Kan me niet voorstellen dan zou hij keizwaar zijn en het staal wordt dan veel te heet als hij aan staat dan brand je je vingers als je hem aanraaktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef JDizzle het volgende:
[..]
In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...
[..]
Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.
Ik heb een launch modelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef JDizzle het volgende:
[..]
In het echt is ie veel mooier, daarnaast is hij waarschijnlijk ook echt van staal hoorde ik. Alleen moet die bundel ook hier in Nederland komen...
[..]
Zijn die problemen alleen met PS3´s die na de launch uitgekomen zijn ofzo? Ik heb namelijk nog nooit last van iets gehad.
Was vandaag ook voor het eerst voor mij. Ik heb hem inmiddels weer aan de praat gekregen maar ik moest wel weer een heel aantal missies opnieuw doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:28 schreef Feitosa het volgende:
Niks gemerkt hier van freezes , lockups of wat dan ook. Draait als een tierelier.
Gisteren 10 uur achter elkaar gegamed en de PS3 blijft gewoon ijskoud.
Volgende maand alweerquote:
Neej, anders zou dat toch Sony dat toch niet doen?quote:Op zondag 4 mei 2008 03:00 schreef the_legend_killer het volgende:
maakt dat nou iets uit als je ps3 rechtstaat of platligt?
net zoals de xbox zekerquote:Op zondag 4 mei 2008 11:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
Neej, anders zou dat toch Sony dat toch niet doen?
Doen andere spellen het nog wel nu??quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:48 schreef Moe_Szyslak het volgende:
GODVERDOMMEIk heb nu al 5 keer achter elkaar een vastloper in GTA. Hij start nu niet eens meer op. Ik kan helemaal niet meer in de game komen
![]()
![]()
Het schijnt zo te zijn dat je 360 rechtop zetten niet al te best is voor het beestje.quote:
PS3 daarentegen geen probleem. (ander mechanisme om de disc op z'n plaats te houden)quote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat je 360 rechtop zetten niet al te best is voor het beestje.
En Resistance 2quote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Sackboy het volgende:
Aanstaande dinsdag nieuw beeldmateriaal van Motorstorm: Pacific Rift
quote:Resistance 2 to be shown at Sony PlayStation day
An Insomniac Games employee has apparently confirmed that that a Resistance 2 demo will be on show at the Sony PlayStation day on May 6. Insomniac revealed back in February that they were currently developing Resistance 2 and that it will release this fall exclusively for PlayStation 3.
Jawel. Ik heb het weer opgelost en de game uitgespeelt.Qua missies dan hequote:
Dat ben ik dusquote:Op zondag 4 mei 2008 15:00 schreef GizartFRL het volgende:
Online is lastig als er telkens iemand op je wacht met een rocket launcher.![]()
Die was ik vergeten.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ff offtopic: Ik heb je petitie gezien, maar waar is Teddy Ruxpin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |