en dat zonder ook maar 1 paaltje (of iets anders) te rakenquote:Op woensdag 30 april 2008 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Remmen voor de bocht, insturen, vol het gas erop en tegensturen, met een wat snellere auto (en zeker in de regen) gooi je er dan een prachtige powerslide uit!
Je moet zelf even een HDMI-kabel halen, die zit er niet bij. En als je ook wilt doorlussen naar je surround-set dan heb je 2 HDMI-kabels nodig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja heb Hdmi op mijn tv . pootjes![]()
Wel zwaar zeg zo'n Ps3 heb nu een Wii staan en dat weeg toch ff iets minder
tenzij je gewoon je optische kabel gebruikt vanaf je ps3 naar je surround set, lijkt me wat logischer...quote:Op woensdag 30 april 2008 00:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Je moet zelf even een HDMI-kabel halen, die zit er niet bij. En als je ook wilt doorlussen naar je surround-set dan heb je 2 HDMI-kabels nodig.
Ik zou het niet doen.. dan kun je geen Nederlandse Blurays afspelen. Plus het risico dat je er bij de douane wordt uitgepikt en alles bij elkaar nog duurder uit bent.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:50 schreef Vitamine_C het volgende:
Begin steeds meer te twijfelen of ik niet toch een PS3 vanuit Amerika mee zal nemen als ik weer terug naar Nederland kom (damn wat ziet GTA IV er goed uit!!).
Vraag is echter of ik nog geld over heb nadat ik naar Vegas en Hawaii ben geweest![]()
Of ik moet wat winnen in Vegas
ga het ws ook niet doen. maar met al die beelden die ik zie van GTA is het soms moeilijk me in te houden niet meteen naar de winkel te rennenquote:Op woensdag 30 april 2008 00:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.. dan kun je geen Nederlandse Blurays afspelen. Plus het risico dat je er bij de douane wordt uitgepikt en alles bij elkaar nog duurder uit bent.
Niet altijd, maar wel regelmatig.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
en dat zonder ook maar 1 paaltje (of iets anders) te raken
quote:Op woensdag 30 april 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies, en qua garantie zal het ook wel een moeilijk verhaal worden.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.. dan kun je geen Nederlandse Blurays afspelen. Plus het risico dat je er bij de douane wordt uitgepikt en alles bij elkaar nog duurder uit bent.
Hoezo moet je bij de douane geld betalen? Je neemt het gewoon in de koffer mee, desnoods uit de verpakking verwikkeld in een handdoek en gewoon zeggen dat je het in Nederland gekocht wordt wanneer ze erom vragen, doen ze toch niet moeielijk over. En bluray films kan je net zo goed over het internet bestellen omdat die dan vele malen goedkoper zijn en niet alle films zijn region locked.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:58 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
ga het ws ook niet doen. maar met al die beelden die ik zie van GTA is het soms moeilijk me in te houden niet meteen naar de winkel te rennen
Ze moeten naast je tv, 1 links 1 rechts zeg maarquote:Op woensdag 30 april 2008 12:07 schreef Webby het volgende:
Ik heb hier time crisis 4 zonder boekje. Weet iemand hoe die sensors op je tv moeten?
Makkelijker misschien, maar niet logischer. Als je je audio ook via hdmi laat lopen heb je nog beter geluid dan via een optische kabel. Hdmi is namelijke de enige kabel die Dolby True HD ondersteund (mits je receiver dit ondersteund).quote:Op woensdag 30 april 2008 00:32 schreef ryangozer het volgende:
[..]
tenzij je gewoon je optische kabel gebruikt vanaf je ps3 naar je surround set, lijkt me wat logischer...
Kan de PS3 ook het geluid optisch en hdmi tegelijk ondersteunenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Makkelijker misschien, maar niet logischer. Als je je audio ook via hdmi laat lopen heb je nog beter geluid dan via een optische kabel. Hdmi is namelijke de enige kabel die Dolby True HD ondersteund (mits je receiver dit ondersteund).
Je bedoelt geluid via optisch en beeld via hdmi? Tuurlijk kan dat.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan de PS3 ook het geluid optisch en hdmi tegelijk ondersteunenals ik in het menu kijk kan het volgens mij niet!
Nee het geluid via hdmi en optisch tegelijkquote:Op woensdag 30 april 2008 13:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bedoelt geluid via optisch en beeld via hdmi? Tuurlijk kan dat.
Oh geen idee, maar waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 30 april 2008 13:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee het geluid via hdmi en optisch tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |