Kan me niet voorstellen dan zou hij keizwaar zijn en het staal wordt dan veel te heet als hij aan staat dan brand je je vingers als je hem aanraaktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef JDizzle het volgende:
[..]
In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...
[..]
Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.
Ik heb een launch modelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef JDizzle het volgende:
[..]
In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...
[..]
Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.
Was vandaag ook voor het eerst voor mij. Ik heb hem inmiddels weer aan de praat gekregen maar ik moest wel weer een heel aantal missies opnieuw doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:28 schreef Feitosa het volgende:
Niks gemerkt hier van freezes , lockups of wat dan ook. Draait als een tierelier.
Gisteren 10 uur achter elkaar gegamed en de PS3 blijft gewoon ijskoud.
Volgende maand alweerquote:
Neej, anders zou dat toch Sony dat toch niet doen?quote:Op zondag 4 mei 2008 03:00 schreef the_legend_killer het volgende:
maakt dat nou iets uit als je ps3 rechtstaat of platligt?
net zoals de xbox zekerquote:Op zondag 4 mei 2008 11:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
Neej, anders zou dat toch Sony dat toch niet doen?
Doen andere spellen het nog wel nu??quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef Moe_Szyslak het volgende:
GODVERDOMMEIk heb nu al 5 keer achter elkaar een vastloper in GTA. Hij start nu niet eens meer op. Ik kan helemaal niet meer in de game komen
![]()
![]()
Het schijnt zo te zijn dat je 360 rechtop zetten niet al te best is voor het beestje.quote:
PS3 daarentegen geen probleem. (ander mechanisme om de disc op z'n plaats te houden)quote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat je 360 rechtop zetten niet al te best is voor het beestje.
En Resistance 2quote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Sackboy het volgende:
Aanstaande dinsdag nieuw beeldmateriaal van Motorstorm: Pacific Rift
quote:Resistance 2 to be shown at Sony PlayStation day
An Insomniac Games employee has apparently confirmed that that a Resistance 2 demo will be on show at the Sony PlayStation day on May 6. Insomniac revealed back in February that they were currently developing Resistance 2 and that it will release this fall exclusively for PlayStation 3.
Jawel. Ik heb het weer opgelost en de game uitgespeelt.Qua missies dan hequote:
Dat ben ik dusquote:Op zondag 4 mei 2008 15:00 schreef GizartFRL het volgende:
Online is lastig als er telkens iemand op je wacht met een rocket launcher.![]()
Die was ik vergeten.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ff offtopic: Ik heb je petitie gezien, maar waar is Teddy Ruxpin?
* Moe_Szyslak signs petitionquote:Op zondag 4 mei 2008 15:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die was ik vergeten.Maar het gaat om het principe, er staan natuurlijk veel tekenfilms er niet tussen.
Het is echt een tergend langzame boutgamequote:Op zondag 4 mei 2008 20:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Net ff de darksector demo gespeelt. Wat een bout game. Hoe krijg je die grote vent dood in de kerk? Ik zit een beetje met mn glaive te smijten tegen dat electriciteits ding en daarna die gast maar er gebeurt geen ene flikker.
Ik heb em ook al verwijderdquote:Op zondag 4 mei 2008 20:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is echt een tergend langzame boutgame
Ik heb m 2x omlaag gekregen doordat hij met 1 van die stenen die hij gooit een pilaar kapot gooide (don't ask waarom hij dan omlaag komt) en dan moet je hem melee-en. Maar hij ging niet dood daardoor, waarschijnlijk moet je m 3x pakken maar de pilaren waren op
Toen demo eraf gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i28.tinypic.com/28s1mdc.jpg
MGS 4 SPOILER ALERT!!
http://www.arena51.be/nl/(...)ar-solid-deel-1.htmlquote:Op zondag 4 mei 2008 22:44 schreef Wessiej het volgende:
Kan iemand mij het verhaal in grote lijnen vertellen, paar regeltjes dus, dan kan ik goed aan de slag 12 juni
Ik dacht als je hem platligt want de onderkant wordt dan te warm.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat je 360 rechtop zetten niet al te best is voor het beestje.
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 SPOILER ALERT!!Uber vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i28.tinypic.com/28s1mdc.jpg
MGS 4 SPOILER ALERT!!![]()
Als dit waar is:quote:Don't expect to see anything new on the Killzone 2 front, its not gonna make it out this year. New internal target is March '09.
ja, moet je ff op het reset knopje drukken achterop, en thuis weer.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:03 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb een probleem met het registreren van mn controller bij een vriend van me
heb al gebrobeert met usb in verschillende poorten en vervolgens op de ps toets
maar het wil niet lukken,zou dat kunnen komen door dat de controller al bij mij thuis is geregistreerd ;?
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
Ik lees net dit op Neogaf over Killzone 2 op de Gamer's Day aanstaande dinsdag:
[..]
Als dit waar is:
knopje gevonden?quote:
Maar ja ergens is het ook wel te begrijpen aangezien Resistance 2 ook ergens in oktober/november komt. Aan de andere kant wachten we al zo lang op dit spel terwijl je zou denken dat Resistance 2 ook wel volgend jaar zou kunnen verschijnen. Weird in ieder geval...quote:
Dit topic, reactie #49. Ik zou het niet begrijpen, want Resistance 2 is pas net aangekondigd en Killzone 2 is al een eeuwigheid in development. En dat k*t Resistance boeit mij echt geen zak. Maarja aan de andere kant, Killzone 2 is zo gehyped, als die ook maar iets tegenvalt krijgen ze bij Sony weer een shitload aan kritiek over zich heen..quote:Op maandag 5 mei 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar ja ergens is het ook wel te begrijpen aangezien Resistance 2 ook ergens in oktober/november komt. Aan de andere kant wachten we al zo lang op dit spel terwijl je zou denken dat Resistance 2 ook wel volgend jaar zou kunnen verschijnen. Weird in ieder geval...
Als dit echt waar is mag dit spel zich wel scharen bij de indrukwekkende line-up van volgend jaar met GT 5, FF XIII, Heavy Rain en God of War III o.a.
Edit: Geef me toch maar de link Sackboy...
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 SPOILER ALERT!!My heart just stopped.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i28.tinypic.com/28s1mdc.jpg
MGS 4 SPOILER ALERT!!
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Ik heb hem net gekeken, maar hij zegt toch echt gewoon August op het eindquote:Op maandag 5 mei 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=15&ch=1&sd=0
Nieuwe beelden van BIA: Hell's HighwayWaaronder van een nooit eerder vertoonde locatie.
Maar nu roept Geoff (de presentator) dat het spel in oktober komt. Dat was 2 weken geleden nog augustus volgens de producer. We wachten verdomme al 2,5 jaar dus een definitieve releasedatum mag nou wel bekend zijn hoor
Geoffquote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekeken, maar hij zegt toch echt gewoon August op het eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |