier en de hele afdeling speelt erop
      dinsdag 29 april 2008 @ 16:01:15 #49
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58382296
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 15:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
    Komt de GTA4 pack met dual shock 3? En komt er nog een prijsverlaging aan missschien?
    Joh.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    pi_58382335
    tvp vanuit een internetcafé in zuid frankrijk
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_58382445
    Hoe laat ik m;n bluetooth headset connecten met m'n ps3? Hij blijft maar zoeken een eeuw....
    pi_58382727
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 16:06 schreef kreuk050 het volgende:
    Hoe laat ik m;n bluetooth headset connecten met m'n ps3? Hij blijft maar zoeken een eeuw....
    tegelijkertijd je bluetooth headsetje aanzetten als je ps3 laten zoeken.
    pi_58383135
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef Steve-O het volgende:

[..]

lopen zonder pootjes gaat vrij lastig

Maar dat ding kan ook een stuk minder
    pi_58383171
    Oké, GTAIV voor ¤48 gescoord in de MM A'dam Arena (op mijn dooie gemak om 13:30 ) en meteen ook maar de Planet Earth boxset gekocht Hij lag er nu voor ¤59.99. En aangezien GTAIV ¤17 goedkoper was dan waar ik van uit ging dacht ik laat ik die ook meteen maar meenemen

De film van earth hadden ze ook op blu-ray, voor ¤19.99.
      dinsdag 29 april 2008 @ 17:49:57 #55
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_58384439
    Ik wacht mooi op de PS3 80/120GB met BC die in de zomer of na de zomer uit komt.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      dinsdag 29 april 2008 @ 18:05:08 #56
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58384717
    Ik neem ff een pauze. Pfff. Dit is wel ff wennen. Het gaat net allemaal ietsjes anders.
    pi_58384836
    GTA IV binnen, nu nog wachten tot m'n PS3 terug is van de RMA *zucht*
      dinsdag 29 april 2008 @ 18:26:01 #58
    137562 rakotto
    pi_58385100
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef berent het volgende:
    Hehe, OWNED.

pi_58385103
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef berent het volgende:
    Ik heb wel de ps3, maar nog niet de spel.. Net besteld van een US store.
    なんだっけ
    pi_58385490
    Soms kan ik geen verbinding maken met de multiplayer, hebben meer mensen dit?
    Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
      dinsdag 29 april 2008 @ 18:48:41 #61
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_58385493
    Kreeg net een mailtje van de Postbank; 6 mei de PS3 met Ratchet & Clank en Drakes Fortune voor 234 Euro (en rentepunten natuurlijk) in hun rentepuntenwinkel. Nu was ik niet direct van plan een PS3 aan te schaffen, maar 234 Euro..
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_58385556
    tvp.

Moet nog een week wachten op mijn gta
    ......
      dinsdag 29 april 2008 @ 19:33:05 #63
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_58386307
    Zo ik heb 'm ook gescoord... 25,50 eurootjes
    Hij is nu aan het installeren, alleen PSN is down... zou toch niet komen omdat iedereen nu online is met GTA4? Eerst maar eens lekker de stad singleplayer verkennen.
    pi_58386825
    Toffe game ja.... Was zo druk dat PSN en GTA servers het moeilijk hadden vanmiddag

Kon niet in het multiplayer gedeelte van mijn telefoon
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:03:36 #65
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_58386914
    Hoe join je dan een game met multiplayer? Gewoon via telefoon ofzo
    pi_58387084
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
    Hoe join je dan een game met multiplayer? Gewoon via telefoon ofzo
    Ja.... Lees boekje!
    pi_58387155
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 19:33 schreef JK het volgende:
    Zo ik heb 'm ook gescoord... 25,50 eurootjes
    Hij is nu aan het installeren, alleen PSN is down... zou toch niet komen omdat iedereen nu online is met GTA4? Eerst maar eens lekker de stad singleplayer verkennen.
    Waar dan als ik vragen mag?
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:20:04 #68
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_58387267
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ja.... Lees boekje!
    Joh

Staat ook zo lekker veel in, en site waar die heen linkt werkt niet helemaal lekker. Maar ik ga wel ff kloten ingame
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:17:42 #69
    4259 JK
    pi_58388404
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:14 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Waar dan als ik vragen mag?
    Met wat kortingsbonnen die ik nog had
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:50:31 #70
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58389175
    Ik heb non-stop gespeelt sinds ik hem heb en ik heb knallende koppijn en last van m'n ogen. Totaly worth it Het nieuwe automatische save systeem is iig erg goed net als het opnieuw proberen van een missie De auto's rijden jammergenoeg niet helemaal super...
    pi_58390265
    Het autorijden heb ik ook nog niet helemaal onder de knie... Ik vlieg echt heel vaak uit de bocht. Bij de vorige GTA games raced ik moeiteloos langs al het andere verkeer, nu maak ik de ene botsing na de andere.
      dinsdag 29 april 2008 @ 22:53:50 #72
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58390506
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef Kremers het volgende:
    Het autorijden heb ik ook nog niet helemaal onder de knie... Ik vlieg echt heel vaak uit de bocht. Bij de vorige GTA games raced ik moeiteloos langs al het andere verkeer, nu maak ik de ene botsing na de andere.
    Hehe, ik bots juist op minder auto's maar het probleem is een beetje dat de auto's niet snelgenoeg sturen dus ik kom soms de bocht niet echt door
    pi_58390667
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Hehe, ik bots juist op minder auto's maar het probleem is een beetje dat de auto's niet snelgenoeg sturen dus ik kom soms de bocht niet echt door
    tip, ken je dat pedaaltje genaamt de rem? gebruik die eens af en toe dat lost al je problemen op ik weet dat het in de vorige gta's niet nodig was maar nu dus wel, is ook wel zo realistisch trouwens, nog een tip:

altijd remmen VOOR de bocht
    nooit tegelijk remmen en sturen of gasgeven en sturen (werkt allebei niet)
      dinsdag 29 april 2008 @ 23:47:01 #74
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_58391708
    Sinds vandaag ook een PS3 eigenaar

Nu nog ergens GTA IV vandaan halen, maar dat wordt lastig vrees ik
    Jawel, je keek.
      woensdag 30 april 2008 @ 00:05:23 #75
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58392042
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef ryangozer het volgende:

[..]

tip, ken je dat pedaaltje genaamt de rem? gebruik die eens af en toe dat lost al je problemen op ik weet dat het in de vorige gta's niet nodig was maar nu dus wel, is ook wel zo realistisch trouwens, nog een tip:

Remmen voor de bocht, insturen, vol het gas erop en tegensturen, met een wat snellere auto (en zeker in de regen) gooi je er dan een prachtige powerslide uit!
    pi_58392089
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:05 schreef JJH het volgende:

[..]

Remmen voor de bocht, insturen, vol het gas erop en tegensturen, met een wat snellere auto (en zeker in de regen) gooi je er dan een prachtige powerslide uit!
    en dat zonder ook maar 1 paaltje (of iets anders) te raken
    pi_58392266
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 10:45 schreef Devolution het volgende:

[..]

Nee, hier is er nog een
    Hier nog iemand die niet snapt wat er zo leuk is aan GTA
      woensdag 30 april 2008 @ 00:22:56 #78
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_58392338
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je moet zelf even een HDMI-kabel halen, die zit er niet bij. En als je ook wilt doorlussen naar je surround-set dan heb je 2 HDMI-kabels nodig.
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_58392455
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:22 schreef PirE het volgende:

[..]

Je moet zelf even een HDMI-kabel halen, die zit er niet bij. En als je ook wilt doorlussen naar je surround-set dan heb je 2 HDMI-kabels nodig.
    tenzij je gewoon je optische kabel gebruikt vanaf je ps3 naar je surround set, lijkt me wat logischer...
    pi_58392648
    Begin steeds meer te twijfelen of ik niet toch een PS3 vanuit Amerika mee zal nemen als ik weer terug naar Nederland kom (damn wat ziet GTA IV er goed uit!!).
    Vraag is echter of ik nog geld over heb nadat ik naar Vegas en Hawaii ben geweest
    Of ik moet wat winnen in Vegas
    hmmmm....WAT???
    pi_58392654
    Relaxed dat dual shock.. en dat voor nog geen 40 euro.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_58392670
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:50 schreef Vitamine_C het volgende:
    Begin steeds meer te twijfelen of ik niet toch een PS3 vanuit Amerika mee zal nemen als ik weer terug naar Nederland kom (damn wat ziet GTA IV er goed uit!!).
    Vraag is echter of ik nog geld over heb nadat ik naar Vegas en Hawaii ben geweest
    Of ik moet wat winnen in Vegas
    Ik zou het niet doen.. dan kun je geen Nederlandse Blurays afspelen. Plus het risico dat je er bij de douane wordt uitgepikt en alles bij elkaar nog duurder uit bent.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_58392691

pi_58392741
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen.. dan kun je geen Nederlandse Blurays afspelen. Plus het risico dat je er bij de douane wordt uitgepikt en alles bij elkaar nog duurder uit bent.
    ga het ws ook niet doen. maar met al die beelden die ik zie van GTA is het soms moeilijk me in te houden niet meteen naar de winkel te rennen
    hmmmm....WAT???
    pi_58392781
    Vinden jullie die graphics van IV op de PS3 ook zo 'scherp'? Ik heb op beide de PS3 en de 360 gespeeld, maar het valt mij erg op dat alle lijnen etc. veel scheper zijn op de PS3 dan de 360 versie, wat ik persoonlijk niet echt mooi vind...
      woensdag 30 april 2008 @ 02:25:45 #86
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58393409
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef ryangozer het volgende:

[..]

en dat zonder ook maar 1 paaltje (of iets anders) te raken
    Niet altijd, maar wel regelmatig.
    pi_58393438
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    GTAIV Topic...

Zo lijkt het tenminste
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
    pi_58394130
    Echochrome demo gespeeld.. raar, maar vet puzzel.
    なんだっけ
    pi_58395589
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Precies, en qua garantie zal het ook wel een moeilijk verhaal worden.
      woensdag 30 april 2008 @ 11:22:53 #90
    137562 rakotto
    pi_58395893
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:58 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

ga het ws ook niet doen. maar met al die beelden die ik zie van GTA is het soms moeilijk me in te houden niet meteen naar de winkel te rennen
    Hoezo moet je bij de douane geld betalen? Je neemt het gewoon in de koffer mee, desnoods uit de verpakking verwikkeld in een handdoek en gewoon zeggen dat je het in Nederland gekocht wordt wanneer ze erom vragen, doen ze toch niet moeielijk over. En bluray films kan je net zo goed over het internet bestellen omdat die dan vele malen goedkoper zijn en niet alle films zijn region locked.
      woensdag 30 april 2008 @ 12:01:25 #91
    4259 JK
    pi_58396389
    Ik zou m'n PS3 echt niet in een koffer stoppen. Er wordt mee gesmeten (en zeker als de tijd dringt), wordt je niet goed van. Bovendien mogen je koffers in Amerika niet op slot en ze trekken 'm zo open en kunnen 'm eruit jatten.

Ik zou 'm echt hier halen.
    pi_58396465
    Ik heb hier time crisis 4 zonder boekje. Weet iemand hoe die sensors op je tv moeten?
    Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
      woensdag 30 april 2008 @ 12:12:13 #93
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58396538
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 12:07 schreef Webby het volgende:
    Ik heb hier time crisis 4 zonder boekje. Weet iemand hoe die sensors op je tv moeten?
    Ze moeten naast je tv, 1 links 1 rechts zeg maar
    pi_58396657
    En dan opzij wijzen ipv naar voren, naar je gun? er zit en draadje tussen wat korter is dan mijn tv ... en moeten ze wel boven je tv, mijn tv staat op een kastje wat exact past
    pi_58396754
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:32 schreef ryangozer het volgende:

[..]

tenzij je gewoon je optische kabel gebruikt vanaf je ps3 naar je surround set, lijkt me wat logischer...
    Makkelijker misschien, maar niet logischer. Als je je audio ook via hdmi laat lopen heb je nog beter geluid dan via een optische kabel. Hdmi is namelijke de enige kabel die Dolby True HD ondersteund (mits je receiver dit ondersteund).
    &nbsp;
    pi_58397261
    Ik had ze zelf de eerste keer al goed, maar ik stond blijkbaar te dicht bij. Ik heb de bank in mijn woonkamer nu weg moeten schuiven wil ik ver weg genoeg staan
      woensdag 30 april 2008 @ 13:11:15 #97
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58397357
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 12:28 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Makkelijker misschien, maar niet logischer. Als je je audio ook via hdmi laat lopen heb je nog beter geluid dan via een optische kabel. Hdmi is namelijke de enige kabel die Dolby True HD ondersteund (mits je receiver dit ondersteund).
    Kan de PS3 ook het geluid optisch en hdmi tegelijk ondersteunen als ik in het menu kijk kan het volgens mij niet!
    Pax & Pry Free download
    pi_58397421
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:11 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Kan de PS3 ook het geluid optisch en hdmi tegelijk ondersteunen als ik in het menu kijk kan het volgens mij niet!
    Je bedoelt geluid via optisch en beeld via hdmi? Tuurlijk kan dat.
    &nbsp;
      woensdag 30 april 2008 @ 13:17:09 #99
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58397453
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:15 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Je bedoelt geluid via optisch en beeld via hdmi? Tuurlijk kan dat.
    Nee het geluid via hdmi en optisch tegelijk
    Pax & Pry Free download
    pi_58397495
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:17 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Nee het geluid via hdmi en optisch tegelijk
    Oh geen idee, maar waarom zou je dat doen
    &nbsp;
    pi_58397591
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:20 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Die keren dat je te lui bent om de receiver aan te zetten?
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
      woensdag 30 april 2008 @ 13:31:05 #102
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58397641
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:20 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Voor een kort potje Tekken doe ik mn recever niet aan
    tv heeft geen 5.1 output dus doorlussen is ook geen optie
    steeds in het menu instelling wijzigen is ook klote
    vandaar
    Pax & Pry Free download
      woensdag 30 april 2008 @ 13:45:13 #103
    3415 Webby
    1 omhoog!
    pi_58397824
    Nou, al met al is Time Crisis 4 best een heftige game. Ik snap wel dat hij lage reviews krijgt. De hardware is niet super, de G-Con 2 is superieur, maar die techniek werkt gewoon niet met HD tv's. Maar voor een rpijs hoger dan guitar hero krijg je een extreem plastic aanvoelend en superslecht uitziende gun. Rare blokjes die vreemd op je tv hangen en toch minder responsive zijn. Het links en rechts bewegen werkt soms helemaal niet en af en toe kan ik de rand van mijn scherm niet schieten, ook niet na meerdere kalibraties.

De game zelf is wel gaaf. Lekker druk, overdreven voiceacting, echt arcade. Het had qua gfx misschien iets beter gemogen, maar het is zeker niet slecht. Ik vermaak me hier wel even mee. Die Ps3 staat hier al vlak na de launch en tot nu toe stond ie stof te happen omdat ik op stardust was uitgekeken, de enige leuke game. Nu heb ik weer een speeltje

Is die stardust solo uitbreiding trouwens de moeite waard?
      woensdag 30 april 2008 @ 15:14:43 #104
    137562 rakotto
    pi_58398989
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 12:01 schreef JK het volgende:
    Ik zou m'n PS3 echt niet in een koffer stoppen. Er wordt mee gesmeten (en zeker als de tijd dringt), wordt je niet goed van. Bovendien mogen je koffers in Amerika niet op slot en ze trekken 'm zo open en kunnen 'm eruit jatten.

Ik zou 'm echt hier halen.
    In je handbagage/rugzak wat je mee naar boven neemt.
      woensdag 30 april 2008 @ 15:15:57 #105
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58399014
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Goh, je meent et. Hij remt alleen erg langzaam. En als je tegen iemand zit te racen kun je het natuurlijk niet altijd rustig aan doen.
      woensdag 30 april 2008 @ 15:19:47 #106
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58399077
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:11 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Nee. Je moet dus kiezen tussen of geluid via HDMI of via de optische uitgang. Niet tegelijk.
      woensdag 30 april 2008 @ 16:15:52 #107
    4259 JK
    pi_58399718
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 15:14 schreef rakotto het volgende:

[..]

In je handbagage/rugzak wat je mee naar boven neemt.
    Ja dat kan, maar lijkt me niet echt optimaal en bovendien mag je die tas door de scan heengooien meerdere malen, dus dan kunnen ze zich ook al wat afvragen.... ik zou gewoon lekker games kopen en hardware zoals controllers, de ps eye etc. dat is daar spotgoedkoop. De PS Eye kost hier 50 euro, in Amerika 32 dollar, omgerekend dus 20 euro. Waarom moet het hier altijd zo belachelijk duur...
    pi_58401008
    tvp
    Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
      woensdag 30 april 2008 @ 18:22:06 #109
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58401082
    Al mn Buddies zitten GTA te spelen
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 15:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Nee. Je moet dus kiezen tussen of geluid via HDMI of via de optische uitgang. Niet tegelijk.
    Toch jammer
    Pax & Pry Free download
    pi_58402412
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:45 schreef Webby het volgende:Is die stardust solo uitbreiding trouwens de moeite waard?
    Hells ja.
    pi_58403402
    Hallo, heerlijk spel he GTA IV. Nu zou ik graag met m'n bluetooth setje willen lullen tegen andere gamers alleen lukt me dit niet.

Dit is de situatie: bluetooth set kan ik wel vinden in het audio settings menu in de PS3, ik kan ook praten en mezelf horen in de bluetooth set, alleen als ik uit dat menu ga dan gaat de set uit en kan ik 'm nooit meer selecteren, ook niet in chat settings.

Kan iemand mij hierbij helpen. Samenvattend: hoe hou ik mijn bluetooth set aan in een game of een voice chat op de ps3, knop indrukken op de handsfree set heb ik al gedaan. Btw, hij is goed gepaired.

Danku
    pi_58403488
    Online potje GTAIV?!?!

Add me: SuperFruitig

Ik heb een server open staan!
    pi_58403524
    Nee ik ga nu voetbal kijken.

Je mag mij wel adden: KREUKNEUS
    pi_58405852
    Nog niemand in mijn friends list

Add me RobbelBobbel
      woensdag 30 april 2008 @ 22:24:34 #115
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58405881
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
    Online potje GTAIV?!?!

Add me: SuperFruitig

Ik heb een server open staan!
    Wat zat je steeds te doen in die heli's? Hoe ga je dood terwijl je in dat stoeltje zit

Online is wel MASTER!!!!
      woensdag 30 april 2008 @ 22:28:49 #116
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58405954
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 22:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Wat zat je steeds te doen in die heli's? Hoe ga je dood terwijl je in dat stoeltje zit

Online is wel MASTER!!!!
    Zag ik vanavond ook een keer gebeuren, online. Kereltje pleurt naar beneden en de chopper vliegt door. Heel vaag.
    pi_58406619
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 22:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Online is wel MASTER!!!!
    Eruit springen is zo tof
      woensdag 30 april 2008 @ 23:03:19 #118
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58406786
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 22:55 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Eruit springen is zo tof
    Kan ook natuurlijk, doet dan dan geen zeer?
    pi_58407872
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 23:03 schreef JJH het volgende:

[..]

Kan ook natuurlijk, doet dan dan geen zeer?
    Nee, mits in water vallen

1e hanger gehad 60gb na 3 uur spelen
    pi_58413215
    Bij mij is ie ook vastgelopen, heb alleen de 40gb versie. Liep in de stripclub met Roman, en toen liep ie ineen vast :S
      donderdag 1 mei 2008 @ 12:17:26 #121
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58413387
    Vaag. Ik heb al uuuuuuuuuren zitten spelen en heb nog nergens last van gehad. Wel een paar flinke framedrops gehad maar dat was het.
    pi_58418995
    is er eigenlijk al meer info over een combi PS3-GTA4? Wat gaat ie bv kosten ?
    pi_58419004
    quote:
    Gesloten LBP beta start in de zomer

We wachten al enige tijd op LittleBigPlanet, toch is nog steeds niet geheel duidelijk wanneer het spel uit gaat komen. Wat wel duidelijk is, is wanneer de gesloten beta gepland staat.

In een interview met G4 laat LittlebigPlanet producer Kyle Schubel weten dat er in de zomer een gesloten beta gepland staat voor de game, een beta die een capaciteit heeft voor één miljoen levels die de deelnemers zelf gemaakt hebben. De producer geeft echter aan dat de levels wel gefilterd zullen worden, levels die niets meer zijn dan rotzooi zullen eruit gehaald worden. Hiermee moet het zoeksysteem, dat mogelijk is op populariteit, uploaddatum, ratings, wat bepaalde mensen hebben gemaakt en wat je vrienden hebben gespeeld, goed in stand blijven.

Jump In Fruit. Serieus.

pi_58419100
    quote:
    Sony Computer Entertainment Europe staat op het punt te onthullen wat we in 2008 mogen verwachten.
    Begin mei 2008 organiseert SCEE in Londen een persevenement waar de spannende nieuwe ontwikkelingen die dit jaar voor PLAYSTATION 3, PLAYSTATION Network, PSP en PlayStation 2 op stapel staan in de schijnwerpers worden gezet.

Kaz Hirai, de president van SCEI, en David Reeves, de president van SCEE, geven beiden een speech en daarnaast kunnen de aanwezigen een aantal van de heetste nieuwe games uitproberen die dit jaar voor de PlayStation-platformen op de markt worden gebracht.

Hou eu.playstation.com in de gaten om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws, zoals belangrijke aankondigingen, interviews ter plaatse en de nieuwste foto's en video's.
    http://nl.playstation.com(...)Een-gouden-toekomst/
    pi_58419202
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jump In Fruit. Serieus.

OMFGOMFG

HOE? WAT? WAAR?

Waar meld ik me aan? Waar verkoop ik mijn inboedel, bloed, familie, ziel om hier aan mee te mogen doen

I WANT IN! LBP
    pi_58419256
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

OMFGOMFG

HOE? WAT? WAAR?

Waar meld ik me aan? Waar verkoop ik mijn inboedel, bloed, familie, ziel om hier aan mee te mogen doen

I WANT IN! LBP

BETA DETAILS: TBA.
    pi_58419354
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

BETA DETAILS: PREMIUM ACCOUNT FOR SUPERFRUTIG
    LBP
      donderdag 1 mei 2008 @ 17:51:01 #128
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58419665
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jump In Fruit. Serieus.

Dit echt wat je noemt een onterechte hype..
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_58419825
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

HEIDEN
    pi_58420055
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

pi_58423650
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

OMFGOMFG

HOE? WAT? WAAR?

I WANT IN! LBP
    Keep checking http://www.homebetatrial.com/
    なんだっけ
      donderdag 1 mei 2008 @ 22:38:14 #132
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_58425141
    dat staat er nou al bijna een jaar
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 1 mei 2008 @ 22:38:21 #133
    4259 JK
    pi_58425145
    Heeft PSN alweer een update gehad qua nieuwe demo's oid? Kan nu niet checken, m'n broer is nu even GTA4 hier aan het checken en volgens mij raakt ie er aan verslaafd. Moet ie toch ook maar zelf een PS3 gaan kopen.
      donderdag 1 mei 2008 @ 22:43:51 #134
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_58425275
    Weet dat in de U.S store vanavond Echochrome the game verschijnt voor 10 dollar.
    Maar dat zal in europa wel niet zo zijn
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_58425721
    tvp
      donderdag 1 mei 2008 @ 23:16:09 #136
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_58426021
    Ik denk er over na om een PS3 te kopen. Maar ik ben dus bang dat de PS3 uiteindelijk niet genoeg spellen gaat krijgen. ¤400 is namelijk erg veel geld, en ik wil zeker zijn dat ik veel gebruik ga maken van dat ding.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_58426116
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik denk er over na om een PS3 te kopen. Maar ik ben dus bang dat de PS3 uiteindelijk niet genoeg spellen gaat krijgen. ¤400 is namelijk erg veel geld, en ik wil zeker zijn dat ik veel gebruik ga maken van dat ding.
    Waarom ben je hier bang voor? Ik ben daar echt niet bang voor, ik kan nu al niet alles kopen.
    pi_58426344
    quote:
    dat dacht ik eerst ook, maar nu heb ik er een en heb er geen moment spijt van gehad.
      donderdag 1 mei 2008 @ 23:29:27 #139
    65330 Ruzbeh
    pi_58426358
    Ik bedoel dus dat ik bang ben dat er niet genoeg games zijn die ik zelf persoonlijk leuk vind. PS3 krijgt namelijk minder aandacht dan de PS2 dat vroeger kreeg... het zou voor mij in ieder geval een stuk makkelijker zijn als GT5 nu uit was op de PS3, dan was m'n keuze snel gemaakt.
      donderdag 1 mei 2008 @ 23:34:10 #140
    214237 zeebonk
    Instant classic
    pi_58426469
    Ik dacht ook dat ik niet zoveel met de PS3 zou spelen omdat ik al een 360 en een wii heb, maar inmiddels ligt er al een dikke stoflaag op de 360
    pi_58426505
    quote:
    Dit jaar komen er meer dan genoeg interessante titels uit. Sterker nog, de line-up van de PS3 vind ik dit jaar het sterkst van de 3 consoles.
      donderdag 1 mei 2008 @ 23:47:22 #142
    65330 Ruzbeh
    pi_58426792
    Als je een jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik de aankoop van een PS3 zou overwegen zou ik heel hard gelachen hebben. Ik denk dat de PS3 er maar bij mij komt... maar eerst zal ik wat meer spellen uitspelen op de PS2, PC en Wii voordat ik dat doe.
    pi_58426979
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Ruzbeh het volgende:
    Als je een jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik de aankoop van een PS3 zou overwegen zou ik heel hard gelachen hebben.
    Een jaar geleden zou ik dat ook niet hebben gezegd. Toen had ik de PS3 ook niet.
      vrijdag 2 mei 2008 @ 00:16:33 #144
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58427454
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef JK het volgende:
    Heeft PSN alweer een update gehad qua nieuwe demo's oid? Kan nu niet checken, m'n broer is nu even GTA4 hier aan het checken en volgens mij raakt ie er aan verslaafd. Moet ie toch ook maar zelf een PS3 gaan kopen.
    Dark Sector demo staat erop.
      vrijdag 2 mei 2008 @ 03:16:44 #145
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_58429764
    Ja hoi.

Ben m'n password vergeten voor PSN. Dus ik zoeken op m'n PS3 zelf of ik zo'n forgot-mailtje kan laten sturen, niets gevonden.
    https://secure.eu.playstation.com/forgotten-password/ Die site kwam Google mee aanzetten, 4 weken geleden ook geprobeerd maar geen mail gekregen. Gister weer gedaan, en zelfde verhaal.

Duuus, oplossing anyone?
      vrijdag 2 mei 2008 @ 07:28:05 #146
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_58430136
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 03:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
    Ja hoi.

Ben m'n password vergeten voor PSN. Dus ik zoeken op m'n PS3 zelf of ik zo'n forgot-mailtje kan laten sturen, niets gevonden.
    https://secure.eu.playstation.com/forgotten-password/ Die site kwam Google mee aanzetten, 4 weken geleden ook geprobeerd maar geen mail gekregen. Gister weer gedaan, en zelfde verhaal.

Duuus, oplossing anyone?
    Ik denk dat je een probleem hebt.
    Ik had het ook toen ik net een PS3 had gekocht.
    Ik had al een account, alleen ik wist mijn password ook niet meer...
    Kwam ik bij het forgotten password gebeuren uit.. moest ik een geheime vraag beantwoorden als in : Hoe heet mijn moeder.
    Die dingen vul ik dus NOOIT eerlijk in.
    pi_58431385
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Kwam ik bij het forgotten password gebeuren uit.. moest ik een geheime vraag beantwoorden als in : Hoe heet mijn moeder.
    Zolang je maar onthoud/noteert wat je wel hebt ingevuld

Maarre, GTA4 pack... die is niet limited toch? Want bij bol.com spreken ze over zeer beperkt leverbaar enzo. Maar zal wel gewoon vanwege grote vraag zijn?
      vrijdag 2 mei 2008 @ 10:32:01 #148
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_58431535
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Hm, ik kom uberhaupt niet bij die vraag uit, waar vind je dat?

Ik kan natuurlijk ook ff snel een nieuwe account maken, maar 't gaat me om 't principe.
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:16:02 #149
    164122 Feitosa
    Brombeer
    pi_58432342
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dit jaar komen er meer dan genoeg interessante titels uit. Sterker nog, de line-up van de PS3 vind ik dit jaar het sterkst van de 3 consoles.
    World in Conflict !!!
    Existing in dimensions of addictive obsession
    Your script will run short of ideas
    The story will soon end itself
    People to trust come short in number
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:17:32 #150
    137562 rakotto
    pi_58432371
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 10:32 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Hm, ik kom uberhaupt niet bij die vraag uit, waar vind je dat?

Ik kan natuurlijk ook ff snel een nieuwe account maken, maar 't gaat me om 't principe.
    Same here, maar dat komt omdat ik ook een jaar niet heb ingelogd.

Worden accounts na een bepaalde periode verwijderd?
    pi_58434543

Zijn we deze game niet uit het oog verloren mensen?

Verwacht deze maand meer info rondom het spel. EGM of Gameinformer heeft een preview en verwacht wordt dat Sony volgende week ook wat gaat tonen op hun event
    pi_58434928
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

Verwacht deze maand meer info rondom het spel. EGM of Gameinformer heeft een preview en verwacht wordt dat Sony volgende week ook wat gaat tonen op hun event
    Welke game is het?
    &nbsp;
      vrijdag 2 mei 2008 @ 13:33:33 #153
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_58435012
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 13:27 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Welke game is het?
    inFamous; je speelt een dude met superpowers die de stad gesloopt heeft. Op een zeker moment ziet hij z'n daden in en neem je het als speler over; bouw je de stad weer op of ga je verder met je path of destruction.
    pi_58435044
    Ik moet er toch niet aan denken om mijn password te vergeten, dan ben ik al mijn downloadable content ook kwijt.. Moht er iets met deHD gebeuren.

Gelukkig heb ik het opgeschreven
    pi_58435815
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 13:27 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Welke game is het?
    Infamous: E3 2007 Direct Feed Trailer HD

Makers van Sly Cooper.

Dit wordt een heuse Crackdown (Xbox 360) killer
      vrijdag 2 mei 2008 @ 14:55:27 #156
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_58436380
    Mensen is er nou al iets bekend over wanneer die dual shock 3 controller hier uit komt, of zijn er al gameshops in Nederland die hem geimporteerd hebben waar je hem kan bestellen?

Voel weinig voor het credit card gebeuren.

De andere vraag is of er al iets bekend is van een LE voor MGS4 voor europa, want in Amerika is die namelijk wel aangekondigd, of valt Europa daarmee ook weer buiten de boot?
    De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
    pi_58436437
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 14:55 schreef DooD het volgende:
    Mensen is er nou al iets bekend over wanneer die dual shock 3 controller hier uit komt, of zijn er al gameshops in Nederland die hem geimporteerd hebben waar je hem kan bestellen?

Voel weinig voor het credit card gebeuren.

De andere vraag is of er al iets bekend is van een LE voor MGS4 voor europa, want in Amerika is die namelijk wel aangekondigd, of valt Europa daarmee ook weer buiten de boot?
    Next level heeft de DS3 (mocht ik alleen niet doorvertellen) je moet dan wel je gegevens geven en beloven dat je het niet doorverteld
      vrijdag 2 mei 2008 @ 15:06:35 #158
    143210 DooD
    xbox360, ps3, pc gamer
    pi_58436576
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Next level heeft de DS3 (mocht ik alleen niet doorvertellen) je moet dan wel je gegevens geven en beloven dat je het niet doorverteld
    Why is het verboden ofzo om geimporteerde producten te verkopen? Ik snap het probleem niet, dan moeten ze maar eens opschieten met de introductie van de controller.
    De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
    pi_58436633
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 15:06 schreef DooD het volgende:

[..]

Why is het verboden ofzo om geimporteerde producten te verkopen? Ik snap het probleem niet, dan moeten ze maar eens opschieten met de introductie van de controller.
    groot gelijk, daarom vertel ik het ook wel om me mede gamers te helpen je kan het trouwens beter of zelf inporteren of bij iemand van marktplaats kopen die ze importeert, want bij de next level zijn ze 60 euro wat best duur is.
    pi_58436669
    Speel hem nu al een dag of wat, maar echt mooi vind ik het niet.. zeker de "draw distance" (in de verte kunnen kijken) is bijhoorlijk matig (grote waas/mist), en donker rijden is ook geen pretje (moet dan realistisch zijn) ook draait hij op 720 ipv 1080P.. tuurlijk is het een zéér leuke game, maar zker jammerlijke puntjes.

Op naar deel V of een half jaar wachten totdat ze hem op de PC upgraden tot volle potentie.

(en ja, ik ben een verwende PC gamer met een ps3 )

[ Bericht 10% gewijzigd door Bdijk op 02-05-2008 15:16:23 ]
    Rookworst zonder "R" is ookworst!
    pi_58436861
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 15:11 schreef Bdijk het volgende:
    Speel hem nu al een dag of wat, maar echt mooi vind ik het niet.. zeker de "draw distance" (in de verte kunnen kijken) is bijhoorlijk matig (grote waas/mist), en donker rijden is ook geen pretje (moet dan realistisch zijn) ook draait hij op 720 ipv 1080P.. tuurlijk is het een zéér leuke game, maar zker jammerlijke puntjes.

Op naar deel V of een half jaar wachten totdat ze hem op de PC upgraden tot volle potentie.

(en ja, ik ben een verwende PC gamer met een ps3 )
    Er zijn al drie topics over GTA IV, dus dit verhaal kun je beter daar kwijt. Maar ik zal je toch een tip geven: vink in je PS3 instellingen 720p en 1080i uit, zodat je PS3 alleen 1080p kan pakken. GTA ziet er dan ineens een stuk beter uit Als je ze allemaal aangevinkt houdt pakt GTA namelijk automatisch 720p. Nu pakt ie 1080p.
    &nbsp;
      vrijdag 2 mei 2008 @ 15:28:04 #162
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58436962
    was dit al gepost?:
    quote:
    Shopwatchers Chart-Track have revealed Grand Theft Auto IV broke a raft of records on its first day of sale, to the surprise of no one at all.

Day one UK sales stood at 609,000 units, beating the previous record for the fastest-selling game set by GTA: San Andreas (501,000 units).

GTA IV is officially Better Than Halo, at least in sales terms. Rockstar's latest epic is now the fastest-selling Xbox 360 title, with 335,000 units sold on the first day. Halo 3 previously held the record with 266,000 units.

It's a similar story for PS3 - no longer is Gran Turismo 5: Prologue, which sold 80,000 copies on day one, the fastest-selling game for the console. GTA IV has eclipsed that figure by shifting 274,000 copies.

Chart-Track has said these figures may change once it's analysed the data fully, which it'll be doing for the rest of this week.
    en
    quote:
    Sony Computer Entertainment America has announced sales of PlayStation 3 have been boosted in the US following the release of Grand Theft Auto IV.

However, the company hasn't issued any specific figures. Instead there's just a statement from Bob McKenzie, bigwig at top shop GameStop.

"From our position, the launch of GTA IV has been tremendous in driving traffic to our stores, as well as providing a vigorous lift in PS3 console sales over this time last week," McKenzie said.

"We attribute the growth to a huge fan base of PS2 owners who see this title as the trigger for the PS3 upgrade they've been planning."

Meanwhile, leading industry clairvoyant Michael Pachter has been at the tarot again. "I think brand loyalty is going to kick in for Sony, starting today," he said, placing the card marked BRAND LOYALTY on the table.

"There is a huge installed base of loyal PlayStation 2 owners who have been looking for a reason to upgrade, and they have strong previous ties to the Grand Theft Auto franchise on PlayStation platforms."

Remember when GTA was PlayStation-exclusive? Also we've got some other good games honest! So spoke Sony's Peter Dille. Or more specifically: "Grand Theft Auto fans who love the game grew up on PlayStation and we believe that rich heritage will be a deciding factor for many gamers at retail.

"This enthusiasm for GTA IV, combined with the excitement behind Gran Turismo 5 Prologue, Metal Gear Solid 4, LittleBigPlanet, and Resistance 2 will further drive PS3 hardware sales." But Peter, you forgot Afrika!

NPD has yet to release sales figures for GTA IV, but the game has broken records in the UK - with 609,000 copies sold on the first day of release.
    http://www.eurogamer.net/

Bizar groot verschil tussen GT5P op de eerste dag en GTA IV op de eerste dag.
    Had eigenlijk het idee dat GT5P ook enorm goed verkocht werd.
    pi_58437070
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 15:28 schreef merino het volgende:
    was dit al gepost?:
    [..]

en
    [..]

http://www.eurogamer.net/

Bizar groot verschil tussen GT5P op de eerste dag en GTA IV op de eerste dag.
    Had eigenlijk het idee dat GT5P ook enorm goed verkocht werd.
    ik vind dit vrij logisch, denk dat veel mensen GT5P niet hebben gekocht omdat het overal beschreven wordt als opgefokte demo enz.
    pi_58438497
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Waarom zeg je het dan door op openbare forums Doe dat even in PM ofzo.
    pi_58441585
    Volgende week eindelijk weer eens wat spannende demo's

Aankomende dinsdag Haze en op donderdag The Bourne Conspiracy en Race Driver: GRID.
    &nbsp;
    pi_58441819
    Haze wil ik wel checken

4 player co-op mode FTW.
    pi_58441978
    quote:
    Europa kreeg recent een Grand Theft Auto IV bundel, Noord-Amerika en Japan daarentegen krijgen Metal Gear Solid 4 bundels in de plaats van een Grand Theft Auto IV bundel.

In Japan krijgt men zelfs vier bundels met Metal Gear Solid 4. Sony stelt vandaag namelijk drie nieuwe bundels voor. De bundels heten Metal Gear Solid 4 Welcome Box. Ze bevatten allen een 40 GB PlayStation 3, Metal Gear Solid 4, een Sixaxis én een DualShock 3. De bundels verschillen enkel qua kleur, de bundel zal beschikbaar zijn met een witte, een zwarte en een zilveren PlayStation 3. Buiten deze drie bundels verschijnt tevens een eerder aangekondigde kaki PlayStation 3 met MGS4.

Over een eventuele LE van het spel voor Europa heb ik vooralsnog niks gehoord In Amerika is ie alleen te verkrijgen bij Gamestop dus dan moet ik 'm maar importeren...
      vrijdag 2 mei 2008 @ 21:19:48 #168
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_58443342
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 03:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
    Ja hoi.

Duuus, oplossing anyone?
    Anyone?
      vrijdag 2 mei 2008 @ 21:55:47 #169
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58444098
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 21:19 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Anyone?
    Ik heb het volges mij lang geleden ook een keer gebruikt en ik kreeg wel een mail. Misschien een stomme vraag maar word de mail niet geblocked door een spam filter? Of heb je wel het juiste email adres ingevult? Ik heb er zelf namelijk meerdere dus je zou dan zomaar een verkeerd email adres in kunnen vullen waarmee je je helemaal niet hebt geregistreerd

Anders zou ik het ook niet weten.
    pi_58444281
    Voor een degelijke pot GTA 4 Crooks and cops (of natuurlijk een andere mode)

Add mij aub! Ik zoek lui om mee te spelen!!

PSN Name: donerchef

Edit: Vandaag mijn witte DS3 binnen gekregen. Besteld bij www.yesasia.com ( hiephoi voor de dollar)

Hij is erg fijn!!
    TwitchTV: okaydanny
      vrijdag 2 mei 2008 @ 22:04:58 #171
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58444306
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Over een eventuele LE van het spel voor Europa heb ik vooralsnog niks gehoord In Amerika is ie alleen te verkrijgen bij Gamestop dus dan moet ik 'm maar importeren...
    1 DS3 en een SixaxiS Vage combo zeg. Wat gaat er nou eigenlijk precies in de MGS4 LE zitten?
    pi_58444395
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 22:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

1 DS3 en een SixaxiS Vage combo zeg. Wat gaat er nou eigenlijk precies in de MGS4 LE zitten?
    Ja inderdaad vaag, kan me niet voorstellen dat iemand de sixaxis fijner vind, maar denk dat het komt omdat ze nog een hele boel hebben die ze anders nooit kwijt raken.
      vrijdag 2 mei 2008 @ 22:15:16 #173
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58444544
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 22:09 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Ja inderdaad vaag, kan me niet voorstellen dat iemand de sixaxis fijner vind, maar denk dat het komt omdat ze nog een hele boel hebben die ze anders nooit kwijt raken.
    Dat zal het wel zijn ja. Wie koopt er nog een sixaxis wanneer ze een DS3 kunnen krijgen?
      vrijdag 2 mei 2008 @ 22:58:51 #174
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58445546
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 00:16 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Dark Sector demo staat erop.
    Die heb ik van de week bij een maat van me zitten spelen(het volledigespel) ziet er lekker uit en soms best pittig om iedereen te killen
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 2 mei 2008 @ 23:00:17 #175
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58445579
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:

Aankomende dinsdag Haze en op donderdag The Bourne Conspiracy en Race Driver: GRID.
    Eindelijk weer eens een paar knappe demo's
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 2 mei 2008 @ 23:05:49 #176
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58445712
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:

Vooral die laatste ga ik zeker eens even bekijken, lijkt me een erg gaaf spel worden!
      vrijdag 2 mei 2008 @ 23:20:26 #177
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58446025
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 22:03 schreef dannbla het volgende:
    Voor een degelijke pot GTA 4 Crooks and cops (of natuurlijk een andere mode)

Add mij aub! Ik zoek lui om mee te spelen!!

PSN Name: donerchef

Edit: Vandaag mijn witte DS3 binnen gekregen. Besteld bij www.yesasia.com ( hiephoi voor de dollar)

Hij is erg fijn!!
    Ik zie op die site een Asian, Japanese en een US versie staan. Is er nog verschil tussen deze drie? Of houd dat op bij de taal van de handleiding?
    pi_58446075
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

Finally!
    pi_58446724
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 23:23 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Finally!
    Waar is je avatar van het spel.
    pi_58447925
    quote:
    X-Play's going to be showing off some "never-before-seen" gameplay footage from Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for the PlayStation 3 tonight.

The folks over at the G4 show promise no teaser trailers, no cinematics, just 100 percent brand new in-game footage. If you're up for that sort of thing make sure to catch it tonight at 8 p.m. (5 P.M. PST) on G4. They show will also have some new gameplay of Silicon Knight’s Too Human for the Xbox 360 and hands-on with Star Wars: The Force Unleashed for Xbox 360.
    Helaas wordt het alleen op de tv uitgezonden dus we zullen het naar alle waarschijnlijkheid met een crappy video moeten doen.
    pi_58447985
    GRID zag er ook wel tof uit!
    pi_58448042
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 00:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Als de Sixaxis goedkoper is, is het wel interessant natuurlijk. Koop je zo'n goedkope sixaxis voor als er gasten komen en een DS3 voor standaard gebruik.
    Ja heb ik ook ja, heb 2 zwarte sixaxis'en en 2 witte DS3's, die zwarte gebruik ik voor COD4 omdat ik niet me DS3's wil slopen door het sprinten en voor eventuele mede spelers, voor de rest altijd me DS3's
      Redactie Games zaterdag 3 mei 2008 @ 01:00:34 #183
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58448132
    Metal Gear ook maar besteld voor 43 euro, dan maar een paar dagen wachten
    .....Kennedy
    pi_58448145
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 00:56 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Ja heb ik ook ja, heb 2 zwarte sixaxis'en en 2 witte DS3's, die zwarte gebruik ik voor COD4 omdat ik niet me DS3's wil slopen door het sprinten en voor eventuele mede spelers, voor de rest altijd me DS3's
    Goed idee. Kan je de controllers mooi uit elkaar houden. Al vind ik de witte dan weer niet passen bij mijn zwarte PS3 en andere controllers...
    pi_58448550
    Ik ben toch wel retebenieuwd wat Sony aankomende dinsdag allemaal gaat tonen

Nieuwe project Team Ico?
    Nieuwe Jak & Daxter?
    Eerste gameplay footage Eight Days?
    Meer info rondom Heavy Rain (makers van Fahrenheit voor alle duidelijkheid)?

Roept u maar!!
    pi_58448729
    Eurogamer: MGS 4 Hands-on
    quote:
    Metal Gear Solid 4, it is instantly apparent, is special. It's not like other games.
    quote:
    And on this occasion, in a heroic effort to draw a line for once and all under Snake's story and give the Metal Gear Solid series the grand finale it deserves, Hideo Kojima and his team really have outdone themselves. 'Extravagant' doesn't cover it. Nor do 'dramatic', 'spectacular', 'sentimental', 'surprising', 'long-winded', 'final', 'painstaking' or 'polished'. Guns of the Patriots is Metal Gear Solid in excelsis.
    quote:
    You have to subvert or repress many of your natural gaming instincts to safely negotiate its coldly exacting gameply, and you have to leave the pad untouched through hour after hour of exposition and sermonising in cut-scenes and codec conversations. The latter take up a quite staggering proportion of the game's length; think the infamous MGS2: Sons of Liberty, and you won't be far wrong.
    quote:
    However, that's not the whole story. These cinematic episodes take on a different character in MGS4. For starters, they're all - with the exception of some fried eggs - rendered in real time by the game engine, allowing for some extremely slick transitions as the camera slips down to Snake's shoulder and plunges you into the scene.

Only once you appreciate this do you understand what a great visual achievement the game is, because only in the cut-scenes do you get close enough to truly appreciate how flawless, gorgeous and magnetically charismatic the in-game character models are, how exquisitely animated and well-rooted in their world. Yes, some textures are surprisingly low-resolution; yes there are aliasing issues and flickering shadows. But overall, Guns of the Patriots is handsome, moody and achingly cool, a real swoon-inducing matinee idol of a game. There's some terrific music, too.
    quote:
    The mission briefing is a kind of interactive entertainment that only Hideo Kojima could have come up with. It's pointless and overlong but also a strangely spellbinding kind of downtime for player and writers alike, giving the game's characters time to breathe with some gentle comic interplay and moments of tenderness, and bridging the gap between cut-scene and game. You might end up frustrated with the amount of time you spend just watching Metal Gear Solid 4, but its cinematic side is so deeply embedded in the game this time that it makes for a much more coherent whole.
    Awesomeness +1000.

pi_58449170
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waar is je avatar van het spel.
    Had de hoop een beetje opgegeven.

Maar mijn meest gehypete game is back!
    pi_58449213
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 01:55 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Had de hoop een beetje opgegeven.

Maar mijn meest gehypete game is back!

pi_58450050
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 01:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Goed idee. Kan je de controllers mooi uit elkaar houden. Al vind ik de witte dan weer niet passen bij mijn zwarte PS3 en andere controllers...
    Nou ik zal je dit vertellen, ik had eerst 2 zwarte DS3´s maar die zijn zo saai, je hebt niet het gevoel iets nieuws te hebben, als je ze naast je sixaxissen legt en niet naar de lettertjes kijkt (want ja, iedereen kijkt toch altijd over de kleine lettertjes heen ) zie je echt het verschil niet, dus daarom heb ik ze omgewisseld, de zwarte laten je echt teleurgesteld, en daarbij, ik vind het heel mooi staan een witte controller voor een zwarte ps3, geeft wat contrast
      zaterdag 3 mei 2008 @ 04:09:49 #190
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58450084
    zwarte sixaxis, witte DS3 en silvere DS3 hier. Weet alleen nog niet wat mijn vierde kleur wordt.
    pi_58450114
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 04:09 schreef merino het volgende:
    zwarte sixaxis, witte DS3 en silvere DS3 hier. Weet alleen nog niet wat mijn vierde kleur wordt.
    reken er maar niet op dat er nog een 4e kleur ps3 komt, dan zou dat onderhand wel bekend worden... die zilvere heb ik trouwens nog nooit gezien maar wel gelezen dat hij tegenvalt qua uiterlijk, klopt dat?
    pi_58450805
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 04:22 schreef ryangozer het volgende:

[..]

reken er maar niet op dat er nog een 4e kleur ps3 komt, dan zou dat onderhand wel bekend worden... die zilvere heb ik trouwens nog nooit gezien maar wel gelezen dat hij tegenvalt qua uiterlijk, klopt dat?
    Die vierde kleur PS3 is er al. Metaalkleur, maar is een limited edition voor MGS4 geloof ik dus die is niet zo makkelijk te krijgen.
    &nbsp;
      zaterdag 3 mei 2008 @ 10:49:43 #193
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58451355
    Wat ben ik toch blij om vorig jaar gewacht te hebben op de PS3 inplaats voor een Xbox360 te gaan, speel er bijna elke dag een uurtje op als er geen verplichtingen zijn

En nu helemaal in de vakantie waar me chick ook nog eens met haar familie naar een andere land is gegaan.

Gamen blijf ik me hele leven doen ook al heb ik kinderen.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 10:53:08 #194
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58451385
    Iemand die me trouwens wilt helpen om een DS3 te bestellen uit het buitenland, ik maak het geld vooraf over op je rekening, stuur me maar een pm.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 11:02:30 #195
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_58451470
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 10:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Wat ben ik toch blij om vorig jaar gewacht te hebben op de PS3 inplaats voor een Xbox360 te gaan, speel er bijna elke dag een uurtje op als er geen verplichtingen zijn

En nu helemaal in de vakantie waar me chick ook nog eens met haar familie naar een andere land is gegaan.

Gamen blijf ik me hele leven doen ook al heb ik kinderen.
    Goed besluit , ik doe het ook al een heeeeele lange tijd.
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
    pi_58451702
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Die vierde kleur PS3 is er al. Metaalkleur, maar is een limited edition voor MGS4 geloof ik dus die is niet zo makkelijk te krijgen.
    metaal is dus hetzelfde als zilver, dus zijn er 3, zwart, wit, en zilver/metaal
    pi_58451885
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 11:25 schreef ryangozer het volgende:

[..]

metaal is dus hetzelfde als zilver, dus zijn er 3, zwart, wit, en zilver/metaal
    Nope:

&nbsp;
    pi_58451905
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 11:40 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Nope:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    oooow, die bovenste had ik nog nooit gezien, sorry voor mijn verkeerde posts dan

ik vindt die bovenste trouwens keilelijk hij lijkt wel vies of oud
      zaterdag 3 mei 2008 @ 11:48:28 #199
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58452000
    GODVERDOMME Ik heb nu al 5 keer achter elkaar een vastloper in GTA. Hij start nu niet eens meer op. Ik kan helemaal niet meer in de game komen
    pi_58454676
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 11:41 schreef ryangozer het volgende:

[..]

oooow, die bovenste had ik nog nooit gezien, sorry voor mijn verkeerde posts dan

ik vindt die bovenste trouwens keilelijk hij lijkt wel vies of oud
    In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef Moe_Szyslak het volgende:
    GODVERDOMME Ik heb nu al 5 keer achter elkaar een vastloper in GTA. Hij start nu niet eens meer op. Ik kan helemaal niet meer in de game komen
    Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.
    pi_58454760
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef JDizzle het volgende:

[..]

In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...
    [..]

Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.
    Kan me niet voorstellen dan zou hij keizwaar zijn en het staal wordt dan veel te heet als hij aan staat dan brand je je vingers als je hem aanraakt
      zaterdag 3 mei 2008 @ 15:25:36 #202
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58454951
    Ik durf mijn gta niet eens meer op te starten als ik dit zo lees.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 15:28:30 #203
    164122 Feitosa
    Brombeer
    pi_58454994
    Niks gemerkt hier van freezes , lockups of wat dan ook. Draait als een tierelier.

Gisteren 10 uur achter elkaar gegamed en de PS3 blijft gewoon ijskoud.
    pi_58455509
    Nieuwe MGS 4 gameplay footage:

http://www.gametrailers.c(...)ml?playlist=featured

Beeldkwaliteit is zoals verwacht bagger
      zaterdag 3 mei 2008 @ 20:01:51 #205
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58459112
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef JDizzle het volgende:

[..]

[..]

Ik heb een launch model Ik heb de 60GB versie sinds de launch nacht.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 20:03:36 #206
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58459156
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 15:28 schreef Feitosa het volgende:
    Niks gemerkt hier van freezes , lockups of wat dan ook. Draait als een tierelier.

Gisteren 10 uur achter elkaar gegamed en de PS3 blijft gewoon ijskoud.
    Was vandaag ook voor het eerst voor mij. Ik heb hem inmiddels weer aan de praat gekregen maar ik moest wel weer een heel aantal missies opnieuw doen.
      FOK!fotograaf zaterdag 3 mei 2008 @ 20:39:29 #207
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_58459838
    MGS4 moet opschieten!!!
    ,,/
    pi_58465945
    he call of duty 4 gekocht

best leuk spel
    pi_58466014
    maakt dat nou iets uit als je ps3 rechtstaat of platligt?
      zondag 4 mei 2008 @ 10:45:32 #210
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58467821
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 20:39 schreef -Menn0- het volgende:
    MGS4 moet opschieten!!!
    Volgende maand alweer
      zondag 4 mei 2008 @ 11:09:56 #211
    137562 rakotto
    pi_58468057
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 03:00 schreef the_legend_killer het volgende:
    maakt dat nou iets uit als je ps3 rechtstaat of platligt?
    Neej, anders zou dat toch Sony dat toch niet doen?
      zondag 4 mei 2008 @ 11:19:34 #212
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58468168
    Dat dachten ze bij Microsoft vast ook.
      zondag 4 mei 2008 @ 12:10:28 #213
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_58468873
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 11:09 schreef rakotto het volgende:

[..]

Neej, anders zou dat toch Sony dat toch niet doen?
    net zoals de xbox zeker
    Jawel, je keek.
      zondag 4 mei 2008 @ 12:22:12 #214
    137562 rakotto
    pi_58469080
    Wat is er mis dan bij de xdoos?
    pi_58469347
    Aanstaande dinsdag nieuw beeldmateriaal van Motorstorm: Pacific Rift
    &nbsp;
    pi_58469513
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 12:22 schreef rakotto het volgende:
    Ff offtopic: Ik heb je petitie gezien, maar waar is Teddy Ruxpin?
      zondag 4 mei 2008 @ 13:25:15 #217
    64875 Cid
    Kupo!
    pi_58470331
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef Moe_Szyslak het volgende:
    Doen andere spellen het nog wel nu??
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
      zondag 4 mei 2008 @ 13:36:45 #218
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58470550
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 12:22 schreef rakotto het volgende:
    Het schijnt zo te zijn dat je 360 rechtop zetten niet al te best is voor het beestje.
      zondag 4 mei 2008 @ 13:44:06 #219
    64875 Cid
    Kupo!
    pi_58470710
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Het schijnt zo te zijn dat je 360 rechtop zetten niet al te best is voor het beestje.
    PS3 daarentegen geen probleem. (ander mechanisme om de disc op z'n plaats te houden)
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
      zondag 4 mei 2008 @ 13:46:32 #220
    154331 Cyberia18
    El Guaje
    pi_58470751
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Sackboy het volgende:
    Aanstaande dinsdag nieuw beeldmateriaal van Motorstorm: Pacific Rift
    En Resistance 2
    quote:
    Resistance 2 to be shown at Sony PlayStation day

An Insomniac Games employee has apparently confirmed that that a Resistance 2 demo will be on show at the Sony PlayStation day on May 6. Insomniac revealed back in February that they were currently developing Resistance 2 and that it will release this fall exclusively for PlayStation 3.
      zondag 4 mei 2008 @ 14:24:58 #221
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58471543
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:25 schreef Cid het volgende:

[..]

Doen andere spellen het nog wel nu??
    Jawel. Ik heb het weer opgelost en de game uitgespeelt.Qua missies dan he Rockstar heeft bekend gemaakt dat het aan de installatie ligt. Ze raden in een 12 stappen plan aan om alles van je PS3 te verwijderen en dan een hard reset te doen Dumbasses. Wie gaat dat nou doen?
      zondag 4 mei 2008 @ 15:00:08 #222
    17568 GizartFRL
    Ik ben jarig!
    pi_58472189
    Had gisteravond ook mijn eerste vastloper ( yeah, nog geen 3 uur in het spel).
    Bleef gewoon hangen.
    Ps3 uit.
    Opnieuw opstarten.
    Start missie. > 5minuten later nog steeds hetzelfde scherm...
    Alle content van de PS3 afgegooit ( van GTA dan, ga mijn 1.2 mill met GT5P niet wegdoen).
    Opnieuw opstarten/installeren. Nog niets.

Gelukkig deed ie het vanmorgen ineens wel weer.

Online is lastig als er telkens iemand op je wacht met een rocket launcher.

Edit: PLayer id is ColinFRL
    "Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
    pi_58472381
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 15:00 schreef GizartFRL het volgende:
    Online is lastig als er telkens iemand op je wacht met een rocket launcher.
    Dat ben ik dus
    ik zoek altijd 2 dingen, die beste uzi en de rocket launcher, als ik die heb zoek ik zon hunter achterige auto, die is echt super! en dan ga ik iemand zoeken, als ik iemand vind knal ik hem af met mn rocket launcher en als het niet anders kan met mn uzi
      zondag 4 mei 2008 @ 15:16:08 #224
    17568 GizartFRL
    Ik ben jarig!
    pi_58472474
    Ben ook met een Ak47 of M16 neergemaait.
    User was iets met 19 in de naam.
    "Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
      zondag 4 mei 2008 @ 15:24:23 #225
    137562 rakotto
    pi_58472600
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 12:45 schreef robbolo het volgende:

[..]

Ff offtopic: Ik heb je petitie gezien, maar waar is Teddy Ruxpin?
    Die was ik vergeten. Maar het gaat om het principe, er staan natuurlijk veel tekenfilms er niet tussen.
      zondag 4 mei 2008 @ 17:33:44 #226
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58474870
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 15:24 schreef rakotto het volgende:

[..]

Die was ik vergeten. Maar het gaat om het principe, er staan natuurlijk veel tekenfilms er niet tussen.
    * Moe_Szyslak signs petition

I am Weasel Helemaal vergeten.
      zondag 4 mei 2008 @ 17:50:27 #227
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_58475131
    Hmm slechts een keer een vastloper gehad met het spel, met de eerste missie daarna niet meer. Ben benieuwd hoelang het nog goed gaat. Ik ga maar weer eens spelen.
      zondag 4 mei 2008 @ 20:17:15 #228
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58477818
    Net ff de darksector demo gespeelt. Wat een bout game. Hoe krijg je die grote vent dood in de kerk? Ik zit een beetje met mn glaive te smijten tegen dat electriciteits ding en daarna die gast maar er gebeurt geen ene flikker.
    pi_58478424
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 20:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
    Net ff de darksector demo gespeelt. Wat een bout game. Hoe krijg je die grote vent dood in de kerk? Ik zit een beetje met mn glaive te smijten tegen dat electriciteits ding en daarna die gast maar er gebeurt geen ene flikker.
    Het is echt een tergend langzame boutgame

Ik heb m 2x omlaag gekregen doordat hij met 1 van die stenen die hij gooit een pilaar kapot gooide (don't ask waarom hij dan omlaag komt) en dan moet je hem melee-en. Maar hij ging niet dood daardoor, waarschijnlijk moet je m 3x pakken maar de pilaren waren op

Toen demo eraf gegooid
      zondag 4 mei 2008 @ 20:50:12 #230
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58478667
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 20:40 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Het is echt een tergend langzame boutgame

Ik heb m 2x omlaag gekregen doordat hij met 1 van die stenen die hij gooit een pilaar kapot gooide (don't ask waarom hij dan omlaag komt) en dan moet je hem melee-en. Maar hij ging niet dood daardoor, waarschijnlijk moet je m 3x pakken maar de pilaren waren op

Toen demo eraf gegooid
    Ik heb em ook al verwijderd
      zondag 4 mei 2008 @ 21:47:28 #231
    154331 Cyberia18
    El Guaje
    pi_58480164
    MGS 4 SPOILER ALERT!!
    SPOILER
    http://i28.tinypic.com/28s1mdc.jpg

MGS 4 SPOILER ALERT!!
      zondag 4 mei 2008 @ 22:43:35 #232
    154331 Cyberia18
    El Guaje
    pi_58481417

Redactie Games zondag 4 mei 2008 @ 22:44:56 #233
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58481452
    Hoi, ik heb nog nooit een Metal Gear Solid (uit)gespeeld

Kan iemand mij het verhaal in grote lijnen vertellen, paar regeltjes dus, dan kan ik goed aan de slag 12 juni
    .....Kennedy
    pi_58481487
    Alone in the Dark

Ik hoop zo dat ze de besturing nog gefixed hebben in de tussentijd..
    &nbsp;
      zondag 4 mei 2008 @ 22:54:21 #235
    154331 Cyberia18
    El Guaje
    pi_58481694
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 22:44 schreef Wessiej het volgende:
    Kan iemand mij het verhaal in grote lijnen vertellen, paar regeltjes dus, dan kan ik goed aan de slag 12 juni
    http://www.arena51.be/nl/(...)ar-solid-deel-1.html
    http://www.arena51.be/nl/(...)ar-solid-deel-2.html
    http://www.arena51.be/nl/(...)ar-solid-deel-3.html
    http://www.arena51.be/nl/(...)ar-solid-deel-4.html

Deel 5 en 6 moeten nog komen (of ze staan al online) maar deze special spiegelt het verhaal in grote lijnen perfect af.
    pi_58481771
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Ik dacht als je hem platligt want de onderkant wordt dan te warm.
    Rechtop lan de warmte het beste weg
    pi_58481819
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
    MGS 4 SPOILER ALERT!!
    SPOILER

MGS 4 SPOILER ALERT!!
    Uber vet
    pi_58483005
    Ik lees net dit op Neogaf over Killzone 2 op de Gamer's Day aanstaande dinsdag:
    quote:
    Don't expect to see anything new on the Killzone 2 front, its not gonna make it out this year. New internal target is March '09.
    Als dit waar is:
    &nbsp;
      maandag 5 mei 2008 @ 00:03:48 #239
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58483123
    Ik heb een probleem met het registreren van mn controller bij een vriend van me
    heb al gebrobeert met usb in verschillende poorten en vervolgens op de ps toets
    maar het wil niet lukken,zou dat kunnen komen door dat de controller al bij mij thuis is geregistreerd ;?
    Pax & Pry Free download
    pi_58483279
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 00:03 schreef ikookhier het volgende:
    Ik heb een probleem met het registreren van mn controller bij een vriend van me
    heb al gebrobeert met usb in verschillende poorten en vervolgens op de ps toets
    maar het wil niet lukken,zou dat kunnen komen door dat de controller al bij mij thuis is geregistreerd ;?
    ja, moet je ff op het reset knopje drukken achterop, en thuis weer.
    pi_58483309
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
    Ik lees net dit op Neogaf over Killzone 2 op de Gamer's Day aanstaande dinsdag:
    [..]

Als dit waar is:

Link?
      maandag 5 mei 2008 @ 00:17:50 #242
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58483333
    Pax & Pry Free download
    pi_58483366
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 00:17 schreef ikookhier het volgende:
    knopje gevonden?
    pi_58483373
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Link?
    Maar ja ergens is het ook wel te begrijpen aangezien Resistance 2 ook ergens in oktober/november komt. Aan de andere kant wachten we al zo lang op dit spel terwijl je zou denken dat Resistance 2 ook wel volgend jaar zou kunnen verschijnen. Weird in ieder geval...

Als dit echt waar is mag dit spel zich wel scharen bij de indrukwekkende line-up van volgend jaar met GT 5, FF XIII, Heavy Rain en God of War III o.a.

Edit: Geef me toch maar de link Sackboy...
    pi_58483380
    http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=15&ch=1&sd=0

Nieuwe beelden van BIA: Hell's Highway Waaronder van een nooit eerder vertoonde locatie.

Maar nu roept Geoff (de presentator) dat het spel in oktober komt . Dat was 2 weken geleden nog augustus volgens de producer. We wachten verdomme al 2,5 jaar dus een definitieve releasedatum mag nou wel bekend zijn hoor
    pi_58483675
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Maar ja ergens is het ook wel te begrijpen aangezien Resistance 2 ook ergens in oktober/november komt. Aan de andere kant wachten we al zo lang op dit spel terwijl je zou denken dat Resistance 2 ook wel volgend jaar zou kunnen verschijnen. Weird in ieder geval...

Als dit echt waar is mag dit spel zich wel scharen bij de indrukwekkende line-up van volgend jaar met GT 5, FF XIII, Heavy Rain en God of War III o.a.

Edit: Geef me toch maar de link Sackboy...
    Dit topic, reactie #49. Ik zou het niet begrijpen, want Resistance 2 is pas net aangekondigd en Killzone 2 is al een eeuwigheid in development. En dat k*t Resistance boeit mij echt geen zak. Maarja aan de andere kant, Killzone 2 is zo gehyped, als die ook maar iets tegenvalt krijgen ze bij Sony weer een shitload aan kritiek over zich heen..

En wtf @ Hell's Highway? Begint het gezeik nu weer.. ik dacht dat augustus bevestigd was Ze moeten hem nu maar eens een keer uitbrengen.
    &nbsp;
    pi_58483819
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
    MGS 4 SPOILER ALERT!!
    SPOILER

MGS 4 SPOILER ALERT!!
    My heart just stopped.
    Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
    PSN : Darsiie
    pi_58484024
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
    http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=15&ch=1&sd=0

Nieuwe beelden van BIA: Hell's Highway Waaronder van een nooit eerder vertoonde locatie.

Maar nu roept Geoff (de presentator) dat het spel in oktober komt . Dat was 2 weken geleden nog augustus volgens de producer. We wachten verdomme al 2,5 jaar dus een definitieve releasedatum mag nou wel bekend zijn hoor
    Ik heb hem net gekeken, maar hij zegt toch echt gewoon August op het eind
    &nbsp;
    pi_58484104
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik heb hem net gekeken, maar hij zegt toch echt gewoon August op het eind
    Geoff

Luister vanaf 06:14....

pi_58484436
    Enchanted Arms Wat een game Flauwe humor, bijdehante grapjes en de meest gaye character sinds mensheugenis
      maandag 5 mei 2008 @ 01:48:32 #251
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58484530
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 00:19 schreef ryangozer het volgende:

[..]

knopje gevonden?
    nooit geweten dat daar nog een knopje zat heb me prima vermaakt met Cod4
    Pax & Pry Free download
    pi_58484679
    Vandaag ook mijn vastloper gehad met GTA IV, internet moest eruit voordat ik kon spelen. Wel kut van Rockstar.

En MGS4's verhaal wordt echt niet normaal, vandaag weer een beetje van de MGO beta gespeeld, en als Snake spelen blijft gewoon ontzettend tof!

/is jaloers op de persmensen die hem al hebben uitgespeeld.
    pi_58484814
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 01:36 schreef SuperFruitig het volgende:
    Enchanted Arms Wat een game Flauwe humor, bijdehante grapjes en de meest gaye character sinds mensheugenis
    Heb er een review over geschreven maar nu ik erop terugkom had ik gerust nog een punt van het eindcijfer mogen aftrekken.

http://www.xboxonly.nl/re(...)Arms_Review/Pagina1/

Let btw niet op de auteur van de review. Deze is veranderd op het moment toen ik had besloten om m'n functie erbij neer te leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyberia18 op 05-05-2008 03:06:15 ]
      maandag 5 mei 2008 @ 02:53:52 #254
    106133 SpankmasterC
    BOOMSHAKALAKA
    pi_58484838
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 02:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Let btw niet op de auteur van de review. Deze is veranderd op het moment toen ik had besloten om m'n functie erbij neer te leggen.
    fucking lame
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
    pi_58484870
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 02:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

fucking lame
    Nogal hypocriet ja. Maar goed gelukkig heb ik me ook nooit voor de volle 100% ingezet.
    pi_58485895
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geoff

Luister vanaf 06:14....

Oja

Hopelijk gewoon een vergissing.
    &nbsp;
    pi_58486302
    Ff een vraagje over de account info op je Ps3:
    Aangezien we best wel worden benadeeld in europa qua content in de Playstation Store heb ik dus een xtra account aangemaakt met een adres uit Hawaii, aangezien Amerika altijd meer shit krijgt.

Ik kreeg dus meteen 10x zo veel content voor mijn kiezen
    Nu vraag ik me af of er landen zijn zoals Japan etc... die nog meer beschikking hebben over content dan Amerika ?
    [b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
    _O_ jij bent de grootste baas op FOK!
    Aller tijden :D _O_ _O_
      maandag 5 mei 2008 @ 09:59:41 #258
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_58486355
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 09:55 schreef Wootism het volgende:
    Ff een vraagje over de account info op je Ps3:
    Aangezien we best wel worden benadeeld in europa qua content in de Playstation Store heb ik dus een xtra account aangemaakt met een adres uit Hawaii, aangezien Amerika altijd meer shit krijgt.

Ik kreeg dus meteen 10x zo veel content voor mijn kiezen
    Nu vraag ik me af of er landen zijn zoals Japan etc... die nog meer beschikking hebben over content dan Amerika ?
    Yup, maar de japanse store krijgt zelden updates en vaak maar 1 of 2 nieuwe dingen per keer. Maar het is het wel waard om er eentje aan te maken want er staan vaak eerder nieuwe demo's op en vaak ook demo's die niet naar ons toe komen, zoals Siren: New translation. De demo van Echochrome stond er bijv. ook al maanden geleden op en kwam pas nu naar de VS.

Klik hier voor instructies voor een Japanse account
    pi_58486404
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 09:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Yup, maar de japanse store krijgt zelden updates en vaak maar 1 of 2 nieuwe dingen per keer. Maar het is het wel waard om er eentje aan te maken want er staan vaak eerder nieuwe demo's op en vaak ook demo's die niet naar ons toe komen, zoals Siren: New translation. De demo van Echochrome stond er bijv. ook al maanden geleden op en kwam pas nu naar de VS.

Klik hier voor instructies voor een Japanse account
    Held
    Meteen even doen!

Word echter niet veel wijzer van die plaatjes die erbij staan, denk dat ik deze maar eens ga volgen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Wootism op 05-05-2008 10:47:30 ]
    [b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
    _O_ jij bent de grootste baas op FOK!
    Aller tijden :D _O_ _O_
    pi_58488049
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 02:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heb er een review over geschreven maar nu ik erop terugkom had ik gerust nog een punt van het eindcijfer mogen aftrekken.

http://www.xboxonly.nl/re(...)Arms_Review/Pagina1/

De dialogen zijn idd zwaar kut uitgewerkt, maar als je de taal op japans zet is het echt hilarisch Die Makoto is zo vies gay En dan gaat die Atsuma daar weer op in met een opmerking Ik heb me kapot gelachen gister

Btw doe je usericon ff terug man, zo weet ik niet wie wie is

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2008 11:45:01 ]
    pi_58488314
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 11:43 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]
    Btw doe je usericon ff terug man, zo weet ik niet wie wie is
    Ik ben Cyb Fruit. Serieus.
    pi_58491593

Morgen nog meer beeldmateriaal
    &nbsp;
      maandag 5 mei 2008 @ 15:41:54 #263
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_58492206
    pi_58492234
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 15:41 schreef janrad het volgende:
    Far cry 2
    Added: October 08, 2007
    &nbsp;
    pi_58493457
    pi_58495626
    MotorStorm 2? Daaaamn.
      maandag 5 mei 2008 @ 18:51:16 #267
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_58495666
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 15:43 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Added: October 08, 2007
    Ok ik ben ook maar net geintereseerd geraakt in het spel dus ik loop een beetje achter.
      maandag 5 mei 2008 @ 22:00:08 #268
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_58500394

Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_58500865
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 18:51 schreef janrad het volgende:

[..]

Ok ik ben ook maar net geintereseerd geraakt in het spel dus ik loop een beetje achter.
    Maakt niet uit. Ik kijk zelf al een tijdje uit naar Far Cry 2. Sterker nog, het is de game waar ik het meest naar uitkijk. Free-roaming Verschillende weersomstandigheden Crysis-achtige graphics

Dit (oude) filmpje is ook behoorlijk indrukwekkend, al zeg ik het zelf.
    &nbsp;
    pi_58502054
    Nu wat duidelijkere screens van Motorstorm Pacific Rift:

&nbsp;
    pi_58502106
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Dat hoofd van die motorrijder je zou er bijna bang van worden
    pi_58502978
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
    [...]
    Beetje overkill op de blurr, maar als dit ingame is
      maandag 5 mei 2008 @ 23:51:27 #273
    137562 rakotto
    pi_58503010
    Motorstorm gaat zo rocken hé.
    pi_58503301
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Ik kijk zelf al een tijdje uit naar Far Cry 2. Sterker nog, het is de game waar ik het meest naar uitkijk. Free-roaming Verschillende weersomstandigheden Crysis-achtige graphics

Dit (oude) filmpje is ook behoorlijk indrukwekkend, al zeg ik het zelf.
    Gelijk maar een topic aangemaakt

[Multi] Far Cry 2
    &nbsp;
      dinsdag 6 mei 2008 @ 00:18:14 #275
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_58503453
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 23:49 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Beetje overkill op de blurr, maar als dit ingame is
    in game filmpje gaat beter worden dan zo screentje

must have
    pi_58504071
    quote:
    Official Playstation Magazine's Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots review is going to be published on May 16th, next Friday.
    pi_58504229
    Of Killzone 2 2008 toch nog gaat halen blijft onduidelijk maar het spel is vandaag wel aanwezig op de Playstation Day.

dinsdag 6 mei 2008 @ 09:27:42 #278
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_58506476
    Waar haal je dat nieuws vandaan?
    pi_58506589
    Bring on the news

Is er nog een pressconference die we live kunnen volgen ofzo? Zoja, hoelaat begint die?

edit: Laat maar, heb het al gevonden. De press conference vind plaats om 17:00 nederlandse tijd.

[ Bericht 40% gewijzigd door Sackboy op 06-05-2008 10:16:59 ]
    &nbsp;
    pi_58507301

Jammer dat ie niet op blu-ray uitkomt
    &nbsp;
      dinsdag 6 mei 2008 @ 13:40:53 #281
    137562 rakotto
    pi_58511225
    WIJPAUT!
      Official ESF Kreviewer dinsdag 6 mei 2008 @ 14:16:40 #282
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_58512010
    Nu Gta IV uit is, krijg ik toch wel erg jeuk om een ps3 aan te schaffen (krijg nog 500 euro vd baas).... maar my god wat zijn die krengen duur... . Best zonde, voor 1 spelletje zo'n ding kopen....

Vraagje: Ga ik als echte pc-gamer net zo gefrustreerd raken van de gamepad mbt aimen e.d als met de vorige GTA's? Na 5 minuten was de lol ervanaf op de ps2.
    pi_58512470
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef Rock-shocker het volgende:
    Waar haal je dat nieuws vandaan?
    Neogaf.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 14:56:06 #284
    196921 Mrakz0r
    cha`mone
    pi_58512858
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Kreator het volgende:
    Nu Gta IV uit is, krijg ik toch wel erg jeuk om een ps3 aan te schaffen (krijg nog 500 euro vd baas).... maar my god wat zijn die krengen duur... . Best zonde, voor 1 spelletje zo'n ding kopen....

Vraagje: Ga ik als echte pc-gamer net zo gefrustreerd raken van de gamepad mbt aimen e.d als met de vorige GTA's? Na 5 minuten was de lol ervanaf op de ps2.
    Yep
      dinsdag 6 mei 2008 @ 15:08:27 #285
    164122 Feitosa
    Brombeer
    pi_58513130
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Kreator het volgende:

Het is even wennen, maar dat was ook zo toen ik een razerboomslang gaming mouse kocht.

Kwestie van doen. Nu gaat het me goed af.
    pi_58514451
    Ik lees net op Neogaf dat Mirror's Edge ook aanwezig is op de show
    &nbsp;
      Official ESF Kreviewer dinsdag 6 mei 2008 @ 16:28:01 #287
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_58514718
    Hands-on van Little Big Planet
    quote:
    At the core of our latest hands-on experience was the game's "Story" mode, an adventure mode with pre-designed levels that challenge players to get to the end with the highest score possible.
    quote:
    The levels we played were quite varied. Players will navigate a globe, littered with icons that represent where each level was created. Already, we saw a map that featured dozens of levels -- an overwhelming amount of content has already been crafted during the game's painfully long development.
    quote:
    The adventure mode is where the game will teach players the essentials of LittleBigPlanet: each level will demonstrate the possibilities of the game's incredible engine. Massive mechanical beasts, complex physics-based puzzles, and a number of fun playable gizmos can be found within each level.
    &nbsp;
      dinsdag 6 mei 2008 @ 17:16:56 #289
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58515087
    PlayStation Day Live Keynote

http://www.games.fok.nl/news.php?newsid=24976

.. en Sony laat weer op zich wachten.
    pi_58515196
    quote:
    Says that the PAL territories are really important and that there's a lot of product being developed here, including Buzz, SingStar, Formula 1, Killzone and LittleBigPlanet.
    Is dit een stille hint?
    &nbsp;
    pi_58515439
    Killzone 2 will be released in February 2009
    &nbsp;
    pi_58515975
    Februari 2009
      dinsdag 6 mei 2008 @ 18:14:04 #293
    137562 rakotto
    pi_58516014
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 17:25 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Is dit een stille hint?
    Ja.

17.50 - Europa krijgt een exclusive Metal Gear Solid 4 bundel. Inhoud van de bundel nog onbekend.

!!!!!!!
    pi_58516086
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 18:14 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ja.

17.50 - Europa krijgt een exclusive Metal Gear Solid 4 bundel. Inhoud van de bundel nog onbekend.
    !!!!!!!
    pi_58516115
    &nbsp;
    pi_58516143
    quote:
    Killzone 2 trailer begint weer in de wolken. Wordt gevolgd door landingsvoertuigen, explosies, veel geschiet, chaos. De aanwezige pers mag zo Killzone 2 spelen.
    quote:
    Killzone 2 staat gepland voor een release in februari 2009. Een nieuwe trailer wordt getoond die de schaal van de gevechten toont.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 18:21:21 #297
    137562 rakotto
    pi_58516154
    Ik hoop dat het de PS3 is met BC en de Memory card functies en al. (The leet version )
    pi_58516197
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
    [ afbeelding ]
    Resistance 2?
    pi_58516216
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 18:21 schreef rakotto het volgende:
    Ik hoop dat het de PS3 is met BC en de Memory card functies en al. (The leet version )
    40 gb en BC?
      dinsdag 6 mei 2008 @ 18:31:09 #300
    137562 rakotto
    pi_58516348
    De inhoud van de bundel is onbekend. Dus wie zegt dat het de 40GB versie is?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')